-
Fototrend
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
válasz darvinya #21799 üzenetére
Ne tetézd könyörgöm...
Nfsu: Ellenőriztem a folyadékot tegnap, novemberber 8 körül voltam éves kötelezőn, nem tudom akkor töltöttek-e rá, de nálam hidegen majdnem maxon volt a szint (1.5 ecoboost ami neked is van)
[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
darvinya
titán
válasz darvinya #21857 üzenetére
Motorhoz nem volt olvasóm, így az 500-as besést még nem tudtam orvosolni.
De legalább a bajusz kapcsolót(kormány kapcsolót) megjavítottam.Kellemes karácsonyt kívánok mindenkinek!
Nekem Ford Magyarország megadta az ajéndékomat.Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
flymi
addikt
válasz darvinya #22014 üzenetére
gányolt ott a vill.rendszer -> Azért ez erős túlzás.
Elektromos hibája igazából nincs, hacsak nem az az egy kábelköteg ami a pumpához megy, de elég kicsi rá az esély.
Az ABS viszont azóta folyamatosan világít, h ki lett cserélve a jobb első kábel és így nem is dolgozik.../// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
laci laci
addikt
válasz darvinya #22071 üzenetére
Következő négy alkalommal azt csináltam,volt róla bejelentő papírom is,de elküldtek a váltó javítóhoz és mentünk egy kört és azt mondta,hogy sz@rul vezetek,mert nem 3000 fordulat felett váltók.
Xiaomi mi3-4-5-6-8-pro8-9-9t-9tpro,mi note 10,10,10pro,redmi k30/4g,pocof2pro,mi 10 ultra,mi11 ultra,11pro,11t-pro,11 lite 5g,12x,12s
-
A Zéé
addikt
válasz darvinya #22071 üzenetére
a szerelőket nem tudom, csak a munkafelvevő srácot "ismerem" személyesen, ő kb. azóta van ott, mióta én oda járok
Én már a régi telephelyükre is jártam, amikor még csak Ford szerviz és bontó voltak. Mondjuk akkoriban még másabb volt az egész cég, olajcsere alatt végig ott lehettem a szerelő mellett, aki türelmesen végigmutogatott mindent, meg minden hülye kérdésemre is válaszolt. Bár ez még 2010 környékén volt, akkor azért nem volt annyi autó, meg annyi munkájuk sem.Just a simple Lineman...
-
laci laci
addikt
válasz darvinya #22073 üzenetére
Èn is a két munkafelvevő srácokat ismerem.Tavaly novemberben voltam.most is járok,de nagyon nincs más,aki tényleg becsületes.Köwzönöm az infót.
[ Szerkesztve ]
Xiaomi mi3-4-5-6-8-pro8-9-9t-9tpro,mi note 10,10,10pro,redmi k30/4g,pocof2pro,mi 10 ultra,mi11 ultra,11pro,11t-pro,11 lite 5g,12x,12s
-
-
Jenne
senior tag
válasz darvinya #22100 üzenetére
Éppen erről beszélgettem a barátommal az autóban ma délelőtt hazafelé jövet. Mi ketten nem tudjuk a választ.
Viszont...! Holnaptól a dízel üzemanyagokhoz(is) kevert biodízel minimális részaránya 6,4 százalékról 8,2 százalékra nő. OMV-nél a kutas sem tudta megmondani, hogy például a Fiesta 1.4 TDCi-hez, van a családban egy belőle (2006-os gyártású) ehhez majd mennyire lesz használható? Gépkönyvben nem igazán van erre utalás.BUÉK mindenkinek.
A gonosz győzelméhez nem kell más, csak annyi, hogy a jók ne tegyenek semmit.
-
embe
nagyúr
válasz darvinya #22123 üzenetére
és molnarpeti!
Most ez a Total volt benne 2x.Tettem bele Castrol Ford olajat is korábban.Darvinya mást sem teszek, csak azt olvasgattam. Erre a Total olajra is írták, hogy a legkorszerűbb Ford benzines és dízel motorokhoz. Amit találtam a 2 webshopban kiegészítést: Igen a legkorszerűbb NEM részecskeszűrős modellekhez!
Biztos vagyok benne, hogy sok szerviz csak azt nézi, ha nézi, hogy 5W-30 jó az.
A Totalnak ott volt a 913-D minősítése is.
Most azt néztem, kerestem azt is, hogy "DPF barát" legyen az olaj.
Tudom A5 stb...... De most olyan csendesebb lett a motor, mintha könnyebben futna...[ Szerkesztve ]
Yamaha RX-A2080 Aventage erősítő, Garmin szíjak eladóak: https://n9.cl/ba3pe
-
ALgore2
tag
válasz darvinya #22226 üzenetére
Láttál Te már víz - benzin elegyet, láttál már slaggal szaladgáló kutast, láttál már üzemanyag kutat belülről, láttál már OMH mérést, hitelesítést, láttad már az üzemanyag tartályodat belülről párás időben vagy,
Ismered a hőkompenzâció hatâsait???
Ha egynél több a NEM, akkor inkább maradj csendben és ne terjezd a "városi legendát".....[ Szerkesztve ]
-
#27070592
törölt tag
válasz darvinya #22312 üzenetére
&molnarpeter:
Köszi! Találtam használtat is, épp ilyet hagytam el, de mindenhol elég borsos áron vannak pedig nem aranyból van de még csak nem is fémből. Inkább veszek most kerékcsapágy takarólemezt, aztán tavasszal veszek rá egy kupakot is.
-
#27070592
törölt tag
válasz darvinya #22371 üzenetére
A szervizek is szeretnének profitot termelni. Nincs is ezzel semmi baj, egy bizonyos elviselhetőségi határig.
De a Fordot sem kell félteni. A mk1 Focus első féknyergét két olyan csavar tartja, amit hetes imbuszkulccsal lehet kihajtani. A hetes imbuszkulcs pedig általában nem része a háztartási szerszámosládáknak. Vagy szerencséje van az embernek és van otthon 45-ös torx bitfej, ami véletlenül épp jó a hetes imbuszcsavarhoz is. -
#27070592
törölt tag
válasz darvinya #22373 üzenetére
Ezért találták ki a "szereld magad" műhelyeket. Állítólag Nyugaton ezek már régóta és tök jól működnek. Aki szeret foglalkozni az autójával, van rá ideje, simán eljár ilyen műhelyekbe. Olcsóbb, mint megvenni olyan szerszámokat amit aztán másra nem is tudsz használni.
Nekem is jól jönne most, a hátsó gátlók felső csavarjai olyan szépen el vannak rozsdálva, hogy szerintem csak szablyafűrésszel lesznek leszedve. De vegyek 15k-ért szablyafűrészt, csak erre? Vagy elmennék egy ilyen műhelybe, kifizetném inkább a párezres óradíjat, felraknám az új gátlókat, új csavarokkal és csókolom. -
#27070592
törölt tag
válasz darvinya #22379 üzenetére
Negatív vagy.
Ki beszélt itt többszázmilláról? A legtöbb vállalkozás kicsiben kezdi.
Kellene hozzá egy közműves telek, vagy egy használaton kívüli udvar, ahol össze lehet dobni egy mondjuk 8x10 méteres szigetelt duplagarázst (legyen kétmilla, lemezből, festve, ajtókkal, ablakokkal, helyszínre szállítva és összeszerelve), két csápos emelő (egymilla/db és azok már messze nem a legolcsóbbak), két tűrhetően felszerelt műhelykocsi plusz célszerszámok, hegesztő, kompresszor meg ami épp a tulajok eszébe jut.
Három-négy ember összedobná az indulótőkét, akik látnak benne affinitást. És ha már van tízezer lehetséges ügyfél a közelben, beindulna a bolt is szerintem. -
#27070592
törölt tag
válasz darvinya #22381 üzenetére
Ok. Nem idézem magamat, hogy hol kezdi egy kisvállalkozás.
Nem is fogom egyenként cáfolni a fenti mondataidat, különösen árakat tekintve.
Két szervíz is van a közelemben, akik gyakorlatilag nulláról kezdtek és messze nem százmillás indulótőkével, hanem a töredékével, de jóval nagyobb műhelyekről beszélek annál, amit felvázoltam.Ne ragozzuk tovább szerintem, nagyon offtopic. Megint ránk fog szólni Qru
-
flymi
addikt
válasz darvinya #22425 üzenetére
Őszintén én is szemeztem anno hatodik generációs Escorttal. Tetszett a forma is (kivételesen a kombi ebből ormótlan), de annyira rohadtak h inkább sírtam ha megláttam egyet. Meg aztán az idő is elszállt felettük. MK2 Focusok talán majd úgy 5-8 év múlva fognak ott tartani állapotban, mint két éve az Escortok. Árban azért remélem nem, mert elég jól tartják magukat a fókák, abból is a benzinesek.
[ Szerkesztve ]
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
darvinya
titán
válasz darvinya #22442 üzenetére
*Azóta nem jött elő rejtett hiba, ami nem típus hibára jellemző.
Francia autókat nagy ívben kerülőm, mert nagyon lutri mi megy tönkre.
Miközben próbaút alatt minden oké.
Angol autók meg villamos része a leggyengébb pontjuk karosszéria után.
Tehát mindegy mit veszel, jól meg kell nézni.[ Szerkesztve ]
Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
Dißnäëß
veterán
válasz darvinya #22493 üzenetére
Digitális oszcilloszkópos bevizsgálás az egész előtt + szelephézag ellenőrzés, majd full gáz szett újraprogramozással (bármit is jelentsen ez), nem az alap injektorokkal, 300 lóig jó reduktorral (alap reduktor 220 LE-ig jó, injektorokból sem a 100-ezerre képes verziókat választom). Nem akarom tuningolni, csak nem szeretném kicentizni a dolgot.
Kaptam egy listát alap szettre + sávosan vagy 4-5 különböző szintű részkomponensekkel, kiválasztottam mindenből a combosabbat, ne vacakoljon nekem.
20-ezrenként illik majd szelephézag ellenőrzés a gáz miatt, de mivel 15-ezrenként úgyis náluk szervizeltetném olaj stb, ezekhez csapnám hozzá a szelephézag ellenőrzést is és akkor úgy jó lesz a dolog. Elméletileg. De szerintem jó műhely, most nem akarok itt reklámot nekik, de nem a szomszéd sufnija, hanem a Totalcar-on cikkeznek róluk. Én meg vakon bízok, mit is tehetnék ?
Szóval bízom a szakértelmükben, az ország legjobbjainak tűnnek és tőlem pont egy köpésre vannak, úgyhogy adott a dolog.
Az autó 2007-es.
[ Szerkesztve ]
POKE 16017,44 ..... SYS 2077
-
Dißnäëß
veterán
válasz darvinya #22495 üzenetére
Tartály mérettől függően, hogy majd mit akarok az adott helyre (mekkorát), nőhet picit, de az alap mérettel 330-350 körül vagyunk, benne beszerelés, diagnosztika, minden fiszfasz, tokkal vonóval. Megcsináltatok még előtte egy komplett motortisztítást, az egész előtt pedig egy állapotfelmérés nyilván, szóval nem tudom, milyen számokat tudsz és honnan, de én nem olyan ajánlatot kaptam, mint amire Te célzol - és ez sem az alap hulladék motyók. Szerintem guglizz még, vagy kérj a sajátodra egyedi ajánlatot. Mennyire ép, hogy tartós legyen ? Nos, erről is lehet olvasni eleget, miért jobb a gáz, mi a tévhit és mi az igazság vele kapcsolatban. Erre találsz szintén csomó linket online, én mindenesetre belefogok.
POKE 16017,44 ..... SYS 2077
-
Dißnäëß
veterán
válasz darvinya #22501 üzenetére
Állapotfüggő és hát állapotot veszünk a használt autó piacon, nem kilométert. Legalábbis ezt már megtanultam. Nem attól függ, hogy hogyan használja a gázt, hogy új vagy nem új, ami pedig szar, az a benzint is szarul használja - és amikor utóbbi van, tétlenül nézed ? (Esetleg bealszod?) Szóval ... ez megint relatív.
Nem szeretek jóslatokba bocsátkozni, meg rúnákat olvasgatni, jó lesz-e, nem lesz-e jó, új motor, nemúj motor, melyik hogy reagál mire. Elég nekem annyi, hogy kevesebb korom, jobb olajfilm, rendszeresen ellenőrzött szelephézag, ha pedig rúgom és hűteni kell a szelepeket, elektronika ad hozzá benzint is, de ez S-Max, nem bohócautó, szóval nem az lesz a célom vele, hogy nonstop üvegen toljuk. Épp ellenkezőleg.
POKE 16017,44 ..... SYS 2077
-
#27070592
törölt tag
válasz darvinya #22561 üzenetére
Azt aláírom hogy egy Focus hátul inkább csak gyerekeknek ajánlott, a Tesla viszont több mint 2 méter széles, hangsúlyozzák is a hátsó teljes értékű helyeket.
Üresen egyébként 3 tonna, vagyis ha 1 sofőrrel 250mérföld a hatótáv az alapverzióban, akkor gondolom +4 utassal (cirka +300kg) sem feleződik a hatótáv.
Aki napi szinten vontat tonnákat, az valószínűleg nem ezt fogja választani, de az amcsi pickup-vásárlók nagy része egyszerű járós autónak vesz pickupot, évente milliószámra. -
#27070592
törölt tag
válasz darvinya #22564 üzenetére
Itthon lehet hogy villogásnak számít ha vesz valaki egy Ranger Raptort (volt hozzá szerencsém több órát végigülni a hátsó ülésen, hárman egymás mellett, szűk volt).
De a fő piacon az USA-ban ez nem villogás hanem tökátlagos járós autó. Évente millió körül adnak el az F150ből. Veszik az emberek, mert nagy, kényelmes, olcsó a benzin.
Erre a piacra mozdult rá a Tesla, nem Európában akarnak tarolni vele. Nekünk jó lesz a Model3 is.
Egyébként tudtommal 250centi a megengedett szélesség Európában, engedély nélkül. A szabvány dobozos rakterű teherautók épp ilyen szélesek.
Azt nem értem mire írtad hogy min. 3t pakolható. Az itthon forgalmazott pickupok egy tonna körüli teherbírásúak. Az F150 is másfél tonna alatt van.
Új hozzászólás Aktív témák
- Macska topik
- iRacing.com - a legélethűbb -online- autós szimulátor bajnokság
- Ukrajnai háború
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Politika
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Bestbuy játékok
- Kés topik
- E-roller topik
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- További aktív témák...
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- AKCIÓ! Okos otthon és biztonság - BOLTI ÁR FELÉÉRT!
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Erős asztalláb (Steelcase)
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs