Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • .LnB

    titán

    válasz BerserkGuts #14134 üzenetére

    De azok csak animációk. Ne keverd a valódi lövési, tárazási mechanikával, vagy konkrétan az egész combat mechanikával.
    Az animációk egy külön rétegek ezen. Össze vannak programozva persze, több fázisból állnak, általában jól leprogramozott fázis váltásokkal (átmenetekkel).

    De az animáció ugyan úgy meg is szakítható sok esetben. Például CS-ben is ott volt az a mechanika, hogy menyomtad a Reload-ot, majd 1-2mp után elváltottál, majd vissza az adott fegyverről, és már be is volt tárazva.

    Sok játékban még a recoil sem valós, amikor te odaálsz a fal elé, és elkezded lőni, hogy megnézd, hogy hova mennek a lövedékek. A minta stimmel, de a valóságban a lövéseket nem is ott számolja, mint ahol a golyónyomok megjelennek a falon.

    És bár nem ástam bele magam a Fortnite mechanikájába ilyen szinten, de animációkra hagyatkozni általában téves út.

Új hozzászólás Aktív témák