Új hozzászólás Aktív témák

  • updog

    senior tag

    válasz nortsen #17209 üzenetére

    Sziasztok,

    Hasonló kérdéssel fordulok én is (újra) hozzátok. Az itt említett procit cserélték (kicsit több mint 3 hét szerviz után....), tényleg hibás volt. Kaptam cseredarabot, ugyanazt a hibát produkálja. 100% hogy maga a proci kompatibilis a rendszeremmel, az alaplap hivatalos listáján rajta van, és mint mondtam, a múltkor is bebizonyosodott hogy rossz volt, míg a régi procit visszarakva minden OK most is.

    Mivel az elején naivan gondoltam, hogy ha cserélik jó lesz, akkor még szükségem is lett volna rá, elúszott a 14 napos elállás, de akkora szo.... időveszteség lenne megint elslattyogni a szervizbe, leadni, kivárni a 3-4 hetet mire megint megállapítanak valamit, hogy nem szeretném mégegyszer végigjátszani ezt, és az AMD-től is elment a kedvem, inkább gyűjtök egy Intel konfigra.

    "Sajnos" ÁSZF-ben világosan ki van kötve hogy javítás vagy csere van termékszavatosság esetén, én viszont a kp-t szeretném viszontlátni.

    Szóval kb. egy hónap alatt 3 napot volt nálam a termék, önhibámon kívül nem működik együtt a rendszeremmel csere után sem, elállási jogom nincs.. mire hivatkozhatok? Hibás teljesítés? Aránytalan többletköltségek?

    Köszi!

    [ Szerkesztve ]

    "Bocs, főnök, de én csak két emberben bízom. Az egyik én vagyok. Nem maga a másik." || "Hóhahó, mégis van graffaló!"

Új hozzászólás Aktív témák