Új hozzászólás Aktív témák

  • net84

    őstag

    a monitorom mult hét csütörtök óta szervízben...félsiker
    kaptak egy részletes hibaleírást, hogy mit is csinál/nem csinál. Erre kedden telefonálok, hogy mi a helyzet, furcsa volt, hogy bekapcsolták a szervízvezetőt, rögtön azután, hogy mondtam a munkalapszámot... ez a manus vagy nem tud olvasni, vagy nem érti a magyart, mert megkérdezte, hogy mi a hiba a monitorral, mert ő nem talált semmi (elismételtem neki azt, ami a papíron van) - megnyugtatásként közölte, hogy nem talált ilyen hibát eddig, de még 1 napig teszteli. Jó! Tegnap elfelejtettem őket délután visszahívni, ma reggel pótoltam... a munkafelvevő csajszi hosszas halgatás után közölte, hogy a monitoron a technikus még dolgozik...talán lesz belőle valami, igaz a cseréig meg sem állok.

    Kérdés!
    Már csak egy szervízszelvényem van/volt a garpapíron. Mi a hivatalos eljárás ez esetben? Adhat-e újat, ha igen mikor? Most vagy a következő szervíz után? Változik a garancia idő új papír kiállítása esetén? Régen nem úgy volt, hogyha elfogyott a garszelvény, akkor automatice csere járt (ha igen, és ezt megszüntették, akkor mikor)?

    Mit csináljak, ha megint összeverik a monitort? Átvétel elött tüzetesen átnézem, ha valami sérülést találok rajt, akkor jegyzőkönyveztessem vagy mi? hagyjam ott és keressem fel a fogy. védelmet?
    Swap (egy gyári javítottat) cserét nem kell elfogadnom igaz (semmi ilyen törvény nincs, ami erre kötelezne?)?
    Az enyémet javíthatja, vagy egy teljesen újat (gyári újat) adhat igaz? Remélem lassan minden teljesen tiszta lesz ''bennem''...

    Read only...

Új hozzászólás Aktív témák