Új hozzászólás Aktív témák
-
Dr.Zoo
senior tag
Sziasztok!
Ilyen témát még nem találtam, és mivel nekem van kettő ilyen szerkezetem, gondoltam ha van rá érdeklődés, megosztom a tapasztalatokat.
1.: gépem egy MTD H/165 Hydro, ami egy tálcás, kettő késes, boxer Briggs motoros 16.5 LE benzines gép, most hirtelen nem találtam róla saját képet, de teljesen ugyanez.
2.: nemrég vásárolt gépem egy számomra ismeretlen márkájú fémvázas gép, boxer Briggs Cast Iron Sleeve motorral szerelt, hydro váltós traktor, egy tálcás, három késes modell.
Ebben az albumban készítettem pár saját képet, előre is elnézést a minőségért, telefonos képek.
Jelenleg a 2. számú versenyző életre keltésén dolgozom, mert gyújtás nélkül jutottam hozzá, így nem forgott a motor, mikor megvettem. Mivel Ismerőtől van, így el mertem hozni, de óva intek bárkit, hogy egy ismeretlentől elhozzon bármilyen gépet, ami előtte hideg állapotban be nem indított!!![ Szerkesztve ]
"decretum... Ugros eliminandos esse / rendeljük, hogy a magyarok kiírtassanak."
-
Dr.Zoo
senior tag
Pár új kép, helyén a gyújtás amit egy kedves barátom küldött USA-ból.
(megjegyezném, hogy 15 dodo volt a gyújtás, 32.5 dodo pedig a hazahozatala... )Endoszkóp kamerás felvétel, a hajtókar és a csapágyak állapotáról.
[link][ Szerkesztve ]
"decretum... Ugros eliminandos esse / rendeljük, hogy a magyarok kiírtassanak."
-
Dr.Zoo
senior tag
Volt ma Fater, meg a volt kollégája. Az öreg azt mondja, hogy nincs beporlasztás, hanem a benzin egyszerűen belefolyik a szívótorokba. Kis benzint befecskendezve a hengerekbe pöffent, szóval a karburátor a kukás. Szétszedtük a karburátort, mindkét vízszintes tengely kotyog. Elvileg az úszó nem lukas, de ezt nem nagyon tudom ellenőrizni. Most aluminiumból marnak egy köztalpat, és kap egy 4 ütemű 650 cm2 motor, vagy kispolszki karburátort.
Aki volt nálunk, neki van egy Gutbroth egyhengeres trakija, azon is egy motorkerékpár karburátor teszi a dolgát évek óta hibátlanul. Hiszek neki."decretum... Ugros eliminandos esse / rendeljük, hogy a magyarok kiírtassanak."
-
Dr.Zoo
senior tag
Nem mozognak a szelepek. Ha szerencsém van, akkor "csak" egy ék nyírodott el a főtengelyen lévő fogaskoszorú alatt, ha nincs, a vezérlést végző bütykös tengelyből tört ki egy fog. Akkor tökön szúrom magam.
"decretum... Ugros eliminandos esse / rendeljük, hogy a magyarok kiírtassanak."
-
Dr.Zoo
senior tag
Megvan a hiba. A robbantott ábrán, a 741-es alkatrész, ami egy gyűrűs fogaskoszorú, 4 darabba tört.
Sajnos nem olyan egyszerű a beszerzése, de folyamatban van. Fater épített egy új kormánymű összekötőt a régi helyett, mert a biliacélból volt."decretum... Ugros eliminandos esse / rendeljük, hogy a magyarok kiírtassanak."
-
Dr.Zoo
senior tag
Szia!
Elnézést hogy csak most válaszolok, kicsit hanyagoltam a PH-t mostanság, meg jól nem tettem el a saját topikom a kedvencem közé....
Szóval traktor-nem traktor téma:
2500 m2 területre szvsz kényelmi szempontokat figyelembe véve jó döntés volt.
Persze, egy profi fűkaszával 3-4-5 óra alatt le lehet ugyanezt tolni, de 1.: a profi fűkasza 250e-től indul kb. (biztos van olcsóbb is) 2.: ez időben az 1/10-e a fűkaszának. Ha a terület "fertőzött", tehát teli van gazzal, akkor szerintem nagyon nem mindegy hogy 3-4 hetente hány órát van rajtad a gép, vagy mennyit ülsz rajta.."decretum... Ugros eliminandos esse / rendeljük, hogy a magyarok kiírtassanak."
-
Dr.Zoo
senior tag
Traki saját lábán.: [link]
"decretum... Ugros eliminandos esse / rendeljük, hogy a magyarok kiírtassanak."
-
Dr.Zoo
senior tag
Ahogy öregszik az ember, lustul.
Évekig nyírtam/nyírtuk a Faterral a sajátot fűkaszával, elég volt.
A Fater most rendesen felhúzott késekkel 3/4 óra alatt letolja az egészet trakival.[ Szerkesztve ]
"decretum... Ugros eliminandos esse / rendeljük, hogy a magyarok kiírtassanak."
-
Dr.Zoo
senior tag
Jó rég írtam. Öreg traki pöfög, már stabilan indul. Lett hozzá egy a Fater által leselejtezett akku, és nekiálltam szét kapni a kaszaházat. Egy a 3 késtartó bakból, kicsit elfáradt, a kést tartó tengely végén lévő anya lenyalta a menetet a tengelyről.
Csináltam pár képet.
"decretum... Ugros eliminandos esse / rendeljük, hogy a magyarok kiírtassanak."
-
Dr.Zoo
senior tag
Sikerült felújítani részlegesen a késtartót, illetve bejárattam a leragadt csapágyakat.
Traki karburátorát apró darabokra kellett szétborítani, mert aki segített összerakni a motort, kinyomta gumiámmak. Ez azért jó, mert nem bírja a benzint, beoldódik, és bemászik a karburátorba.
Talán sikerül a hétvégén feltenni a kaszaházat, kipróbálás céljából.
Most már mindig stabilan indul, jobb lett a hangja is.
A kipufogót még ki kell heggesztenem, aztán kész a felújítás."decretum... Ugros eliminandos esse / rendeljük, hogy a magyarok kiírtassanak."
-
Dr.Zoo
senior tag
válasz tknof1871 #13 üzenetére
Szia!
Volt már benne gyertya cserélve? Egy tipp csak, de nekem úgy tűnik, ha "hidegen" normál üzemben megy, terhelésen meg idő után nem, valami "bemelegszik", az első amit kikukáznék, és olcsó cserélni az a gyertya.
Karburátort is szétborították? Nincs benne valahol eldugva egy benzin szűrő? Azt is kukáznám, hirtelen ennyi, ami eszembe jut, és nem horror áron lehet cserélni.
Bár nem írtad, úgy tippelek Briggs motor van a gépben, esetleg itt még meg tudod kérdezni, nekem Ők sokat segítettek."decretum... Ugros eliminandos esse / rendeljük, hogy a magyarok kiírtassanak."
-
Dr.Zoo
senior tag
Szia!
Ami általam preferált motor, a Briggs, Honda, Kawasaki, amit nem erőltetnék az MTD (saját fejlesztésű) ThorX, és a kínai csodák.
Használt kép elég vegyes, külön iparág alakult ki, a Német O.-ból behozott, a kinti OMW kúton napi 8 órában pöfögő, vagy a kinti városgondokság által már levetett gépekre.
Az ipari felhasználású gépeket többször is fel lehet újítani, lásd Stiga, Toro, de ezeknek az ára még használtan is horror.
Amin el lehet hasalni, ha a motor már kompresszióhiányban szenved, ügyes nepperek sűrűbb olajjal, adalékokkal próbálják a nyilvánvaló felújítást a Vevő felé tolni, tehát Nálad fogja nagy valószínűség szerint kilehelni a lelkét, illetve a hajtás (ha hydrós) ami még mélyen zsebbenyúlós, nem nagyon van hozzá alkatrész.
Amire még érdemes figyelni, hogy ne legyen a vágóasztalon lévő szíjak mindegyike szétrepedve, mert elég sok van rajta, és húzós az áruk.
Gumik állapota milyen, az hogy "minta még van rajta Főnök" egy szép mondat, de ha szét van repedve, akkor az is ki fog hamarosan hasadni.
Ha egyenes talajon akarod használni, akkor tökéletes a 4 ütemű, ha domboldalas, vagy oldalra döntve is kell vele nyírni, akkor 2 ütemű a javasolt.
Ami még érdekes lehet, hidegen-melegen is pöccre kell indulnia, érdemes ezt kipróbálni, járatni 10-20 percet, leállítani, majd újra beindítani.
Ha melegen már nem indul, el kell köszönni, vagy pofátlanul alkudni.Hirtelen ennyi, az akku szinte kivétel nélkül mindbe ami használt kukás, ez boltól függően 10-18e ft.-ba fáj.
Lehetőség szerint, érdemes E.U.-ban forgalmazott trakit keresni, mert a tengerentúlról érkezett gépekhez nem fogsz alkatrészt találni, vagy marad az Ebay. Lásd az én 2.-ik Toro Wheel Horse gépem, alig van hozzá alkatrész..
Ha bedobsz pár kiszemeltet ide, megpróbálom kép alapján leírni, amit észre lehet venni.
Vagy ha Pest megyei vagy, vendégem vagy egy körre, a Toro-val."decretum... Ugros eliminandos esse / rendeljük, hogy a magyarok kiírtassanak."
-
Dr.Zoo
senior tag
Murray és Mcculloch márkákról nincs konkrét tapasztalatom, csak amit a neten olvasok róluk.
Ha Briggs motorral szereltek, akkor a motorhoz lesz alkatrész, a hajtás illetve a kések és a hozzájuk tartozó szíj az érdekes, hogy az általad kinézett típushoz tartanak-e, és mennyiért.
A John Deere emlékeim szerint szintén Briggs motorral van szerelve (!kisebb gépek!) de szvsz túlárazott.
Ettől függetlenül jó gépeket gyártanak, tartós darabok, használtban nem ritkák a 20-30 éves példányok.
A hány lovas egy érdekes kérdés, nekem mindkét gépem 10 LE feletti, a Te súlyod is számít, de lehetőség szerint a 12-16LE körülieket nézegetném, itt ugye a gép cipeli a saját súlyát, a Te súlyod, és nyíráskor a késeket is főtengelyről hajtja meg.
Ha kicsit többet szánnál rá, kereshetnél olajszivattyús, olajszűrős modelleket, azok már komoly gépek, egy felújítás után sokáig fognak normál használat mellett kiszolgálni.
Ott a Kohler, a Honda, a Wacker, illetve egyéb típusok is megtalálhatóak, a motorok terén.
Élőben nézném meg a kiszemelt "áldozatokat", mert itt könnyen pofára lehet esni.
És még élőben is bele lehet szerelmesedni valamibe, amiről használat közben derül ki, hogy a torka véres..."decretum... Ugros eliminandos esse / rendeljük, hogy a magyarok kiírtassanak."
-
Dr.Zoo
senior tag
válasz greeeneagle #22 üzenetére
Csak egy gondolat, ha szétborítottad, láttad milyen állapotban vannak a tömítések. Ha repedezettek, akkor javaslom egy felújító szett beszerzését, mert a következő problémád szvsz az lesz, hogy a tömítetlenség okozta fals levegő megállítja a géped. Vagy szórakozni fog az alapjárat.
Szerintem.
"decretum... Ugros eliminandos esse / rendeljük, hogy a magyarok kiírtassanak."
-
Dr.Zoo
senior tag
Szia Balázs!
Tudnál egy képet lőni róla? (Vagy többet... )
Látnom kellene, a garat tömődik el?
Kések végén megvan még a felhajtott perem? Az "löki" irányba a levágott füvet, ha azok lekoptak, nem tudja beküldeni.
Így első blikkre ez a tippem, de látni kellene."decretum... Ugros eliminandos esse / rendeljük, hogy a magyarok kiírtassanak."
-
Dr.Zoo
senior tag
Szia!
Ilyen trimmelőkkel nincs konkrét tapasztalatom, mindkét motor jónak tűnik.
Az Agria ha jól látom egy korábbi konstrukció, talán ahhoz nehezebben lehet alkatrészt találni. (a motorhoz)
Briggshez minden van, tapasztalatom szerint."decretum... Ugros eliminandos esse / rendeljük, hogy a magyarok kiírtassanak."
-
Dr.Zoo
senior tag
Ha van a közelben traktoros, viszonylag pici pénzből eltolja, beszántja.
Utána egyenes talajt kapsz, amin már elmegy a traktor."decretum... Ugros eliminandos esse / rendeljük, hogy a magyarok kiírtassanak."
-
Dr.Zoo
senior tag
Szia!
500-600m2 -re szerintem felesleges traktort venni, hacsak nem az élvezeti faktor miatt.
500.000 Ft nem kevés pénz, oldalt kidobós kijöhet belőle, a gyűjtős szerintem többe kerül.10 LE alatt nem vennék traktort.
Vinnie kell téged, és tudnia kell közben 2 pengével akár 10-20 centi gazt vágni, 100 centi szélesen.Régiek mind lutri, ha szerencséd van sok évig még tudod használni, ha nincs, elkezded rá locsolni a forintot, és felújítod apránként.
"decretum... Ugros eliminandos esse / rendeljük, hogy a magyarok kiírtassanak."
-
Dr.Zoo
senior tag
Szia!
MTD-ből találtam 550 körül, de megmondom őszintén, ezt a saját márkás motorját nem ismerem : MTD 382
Ez lehet kínai, vagy olyan kuka motor, mint a thorx széria...
Nekem is MTD traktorom van, de abban Briggs motor ketyeg, transmatic automata váltóval.
Szóval utána kellene nézni, mielőtt megveszed, hogy milyen gyártmányú a motor, esetleg a külföldi fórumokon mit írnak róla."decretum... Ugros eliminandos esse / rendeljük, hogy a magyarok kiírtassanak."
-
Dr.Zoo
senior tag
Szia!
2 hengeres, Briggs Cast Iron motor. Emlékeim szerint 15 lóerő körüli, benzin boxer motor.
Hogy mennyi idős az jó kérdés, 20-30 év között valahol.Az új gép előnye hogy modern, van rá garancia, újak a szíjak, a műanyagok, görgők, motor, és minimális karbantartás mellett évekig üzemel.
Hátrányuk, hogy egy szabad szemmel jól látható összeget kell letenni értük az asztalra, de ha van rá "kedv", én újat vennék. (nem lebeszélni akarlak a használtaktól!)A régi trakiknak van egyfajta varázsa, állandóan lehet őket szerelni, kicsit olyanok mint a veterán autók.
Magyarországon jellemzően azért vesznek használt trakikat, mert nincs a zsebben 500-700 ezer, ha komolyabb olajszivattyús hydros gépről beszélünk, 1 MFT-tól összeg.
Az idősebb gépeknél tudni kell, hogyha motorban évente legalább kicserélték az olajat agyoncsaphatatlan, (itt szigorúan a jobb minőségű motorokról beszélek, pl. Briggs, Kohler, Honda, Kawasaki,Kubota, Lombardini, stb. és tudom, hogy nem évente kell cserélni, hanem megadott üzemóránként, de legyünk őszinték, az Őstermelő ki fogja cserélni, egy fűnyíró traktorban????) de a szíjak jellemzően cserések kb. azonnal, a gumik ha öregek, ki vannak repedve szintén cserések, a vágóasztal ha nincs rendszeresen takarítva elkezdi enni a rozsda.
Szóval a régi gépekre is rá fogod költeni az új traki árát, csak nem azonnal.Amit leírtál abból az tűnik ki, hogy a lakóhelyed közelében "válogatni" lehet a használtakból, ha mindenképp ebbe az irányba indulsz, én egy olajszivattyús modellt keresnék a helyedben, aminek szemmel láthatóan volt gazdája, tehát nem lóg sehol, van benne akku, hidegen-melegen egyaránt jól indul, nincs az alja szétrohadva, és még elfogadható állapotúak a gumik, és minimum 16LE.
Még így is "bele" lehet nyúlni, ha mondjuk egy hydro váltó elköszön, az még bontottan is horror...Remélem tudsz hasznosítani valamit a fenti írásból.
[ Szerkesztve ]
"decretum... Ugros eliminandos esse / rendeljük, hogy a magyarok kiírtassanak."
-
Dr.Zoo
senior tag
Este vagy a hétvégén majd bővebben, ezen a linken a képek között, ahol a motortér látszik, balra a kipufogó alatt látszik egy pici olajszűrő.
Amiben van olajszivattyú, abban van cserélhető olajszűrő is."decretum... Ugros eliminandos esse / rendeljük, hogy a magyarok kiírtassanak."
-
Dr.Zoo
senior tag
A Partner jónak tűnik, igaz csak 12.5 LE a motor.
Utólag átalakítani gyűjtősre irgalmatlan nagy szívás, nem javaslom.
A gyűjtőset akarsz, eleve olyat vegyél!
A 18LE mindenre elég, abban bőven van motorerő, így röhögve viszi a géptestet, és a Te súlyod.
Ha van rá keret, az egy jó alternatíva.
Nem mellesleg Briggs motoros, ami egy jó konstrukció.Motor gyártója: Briggs & Stratton
Motor neve: PowerBuilt
Nettó teljesítmény / fordulatszámon: 8,9 kW @ 2600 ford. /perc
Lökettérfogat: 500 cm³ / 30,5 cu.
Hengerek: 1
Akkumulátor: 12 V 28 Ah[ Szerkesztve ]
"decretum... Ugros eliminandos esse / rendeljük, hogy a magyarok kiírtassanak."
-
Dr.Zoo
senior tag
Ja!
Hát, ha nem teszed fel a gyűjtőt, elvileg hátra kidobja amit levágott, nem hiszem hogy külön átalakítást igényel.
A neten a tipusszámra rákeresve megtalálod a user manualt, ott leírja, hogy lehet-e gyűjtő nélkül használni.
A Svédeknél nem hiszem hogy előfordul óratekerés.
Ebben a kategóriában a dízel még használtan is horror, igazából már az olajszivattyús benzines is a komolyabb kategóriát képviseli."decretum... Ugros eliminandos esse / rendeljük, hogy a magyarok kiírtassanak."
-
Dr.Zoo
senior tag
Igen, az az olajszűrő.
Ha nincs lerúgva, és jó áron el tudod hozni, megteheted. Váltót érdemes még ellenőrizni, hogy akadás mentesen vegye a fokozatokat, rükverc működjön!
Mi meg szoktuk billenteni oldalra, és az első hátsó kerék alá beteszünk egy fatuskót.
Így szoktam leszedni a késeket."decretum... Ugros eliminandos esse / rendeljük, hogy a magyarok kiírtassanak."
-
Dr.Zoo
senior tag
A mechanikusnál egy "kilincs" szerekezeten keresztül, erőkarral emeled.
"decretum... Ugros eliminandos esse / rendeljük, hogy a magyarok kiírtassanak."
-
Dr.Zoo
senior tag
Szia!
Forgalmazót meg kell kérdezni, hogy mekkora területhez ajánlott a gép.
Elvileg igen, ezt is meg kell kérdezni.[ Szerkesztve ]
"decretum... Ugros eliminandos esse / rendeljük, hogy a magyarok kiírtassanak."
-
Dr.Zoo
senior tag
Szia!
Ugyanez a hibajelenség most nálam is, múlt héten kiszedtem az üzemanyag rendszert, mindent átfújtam sűrített levegővel, ugyanúgy csinálja.
Karburátort is kifújkáltam, mondjuk a főfúvókât nem tekertem ki.
Szóval passz piros, hogy miért csinálja."decretum... Ugros eliminandos esse / rendeljük, hogy a magyarok kiírtassanak."
-
Dr.Zoo
senior tag
Sziasztok!
A Briggs Iron Cast Sleeve 16,5LE boxer motor tegnap megadta magát. Egyik henger működik, másikból meg valamilyen csattogás hallható, így nem maceráltam tovább.
Nem a hengerfej felől jön a hang, inkább a motorból.
Hirtelen egy kisgép javítót sikerült tegnap délután utolérni, a motort állítása szerint nem érdemes felújítani, új Briggs 17LE twin motor van 230E FT-ért, vagy Dongfeng szintén 17LE 160E Ft.-ért.
Tegnap este némi googlizás után találtam egy Ceglédberceli Embert, aki javít/felújít motorokat.
Ma felhívom."decretum... Ugros eliminandos esse / rendeljük, hogy a magyarok kiírtassanak."
-
Dr.Zoo
senior tag
Ez az érdekes, hogy ismert előélettel vettem meg.
Ez nem a kalapos bajuszos ember által behozott, az Osztrák Mol kúton napi 10 órát használt darab.
Szerelő szerint lehet anyaghiba, vagy bármi.
Egyébként megoldott, Fater talált egy helybéli szerelőt, aki a vadiúj Briggs 17.5 lovas motorra 170.000 mondott, 15.000 pedig beszereli, hozza-viszi, mindent intéz.
A régi motort házhoz hozza, nem bontotta meg
Szóval az megy fel a jófogásra, hibás darabként.[ Szerkesztve ]
"decretum... Ugros eliminandos esse / rendeljük, hogy a magyarok kiírtassanak."
-
Dr.Zoo
senior tag
Ha kell, adok szívesen priviben telefonszámot, én nem ismerem személyesen a szerelő embert, Faterom "szerezte".
Helyileg Bp. 22 kerületben van műhelye.Egyébként már sajnos nem áll fenn a probléma, mert hajtókar csapágyas lett a motor, szóval megy fel a jófogásra alkatrésznek.
[ Szerkesztve ]
"decretum... Ugros eliminandos esse / rendeljük, hogy a magyarok kiírtassanak."
-
Dr.Zoo
senior tag
Szia!
Gratulálok, jó kis gép ez.
A gumik képek alapján kukák,
Érzésre lehetséges hogy azért volt benne autó akksi, mert az izzítógyertya már valószínűleg nincs a helyzet magaslatán, így a gyári pici akksi szerintem már kevésbé indította el. De ez csak egy tipp.Kölcsön kicsi akkumulátorral ki kellene próbálni, ha pöccre indul, mehet vissza a kicsi gyári méretű akkumulátor.
Szerk:
Olvasom a következő hsz-t, látom már megoldódott. 😄[ Szerkesztve ]
"decretum... Ugros eliminandos esse / rendeljük, hogy a magyarok kiírtassanak."
-
Dr.Zoo
senior tag
Amit leírtál, ahhoz ez a kis gép kevés.
Mármint kipucolni. Oda vmi nagyobb, illetve szvsz inkább egy tolólapos kellene.
Aztán ha csináltál egy egyenes és szemét mentes talajt, utána már lehet használni a fűnyíró traktort is"decretum... Ugros eliminandos esse / rendeljük, hogy a magyarok kiírtassanak."
-
Dr.Zoo
senior tag
No, végre kezd összeállni az MTD traktor, miután néhány magát autó/motor szerelőnek hívó ember megnézte, és kijelentette hogy a motor kuka, mert hajtókar csapágyas.
Ehhez képest szét lett szedve mindkét hengerfej, ki lett takarítva, és vidáman pörög.
Elkezdtem összerakni, még külső burkolata nincs fent."decretum... Ugros eliminandos esse / rendeljük, hogy a magyarok kiírtassanak."
-
Dr.Zoo
senior tag
Hát, az enyémben a karburátor oldalán van vmi vákuum vezérlésű benzin "pumpa", nem lehet hogy a karburátorban van vmi dugulás?
Gondolom addig megy, amíg a karbiból ki nem szívja azt a fél deci benzint, utána viszont valamiért nem tölt.
Én arra felé keresgélnék."decretum... Ugros eliminandos esse / rendeljük, hogy a magyarok kiírtassanak."
-
Dr.Zoo
senior tag
válasz MKRISZ1001 #85 üzenetére
Szia!
Nem testel le valahol egy drót?
Gyújtó trafó volt már cserélve? Gyújtó trafó kábelek nem szakadtak?
Gyertyát cseréltél már?Így hirtelen ezekre tippelek, ha benzin ellátása tökéletes.
Esetleg a gyújtás kapcsoló."decretum... Ugros eliminandos esse / rendeljük, hogy a magyarok kiírtassanak."
-
Dr.Zoo
senior tag
Szia!
Próbáld meg leszedni a régit, és összenézni az újjal.
Le lehet hozzá tölteni robbantott ábrát, jellemzően Amerika fórumokon szokott fent lenni, de elég sokat kell kutatni.[ Szerkesztve ]
"decretum... Ugros eliminandos esse / rendeljük, hogy a magyarok kiírtassanak."
-
Dr.Zoo
senior tag
Váltóban törhetett szét valami, ha a motor megáll, azt hamar észreveszi az ember. 🙁
Hondával nehéz mellé lőni, ha időben van benne olaj cserélve, és tiszán van tartva a légszűrő, kimegy a világból"decretum... Ugros eliminandos esse / rendeljük, hogy a magyarok kiírtassanak."
-
Dr.Zoo
senior tag
Ma elment az MTD is. Motorja szórakozott, szétment valószínűleg a karbin a kilincs szerkezet, felmérgeltem magam, és eladtam.
Most utód keresésben vagyok.[ Szerkesztve ]
"decretum... Ugros eliminandos esse / rendeljük, hogy a magyarok kiírtassanak."
Új hozzászólás Aktív témák
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Politika
- Futás, futópályák
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- Autós topik
- Elfelejtettem a film címét
- Milyen okostelefont vegyek?
- Kerékpárosok, bringások ide!
- További aktív témák...
- Deltaco Smart Home SH-LE27 RGB Színes WIFI okos izzó E27 9W Tuya Smart 3db
- NITEBIRD WB2 Smart WI-FI-s okos meleg fehér LED izzó E27 / 230V / 8W Tuya Smart 2db
- Új LED izzó 12V , MR16, 4x1W / Philips PL-C 2P kompakt fénycső 18W / Osram G24 10W
- Új, nem használt LUX Testboy TB Profi III LED+ fázisceruza - 1 hét próbagarival! -
- Fém bútor fogantyú 15 db