Új hozzászólás Aktív témák

  • Sub-ZeRo

    nagyúr

    válasz Gibo #23028 üzenetére

    Én is sokat megyek vele, mert egy évben 3-4 olaj cserém van. Persze én 10.000-ént cserélek olajat. Nagyobb részt hosszabb utakra megyek, 80 km/nap hét napból 6-ot tuti, vasárnap meg ahogy adja.
    De nézek műsorokat, mert nem mondanak benne hülyeségeket.
    Láttam 60k-s olajat 30-nál cserélve, meg ugyan így 30k-nál elfogyva is a motorból, persze az is 60k-s olaj volt. Ezt nem műsorból, mert ott voltam, meg nálam volt ez az olajcsere.
    Ha ráírják hogy 30k-t bír, 15-nél csere, ha 60, akkor nagyon maximum 30, de inkább 20-25.
    Szerintem.
    Hiába írják rá, mennyit bír, meg mikor kell cserélni nem szabad azt követni, 10 maximum 15k és csere.
    Persze ez az én véleményem.
    Amikor vettem a kocsit nem cseréltem olajat, mert előtte cserélték le. 8k-nál nem volt benne, ami meg volt sötétebb volt mint a pokol. Rátöltöttem.
    Miután gyárit raktam be, 11-nél csere, érdekes volt, hogy nem kellett csak fél decit rálocsolni,
    10k-nál és alig volt sötét. Akkor is cseréltem, nem hagytam benne, pedig nekem is azt hiszem 15k, vagy 20k a csere intervallum.
    Szóval mindenki eldönti, nekem a 10k jobban hangzik mint a 20k. Én úgy nem tudnék nyugodtan aludni, hogy 20k-nál cserélek olajat, de ki hogy érzi. :R

    "Ha egyedülállóval találkozunk, mindegy, mit mond, de biztos, hogy nem azért van egyedül, mert élvezi a magányt, hanem mert már megpróbált beilleszkedni a világba, de az emberek újra meg újra kiábrándítják."

Új hozzászólás Aktív témák