Aktív témák
-
Scott
újonc
Akinek van Daihatsu Charade GTti-je,nyilatkozhatna! Mennyire megy jól,és tényleg megáll-e 6-7literben a fogyija?
-
Scott
újonc
Segítség kellene! Nagyon szemezek most a Carina E-vel! Naon jó kocsinak tűnik! Az lenne a kérdésem,h melyiket érdemesebb megvenni: az 1.6-ost,vagy a 2.0-st??? az 1.6 os gondolom kevesebbet eszik,de arra lennék kiváncsi,h mennyire dinamikus? Szeretek előzgetni és főleg abból gyorsan kijönni! Megéri a fogyasztás miatt a kisebb köbcenti? (Ha már kötelező szempontjából 1 kategória)
Na csak ezt akartam!
Előre is Köszi! -
sai
aktív tag
1.3mas Toyota Starletből csak GT Turbo van vagy van sima 1.3mas is? :)
-
Integra
titán
ja, sajnos.
a legnagyobb baj, hogy nem vigyáznk az autókra.
a második hogy nem szervizelik rendesen, illetve spórolnak. pl olajon. és hondáknál pontosan az olajon nem szabad spórolni....
aztán ha megtörték, akkor ott is spórolnak és nem javítják meg szakszerűen.
állandóan töretlen civicekkel találkozok, aztán érdekes módon szinte mindegyik borult és ha szóvá teszem hogy kinek próbálja ezt beadni, akkor megsértődnek és én vagyok a bunkó...
ez van sajnos, használt hondákkal nagyon vigyázni kell.
ha lehet honda fanatictól vegyél, inkább több km-rel, de náluk legalább lehet tudni hogy szívvel lélekkel vigyáztak az autóra és ha törték is, akkor is tisztességesen megjavították -
center
tag
Totoja Carina E 325000 kmrel lett eladva, es minden oke most is vele.
Avensist vegyel, megha dragabb is mint a Carina, mert nagyon tutti kis gep (taxis velemeny), kb. 1.8 mFt körul van mar szerintem.
Meggondolandó, hogy milyen autot veszel, mert mar mondjuk uj yarist kapsz 2.3 mFtert, 0%thmmel.
és nyugi van 100000 kmig, vagy 3 evig
ha most megveszel egy 98-as carinat, lehet, hogy jo, de 5 ev mulva mar 11 eves lesz, es senki nem fogja megvenni, mert egy utangyartott kipuffogó is 30eFt hozzá.
200000 kmnél a generátor halt meg egyik toyós ismerősnek 180 eFt volt. Az isgaz addig csak olajat csereltek benne. -
sanzik
senior tag
En januarban csereltem le a toyota carine e xli tipusu 1.6-os szemelygepjarmuvemet ('93-as evjarat volt) .
Ket evig hasznaltam es imadtam! Nagy, kenyelemes,megbizhato es motorikusan is a toppon volt ahoz kepest,hogy 200ezer km volt benne mikor eladtam.
Semmilyen hibaja nem volt ameg hasznaltam,egyeduli negativumkent a fekek azok amik szerintem gyengek ezen a tipusuon.
Most egy '96-os mitsubishi lancer glxi-m van ,ebben 285ezer km,de hibatlan es igaz kisebb auto mint a carina,de ez is kenyelmes,igaz kicsit fapadosabb de viszont sokkal jobban megy . 180+ km/h erolkodes nelkul siman,aztan menne tovabb is de innen mar nem olyan intenziv a gyorsulas :))
Nagyon jo a futomuve es a fekek is. -
nilrem
aktív tag
1.5 Vtec cucc mennyit eszik ha zuzod es mennyit ha kimeled
-
jpm
senior tag
Ma volt Nyíregyházán / Máriapócson Honda találkozó és gyorsulási verseny..... egynek elment, de a pálya hepehupás volt. ja és a szervezők úgy döntöttek hogy minden autó indulhat, nemcsak hondák :((( így 4.-ek lettünk.
-
sai
aktív tag
tud valaki valami jó Toyota Bontót Bp-en???
vagy esetleg lenne eladó alkatrésze 90' es P80 as Starlethez?! -
sai
aktív tag
:DDD jaja tom!!én is már le akarom szedni de már jópáran mondták!!
toyotaclubon fent vagy most???
egyébként minden infot szivesen fogadok.. (ma is azért már rájöttünk 1-2 dologra.. müszerfalszétszedés + stb. egyébként bontot alkatrészek majd kellenének.. ha abban is tudnál segiteni az nagyon jó lenne!!öö mühely az van.. + háznál van 1autószerelö is :) ) -
Szeke
senior tag
Tudod miért van ez...: nagyon rövid az egyes áttétele. Pl. szlalomban egyesben egy találkozón nálam erősebb autók szintjét hoztam... Gyorsulási versenyen is akkor húztak el, miután kettesbe váltottam... Egyesben egy szintben vagyok a 60 lóerővel erősebbekkel is.
Írtam mélt az adataidnál lévő címre, szerintem gyere a megadott fórumra, ne ezt offoljuk szét :) -
sai
aktív tag
öö annyira durván én sem fogom.. de azért jól fog kinézni.. nem alap verda lesz :) egyébként + sport kipufogot akarok + direkt légszüröt az dob rajta 1 picit.. egyébként + 60ig nagyon jól gyorsul!!! :) diselt odagyorsulja.. tudom hiszen több mint 1éve disel kocsit vezetek.. 1.9est. és azok nem gyorsulnak olyan jól!!
-
Szeke
senior tag
Na ilyen kihívó dolgokat, külső tuningot szándékosan nem csinálok rá. 1000-es moci, gondolj bele, ha a lámpánál kihív mondjuk csak akár egy dízel golf2-es menőcsávó... És nem tudod legyorsulni, mert gyenge vagy. Tök szar mindig megfutamodni. Ha majd lesz egyszer egy tutifrankó gépem, ami MEGY is, azt majd optikai tuningolom :D
Eddig egyszer sikerült csak 1 1,4-es BX citroent legyorsulnom, de azt is csak azért, mert az ő sávja elfogyott és nem engedtem magam leszorítani :DDD -
sai
aktív tag
:) ja most elvittem így az utcába 1 próba körre és 60ig gyorslult is mint a disznó utána már nem annyira..
az a baj h nincs benne fordulatszámérő. :( viszont most olyan tuningota kap.. :DDD lent áll a műhelyben.. holnap megy elvileg karoszériáshoz.. utána fényezés+ alváz védözés + stb.. szóval minden + lesz csinálva.. közbe műszerfal tuning már lekezdödik.. :) utána megy bele audio system sötétités az ablakokra.. (alufelni még várat magára) szóval jó kis Streetracing car lesz belőle ;] -
Szeke
senior tag
150 fölé ne pörgesd, mert hengerfejes lesz (én 155ig nyomtam neki de utána majd beszartam - de szerencsére nem lett baja :D ).
Ültem már jópár Toyotában, és onnan tudom, hogy sajna ez az ezres motor csak éppen elég. Majd figyeld meg előzéskor (jó, tudom, városi autó lesz). Pl 4-esben 80-ról sem igazán akar gyorsulni :( De ez legyen a legkevesebb gond.
Én átalakíttattam gázosra, így most 10-13 forint egy kilométer :) Na gázüzemben az előzést, mint olyant, felejtsd el, vagy köss életbiztosítást :DDD -
sai
aktív tag
jaja ez már a gömbölyü!!! :)
egyébként + vettem.. :) jól megy.. öö elözö tulaj szerint 5l/100 ha nem nyomjuk neki!mondjuk én még nem mentem vele mert faterom hozta haza de azt mondta hogy jól megy.. (+még 1ideig nem is fogk vele menni) mert törötten vettem (nem vészes eleje lett + törve 1 picit) kb 100e ftból már nagyon szépen + lehet csinálni.. (nem csak az elejét hanem mindenhól).
Subaru Justyról valaki valamit tud mondani?? :) -
Panther
HÁZIGAZDA
Ha már szó esett a DOHC motorról: mire jó az hogy két vezérműtengely van? :F
(Eggyel több dolog mehet tönkre :D) -
Szeke
senior tag
Nekem '87-es 1.0 Starlet van. Ha az évjárata 90, és nem a forgalombahelyezés, akkor az már gömbölyű fajta, ha minden igaz (89 decemberig volt a szögletes).
Ez a motor még manuális szívatós, ha jó a karburátor akkor 5-6 litert eszik, ha rossz akkor 6-7 (enyém már ilyen) :( . Nem túl erős a motor, pörgetni kell, de még az 'éppenelmegy' kategóriába esik.
Mindenestre javaslom Neked az 1.3-ast (itt szintén a karburátorra kell figyelni, mert kopott lehet), de még inkább az EFI-s 1.3-ast. Az már normális erőt és kisebb fogyasztást ad... -
sai
aktív tag
hi all
Toyota Starlet 90' 1.0 kocsiról mi a véleményetek?? :)
meg Subaru Justy 93' 1.0 (+ erröl a kocsiról képeket szeretnék de nem nagyon találtam sehol) -
Antonio
senior tag
köszi a hozzászólásokat mindenkitől (tuctuc)de ne hagyjátok abba :) ha valakinek van tapasztalata kivele ja meg az alkudozásról is tapasztalatokat ....
... de minek a röviditése a SOHC ? mit jelent? ... van egyáltalán ilyen típus magyarországon (én még nem találkoztam eddig ilyesmivel, vagy csak nem írták ki) ez tényleg jó lenne :C 1.5-ös 115 paci kevesebb lenne a kötelező, bár a kocsit faterom nevére iratom *mert ha a sajátomra írnám :nem is vennék kocsit :F brutál összegek jönnének ki
furcsa de megnéztem egy kötelező bizt. dílyat számoló oldalt és akár 1.5-2x eltérés is lehet az éves díj eltérés a biztosítók között!! :Y és ez kezdő vezetőknél igancsak húzós lehet :O
* ezért is talán bevállalok egy1.8 vagy 2.0-at
elmondható hogy egy nagyobb motor tovább bírja mint egy kicsi?
japán motroknál (toyota nissan honda) milyen fogyasztásokkal lehet számolni ekkora motroknál? jelentős vagy -a precíz tervezésnek/kivitelezésnek köszönhetően- nem ''sokal'' 1-2 liter ???
köszi -
Male
nagyúr
Hát a kedvedért előszedtem az autókatalógust. Bizony mindkettőt írják hozzá (a használtnál amit néztem, ott is állították, hogy van benne). Szóval vagy éveken át rosszul volt az autókatalógusban, és a tulaj is át akart vágni, vagy te tudod rosszul.
(részemről itt befejezem, mert nem erről szól a topic) -
-
tildy
nagyúr
Hyundairól senki semmit?Tudom, nem japán, de távolkeleti, és kinézetre, meg fogyasztásra is nagyon bejönne..
-
RAM
őstag
Drágák az alkatrészek viszont kevesebb a hiba.
-
SeF
tag
Támogatom! Toyota!
Nekem 2 Hiace van egy 95-ös és egy 96-os. Kötelező szervizek megvannak akkor bármit kibírnak.
A 95-ös most 310ezer km-nél lett hengerfejes:( kipufogó kilyukadt és az önindító is néha néha rakoncátlankodik, elkopott kuplungtárcsa. Ennyi baja lett 9év folyamatos használat alatt.
A 96-osnak csak olyan hibái voltak amit a nem megfelelő használat okozott (laprugó eltört 9markos ember +kb500kiló felszerelés alatt, egyik sofőr túlhajtotta 2éve akkor kellett komplett hengerfejet cserélni) ebben 320ezer km van.
Szóval Toyota!Nekem bevált.Ha a személyautók is ilyenek, akkor azt kell venni.
Üdv! SeF
Toyota Yaris 1,5-ös sport?Nem tetszik? -
tuctuc
aktív tag
Hello!
Mint mindennapi Nissan használó csak javasolni tudom a megvételüket. Nekünk egy 98-as Almeránk van, anno újonnan vettük, van benne 134.000 km, az átlagnál sokkal tempósabban használjuk az autót, és eddig kellett benne cserélni:
olaj, fékbetét, légszűrő és ennyi. Elvisszük 15.000-ként a márkaszervízbe, és mást még nem találtak.
A mienk japán változat - a 4 ajtósak japánból jöttek - olyan brutális a minősége, hogy Thökölyn végigdöngetve is csak a kazetta kerepel, teljesen csendben van az autó, sehol nem nyikorog. Egy tank. És most 6 éves... A motorból a 120.000-res szervízen olyan tiszta olaj jött ki a szervízes szerint, mint az újakon a 15.000-res szervíznél. És ez nem kamu.
Szerintem vegyél egy 98 utáni ''faceliftes'' lépcsőshátú! almerát, abból az 1.6 SLX nagyon megy (nekünk 1.4 van, a többit hozzáképzelem) és már 98-ban adtak hozzá 4! légzsákot, ABS-t, klímát, 4elektromost, meg sok más kütyüt. Formailag nem egy forradalom, viszont a formája kortalan, és egy 16-os kerékkel már meg is nézik :D
Primera még jobb autó, csak japán helyett angliában gyártották, de ettől még nem fog szétesni persze. Abba az autóba viszont kevés az 1.6-os, a következő lépés pedig a 2.0, ezt neked kell tudnod, hogy bevállalod-e. Mondjuk annyival nem eszik többet, mint amennyivel nagyobbat lép.
Még annyi, hogy az almerákban és primerákban (és csak ebben a 2 autóban) hátul scott-russel felfüggesztés van, eléggé kanyarbetyár autók jó gumival, a primera GT változata már 1997-ben 1G feletti kereszt-gyorsulást bírt ki kanyarban, amivel akkor közelebb állt a porschéhoz, mint a bmw-hez. :D
Szóval szerintem a Nissan azért olcsóbb - ha olcsóbb - mert alacsony a presztízse, mivel a jófej újságírók a formája miatt mindíg ócsárolják, hogy júúúj, de unalmas, de szerintem ezek az emberek az életükben nem láttak még opelt, vw-t vagy akár toyotát...
[Szerkesztve] -
gyufa
tag
má megmondtam hogy toyotát kő venni! :) Japán kocsik rulz
-
tildy
nagyúr
Nem teljesen japán(bár mitsu motoros , azt hiszem), de nem tudja valaki mik a hyundai pony gyengéi?belezúgtam ebbe a kocsiba:)
-
Integra
titán
megnézném ki írta azt a tesztet, mert csacskaságot írt......
a 6 gen JDM CTR 1.6-os blokkja pedig nem 170, hanem 185 lovas volt.
hidd el, elég jól ismerem a hondákat:)
ha rendesen van kötelező szervízelve egy ilyen blokk akkor nem lehet széthajtani, ahhoz már nagyon gyökér módon kell vezetni..
[Szerkesztve] -
bizi990
senior tag
+1 szavazat a 1.6 Nissan Sunnyra. Kivülről elég jellegtelen, de majd full extrás és nagyon jól megy. Igaz most kell mennem szervízbe.
Csomagtér nagy, hátsó ülésnél meg kicsi a hely...
bizi -
Male
nagyúr
1.6-os 160 lóerőset itt lehetett kapni Magyarországon (itt szokott állni a házunk előtt egy). Gyakorlatilag ugyan úgy néz ki, mint az 1.6-os 125 lóerős, csak a fordulatszámmérőn látszik a különbség. (a Japánba szánt változat volt 170 lóerős 1.6-os)
Utána jelent meg az 1.8-as 169 lóerős szintén VTEC motoros változat. (hogy hol gyártották az nem mindegy?) Lehet, hogy még továbbra is gyártották az 1.6-osat is, azt nem tudom (végülis már régen volt). Egy tesztre viszont biztosan emlékszem, ami arról szólt, hogy az 1.6-os 160 lovas változat helyett már az 1.8-as van, mert nem volt az igazi az 1.6-os (túl magas fordulatszámon dolgozott). Persze ha nem hajtják szét meg rendes olaj van benne, akkor az 1.6-os is sokáig bírja, de azokat mindenki hajtotta (aki sportváltozatot vesz, az álltalában nem csak sétakocsikázik vele) -
Integra
titán
pontosan, ideális választás mo-ra, már csak a köbcenti határ miatt is, mert jóval kisebb rá a kötelező mint az 1.6-osra..
de ahogy tudom nem fog visszajönni a 8gen civicben sem az 1.5-ös blokk, viszont megjelennek a japán piacról az első i-VTEC I direkt befecskendezéses blokkok, az első a JDM Stream-ből, 160 ló körül teljesítménnyel. -
Integra
titán
így, ebben a formában ahogy te ezt mondod, sajnos butaság ahogy van, ne haragudj:)
az 1.6-os csak a japán 6gen modellekben volt, míg az 1.8-as 170 lovas meg csak az angol 5 ajtós 6gen modellekben volt. szóval nem volt itt semmi lecserélés soha sem.
csak egy dologtól mehettek tönkre a B16C blokkok, ha az idióta igénytelen tulaj baszott rendesen olajat cserélni benne, illetve gagyit rakott bele.
[Szerkesztve] -
Male
nagyúr
Szerintem a Honda Civic-ek közül az 1.6-os VTEC 160 lóerős változatot kerüld el, mert nem igazán tartósak (elég hamar lecserélte a Honda ezt egy 1.8-as változatra, nem véletlenül). Persze amíg jó, addig nagyon jól megy :)
Korábban én is néztem japán használt autókat. Nissan MaximaQX-et pl elég olcsón lehet kapni (persze a kinézete nem az igazi, de nagy és kényelmes). A másik egy Subaru SVX volt, amiről nem tudtam meggyőzni apámat. Csak 1.25M volt az ára, 9 éves (mondjuk ilyen régit tényleg nem célszerű venni). Viszont 3.3 literes hathengeres boxermotor (ez ugyebár egy külön élmény), összkerékmeghajtás, összkerékkormányzás, hidropneumatikus rugózás, és kívülről rohadt jól is néz ki (sajnos belül már nem ilyen szép). -
Sick Boy
őstag
ja, majdnem elfelejtettem --> [L]http://katalogus.hasznaltauto.hu/index.php3?sorszam=2280&submit=ugras[/L]
have fun! -
Sick Boy
őstag
[L]http://www.cistointernational.com/PICTURES/CARS/TOYOTA%20CARINA%20E%201996.JPG[/L]
[L]http://www.cistointernational.com/PICTURES/CARS/TOYOTA%20CARINA%20E%20PN-1996.JPG[/L]
[L]http://www.bilmegleren.no/bilpres/96hvittoyotacarinae/96hvittoyotacarinaeint.jpg[/L] -
Sick Boy
őstag
Én a Toyota Carina E -t ajánlanám, van több ismerősömnek is. Sok LE, szervízigénytelen, baráti a fogyasztása is.
Persze a másik oldal: baromi unalmas autó.
De: teszi a dolgát, mint egy igásló.
Azt Neked kell eldöntened, hogy hajtós, menő gépet akarsz, vagy le akarod tudni az autó témát, úgy az elkövetkezendő 5 évre (mondjuk egy használt Carina E esetében).
a választás a tiéd...
[Szerkesztve] -
Integra
titán
amit nagyon ajánlok az 1.5-ös SOHC VTEC, 115le
nagyon finom darab, ha kell akkor felül megindul mint a barom, amúgy pedig pofátlanul keveset eszik, ez a blokk kifejezetten gazdaságosságra van kihegyezve. városban átlag 6.5-7 liter...
ja, és ezzel a blokkal mindig esetben a magasabb felszereltséget kapod.
szervó, abs, elektronikus fékerőelosztó, 2x légzsák, klíma, minden elektromos etc etc etc.
futómű, váltó, abs pontossága szokásos profi.
egy picit könnyű a szervó, talán ezt tudom hibának felhozni
[Szerkesztve] -
Integra
titán
ezek 5 és 6000 euro közötti civic-ek
[L]http://www.mobile.de/SIDYU0qgS92Gd6J6MyDnvyurg-t-vaNexlCsAsCsK%F3P%F3R~BmSB10LsearchPublicJ1093717787A1LsearchPublicD1100CCarS-t-vpLtt~BmPA1B20A0Z-t-v_X_Y_x_y~BSRA6A2A0A0A0/cgi-bin/searchPublic.pl?_form=search&sr_make=11000&sr_model=Civic&sr_priceFrom=50000000&sr_priceTo=60000000&sr_category=1100&sr_powerRange=-2&sr_registrationDateFrom=-2&sr_registrationDateTo=-2&sr_mileageFrom=-2&sr_mileageTo=-2&sr_engineType=1&sr_doorCount=-2&sr_color=-2&sr_country=-2&sr_zip=&sr_zipRadiusTo=-2&sr_damaged=0&sr_daysOldTo=-2&sr_sortOrder=0&doSearch.x=26&doSearch.y=14[/L] -
Integra
titán
[L]http://www.mobile.de/SIDfG0eZ7PwFFFk6LCkTk9pYA-t-vaNexlCsAsCsK%F3P%F3R~BmSB10LsearchPublicJ1093717325A1LsearchPublicD1100CCarZ-t-vctpLtt~BmPA1B41B20C145%81D-t-vCaMkMoSm_X_Y_x_yrdsO~BSRA6D1100E18700ESunnyESUNNYA2A0A0A0D1995A0/cgi-bin/da.pl?bereich=pkw&id=11111111143077290&top=55&[/L]
ilyen az 5 ajtós, mondjuk ez érdekes hogy 90 lovas, mert az enyém 107 volt.
de a forma ilyen, absz megbízható, praktikus, mert liftback a hátulja, plüss volt a kárpitom is király volt a váltóm, a fékem, szóval tök jó kis gép volt.
most is fut bp-en, most valahol 300ezer km-nél tart, a marriott környékén szokott állni, hibátlan a mai napig -
Integra
titán
ráadásul a hondáknál 10ezer km a kötelező szervíz periódus
a mostaniaknál már 15ezer, de én ezeket is minden 10ezer km után vinném szervízbe.
szóval nem olcsó mulatság, főleg ha azt mondom hogy 4 liter 0-40W mobil-1 olaj ami egy ilyen finom mechanikájú motorba való kapásból 12rugó körül van.
amúgy tönkre biztosan nem megy, csak ha összehajtod akkor drága mulatság javítani:(
hogy ha most a lényeg hogy egy semmilyen kinézetű nem a sportosság a lényeg, hanem csak az hogy megy megy és megy és van hozzá alkatrész, akkor inkább nissan sunny (talán 96tól már volt almera), vagy corolla.
amúgy egy jobb állapotú 5 ajtós sunny 1.6SLX mindennel fel van szerelve és egy tank, ezt bármikor aláírom, volt ilyenem is, imádtam, sokkal nyugodtabban jártam vele ezeken a szétbombázott bp-i utcákon mint a hondával, a civic-kel semmi mást nem csinálok csak keresztbe megyek az utakon kerülgetem a lukakat. a nissan pedig nyikhaj nélkül lenyelt minden odaverést. -
Antonio
senior tag
üdv
van 1-2 használt kocsis topic már amibe írtam is ... de talán nem baj ha nyitok egy kicsit leszükített topicot
a topicot az szülte hogy kb féléven belül szeretnék használt kocsit venni eddig Toyota Carina és Honda civik van előtérbe helyezve 1.6-os motorral (klima legyen) min 96-os évjáart 1.5 milla környéke (lövét gyüjtögetek + hitel:( ) mazda is bejönne de a régebbi mazdák között nem találok szimpit ill 626 + xedos 6 (kortalan forma) de álítólag elég szervízigényes= drága fentratás, meg ezek kicsit drágábbak is
a minap használtautó.hu-n nézegettem más japán kocsikat és csodálkozva láttam pl.: Nissan Primerak (ezek is bejönnének) ''full extrasak'' 97-98 asak másféll milla környékén :F
felmerült bennem a kérdés: miért ilyen alacsony az áruk?
hasonló korú és kategóriájú toyota vagy honda min. fél millával is drágább !
rosszabb a minősége? (hallottam volt a nissanak néhány sz@r éve ezek oda tartoznak)
vagy egyszerűen csak kissebb a presztizse?
drágább fentartás?
??????
szóval akinek van tapasztalata ilyen témában írhatna ide köszimilyen minőségi/tartóssági/fentartási rangsort lehetne állítani!
másik kérdés (ezt egy másik totyikba is írtam de semmi reakció)
kérdésem menyit lehet ''álltalában'' lealkudni a használtkocsik árából (kor/állapot Típus tulaj stb függő) ??? esetleg milyen alkudozási tanácsokat ''trükköket'' tudtok adni?
csak pl.: 1 500 000 Ft irányár 1.6 os motor Pl. Toyota Carina, vagy Civic
[Szerkesztve]
Aktív témák
- Lenovo ThinkPad dokkolók: USB-C 40A9/ 40AY/ 40AS/ Thunderbolt 3 40AC/ Hybrid USB-C DisplayLink 40AF
- Újszerű Asus ROG Strix G16 G614 -16" WUXGA 165Hz - i5-13450HX - 16GB - 512GB -RTX 4050 -1,5 év gari
- Extra olcsó! HP 230 Vezetéknélküli USB-s Billentyűzet
- Fujitsu USB Port Replicator PR09 docking station (1x5K vagy 2x4K felbontás) (DisplayLink)
- Gamer PC- Számítógép! Csere-Beszámítás! I3 10100F / RTX 2060 / 32GB DDR4 / 500GB SSD
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest