Új hozzászólás Aktív témák
-
raggg
senior tag
válasz
intercooler #899 üzenetére
Tegnap hockenheimen kickeltek, keresztbeállt előttem a 2. Kanyarban egy majom, aztán nem tetszett nekik, hogy így is előrébb tudtam még jönni...
-
intercooler
őstag
válasz
- = Zk = - #898 üzenetére
Ne is mond most játszottam AZ I nevezetű barmokkal megjegyzem németek, nem bírják elviselni ha gyorsabb vagy 5 en voltak hát mondanom sem kell hogy összefogtak ellenem
-
- = Zk = -
félisten
mennyi ostoba van onlány
fékezni luxus, majd ha nekem csapódik, lefékezem/lelassítom. sőt... összetörik a verdám, és én külön szeretek f@s kormányzással bedöcögni -
Rossi
addikt
Multiban is lehet állítani az autókat?
Singleben ez jelenti nekem hardon a különbséget az utolsó és az első hely között.
Touringben a hondát úgy eltaláltam, hogy 2. versenyen 16. helyről is tudok nyerni.
-
-
polonic
félisten
Az AI valami nagyon paraszt ebben a játékban. Kilöknek a francba.
Ilyenek történnek állandóan. Meg leszorítanak sokszor.
-
Brian_GT
őstag
-
MaciG
addikt
válasz
Brian_GT #886 üzenetére
Szóval egy ilyen padom van. ÉS azt tudom hogy lehet analógra is állítani meg a gamepadon lévő nyilakra, de ahogy dying_star is írta, Grid 2 -ben lehetett úgy hogy egyszerre mindkettő működjön, mert pl nagyobb kanyaroknál én szeretem a nyilakat nyomni, de ha csak kicsit kell korrigálni akkor ott az analóg kar
-
Rossi
addikt
Egyre jobban szippant be a játék, már csak hardon megyek, így nagyon addiktív.
Sok a restart, de sok az 1. hely is.
-
Brian_GT
őstag
Hát ööö félig értem csak a kérdésedet...én ilyennel játszom igen....de én analóggal megyek... de átállítani persze át lehet optionsben d-padre is... vagy milyen nyilakra gondolsz? Gamepad nyilakra ami a d-pad... mert akkor mint írtam beállítás és kész...vagy ha van gombod a gamepadon, mint nekem akkor ha kikapcsolom, akkor tiltja az analógot és egyből d-padon a kormányzás.... ha billentyű nyilakra gondolsz, dettó.
Vagy..nem értem
Egyszerre engedje a billentyűn nyomni a nyilakat is meg az analógot is? De minek??
-
Rototti
senior tag
Meglett a BWM egyenesben.
VIDEÓ
Jól közel kell lenni touringnál és akkor hat a szélárnyék. -
- = Zk = -
félisten
ejj..
C63 AMG de szíííp hangod van -
-
MaciG
addikt
üdv.
Ha valaki esetleg játszik olyan gamepaddal amin vannak analóg karok is, azt be lehet úgy állítani, hogy a karokkal is tudjak kanyarodni meg a nyilakkal is?
-
Balathruin
veterán
válasz
scampolo84 #879 üzenetére
Nem engedünk, menj innen.
-
scampolo84
aktív tag
Csatlakoztam a PH-s klubbhoz! Ha beengedtek
-
sirszevenap
addikt
válasz
Balathruin #876 üzenetére
embe, nem láttam!
-
Balathruin
veterán
válasz
sirszevenap #875 üzenetére
-
sirszevenap
addikt
válasz
Balathruin #872 üzenetére
Ezt nem értem!
-
polonic
félisten
az eau rouge fordítva nagyon beteg, be sem tudom venni normálisan
-
Balathruin
veterán
válasz
sirszevenap #871 üzenetére
Jobboldalt ott egy
-
sirszevenap
addikt
válasz
Balathruin #862 üzenetére
Miről beszélsz? HD8850m-el tolom.
-
zsomboor
tag
válasz
mrterminator #863 üzenetére
Na ez érdekes, pedig még billentyűzettel is gyorsabb ha minden ki van kapcsolva, ABS és TC főleg. Nekem legalább is.
-
raggg
senior tag
válasz
mrterminator #863 üzenetére
Onlineban segítségek nélkül "kölcsön autóval", time attacken ott szoktam lenni az első 3-ban, úgy, hogy egyébként nincs túl sok órám a játékban, szóval még szokni kell.. szóval talán érdemes kikapcsolni őket (ja + manuális váltózok). Ill. kormánnyal biztos jobb lenne mint kontrollerrel..
Enduranceban a Ford GT-vel viszont csak szenvedtem...
-
wolfman
veterán
válasz
mrterminator #863 üzenetére
Azért a TC is rendesen visszavesz a kanyarokból való kigyorsításokkor. Ha bekapcsolom hallani lehet, hogy túl óvatos a gázadással, miközben értékes tizedmásodpercekkel kerülök hátrébb.
Én meg a tegnapi játszásomkor rájöttem, hogy a Shelby Cobra Daytona Coupet kifejezetten ok.d.s vezetni, annyira csúszik. ha ehhez hozzáteszem azt, hogy a 4. körre jelentősen meg fognak kopni a gumik (ameddig még nem sikerült eljussak vele a jelenlegi versenyben), akkor már előre félek, hogy ebben a versenyben bizony utolsó leszek DNF-el! (DUKE NUKEM FOREVER-el!
)
-
mrterminator
aktív tag
Kipróbáltam a játékot ABS és TC segítségek BEkapcsolásával, te jó ég mennyit lehet gyorsulni és mennyivel jobban bedobható a kocsi kanyarba padlón, miközben picit driftel csak, de sose "sokall be" irreálisan be lehet venni kanyarokat anélkül hogy lassulnék, a féktáv is így gyerekjáték.
A többi segítség természetesen lassít mint az állat, azokat tényleg csak billeseknek találták ki és persze fakezűeknek
Úgyhogy maradok lassú és élvezem, így TC és ABS is OFF továbbra is.
Egy "szimes" versenyt szeretne valaki minden offal, belő nézettel, manuál váltóval szóljonSzerk: Balathruin: Laptop HD 6650M-el HD ready-be meg gond nélkül
-
Balathruin
veterán
Nem támogatott az AMD HD 8000 széria?
Így inkább ki sem próbálom....
-
Brian_GT
őstag
válasz
Csapoati #859 üzenetére
Há akkor azért... mit sajnálod a tv-től a jó grafot...toljad felfele full hd-ba... aki ilyen tv-t vesz használja is ki a tudását
Amúgy nekem az a kemény volt ilyen képhibás lcd-m...még pfff 10 éve...még egy 17es vagy 19es viewsonic volt.. elkezdett a képernyő szélein ilyen szivárványozni és jött befele... behalt a francba
Azóta én is visszatértem inkább a régi jól bevált faburkolatos Videotonra... de látom te is végre belátod nem érnek ezek semmit
-
Csapoati
nagyúr
Nem tudom ti észrevettétek már (nekem most sikerült, cirka 25 óra után
), hogy van csőlátás effekt a játékban. Bizonyos sebesség fölött, meg nagy fékezéskor a képernyő négy sarka elsötétül. Apróság, de jópofa.
-
CJ4567
nagyúr
válasz
Syrius XIX #852 üzenetére
Mi az a
tál? Ha gurultál, akkor elég sokat, csak sokáig nem volt Prohardver fiókom.
-
Brian_GT
őstag
basszus melyik játék az ahol van deadzone;saturation; sensitivity és deadzone egyben?
gyakorlatban változó melyikek vannak egy játékban és úgy könnyebben össze lehet rakni a jó érzékenységet...
amúgy hát félig-meddig....linearitás, mint más játékokban hívják kicsit igaz autós játékban is.... ha egy játék nem lineáris akkor random történhetnek benne dolgok, nincs előre megírva... ez egy autós játéknál kb olyan, hogy ha lineáris akkor egyenes vonalú a cselekmény ergó nincs befolyásoló tényező a kocsi mozgásában...ha non-lineáris akkor meg befolyásolhatják dolgok.... ezt nehéz így elmondani, mert ezek ritkán vannak 1 adott játékon belül... legjobb lineáris példa a Mafia 1...ahol ha lineáris volt a kocsi irányítása nem csúszott meg stb...kikapcsoltad akkor kipörgöt farolt stb...
-
-
sirszevenap
addikt
srácok, rájött már valaki mit takar az update?
-
polonic
félisten
Megneztem ezt a versenyismetlodest. Touringban is van, de ott a befuto forditott sorrendjeben indul a masodik futam. Ez igy jo, azt mondom.
De open wheelben viszont teljesen ertelmetlen. 5. lettem idomeron es a masodik futamon is 5. helyrol indultam. Ez igy teljesen ertelmetlen szerintem. Csinaltak volna akkor hosszabbra a futamot. -
Brian_GT
őstag
Saturációval tudod finomhangolni még a kormányreakciót...ugye van a deadzone ami gyakorlatilag meg sem mozdul a kocsi kereke amíg deadzone-ban van a kormány...de ezt nem lehet sokat rakni, kormányra nem is szoktak holtjátékot állítani, azt hagyják 0-án és a szaturációval játszanak inkább.
Ez azt befolyásolja, hogy x kormánymozdulatra y értékben induljon meg a kocsi kereke...szóval ha te úgy érzed a te kezed túl nehéz ergó nagyokat rántasz a kormányon akkor rakjál kisebb szaturációt és akkor nem fordul egyből 90fokot neked a kocsi....viszont ha meg azt érzed tekered mint a hülye és neked ez már sok, akkor rakjál rá és akkor kisebb kormánymozdulatokra is már reagál a kocsi kereke...ergó fordul. -
Csapoati
nagyúr
Egy gyors és friss példa a korrekt fizikára: egy kanyarban ugyanott kezdtem el fékezni, ahol az előző körben is, de mivel két kerék a kerékvetőn volt, így esélyem sem volt időben megállni. Le a kalappal.
-
_stick_
őstag
Utánanéztem a korábbi problémámnak, pontosítok a kérdésen, hátha tud rá valaki valami okosat.
A nem támogatott kormányok finombeállítására, tud valaki megoldást? Ezt találtam, igaz, hogy GRID2-ről van a videó, de legalább a deadzone-t ki lehet venni. A saturációt hogy kell értelmezni? -
Brian_GT
őstag
válasz
Syrius XIX #841 üzenetére
Bocs Syrius...de 1 dolgot ki kell emelnem és ez nagy baki!!
,,ABS OFF, az biztos király lehet, de melyik mai (!) autóban nincs ABS??? "
Nem utcai autókkal megyünk benne, hanem versenyautókkal...versenyautóban pedig nincs vezetést segítő eletkronika...és igen megelőlegezem még abs sincs.... egyedül szervó van, de az nem tekintendő vezetést segítő elektronikának az inkább már biztonság technikai szerintem.
Többiek: Az Egyik Kopó, Másik Eb című régi jó kis klasszikus ugrott be a vezetés alatt...mikor mondja üldözés után Tom Hanks, hogy : ,, Hát milyen anyád van neked, még egy rendes kocsit sem képes venni" ... nah ez nálam a mi a rákos csapatom van nekem, még egy normális sofőrt sem képes adni mellém!!
Komolyan 14. hely amit összetud mazsolázni??? -
Csapoati
nagyúr
Az utolsó kettő különösen szép.
Syrius XIX: Az rFactor egy kőkemény szimulátor, nem véletlen, hogy komoly pilóták is játszottak, gyakoroltak vele. Attól, hogy neked nem feküdt/ nem ment (remélem kormánnyal próbáltad, annak, meg más szimulátornak sincs értelme billentyűzettel, de még kontrollerrel se nagyon), még elég jól szimulálta az autók viselkedését. A Grid Autosport viszont nem szimulátor, bár közelebb áll hozzá, mint az eddigi részek. Biztosan nem fognak alakítani a fizikáján a patchekben.
-
Syrius XIX
addikt
válasz
Csapoati #800 üzenetére
Szia! Erre most csak azért írok, mert megmondom őszintén nem értem!
Ezt írod:
"Ha rFactoros, az azt jelenti, hogy reálisabb a fizika, mint az eddigi részeké (ez így is van), ugyanis az rF egy szimulátor."
Szimulátor, vagy szimuláció: (Szerintem) azt jelenti, h valamit megpróbálok a lehető legjobban, vagy legalább ahhoz közelítve leutánozni, tulajdonságaiban és minden téren!
Megjegyzés: rFactor-ral játszottam 1 darabig, de annak ellenére, h "autós játék" állítólag (!) nem sikerült rájönnöm, mit próbál meg "szimulálni", mert h nem az autók viselkedését az tuti! Köze nincs az rFactor-nak az autók viselkedéséhez!Következő mondatodban viszont ezt írod:
"Akkor miért kéne közelítenie a valósághoz?"
Ez egyszerű! Azért, mert szimulátor! Esetleg akkor azt döntsük már el, h azért "reálisabb a fizika, mert szimulátor", vagy azért nem közelít a valósághoz, mert "szimulátor"!!! Melyik a kettő közül?ABS OFF, az biztos király lehet, de melyik mai (!) autóban nincs ABS???
Szerintem nem autónak megfelelően viselkednek az autók! Erre írtam, h "remélem azért segítenek majd rajta, ill. javítanak"
Beállítanom nincs mit rajtuk, tekintettel arra, h tegnap sikerült először játszani ~2, 7 órát!
Na jó ennyi! jó mulatást és jó
ást mindenkinek!
Na jó, ennyi!
-
Win-T
őstag
Üdv!
Nyomtam egy applyt én is a PH klubba WinterChris néven. Nem játszom túl sűrűn, játékosnak is elég átlagos vagyok, szóval többnyire valószínűleg a mezőny vége felé fogtok látni, de szeretnék néha normális emberek között is gurulni, nem csak a playlist-es sehall-selát germánok mellett.
Köszi előre is ha csatlakozhatom! -
jaddz90
tag
Csináltam pár festést a PH!-s Racenet klubhoz, íme:
Ha egyéb színvilágbeli/más elképzelésetek van, semmi akadálya, ha ezek közül tetszik valamelyik, az is jó. Részemről az első dizájnt részesítem előnyben, de én inkább a letisztult, minimalista stílusra hajlok.
A grafikáért bocs, FPSbuzi vagyok és laptopról csak így megy 60+ smooth.. -
Brian_GT
őstag
Nah hazaérkezett ma velem az én kis Gridem...már települ is
Amúgy mivel aktuális még eléggé az összehasonlítás... megérkezett a 2 új gameplay a Project cars-ból... nah ott biztos nem lesz panasz a belső nézetre...én sem belsőből megyek versenyhelyzetben...de imádtam az 1ben mikor csak úgy mendegélt az ember...hatalmas élmény volt bentről autózni...nah itt megkapjuk majd.
Azért az az éjszakai pár képkocka brutálisan jól néz ki a videón... + mikor elsuhan az R18 E-Tron...áááá... Gridezünk azt év utolsó felében, meg megyünk PC-ni
-
intercooler
őstag
válasz
sirszevenap #831 üzenetére
Az egyik én leszek
-
wolfman
veterán
ha eventben megcsinálok 3 versenyt, majd kilépek, akkor kezdhetem elölről?
-
mcwolf79
veterán
Mit javít a patch,amit most szed lefele?
-
sirszevenap
addikt
Ízlések és pofonok, de egy single élményt ne hasonlíts a multihoz. Ideje volna már feljönni online!
Ott tanulsz meg igazán, hidd el és nem fogod unni, mert csinálni akarod mégjobbra a kocsid, leszeretnél győzni embereket stb.
Én pl most azon dolgozom, hogy egy-két magyar kollégát majd time attackba legyőzzek. -
Rototti
senior tag
Nem fogok hosszú jellemzés írni a játékról, megtették azt már páran. Nekem ez a játék veszett jó. Pont annyira hasonlít az első részre, amennyire kell és annyira különbözik, amennyire kell. Ez után áldom az eszem, hogy nem vettem meg a GRID 2-t.
Persze azt megértem, hogy akik nem kormánnyal vannak, azoknak rossz, hogy nem tudják úgy belőni az irányítást, hogy jó legyen. A force ex-em 180 fokja se épp ideális, de hát ez van, ebből kell kihozni valamit.
Amúgy fura, hogy épp most említette pár kolléga, hogy nem tetszik nekik, hogy kétszer kell menni, mert én pont hogy örültem neki. Tekintve, hogy van időmérő, így tök unalmas lenne folyamatosan elölről indulni. Jó persze Nathan rögtön lerajtolt és nem is tudtam megelőzni, hiába voltam közvetlen mögötte, de szerintem meg ez lenne uncsi egy idő után. Az, hogy utána a beérkezés sorrendjének ellentétesen kell indulni remek szerintem, mert lehet küzdeni, előzgetni. ^^
Az első eventemben mindig 2. lettem, kivéve az utolsó fordított meccsen. Szóval nekem ez így tetszik. Amúgy Hardon megyek, ABS van csak bekapcsolva, mert nem igen érzem az ABS hiányának gyorsító hatását.Egyébként öreg napjaimra megörökítettem az első győzelmemhez szükséges előzést az utolsó kanyarban. Épp, hogy befértem a bmw előtt, nagyon gyorsak az egyenesben... VIDEÓ
-
Csapoati
nagyúr
-
polonic
félisten
Viszont az open wheelben miert kell ketszer ugyanazt a versenyt lejatszani. Na ez tenyleg idegesit.
-
_stick_
őstag
Hali!
A kormány beállításai hol találom? (Deadzone, linearitás stb.. ) -
polonic
félisten
Az a baj, hogy az eventek már az elején is nagyon hosszúak. Később meg csak méghosszabbak lesznek.
-
raggg
senior tag
Na, már 14-en vagyunk a klubban!
Ennek örömére reggel mentem is egy kört Mustanggal, annyira nem is volt gázos, az utolsó körben sikerült sajnos megcsúszni és a 3.-ról a 7.-re csúsztam a végére (10-ből). Igazából ezekkel az izomautókkal még nem mentem túl sokat, de azért számomra jóval nehézkesebb ezekkel finomkodni..
-
wolfman
veterán
Azt szoktam, hogy pumpálom a gázt, értelem szerűen sok választás nincs is, ez válik be csak, csak ezen kell még finomítani, csak ugye Endurance-ban még hozzájön az is, hogy kopnak a gumik és a végére már már szürreálisan csúszik a kocsi 40kmph sebességnél is, pedig csak annyinak kéne történjen, hogy kevésbé kanyarodik és nagy sebességnél csúszik, de itt kis sebességnél is.
Érdekesség, hogy van olyan pálya amelyiken simán tudok első lenni, ha van qualifikáció, akkor főleg, de bizonyos pályákon elvérzek. Ide gondolom erősebbre vannak írva a scriptek.
-
kpal
nagyúr
válasz
Rolly Dy07 #807 üzenetére
Jó kari az
, nekem is kb hasonló van GTX285 Matrix.
-
- = Zk = -
félisten
válasz
Csapoati #804 üzenetére
sajnos van, amiben maradi vagyok...
nem szeretem a változást. a kényszeres változást főleg. ami rám van eröltetve...de (nagyon) nem kesergek, csak HIÁNYOLOM ezt az opciót a játékból. (ilyen is és olyan is legyen benne) ennyi. elvagyok vele, élvezem, jobban mint a G2-t... lehet meg is veszem. majd érdeklődöm az onlány taplók felől, ha sok van, akkor marad a szingli mód
törmelék.
hááányszor káromkodtam mikor online mentünk G1-ben és a sok tudatlan ugye csattant mivel a fék luxus volt abban az időben, és ottmaradt a fél lököseén meg első helyen magam alá kaptam, majd Jarama (kedvenc map <3 ) a hosszú célegyenes végén csatt a falba.... nah akkor billzet repedt itthon
derby-t sose szerettem ez miatt és az irányíthatatlan fardobáló verda miatt... -
jaddz90
tag
válasz
sirszevenap #788 üzenetére
Igen, a kedves párommal játszottál tegnap. Panaszkodott is, hogy online jobban szokott neki menni, kicsit csalódott volt hogy mindig második lett
*egész jól nyomja amúgy, csak ha itthon vagyok ritkán engedem ide, úgyhogy inkább megpróbál elcsábítani a gép elől
-
Csapoati
nagyúr
válasz
- = Zk = - #802 üzenetére
De miért maradjunk a G1 vonalon? Ezt már a G2 topikban sem értettem. A G1 elég messze ment a Toca Race Driver 3-tól, nekem meg az volt az etalon. Mégsem keseregtem a változáson, hanem alkalmazkodtam az új fizikához, mert egy másik játékról van szó. Értem én, hogy megszokás, meg minden, de ilyen alapon akkor még mindig lovasszekérrel járnánk iskolába/dolgozni.
A satufék meg az NFS-ekhez illik.
Ja, a törmelékek szerintem bugosak, én is átmentem egy lökhárítón és semmi nem történt, pedig a 2-ben még alá is szorultak a kocsinak.
-
kpal
nagyúr
válasz
Rolly Dy07 #798 üzenetére
5870 -en pedig jónak kéne lennie .
#802) - = Zk = -: G1-be törmelék volt amikor szépen kivezette gyepre ,paráztam mindig
-
- = Zk = -
félisten
válasz
Csapoati #800 üzenetére
igen, engem ezek is zavarnak. de tudod hogy fogalmaznék inkább?! a full testreszabhatóság hiánya a kontrollernek/bill stb....
ha én megszoktam G1 ben, hogy padlófék, majd gázadás, akkor ne vegyék el tőlem ezt... ne akarjanak "megtanítani" a pici "fékfröccsökre"... ez olyan, mint mikor a nyakamba kaptam a G2 driftes vezetését, irányítását... oké, hogy... de ne... maradjunk a G1 vonalon, bitte
( nah, ennyit a siránkozásról, semmi nem változik)
am tényleg oda meg vissza vagyok érte, graf hibátlan (számomra nem mellékes), irányíthatóság remek, játék testreszabhatósága... hááát, na
persze vannak bugok, mint pl hogy ha törmelékre megyek, nem történik semmipedig anno de sokat coptam ez miatt. főleg onlányban...
-
CJ4567
nagyúr
válasz
Syrius XIX #799 üzenetére
Ez olyasmi mint a Grid 1, szerintem még picit jobb is, lehet érezni hogy milyen autó, milyen meghajtású, mennyire erős, nem olyan hogy alig kanyarodik, majd hirtelen nagyot kanyarodik, és minek ennyi smile?
Új hozzászólás Aktív témák
- Asus rog strix scar17 (2023) RTX4080 gamer laptop + laptop hűtő
- Eladó Apple IPhone 14 Black gyári független
- Victus 16-d0004nq 16" FHD IPS i7-11800H RTX 3060 16GB DDR4 512GB NVMe SSD gar
- Gainward GeForce RTX 4080 SUPER Phoenix GS Újszerű, garanciális, dobozával és tartozékaival
- ÚJ /// ASUS ROG 5800x/32Gb/1+2Tb/RTX3070 -- BeszámítOK!
- DELL Universal Dock D6000 docking station (452-BCYH) (DisplayLink)
- AKCIÓ! MSI B450M R5 5500 16GB DDR4 512GB SSD ROG RX VEGA 56 8GB Rampage SHIVA Thermaltake 530W
- Azonnali készpénzes AMD Radeon RX 5000 sorozat videokártya felvásárlás személyesen / csomagküldéssel
- Huawei Nova Y90 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- ÁRGARANCIA! Beszámítás, 27% áfa, 5db Sapphire Nitro+ RX 9070XT 16GB készletről BOMBA ÁRON!
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest