-
Fototrend
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
darvinya
titán
-
-
oliwire
őstag
válasz ReFleXx #27481 üzenetére
Megnéztem, és eléggé patika állapotban volt. Külsőre semmi kivetnivalót nem vettem észre, az eladó mondta, hogy a jobb első sárvédője volt fújva, parkolási karc miatt. De az elemei nagyon helyén vannak. Az előző tulaj azért adta be, mert kijött az st-nek az újabbik lámpás verziója és azt akarta magának. A motort meghallgattam, nagyon szép hangja volt. A motorter tiszta volt, de nem nem volt mosva. Kicsit poros volt, ahogy a legjobb találni. A felnik tökéletes állapotban vannak. Az eladó srác is használta párszor, kipróbálta, és mondta, hogy nagyon erős fékek vannak benne, nagyon szokatlan volt neki először. A turbónak lehet hallani azt a szép lefújós hangját. Évente elvitték szervizbe, a garancia még mindig érvényes rá. Motorolajcsere igaz kb 20e km-ként volt, ahogy a gyári periódus előírja, de megvolt az 5 csere. A szélvédőt nem néztem annyira, te honnan láttad a képeken, hogy cserés volt?
-
Real_Necro
veterán
válasz ReFleXx #27530 üzenetére
Mennyire bonyolult kicserélni? A sajátomat tudom hogyan törtem el, nem szabad nyújtózni az ülésben..
„Az, ami törvényes, az ugye nem lehet etikátlan. Ez etikátlan, ezért lehetne törvénytelen, de ami nem törvénytelen, az nem is helytelen. Ha helytelen lenne, törvénytelen is lenne.”
-
bajnokpityu
félisten
válasz ReFleXx #27567 üzenetére
úgy látom, kezd végre normalizálódni itthon is.
nyugaton a brutál diesel nyomatás csökent, ott kb fele-fele lett, itthon meg még rosszabb lett a helyzet. miközben nem az ördögtől való a diesel...nekem nincs ilyen jó tapasztalatom a focussal, zárak koptak el 8 évesen, ellenben a mondeok a környéken jól birják a strapát.
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
gabor9991
őstag
válasz ReFleXx #27597 üzenetére
Akkus csavarozó, flexibilis hajtószár, hosszú 10-es dugókulcs a megoldás, így nincs 10 perc a csere.
Korábban én is szenvedtem a villáskulccsal vagy másfél óra volt egy csere.
Én is úgy vettem az enyémet, hogy a fedelet már csak 1 csavar tartja középen, lehet a szervizben ez a szokás hogy a másik kettőt kidobják. -
Sys85
veterán
válasz ReFleXx #27602 üzenetére
Én az aktívszenessel szenvedtem.
Az mk3 fókánál már az anyósülés felöl van,ott nincs pedállal szívás.
Itt a biztosíték tábla szivat.
Kesztyűtartó kiszerel,biztosíték tábla ki,aztán még így is szenvedni kellett,mert az aktívszenes szűrő merevebb mint a gyári sima és nem annyia egyszerű hajlítani vagy kicsit összenyomni,főleg ezért volt útban a biztosítéktábla is.
Kisbaltával simizném meg a mérnökök fejét!#Honda Hornet 600 CB600FA PC41#Ford Focus Mk3#
-
#31600896
törölt tag
válasz ReFleXx #27597 üzenetére
Vagy két hete én is elkezdtem, odáig eljutottam, hogy egy csavart kiszedtem a gázpedáléból, a másodiknál szinte hozzá se fértem, mondtam is f.szom se fog vele kínlódni most. 10-es kulcs mindig fordult lefelé a csavarról. Meg szinte rá se tudtam rakni rendesen. Talán majd tavasszal nagyobb lesz a motivation.
-
-
-
Sys85
veterán
válasz ReFleXx #27782 üzenetére
2012 Ford Focus 1,6 TDCi mk3 kombi.Trend felszereltség,de kérve lett hozzá anno az itthon Komfort csomagnak és Trend Plusz csomagnak nevezett 2 extra csomag.
Osztrák autó.
ETIS nálam még az életben nem akart működni,mindig a nem találtat dobálja fel,vagy a próbálkozzonb késöbböt...
AutoDNA-ról kértem le az adatokat még régebben,ott írja is:
-With Automatic Headlamp Control
-With Auto HeadlampsA tompított lenne az osztrákoknál a "csóró" DLR?
-With Daytime Running LampsSajnos nincs kábelem,csak bt adapterem,az meg kevés hozzá (hiba nincs,azt ugye kiolvastam vele).
Cimborám most hétvégén itthon van a laptopjával,csak a szép piros matrica miatt az ajtómon nem hívhatom át...[ Szerkesztve ]
#Honda Hornet 600 CB600FA PC41#Ford Focus Mk3#
-
Sys85
veterán
válasz ReFleXx #27785 üzenetére
Köszi a linket,csekkoltam.
Itt is azt írja,hogy van benne.
Majd ránézünk ha vége a bezártságnak. (2 negatív tesztem van már,de tegnap vettek megint mintát és lesz hamarosan még 1,de b@sszák feloldani,nem is értem...
Hivatalosan határozat szerint október 1-ig 4 fal van.)#Honda Hornet 600 CB600FA PC41#Ford Focus Mk3#
-
Sys85
veterán
válasz ReFleXx #27785 üzenetére
Ja és a DRL-nél a tompítottat írja,tehát így kérték,akkor valszeg módosítható ez a beállítás.
Lehet emiatt megy folyamatosan automatára állítva fényviszonytól függetlenül is.
Ugye automata módban akkor kéne felkapcsolnia,ha úgy érzékeli,hogy kell a világítás,de most mindig megy.#Honda Hornet 600 CB600FA PC41#Ford Focus Mk3#
-
válasz ReFleXx #27785 üzenetére
Mk2-őt nem talál, rá is kérdez, h ez nem mk3?
Az enyémet hol tudnám lekérdezni?Ma megvolt az olajcsere, az olajszűrő és a légszűrő cseréje.
Az olaj fekete volt, mint az éjszaka. Kérdezte is a szerelő, h városban használom-e mire mondtam, h 90+%-ban igen mire bólintott, h akkor ne csodálkozzak ha ilyen.
Pollenszűrőből aktív szenest vettem, azt mondta az nem cseréli mert megszívja magát vízzel, inkább tavasszal tegyek be ilyet vagy maradjak a simánál.
Csináltam nem túl jó képeket a telefonnal mikor fel volt emelve majd letöltöm és dobok fel 1-2-őt ide is, h megörökítsem milyen az alja. Emlékeimben úgy rémlett rosszabb állapotban van, de nem. Felületi rozsda itt-ott, de amúgy egyben van. Bal első sárvédőt kell megmenteni, annak az alja KO./// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
válasz ReFleXx #27793 üzenetére
Ment pü!
Így néz ki most a pótkerék alól hátulról fotózva. Ami nem tetszik az a kipuff dob állapota, alig egy éves.
A bölcső alól is lőttem az elejéről de túl sötét lett, meg szar a telefonom.
A szerelőnek mondtam, h tavasszal viszem mindenképp alvázvédőztetni. Azt mondta nincs is rozsda.A futóművet végig gyimáltam, sehol nincs egy miliméternyi lógás vagy kotyogás sem. Fékbetétek még 50+%-osak.
[ Szerkesztve ]
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
-
Dißnäëß
veterán
válasz ReFleXx #27839 üzenetére
Igen, van Forscan + usb kábel. Egyébként utánanéztem a DRL témának, azt is ki tudja kapcsolni a Forscan (0 állásban NE legyen tompított, mint nyugaton), vagy olyanra konfigurálom, amilyenre akarom. Igazából mindent tud, bújtam egy ideig a doksiját tegnap.
[ Szerkesztve ]
POKE 16017,44 ..... SYS 2077
-
oliwire
őstag
válasz ReFleXx #27891 üzenetére
Oh, ezt igazából már vásárlás után vettem észre, hogy automata fokozat nincsen benne, a menetfény volt a lényeg, az benne van Jaj hát Isten őrizzen, hogy kavics miatt majd cserélni kell, fűtött első üveg, nagyon drága mulatság lenne Szóval nem erőltetem, mert így utána olvasva tényleg azt találtam, amit molnarpeter írt, hogy folyamatosan megy a tompított, és gyújtás levételkor kapcsol ki. Az meg ugye nem az igazi
-
őstag
válasz ReFleXx #28003 üzenetére
Áhhh ki nézi... A lényeg, hogy ha valami borul, vagy csúszik, fröccsen meg ilyenek, hogy megvédje... Addig látod csak amíg nyitva a csomagtér ajtó, utána már úgysem
Egyébként ha kiszedném a gyári kárpitot, akkor talán szintbe is kerülne, viszont ami azt illeti nem biztos, hogy annyira gáz, mert nem tűnt fel nagy eltérés, vagy kilógás sehol, de holnap megskubizom"The quieter you become, the more you are able to hear..." ― Ram Dass
-
Real_Necro
veterán
válasz ReFleXx #28052 üzenetére
Én ilyenkor mindig parázok, hogy eltöröm a műanyagot. Még a deréktámaszom sincs cserélve...
Felni még nincs, valamint nyárra keresek, mert a téli acélfelnin van, tavaly vettem új gumikat, azt most nem szereltetném át. A nyárim utolsó szezonos, oda akarok másik, szebb alufelnit (ha van, 17"-ost, de a 16" is jó), a mostani nyári alufelni meg menne majd a télire. Így kevesebbet kellene műhelyben állnia a kocsinak, most meg ezt a telet még kibírom alufelnivel meg "féknyomos" besárgult dísztárcsával.
„Az, ami törvényes, az ugye nem lehet etikátlan. Ez etikátlan, ezért lehetne törvénytelen, de ami nem törvénytelen, az nem is helytelen. Ha helytelen lenne, törvénytelen is lenne.”
-
gabor9991
őstag
válasz ReFleXx #28199 üzenetére
Tudom, csak kíváncsi vagyok most mi jön ez után
A szelepemelőt a 6500-as számmal felismerte, ez jó, csak az nem hidraulikus ugye.
A szelepemelő rúdra még kíváncsi lennék, hogy az hogy jött a képbe.
De valszeg szokás szerint ez a téma itt be is lesz fejezve anélkül, hogy annyit írna "benéztem, tényleg igazatok van" vagy valami ilyesmi, ehelyett holnap egy új szálon indul valami új téma.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs