Új hozzászólás Aktív témák

  • luciferc

    őstag

    válasz #95590400 #4904 üzenetére

    ezért jelentős kényelmetlenségre hivatkozva elállhat és kérheti vissza a teljes vételárat. jelentős kényelmetlenség, meg akármilyen fura, nem 15 nap. és a javítási idő sem 15 nap. mert nincsenek konkrét időintervallumok. 30 nap az, ami már valóban jelentős kényelmetlenségnek lehet elfogadni.

    Első körben ennek fussál neki még egyszer. Honnan veszed, hogy 30 nap az, ami valóban jelentős kényelmetlenség? A jelentős kényelmetlenség fogalma helyzet függő. Egy hűtő esetében pár nap is jelentős kényelmetlenség, szgép alkatrész esetében szintén lehet már 1 hét is jelentős kényelmetlenség, ha mondjuk éppen diplomamunkát készítesz, vagy éppen párod, szüleid, stb éppen hosszú ideig külföldön van, te meg költséghatékonyan skypeon tartanád a kapcsolatot, akkor bizony 1 hét is jelentős kényelmetlenség (sőt költség), de 15 nap már tutira. Úgy általában nem viccből szerepel a jogszabályban, hogy törekedni kell a 15 napra, ugyanis ebből (a PTK-val együtt olvasva) implicit módon következik, hogy 15 napon túli javítás már jó eséllyel jelentős kényelmetlenség. Szóval maradjunk annyiban, hogy 15 napon túli javítás már jelentős kényelmetlenség. Ez enyhíthető cserealkatrésszel, de ez sem tolja ki ész nélkül a határidőt. Ami 15 nap alatt nem javítható, az valószínűleg már sohasem, azért ezt be kell látnod.

    mod: honnan jönnek ezek a meg kell várni a 30 napot gondolatok?

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák