Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • jonnyjoker01

    veterán

    válasz wandor0930 #12606 üzenetére

    Én úgy emlékszem az eleje még rosszabb volt. Eleinte nekem nagyon nem tetszett a sztori mert a 90%-a gyerekes értelmetlen szövegelés volt. Inazumánál kezdett kicsit komolyodni és tömörödni a sztori, most már 20-30%-ra mondanám az értelmetlen szövegelést aminek nagy része paimon gyerekes megszólalásai, vagy amikor karakterek ismétlik a kompozíciót (akár többször is).

    Ezek az event questek nagyrészt tök érdekesek lennének, ha nem lennének nyújtva mint a rétestészta értelmetlen szövegeléssel. Beszélő hajós quest is tök érdekes volt, de feleslegesen el volt nyújtva csak hogy úgy érezze az ember hogy több tartalom van a játékban mint amúgy, ennek ellenkezőjét elérve.

    De ilyesmi példát kb az összesre tudnék húzni. Lehet a covidnak volt köze ehhez, nem tudom mert nem megszokott a játéktól ilyen mértékben. Lehet egyszerre sok volt az íróknak egy ennyire quest fókuszált event és Sumeru egyszerre és nem volt elég idejük rá, vagy az is benne van hogy totál másik csapat írta az event questeket. Az art maga teljesen rendben volt, nagyon jól néztek ki a domainek és a puzzle-k is tök jók voltak szvsz, jobbak mint amiket korábban láttunk (bár nem egy nagy was ist das, de komplexebbek voltak egy kicsit) csak az írói munka tette tönkre a dolgokat számomra.

  • emiki6

    veterán

    válasz wandor0930 #12606 üzenetére

    Jól látod, a legtöbb world questnél kiszúrja a szemem mennyire megy az üres duma. Egy darabig még igyekeztem megtisztelni a készítőket azzal, hogy minden dialógust rendesen elolvasok, de egy idő után azt éreztem, hogy nem tisztelik a játékosok idejét és figyelmét, szándékosan felhígítják a szöveget 5-10 szeresére...

    Besenyő Pista bácsit idézve:
    Hát a térfogat... az nem finom... [link]

    Mindenesetre a kiégetés az jó szó. Én optimistán ültem le végighallgatni a színdarabot, de csalódtam, mire elérkezett a vége. Semmit nem adott, full klisé, mesének meg hosszú/lassú. Az se segít, hogy minden szövegrész között 1-2 mp csend volt, amitől még végtelenebbnek hatott.

    A story questek rendben szoktak lenni, bár azok sem kimagaslóak. Pl nemrég csináltam meg Yelan story questjét, ott erősen meglepődtem, hogy mennyire klisé, kár volt a csavarral bajlódniuk. :U

    Ami mélyebb nyomot hagyott, mint jó elmény, az Shenhe, Zhongli, Ei és Ayaka SQ-je(i) volt(ak), Shenhe operás cutscene-je kedvenc, nagyon eltalálták. 1-2 SQ még nincs meg, de a többi eléggé B kategória.
    Albedoé csalódás volt, a Ganyus meg mi vót? Aki annyit élt mind Ganyu, annak illett volna a sztoicizmus alapelveit magától felismernie és nem sértődgetni képzelt dolgokon... :DDD

    Az meg megint vicc, hogy a GAA mirage-ai jobb story questek voltak, mint maguk a story questek, miközben az újak nem is fogják tudni végigjátszani ezeket, mert "csak" event-ek voltak... :F Nagy hiba, hogy jó minőségű contentek vesznek oda mert event-ek részei, míg a permanens content meg nagyrészt középszerű vagy gyengébb. :(

Új hozzászólás Aktív témák