-
Fototrend
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
Colera
tag
Hali. Hallottatok már olyat hogy egy videókártya rendeltetésszerű használat mellett meghibásodott, és visszavitte az illető, ahol kipróbálás közben a hibát ismét generálta, majd papírmunka és LÁM 1,5 hónapja semmi válasz, se ajánlat hogy levásárolhatod, vagy visszaadják a pénzt, szóval GÁZ garanciális ügyintézés. Namerthogy én pl ebben a helyzetben vagyok Valaki aki járt már így segíthetne hogy mit lehet ilyenkor tenni /nem fizikai erőszakra gondoltam / Ja, és milyen jó, hogy nem is gagyi kari volt, hanem egy 110eFt-s kari...
''Az idő pénz! - gondolta a pincér, és hozzáírta az aznapi dátumot a számlához...''