Aktív témák
-
Ariadne
őstag
Ez a topik nem erre szolgál?
-
Emgéperix
újonc
Én a Modding Computernél szoktam vásárolni és az eddigi garanciális ügyeim 80%-át teljesen korrekten intézték. Többször szó nélkül felajánlottak ideiglenes alkatrészt a gari idejére.
-
M@trixfan
addikt
válasz
zsolt1129 #34 üzenetére
Ittírtam egy mai tapasztalatott, kicsit szangvinikus lett az az igazság. Rendes üzlet lenne jó árakkal (persze nem bazár), de az egyik srác felhúzott ma a stílusával. Szerencsére már megnyugodtam, de nem tudom reklamáljak-e, hogy bontott volt a dobozos proci amit itthon vettem észre és hűtőnyomokat is találtam a procin...
-
zsolt1129
addikt
Alien Computerrel tapasztalat?
-
zoley[HUN]
tag
detto, HPC-t ajanlom en is mindenkinek. korrektek. sapphire radeon x800promat vittem vissza nem gyari biossal, meg egy kis ezustfestek is volt nyomokban a gpu mellett (pro->xt - mellesleg nem lett xt), ketfele szinu hopasztaval (hutocsere volt), es kicsereltek. tok korrekten elrendeztek mindent. mondjuk a csere nem rajtuk mulott hanem az importoron, de en mar elkonyveltem elotte magamban hogy buktam 120000t. es nem. csak ajanlani tudom
-
lapa
veterán
e-connect: rendeltem egy komplett gépet alkatrészenként, de voltam olyan béna, hogy pata vinyót klikkeltem be sata helyett. még bénább voltam, mikor csak az orig zacsi feltépése után jöttem rá erre. felhívtam őket és szó nélkül kicserélték volna a nyitott zacsival. aztán nem volt pofám hozzá, végülis ugyanúgy működik...
-
aesir
veterán
Aqua, Mistral Váci út, Bluefish Nagyenyed utca... sehol sem volt problémám a garival. Csak mosolygós hozzállás kérdése
-
Heskey E.
tag
Garanciális ügyekben is megbízható boltok:szerintem a MagiComp!
-
szucsi
őstag
SAV computerrel vannak valakinek tapasztalatai?
-
szucsi
őstag
válasz
The Creature #27 üzenetére
Igen. Számomra is pozitívak voltak so far.
-
gregorik
senior tag
HPCTrade, teljesen korrektek.
-
viharhozo
addikt
Aliencomputers.
Velem eddig mindig korrektek voltak. -
_Volkovy_
nagyúr
Egy ilyen bolt: User's a körúton.
[Szerkesztve] -
gregorik
senior tag
ha dolgozó vagy, akkor imho egyértelmű, hogy azzal a hw-céggel kell bizniszelni, amelyikkel a saját munkáltató céged hivatalos beszállítói szerződésben áll. így a nevezett hw-cég még véletlenül se fog kitolni veled, mert tudja, hogy egy partnercégénél dolgozol.
-
granpa_matis
aktív tag
Debreceni PC World Rulez.
Nekem a debreceni Mistrallal sincs bajom, ismerem az eladokat, mindenre meg lehet kerni oket, nemreg vettem ott egy havernak egy 5600XT-t, aminek a dobozan nem volt feltuntetve, h 128 v 64 bites(a kari weboldalan sem)...az eladok sem tudtak. Megkertem oket, h teszteljuk mar le, ha 128 bit, akkor elviszem, leteszteltuk, 128 bit volt es megvettem.
mod: Debreceni boltok altalaban korrektek,(muszaly nekik mert videken kicsi a piac), segitokeszek az eladok, garis dolgokat rendesen intezik, stb...
[Szerkesztve] -
Goose-T
veterán
Régebben mindig a szolnoki Komplex Computers-ben vásároltam (ameddig Törökszentmiklóson laktam), velük mindig meg voltam elégedve. Viszonylag olcsók is. Ha jól sejtem, még mindig ugyanaz a két eladó van ott.
-
Tamtam
csendes tag
-
szucsi
őstag
Ez így van, addig, amíg nincs egy egységesített koncepció, amelyet elfogad és követ minden dolgozó, ha dolgozó akar lenni. És ez nem zombisítás, hanem mindenki által elfogadott elvek, értékek követése.
Ismerek több ilyen terméket/szolgáltatást, de ott sajnos nem lehet szgépet kapni.
[Szerkesztve] -
Tamtam
csendes tag
A szervíz, a garanciális javítások nem egyebek mint szolgáltatások. A szolgáltatásoknak pedig egy nagyon alap tulajdonsága, h. soha nem egyforma egy előzővel. Értem ezalatt, h. maga a szolgáltatás, ami függ az eladó viselkedéséből, a szolg. tárgyától, és még annyi mástól (a vevőtől is), pont a felsoroltak összetettségétől nem lehet egyező, egy korábbi szolgáltatással. Másképpen fogalmazva: nem ugyanaz lesz a szolg. minősége, a vevő elégedettsége. Törekedni lehet a szolgáltatás 'standardizálására', de elérni lehetetlen.
-
divot
veterán
Usersnél vettem rossz ramot, másnap visszavittem, berakták a tesztgépbe, aztán kaptam újat. Kb. tíz perc volt az egész.
-
szucsi
őstag
''Tapasztalatból mondom, ha valakinek valami kell, akkor elmegy és megveszi. És olyankor nem az foglalkoztatja, hogy mi lesz ha garira kerül a sor. Akkor ilyen meg sem fordul a fejében, csak egy cél lebeg a szeme előtt: minél előbb akarom''
Ez egy szemlélet. El tudod fogadni, hogy létezik más is?
Pontosan azért nyitottam a topicot, mert feltételezem, hogy létezik egy olyan szemlélet is, hogy a garanciális szolgáltatást a termék részének tekintem, és inkább fizetek akár másfélszeres árat, de biztos legyek benne, hogy nem járok pórul.
Van egy szegmens, ahol ez fontos szempont (brand gépek) de ezeknek az ára gyakran többszöröse a házilag összerakott gépekének. Viszont, ha telefonálsz, X évig kijön az arc házhoz még aznap, és megcsinálja / kicseréli.
Hiszek benne, hogy létezik termék/szolgáltatás a két szélsőség között is.
ezért nyitottam ezt a topicot.
részemről a vita zárva.
Ha folytatni szeretnéd, nyiss neki egy topicot, én meg majd elbíráltatom a moderátorokkal a létjogosultságát.
[Szerkesztve] -
I_Am
veterán
A termék vagy szolgáltatás silánysága. Ezt a mondatot ketté szedem ha nem haragszol.
1. A termék silánysága című epizód.
Ez az amiről a forgalmazó nem tehet ugye. Mivel nem Ő a gyártó, nem Ő szállítja stb. Mi ilyenkor a teendő. Kap valaki egy rossz vga-t, vagy tönkremegy garanciális időn belül. Egyből irjunk valamelyik fórumba, hogy ezt a fajtát kerülje el mindenki.
Vagy gondolkodjunk a nagy számok valószínűsége szerint. (talán azért irom ezt, mert nem egy-egy dolgot szoktam venni és eladni)
Példának felhozom a Maxtor vinyókat. Van rá példa, hogy valaki azt írja melegszik nagyon. Vagy csak az alaplapja detektálja rosszul a hőméréskletet? Netán nem jól szellőzik a háza? Rossz helyre is szerelte ráadásul a házban? (értem ezalatt, hogy ha rosszul szellőzik a ház és még rossz helyre is szereled, még jobban melegszik) A hűtésről mindenki megfeledkezik.
Vagy olvasni olyanokat, hogy egyik pillanatról a másikra tönkrement. Táp márkáját senki nem írja mellé soha. Miért nem? Mert egy átlag user nem gondolja, hogy köze lehet hozzá? Pontosan.
Ezekkel nem azt akarom prezentálni, hogy minden Maxtor vinyo jó és a láma userek teszik tönkre és járatják le a márkanevet, hanem azt, hogy ezekről sokat olvasni, de azzal senki nem számol soha, hogy ha megnézné az arányokat (mert lehetősége van rá) akkor a számadatok szerint szinte nincs különbség a garanciális meghibásodások között egyik gyártónál sem. Beleszaladt egy rossz példányba. Én is szaladtam bele IBM-be, 60 giga ugrott és még fájt is mert voltak közte pótolhatatlan dolgok is.
2. A szolgáltatás silánysága című epizód.
Na itt meg aztán lehetne sokmindent írni. Nekem volt már kemény vitám anno Mistral szervizben egy jóbarátom 512-es DDR ramja miatt. (majdnem verekedésbe torkollott) És volt kellemes tapasztalatom is, ráadásul ugyanazzal a szervizessel.
Na most mit tegyek. Irjam le itt is meg ott is, hogy ez jó volt ez meg rossz? Nem. És azért nem mert az emberek sokat olvasnak és ugyis a saját fejük után mennek. Tapasztalatból mondom, ha valakinek valami kell, akkor elmegy és megveszi. És olyankor nem az foglalkoztatja, hogy mi lesz ha garira kerül a sor. Akkor ilyen meg sem fordul a fejében, csak egy cél lebeg a szeme előtt: minél előbb akarom.
És azt hiszem, hogy a hozzászólásaim a témához kapcsolodnak ezért nem teszem OFF-ba. (bírálat jogát fentartom a Moderátor illetve Házigazda kollégáknak)
Sok totyik indul nem kívánt irányba. Én vállalom, hogy nem a Te általad kívánt irányt céloztam meg. Amennyiben nem a kívánt célt éri el utolag fejethajtok az igazságszolgáltatás előtt. De sok totyik indul szvsz feleslegesen is. Mit vár az ember egy ilyen totyiktól? Egymást fogják kérdezgetni majd az emberek, hogy Te és veled is olyan jó fej volt a srác a szervizben mint velem? Olyan lesz mint egy blog.
[Szerkesztve] -
Agyasima
őstag
Akkor itt az első érdembeni hozzászólás:
A szegedi mistrállal eddig _nekem_ csak jó tapasztalataim voltak. Van egy normális eladójuk - szerintem nem haragszik meg ha megemlítem a nevét - Gábor. (magam részirül csak vele állok szóba)
Igaz eddig csak 1x vittem vissza vinyót garba zárás előtt 10 perccel, és zárás után 5-tel már a cserekészülékkel távoztam. Normálisan viselkedtek, nem rinyáltak, hogy már zárva vagyunk és nem is éreztették, hogy a hátuk közepére kivánnak...
én se érzem, hogy I_am nem igaza lenne
[Szerkesztve] -
szucsi
őstag
hamár szétoffolod, léci offban
üzleti etika, hogy a termék vagy a szolgáltatás silányságáról vagy adott esetben kiválóságáról nem értesítesz másokat?
fura elgondolás. Soha nem ajánlottál még filmet megnézésre, tápot megvételre, fodrászt hajvágásra, mert te elégedett voltál azzal, amit a pénzedért kaptál?
de remélem erről más másképpen gondolkodik.
észrevetted, hogy a topic a te közreműködésed során lett más, mint aminek indítani szerettem volna?
[Szerkesztve] -
I_Am
veterán
A cél a bíralat kérése olyan tagoktól, akiknek az a feladata, hogy ezen totyikok létjogosultságát eldöntsék, esetleg tanácsot adjanak a későbbi működésre vagy megmutassák a helyes utat. (másik totyikot, ahol szó van a témáról)
Hol vásárolok? Megmondom. Nagykerben.
És kiben bízok? Magamban és mások szoktak bennem, remélem még nem csalódtak garanciális ügyintézés során. (aki igen az kerülje a totyikot, nehogy beégessen.)
És tudod miért nem osztok meg rossz tapasztalatokat sem meg jókat sem? Mert rám és a szembenülő partneremre tartozik. Ezt hívják üzleti etikának. Vagy sikerülnek dolgok vagy nem, de ez nem jelenti azt, hogy kiöntöm a lelkem a világnak, ettől még nem lesz könnyebb számomra. -
I_Am
veterán
Mert ha elégedett valaki, akkor:
1. Használja a gépét és nincs garanciális dolga vele.
2. Itt a PH!-n vásárolta megbízható egyénektől, kipróbálva.
3. Volt garanciális dolga, de segítőkész volt a cég vagy illető és nem gondolta, hogy ennek külön totyikot nyisson.
4. Nem nyitott totyikot, hanem beírta az illető nevét a ''kivel érdemes üzletelni'' totyikba.
5. Belefáradt a sok levelezésbe az FVF-el, meg a céggel és kivannak az idegei, ezért inkább kerüli a gépét.
6. Elkopott az ujja mire leirta a magasztaló hozzászólásást.
7. Ez a legfontosabb: Az ellentotyikokban szinte az összes cég fel lett sorolva, akkor kik írjanak ide? (tehát az első post-om jogos: azok akik ugyanazokkal a boltokkal elégedettek?)
utóbbi kettőt nem tudtam kihagyni
És nem árulkodtam, hanem felvetettem egy kérdést. (sok totyik nem ütközne az alapelvekbe, mégsem nyilik meg. Vajon miért?)
[Szerkesztve] -
szucsi
őstag
köszönöm a lelkesedést.
szerintem erre a dologra van igény.
de látom te már elmentél árulkodni.
nem hiszem, hogy ez bármilyen alapelvnek ellentmondana.
az ''ellentopikokban'' nem láttam, hogy bárki konkrétan elmondta volna, hogy XY boltban nagyon elégedett volt azzal, amit garanciális ügyben kapott. -
szucsi
őstag
A boltfikázó topicok csak az egyik fele a dolognak.
Nem találtam viszont olyan topicot, amiben a fórumtársak arról adnának számot, hogy mely boltok hozzáállásával vannak megelégedve garanciális ügyekkel és az eladók-szervizesek hozzáértésével kapcsolatban.
Szerintem sokaknak megér + pár ezer forintot, hogy ne kelljen hónapokig visszajárkálnia, meg FVF-fel, rendőrséggel, ''füffedt szekrényekkel''fenyegetőznie, esetleg a boltvezetőre vadásznia nyitáskor és záráskor.
Tehát: boltok, ahol:
1) Ahol a vevő akkor is szép, amikor nem pénzzel, hanem a pár napja vásárolt hardverrel a hóna alatt lép oda a pulthoz.
2) Ahol az eladók és a szervizesek értenek ahhoz, amit csinálnak, nem hazudnak az ember arcába nyilvánvaló hülyeségeket csak mert mindenáron el akarják adni a cuccot.
3) Ahol a szervizes tisztában van a fogyasztóvédelmi törvényekkel, és annak megfelelően jár el / a boltvezető hagyja őt eljárni. Nem talál ki mindent, csak hogy a bolt ne bukja be a terméken befolyt profitot. Nem csak akkor jár el a törvények szerint, amikor a lehetséges összes fenti lehetőséget (rendőrség, szekrény, FVF) kilátásba helyzete a vevő.
4) Ahol a vevő azt kapja és annyiért, amit és amennyiért a bolt meghirdette.
Csillaggal, hogy ne legyen reklám.
Kíváncsian várom a jó tapasztalatokat, nem állítom, hogy minden önös érdek nélkül: most készülök gépet venni.
Aktív témák
- Hibátlan Apple iPad 10.9 2022 64GB WiFi + Apple iPad Smart Cover eladó! Garancia!
- Asus TUF Gaming A15 FA507 - 15,6"FHD 144Hz - Ryzen 7 7435HS - 16GB - 512GB SSD - RTX 4050 -2+ év gar
- T15p Gen2i 15.6" FHD IPS i7-11800H GTX 1650 32GB 1TB NVMe magyar vbill ujjlolv IR kam gar
- SAMSUNG AI Smart VA monitor 32" M7, 3840x2160, 16:9,
- TRUST GXT 498 Forta vezetékes fejhallgató mikrofonnal, PC, PS4, PS5, 3,5mm jack, fehér
- Logitech MX Anywhere 3 egér
- Ikea Eilif Paraván, asztali elválasztó
- GYÖNYÖRŰ iPhone SE 2022 64GB White -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3367, 91% Akkumulátor
- Apple iPhone 12 128 GB Fehér 1 év Garancia Beszámítás Házhozszállítás
- AKCIÓ! 750W Seasonic PRIME TX-750 Titanium tápegység garanciával hibátlan működéssel
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest