-
Fototrend
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz milkabrams #41900 üzenetére
Nekem új utángyártott került bele ha jól emlékszem - mondjuk az nem tegnap volt. Azóta drágult minden, de a 200+ kicsit soknak tűnik nekem.
Kérdezd meg őket is, én náluk cseréltettem: [link]
⭐ Stella
-
gabor9991
őstag
válasz milkabrams #41900 üzenetére
200+ egy focus klímakompresszor javítás?
Hirtelen [őket] találtam budapesti szerviz javítás 50e.
Az mégse 200. -
rob210
nagyúr
Sziasztok.
Kéne egy kis segítség.
Egyik barátom, hosszas keresgélés után (2 nap ) vett egy 2006 os ford mondeo 2.0 tdci-t 115 paripa.
3 napig ment majd megállt.
Csattogó hang, majd már be se indult.
A 4 injektorról lehúztam a delejt megtekertettük elmúlt azonnal a csattogó hang szépen egyenletesen tekert.
Kicseréltem 4 db típusazonos injektorra a 4 sz@rt, diag is dobta mind a 4 re a hibát.
(Delphi számok megegyeznek)
De be se akar indulni szegény.
Félek nagyobb baj van itt mint a 4 porlasztó.
Mi szokott ezeken meghalni?
Endoszkópot beengedtem, a dugók nem égtek át honolás ép mind a 4 hengerben.
Turbó tengely szokott ezekben törni?[ Szerkesztve ]
Renault power
-
gabor9991
őstag
válasz milkabrams #41900 üzenetére
[Valeo 104000] a munkadíj lenne még+100?
-
rob210
nagyúr
válasz subaruwrc #41908 üzenetére
Na ez jó ötlet akkor megnézem , ezért írtam ide, nem ismerem a típust.
Van egy donor ha ez a hiba akkor kap egy vezérlést meg egy tengelyt és utcu neki.
köszi, holnap este nekiesek, aztán kiderül mi a szitu.
Bár még egy kérdés eszembe jutott, ebben a nagynyomású szíjjal van meghajtva, de ha forog akkor a tengely vége se lehet törve, mert onnan kapja a hajtást.
Magyarán elég azt megnéznem, hogy a nagynyomású indítózáskor forog -e jól sejtem?[ Szerkesztve ]
Renault power
-
darvinya
titán
Escort újra hivatalosan és szabályosan közlekedhet, tehát átment a vizsgán.
Még a biztos is megjegyezte, hogy mennyire egybe van, mintha 1 hónapja használnám a szalonból hozott autót (mert koszos volt, saras, stb.)Üröm az örömben, hogy váltóm kezdi megadni magát.
Ez kemény pénzbe fog fájni, mert, ha már váltó lekerül, akkor kuplung szett cserével együtt lendkereket is kell cserélni.
Kuplung szett olcsó, addig lendkerék szinte beszerezhetetlen, ami van arany árban mérik.Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
milkabrams
őstag
-
westcoastog
veterán
válasz rob210 #41903 üzenetére
Valószínű szar a komplett üzemanyag rendszer, akkor porlasztók felújítása, nagy nyomású pumpa felújítása és a teljes üzemanyagrendszer átmosása kell hozzá. 3-500k ahogy olvasgatom.
Ha az mk3-as tdci-kben tönkremennek a porlasztók nem szabad csak porlasztót cserélni, mert tönkre fognak menni azok is záros időn belül. Meg fel is kell kódolni a porlasztókat.
Vigyétek vissza szerintem.
Mi szokott meghalni? a nagynyomású szivattyú, majd elkezdi telenyomni a porlasztókat fémreszelékkel.
De ahogy olvasgatok turbó miatt is szokott malacfarkat és vészüzemet csinálni például. De ha nálatok rossz mind a 4 porlasztó akkor sanszos a pumpa is.Igen ez gyűjtött információ, nekem benzinesem van.
[ Szerkesztve ]
-
rob210
nagyúr
válasz westcoastog #41915 üzenetére
Nekem meg nyűgöm .
Könyörögtem, hogy szóljon ha autót akar venni.
Nem tette, most meg itt áll előttem ez a kupac .........
Mivel renaultokat szerelgetek így a delphi és a spénesedés nem ismeretlen számomra, csak a renaultban ez kicsit egyszerűbben van megoldva.
Az ü.a. szűrő csere megvolt. Azzal kezdtem, hogy a régit szétvágtam, de nem volt benne spén.
Mindegy borítom tovább.
Majd csak meglesz mi halt le .Renault power
-
subaruwrc
félisten
-
rob210
nagyúr
-
grafnet
veterán
válasz grafnet #41857 üzenetére
Ebben a dologban tudtok nekem segíteni:
Sziasztok,
Keresgélek, de nem találtam egyértelmű választ.
MK2-es Focus kombi, 2.0 l-es...
A részecske szűrő regeneráláshoz szeretnék visszajelző ledet.
Van erre egyszerű (kütyü nélküli)megoldás?
(Az olvasottak alapján a tükör fűtés nem egyértelmű számomra, hogy valóban működik.)[ Szerkesztve ]
Motorola Edge 40 5G; Samsung S10+ (8/512) + Honor Band 6
-
rob210
nagyúr
válasz westcoastog #41922 üzenetére
Az mondjuk egy komoly mókolás, mert a szivattyú szenzorait akkor ki kell írni a gépből és az adagolót hozzáokosítani a teljesítmény görbéhez. Akik ilyeneket csinálnak azoknak villáskulcs volt a jele már a szülőszobán is, nem csak az oviban.
Láttam már én is ezt azt, de néha nem is értettem, hogy tud működni.Renault power
-
7Sony7
addikt
válasz grafnet #41921 üzenetére
Üdv. Sajnos érdemben nem tudok segíteni, de próbald meg "ford 2.0 regeneration led" címmel keresni, hátha.
Valahol láttam régebben olyat, hogy mondeonál az izzítóreléről vették le a jelet, mert izzítással is segíti állítólag a regent.
Én pedig úgy oldottam meg az 1.6 osnál, hogy a dpf ben levő hőmérő jelét alakítja át egy házilag épített eszköz, és bekacsol egy ledet kb 420°C - tól felfele.Rob210: Várjál, ez Ford. Azzal kezdtem, arra raktam ledet. Nem kapcsolja be. Az 1.6 os legalábbis.
[ Szerkesztve ]
-
-
Ki lett cserélve a vezérmű tengely jeladó, még a gyári volt benne. Jól bírta.
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
rob210
nagyúr
válasz molnarpeter #41926 üzenetére
Nem azt írtam, hogy lehetetlen, hanem, hogy csodàlom aki ezeket megcsinálja.
Bár az injektoros II golfomat én is visszaalakítottam annó karbisra, de ott csak pár vízcső távtartó meg meg kábel szigetelés kellett.
Renault power
-
grafnet
veterán
válasz rob210 #41923 üzenetére
Köszi, de ez számomra (földi halandó számára) értelmezhetetlen.
Mi az a biztosan bekapcsolásra kerülő elektromos fogyasztó, amit "csak" regeneráláskor kapcsol be?
Mert, amikor vezetem az autót, nem tűnik fel, hogy a belső világítás felkapcsolna, vagy a tükör fűtés bekapcsolna, vagy a klíma bekapcsolna.Én, teljesen tudatlan vagyok ebben a témában, de most egy elég szemmel látható összeg lett ráköltve a verdára, szeretném sokáig élvezni, s ha már van egy ilyen lehetőség, akkor azt meg beépíteni/kihasználni.
Motorola Edge 40 5G; Samsung S10+ (8/512) + Honor Band 6
-
darvinya
titán
válasz diablo1984 #41914 üzenetére
Mert már túl kopott az újrasíkolához.
Miki-B
Az lesz, ha nem lesz jó a Forester, mert kell a 4x4 és nagyobb tér.
[ Szerkesztve ]
Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
válasz radi8tor #41928 üzenetére
Szerencsére az autó indult még tőle, csak állandó jelleggel bedobta hibakódnak. Törlés után visszajött rögtön. Az idén jöhetett elő, mert az őszi szerviz alkalmával még nem volt semmi. Már meg nem mondom mi volt szám szerint, elfelejtettem lefényelni.
A csavar amivel rögzítve volt nagyjából bele volt rohadva. Gyári logó volt a régin, 268 ezret és még pár száz kilométert bírt.
Most minden oké, a korábban pedzegetett trafó+kábel cserét így egyelőre elvetettem.
Még egy alkatrész új a kocsiban.Egy hónap múlva ilyenkor már ragyogni fog, május 23-án elviszem egy 3 napos wellnesszre. Kap egy rendes többlépcsős teli polírt meg waxot, hogy még a tekintet is lecsúszik róla. Mondjuk ráfér.
[ Szerkesztve ]
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
mikrofon
addikt
Ez a regenerálós visszajelzés engem is érdekelne focus mk3 1.6 85kW motornál honnan lehet tudni hogy regenerál?
-
darvinya
titán
válasz diablo1984 #41937 üzenetére
5 számjegy mellett ki tudja.
Amúgy 1.5mm a megengedett kopás a vasdarabnak.Azt viszont nem értem, miért hiszik az emberek, hogy vasdarab, annak végtelen a kopása.
Pl: Escort tárcsafék 0.8mm-es, a fékdob 1mm-es.
Efelett már minden balesetnél felelőség a vezetőjé, ha szakértő meglátja, hogy túl kopott.Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
dssport
tag
válasz mikrofon #41940 üzenetére
Én ma követtem végig egy regenerációs folyamatot menet közben diagnosztikával. Igaz VW de régi modell, szóval gondolom még nem a leginkább kifinomult megoldással dolgozik, ehhez képest pillanatok alatt lefutott a dolog. (kb. 7km és 5 perc volt meleg motorral)
Lényeg, hogy direkt autóztam mert gondoltam, hogy közel van a ciklus vége (km alapján) és nem akartam úgy letenni az autót, hogy reg. határon van a szűrő és következő bevásárláskor rövid úton kezdje csinálni...
kb 44-45%-ig engedte el a telítettséget, akkor felugrott a szűrő hőmérséklete 800 és 900 fok közé, aztán szépen lépkedett vissza a telítettség. Főúton mentem, direkt nem tettem fel 5. fokozatba, hogy legyen fordulat, de nem tudtam szépen folyamatosan haladni mert valami lomis ducato vezette a sort................................. mikor máskor..... A lényeg, hogy a szűrő hőmérsékletét saját magának pimpelte fel ennyire, mert normál menetben hiába pörgetem, taposom szerintem 5-600 celsius fölé nem melegszik (bár nem szoktam folyton diagnosztikával figyelni ) . 10% alatt kezdett csökkenni a hőmérséklet és a telítettség visszaesése is lassult. kb. 3.6%-ig bírt lemenni aztán megszakadt. Onnan ismét felfelé telt ahogy haladtam. Azt ebből az egy alkalomból nem tudom leszűrni, hogy azért szakadt meg végleg, mert totál belassult a sor, vagy azért mert már 10000 éves a filter és soha nem fog lemenni nulláig.
A konklúzió az, hogy az autó mesterségesen állítja elő a szükséges hőmérsékletet ilyen-olyan módszerekkel, de azért haladni sem árt...... ((vw könyve 2000 feletti folyamatos fordulatot javasol min 15 percen keresztül, de ezt csak olyan bekezdésben említik, amikor kidobta hibára a filtert és már nincs C terv, csak A vagy B:vagy elviszed magad pályára és megmented, vagy a szervizben kényszeríti regenerációra...)
VW és gondolom ebben a Ford sem különbözik, csinál részregenerációt. Barbár dolog annak aki ért hozzá és észreveszi, de akkor sincs dráma ha leállítják. Annyi hogy legközelebb hamarabb akarja majd csinálni. Egyszer egy Rangeres panaszkodott, hogy neki soha nem tud regenerálni, folyton szervizbe jár pedig hosszú utakat repked vele.... Jó mondom de ha 6. fokozatban 1500-as fordulaton röfögsz az lehet, hogy fabatkát sem ér reg. szempontjából...A mi autónkban még nincs a szűrőhöz folyadék, ilyen típusokhoz ajánlom a Liqui Moly DPF védő adalékot, régóta használom minden 3. tankoláskor, kb. 100km-rel kitolja a távot, annyival ritkábban kezd regenerálni az autó.
-
zoger
tag
Sziasztok!
Valaki találkozott már ilyen problémával? Csak akkor kotyog, ha a kerék tetejét mozgatom (nem is kell hozzá nagy erőt kifejeteni) és csakis akkor ha földön van az autó. A jobb oldal kevésbé. Igazából ilyen amióta nálam van az autó. Kicsit zörgős a futómű főleg sok apró úthibánál (macskakő) s ilyen fémes hangja van [link] A 15 éves fiestám nem csinál ilyet.
Még garancia ideje alatt cseréltek kerékcsapágyat, de nem változott semmit. Később cseréltem toronycsapágyat, detto. Kiszedtem a "kutyacsontokat" úgy mentem vele egy kicsit ugyanolyan. Márkaszervíz már 2x megnézte, nem találnak hibát. Ma voltam vele műszakin, direkt mondtam az embernek. Szanaszét rángatta, de ő se talált problémás elemet.[ Szerkesztve ]
-
rob210
nagyúr
Na fejlemények vannak.
Motor még mindig a 2.0 tdci 115le 2006 ból.
Levettem a vezérlésnél a pumpa kupakját és forog a tengely.
Fhp 270-325 között van indítózáskor.
Teker teker egyszer csak olyan mintha elkapná, de nem és utánna nyikkan egyet amit még nem derítettem ki honnan jön.
Az injektorok felprogramozva, az üzemanyag megjelenik a résolaj csöveknél. (Tehát van üzemanyag, szállít a nagynyomású.)
De mi a pics@ért nem indul be?
Mi a rákfenéje még ennek a kupac vasnak?
A turbótengelyt is ellenöriztem elforog és nem lóg.
Mit tudok még megnézni?
Elfogyott a tudományom, maradok a renault toyota vonalon az már biztos, csak tűnjön el innen ez az izéRenault power
-
darvinya
titán
válasz rob210 #41949 üzenetére
Kompressziót kellene nézni, vagy legalább annyit hogy izzító gyertyát kiszedve dízelt önteni és csak megforgatni.
Mire megforgatod, s nem jön ki a dízel izzító helyén, akkor egyértelmű lesz a helyzet.Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest