-
Fototrend
Házimozi haladó szinten
Ebben a topikban alsó-középkategória feletti rendszerekkel foglalkozunk, de bármilyen házimozival kapcsolatos kérdésre (ha tudunk) szívesen válaszolunk.
Ha nem vagy járatos a témában és kezdő szett vásárlásában kérsz segítséget, kérlek kérdésedet itt: Házimozi belépő szinten tedd fel.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Quetz
őstag
válasz jambiyya #167097 üzenetére
Ott az Atomic Blonde grafikonja feljebb. A szaggatott vonal az eredeti, a sima a végeredmény. látszik, hogy jelentősen fel kellett tolni a grafikont.
Ezt a fajta korrekciót nem lehet általánosan kezelni, csak filmenként egyedileg. A megoldás is az, hogy:
- MiniDSP outputon van a saját szobádra számolt EQ
- A bemeneti oldalon pedig a filmre szabott visszaállíto EQ
- BEQ csomag része pedig a szoftver, ami az eredeti MiniDSP konfigodat össze mergeli a filmenkénti konfigokkal. Az eredmény pár ezer konfig, amiből mindig a megfelelőt kell betöltened a miniDSP-be. -
jambiyya
őstag
válasz Quetz #167101 üzenetére
Oké, ezt értem, de gyárilag hogy a túróba lehet ilyen? Ezt nem akarom elhinni. Oké, ez alapján (output levels were just reduced to soundbar levels) akár érthető is lenne, de nem lenne egyszerűbb rendes hangot adni, és majd én csökkentem a dinamikát, ha akarom (nem tudom soundbaron lehet-e ilyet)?
@-KP- nem írtam ilyet, sőt egyetértek veled, még ha nem is ez jött át...btw Te honnan veszed, hogy én azt veszem, hogy belenyúltál?
-
Tamoo
MODERÁTOR
válasz Quetz #167101 üzenetére
Majd kipróbálom... csak nekem EQ APO-ban kell. Maradva az Atomic Blonde példánál.
1.sor: az egy peaking filter
2.sor: egy low-shelf filter lenne gondolom. A "x7" azt jelenti, hogy hétszer rakjam rá? Csak az lehet..
3.sor: a +1.5 MV azt jelenti, hogy az LFE csatorna szintjét emeljem 1.5dB-el?Bár így belegondolva.... nem biztos hogy menni fog apóban. Ennyi pozitív EQ után lehet vissza kellene húznom vagy 40dB-t a hangerőt.
[ Szerkesztve ]
-
VoidXs
nagyúr
válasz jambiyya #167102 üzenetére
Ez az átlagos néző igénye sajnos. Ma már csak DCP-re kerül rá eredeti hangsáv, otthonra szénné van kompresszálva és lowcutolva, főleg streamingen, egyszerűen már nincs dinamikájuk, 20-30 dB-k vesznek el. És akkor ez még loudness war nélkül. Én még valamennyire próbálom menteni a menthetőt, a saját zenelejátszómba is tettem natív expandert, de egyre rosszabb, ahogy az átlag user "lusta vagyok bekapcsolni a night mode-ot, amikor nincs igényem dinamikára" mentalitása van kiszolgálva a többiek kárára.
[ Szerkesztve ]
W̘h̘̹̥̼a̝t̪̝͓̠̪ ̞͔s̼̱̣o͚̻̟un͚d̖̣̗̭̞̹ ̬ḏ̩̤͉o̹ͅe̟͚͕̺s͕̱̙ s̝̮̯͍̝̺o̰̪̲͓̦u̥̻͎n̘̳̟̗d̼ ̞̫̣̲̼̜m͚̼̳ak̪̩̻e̘̹̜?
-
alphamooncam
őstag
válasz Quetz #167085 üzenetére
"Jól gondolom, hogy ez azon filmek gyűjtőhelye, ahol a filmkészítők a szubbasszus tartományt alulméretezték?!
Ez azon filmek listája, ahol BEQ csapat visszaállította basszust. Valamit megadják a visszaállításhoz szükséges EQ beállításokat is."Erről, most hallottam először, és felháborít, hogy úgy adnak ki filmeket, hogy meg van csonkítva a szubtartománya!
"Nem néztem hány filmről van szó, de első blikkre soknak tűnt, és ennél jóval több filmet lehetne vizsgálni ebből a szempontból.
Amit írtál az értelmezhetetlen. Esetleg arra gondoltál, hogy kevés film szerepel és ennél többet lehetne csinálni?"Pont úgy értelmezted, ahogy gondoltam, csak nem válaszoltál. Arra lennék kiváncsi, hogy az A+ osztályú filmek hány százaléka csonka szubtartományban.
Az egy dolog, hogy ezek közül hányat állítottak már helyre, mert azt megszámolhattam volna, de lusta voltam...
"Ha a többségnél megállapítható, hogy "szubszegény", akkor lehet érdemes eleve a szubtartományt megemelni az installáció során, nem pedig flat-re beállítani.
Csak akkor javasolnám a megoldásodat, ha ki akarod nyírni a mélynyomóidat. "Még nem is láttad mit javasolnék, de már megelőlegezed, hogy ezzel kinyírom!
Nem, semmi képpen nem akarom kinyírni, csak egy konzervatív két szűrős miniDSP-hez illeszthető megoldásra gondoltam, ami vsz. a legkommerszebb mélynyomót sem tudná kinyírni.
A Target 23Hz-nél már leesne 75dB-es szintre, amit szinte mindegyik szubnak nevezhető szub tud, illetve kb.45 Hz-en lenne az emelési csúcs, ahol 78,5dB lenne a Target, ami igenycsak konzervatív 3,5dB-es emelés.
Ez szerintem, semmilyen átlagos megépítettségű szubnak nem okozhat gondot, de természetesen az ötletemért semmilyen felelősséget nem vállalok, mindenki csak a saját felelősségére próbálja ki, ha jónak látja.
Természetesen elfogadom, hogy filmek szubtartományának a csonkolását egyedi módon lehet a legprecízebben "visszaállítani", mindenesetre, ha a csonkolás annyira elterjedt, mint amennyire gondolom, akkor lehet/célszerű általánosítani.
De ez csak az én véleményem.
Retteg a szegénytől a gazdag s a gazdagtól fél a szegény. Fortélyos félelem igazgat minket s nem csalóka remény.
-
VoidXs
nagyúr
válasz alphamooncam #167105 üzenetére
Azért azt tegyük hozzá, hogy nagyon-nagyon sok esetben ez nem lowcut. Egyrészt az Atmos sávok hajlamosak AVR-eken undorítóan kevés basszussal megszólalni. Sok a panasz, hogy máshogy szól, mint egy DTS-HD sáv, és tényleg máshogy szól ezeken a szutykokon. Mindeközben csak a dekóder IC selejt, mert PC-n dekódolva és összevetve a tömörítetlen 7.1 hangsávok közt 100% egyezés van.
Ugyanígy rendkívül gyakori, hogy a BEQ hülyeség, lásd Alita. A grafikon eloszlása 20-20k közt az, amit a BEQ csapat vár, csak a nagyon mélyeket húzták fel. Na ezek a hangok soha nem voltak ott, egyszerűen úgy szintetizálták őket, hogy innen induljanak. A mélyebb tartományban különböző torzítások maradványa van, a BEQ-k ezt erősítik.
W̘h̘̹̥̼a̝t̪̝͓̠̪ ̞͔s̼̱̣o͚̻̟un͚d̖̣̗̭̞̹ ̬ḏ̩̤͉o̹ͅe̟͚͕̺s͕̱̙ s̝̮̯͍̝̺o̰̪̲͓̦u̥̻͎n̘̳̟̗d̼ ̞̫̣̲̼̜m͚̼̳ak̪̩̻e̘̹̜?
-
Quetz
őstag
válasz alphamooncam #167105 üzenetére
Amit te írsz, az a house curve. Amit a BEQ csapat csinál az bass restoration. Ez utobbira még rájön a te house curve-d.
Egy house curve nem fog tudni mit kezdeni egy 12-24dB/oktáv high pass filterrel.#167106VoidXs:
Azért mellékelik a grafikonokat, hogy lásd: ez volt és ez lett. A BEQ az advanced usereknek készült, akik eltudják dönteni, hogy megnézik-e a filmet BEQ-val vagy sem. -
alphamooncam
őstag
válasz Quetz #167107 üzenetére
"Amit te írsz, az a house curve. Amit a BEQ csapat csinál az bass restoration. Ez utobbira még rájön a te house curve-d.
Egy house curve nem fog tudni mit kezdeni egy 12-24dB/oktáv high pass filterrel."Szándékaim szerint nem house curve, és nem utólag jön rá.
Ezt a mintát miniDSP 2x4HD-ra írtam REW-ben.
Én beépíteném ezt a mintát a szűrőrendszerbe, hiszen az az életszerű, hogy a user a szobakorrekciójával együtt akarja majd megoldani a film szubhiányosságát is.
A magas meredekségű vágásra meg szükség van a szub alján kímélendő a szerkezetet - meg magunkat az ott jellemzően magasba törő torzítással szemben.
Az én megoldásom általános a basszus visszaállítására, a BEQ-é egyedi, az adott filmre jellemző.
A specialitás elve miatt utóbbi pontosabb, de egyben macerásabb is, több felhasználó esetén meg egyenesen kivitelezhetetlen is lehet, ez előbbi megoldás meg plug and play, egyszer beállítod és élvezed,- a feleséged és 8 éves gyereked is .
[ Szerkesztve ]
Retteg a szegénytől a gazdag s a gazdagtól fél a szegény. Fortélyos félelem igazgat minket s nem csalóka remény.
-
Tamoo
MODERÁTOR
válasz alphamooncam #167108 üzenetére
"Az én megoldásom általános a basszus visszaállítására"
A te "megoldásod" egy mélykiemelés. Ami alapból van, minek még több.
--------------------------------------------------------
Visszatérve a BEQ-ra. Nekem az volt az első gondolatom, hogy némi "maradványt" extrém módon felerősítve torzított hanganyagot kapunk alulra ami valószínűleg messze van az eredetitől. Lehet hozzá ad az élményhez, nem próbáltam. APO-ban valószínűleg nem tudom kivitelezni mert túlzottan vissza kellene húznom utána.
[ Szerkesztve ]
-
alphamooncam
őstag
válasz Tamoo #167109 üzenetére
"Az én megoldásom általános a basszus visszaállítására"
A te "megoldásod" egy mélykiemelés. Ami alapból van, minek még több.Ha így értetted, akkor nagyon nem érted, miről írtam. BEQ, pont az ellenkezőjét állítja, azt hogy nincs elég mély a filmekben.
Nem kéne összekeverni a szobád rezonanciája által generált mélykiemelést, és a filmek mélyszegénységének helyreállítását célzó szűrőrendszert, csak ezért mert mindkettő hasonló frekvenciákat érint.
Az analízis panelre nézve ez a szűrőrendszer meg katasztrófa, így biztosan kinyírod a mélynyomóid.
Low shelf filtert lehet alkalmazni, de nem ekkora mértékben, ráadást nincs vágás az alján, úgyhogy ez az igazán gyilkos szűrőrendszer.
Persze csak szerintem.
[ Szerkesztve ]
Retteg a szegénytől a gazdag s a gazdagtól fél a szegény. Fortélyos félelem igazgat minket s nem csalóka remény.
-
Dagidög
senior tag
Érdemes:
1. MPC-HC-ban bitstreamről átállni PC-s dekódolásra, ha utána a dekódolt PCM folyam még átmegy az AVR Audyssey-ján?
2. az AVR saját bemérőmikrofonjával PC-s EQ-ra átállni? Jobb eredményt lehet így elérni, mint Audyssey XT32-vel?Ha már a mély tartomány a téma, nézzétek meg a Tenetet. Alacsony frekvenciákban mindent messze elsöpör, amit valaha láttam. A film végén le kellett ellenőrizzem, hogy a mélynyomók hűtőbordái nem éppen fehérizzásban fűtik-e a szobát.
-
alphamooncam
őstag
válasz alphamooncam #167113 üzenetére
...filmek mélyszegénységének helyreállítását célzó szűrőrendszert...
helyesen
...filmek mélyszegénységének elhárítását, mélyegyensúly beállítását/visszaállítását célzó szűrőrendszert...
Retteg a szegénytől a gazdag s a gazdagtól fél a szegény. Fortélyos félelem igazgat minket s nem csalóka remény.
-
Tamoo
MODERÁTOR
válasz alphamooncam #167113 üzenetére
Én értem. Használd úgy ahogy jónak gondolod.
A BEQ pedig az Atomic Blonde-hoz készült. Ha te érted miről van szó akkor tudhatod hogy nem nyírnám ki vele.
Viszont nem fogom használni a 31.9dB-es peak gain miatt, mert az EQ APO így nem alkalmas erre. Csak kíváncsiságból raktam be, hogy mit mutat.[ Szerkesztve ]
-
ada19
senior tag
válasz Dagidög #167114 üzenetére
1. Úgy emlékszem VoidXs korábbi hozzászólásai alapján hogy egyértelműen megéri mert így lesz a legjobb minőségű a dekódolás. + ugye a PC-s EQ-nak is követelménye. Viszont így bukod pl. az Atmos-t.
2. Kipróbáltam, majd még aznap megrendeltem a miniDSP UMIK-1-et. Nincs kalibrációs fájl, + mélytartományban minden mérésre teljesen mást adott.Mégsenem
-
Quetz
őstag
válasz alphamooncam #167108 üzenetére
Szerintem írd le lépésről lépésre, mire gondolsz, mert egyre érthetetlenebb vagy. Arra is kitérhetsz, hogy egy általános target curve +3.5dB@45Hz csúccsal hogyan fogja javítani azt a filmet, aminek 45Hz-en 10dB hiánya van, és hogyan hat arra, aminek 45Hz-en 6dB plussza.
-
alphamooncam
őstag
válasz Tamoo #167116 üzenetére
Értjük egymást!
Arra az egy filmre jó is lehet, - általánosra, semmi képpen - de akkor is szörnyű látni.
A legnagyobb félelmem ezzel kapcsolatban a hiányzó szubszonikus szűrő, azt nem hagynám ki egyetlen szűrőkombinációból sem.
Retteg a szegénytől a gazdag s a gazdagtól fél a szegény. Fortélyos félelem igazgat minket s nem csalóka remény.
-
VoidXs
nagyúr
válasz Dagidög #167114 üzenetére
1. Igen, ez adja a legjobb minőséget, főleg, ha még a LAV filtereket frissíted is mellé.
2. Ha nem annyira torz a mikrofon, akkor bőven. Azért próbálj meg egy kalibrált darabot kölcsönkérni.W̘h̘̹̥̼a̝t̪̝͓̠̪ ̞͔s̼̱̣o͚̻̟un͚d̖̣̗̭̞̹ ̬ḏ̩̤͉o̹ͅe̟͚͕̺s͕̱̙ s̝̮̯͍̝̺o̰̪̲͓̦u̥̻͎n̘̳̟̗d̼ ̞̫̣̲̼̜m͚̼̳ak̪̩̻e̘̹̜?
-
alphamooncam
őstag
válasz Quetz #167120 üzenetére
Nem egy filmről hanem sok-sok filmről van szó, és még mindíg nem tudom az alapokat, hogy mennyire jellemző a mélyhiányos kiadás.
Minden ezen áll vagy bukik. Ha 20 filmből 15 mélyhiányos, 2 megfelelő, és 3 mélykiemelt, akkor van létjogosultsága annak amit eddig megfogalmaztam, de erre meg nem válaszoltál.
Retteg a szegénytől a gazdag s a gazdagtól fél a szegény. Fortélyos félelem igazgat minket s nem csalóka remény.
-
Tamoo
MODERÁTOR
válasz alphamooncam #167122 üzenetére
A sub EQmban 20Hz alatt le van vágva. Bár 15-ig nyugodtan le lehetne engedni az Ultimaxot.
[ Szerkesztve ]
-
I'am Dony
őstag
Szeretném ellenőrizni a hangdobozokat egymáshoz képest azonos SPL értékre és a subot is. 105 dB-t kellene legyen az AVR 0 értékéhez viszonyítva ezt tudom is.
Azonban az umik-1 nél a REW kiírja, hogy Umik-1: Gain 18 dB. Ez mi a bánatot jelent???
Valaki tegye már meg, hogy konkrétan leírja nekem, mert nem igazán értem.1. - Az AVR milyen potiálláson legyen? (0, -20, akármi)
2. - A REW-ben alapból -12 dBFS ad be. Ezt mire változtassam?
3. - Az 1-2-ben leírt adatokból mekkora SPL-re állítsak. (75dB?)
4. - A subnál ugye van ez a +10 dB érték. Ha külső anyagot küldök az AVR-re (pl., REW-ből) akkor emeli 10-el. A méréskor a sub maradjon 10-el az LCR felett, vagy vissza kell venni a 10-et?Köszönöm!
[ Szerkesztve ]
-
Tamoo
MODERÁTOR
Cavern - EQ APO segédletet kiegészítettem annyival, hogy hogy kell multi ch-t mérni REW-ben visszaellenőrzéshez. [link] (Nem REW leírás, olyat nem fogok tudni csinálni.)
[ Szerkesztve ]
-
VoidXs
nagyúr
válasz I'am Dony #167126 üzenetére
Gain: simán a mikrofon saját erősítése. A maximum vizsgálható hangerő ennyivel csökken, cserébe nem veszik el kvantálásban.
1. Mindegy
2. Mindegy, csak ne clippeljen
3. MindegyW̘h̘̹̥̼a̝t̪̝͓̠̪ ̞͔s̼̱̣o͚̻̟un͚d̖̣̗̭̞̹ ̬ḏ̩̤͉o̹ͅe̟͚͕̺s͕̱̙ s̝̮̯͍̝̺o̰̪̲͓̦u̥̻͎n̘̳̟̗d̼ ̞̫̣̲̼̜m͚̼̳ak̪̩̻e̘̹̜?
-
Tamoo
MODERÁTOR
válasz Dorian #167129 üzenetére
Ha megvan REW szerint az elégséges hangnyomása a sweep-nek és nem klippel akkor a függőleges skála szempontjából minden mindegy, csak esetleg a dB értéknél nem helyes eredményt látunk, de ez a frekimenetre nincs szinte semmi hatással. Ezért mindegy.
Én ezzel a részével abszolút nem foglalkoztam, hogy milyen pontos, úgyis 1-100-ig állítom a volume-t és nem érdekel az hány dB. Szóval itt nem tudom mi a tökéletes eljárás.
[ Szerkesztve ]
-
VoidXs
nagyúr
válasz Dorian #167129 üzenetére
Az 1. azért mindegy, mert csak eltolja a görbét függőlegesen, de az eredmény ugyanaz. Kivétel a clippelés, de akkor úgyis szól.
A 3. azért mindegy, mert úgyis egyéni preferencia szerint állítod film közben.
Ja, amúgy a 4. is mindegy.
W̘h̘̹̥̼a̝t̪̝͓̠̪ ̞͔s̼̱̣o͚̻̟un͚d̖̣̗̭̞̹ ̬ḏ̩̤͉o̹ͅe̟͚͕̺s͕̱̙ s̝̮̯͍̝̺o̰̪̲͓̦u̥̻͎n̘̳̟̗d̼ ̞̫̣̲̼̜m͚̼̳ak̪̩̻e̘̹̜?
-
alphamooncam
őstag
válasz I'am Dony #167126 üzenetére
Én egyszerű EQ nélküli megoldásom egy szintre hozásra REW-el.
Mikrofon kalibrációs fájl betöltése után, az AVR-en a hsz. távolságokat be kell állítani.
REW-ben van külön hangerő érzékelő plugin. Ezt meg kell nyitni "C" típusú mérésre állítani, elindítani.
AVR-en a saját teszthangját elindítani, és addig emelni a hangerőt, amíg a szokásos hallgatási szintet el nem érted, vagy beállítod a REW-ben lévő pluginhoz igazítva a 75dB-es hangerőt tetszőleges etalonnak választott hangfalon. Legyen mondjuk a legtávolabbi hangsugárzó, nálam a left surround.
Az AVR kijelzőjén beállított jelszintet megjegyzed. Legyen mondjuk -12dB
Kikapcsolod az AVR-t és a mért hangfalból a hsz. kábelt kihúzod és átdugod abba a következő hangfalba , legyen a right surround, amit következőleg meg akarsz mérni. (És így tovább*)
Bekapcsolod az AVR-t, beállítod a feljegyzett hangerőre (itt a példa szerint -12dB ).
Elindítod a teszthangot és a REW-en megméred. (Mutat mondjuk 72,4dB-t).
AVR-en beállítod (addig emeled/csökkented a hangerőt ) amíg A REW hannyomszintmérője az előző hansugárzóhoz tartozó hangnyomást ( nálam 75dB-t ) nem mutat.
Megnézed, hány dB-t kellett emelni/csökkenteni az AVR-n, hogy egy szintbe kerüljenek. Példa szerint 3dB-et kellett emelni a right surround jelszintjén, hogy az etalonnak választott left surround jelszintjét elérje.
Feljegyzed az értéket. Ezt kell majd később kézzel bevinned ennek megfelelő helyre.
Etalon hangsugárzó kiválasztása tetszőleges, lényeg hogy amit hurcolászásra használsz hsz kábelt, mindegyik hangszóróhoz el kell hogy érjen.Azért kell a REW, és nem jó egy sima telefon, mert a telefonon nem kalibrált a mikrofon, egyébként lehetne azt is használni.
[ Szerkesztve ]
Retteg a szegénytől a gazdag s a gazdagtól fél a szegény. Fortélyos félelem igazgat minket s nem csalóka remény.
-
python1
veterán
válasz alphamooncam #167132 üzenetére
Nem egyszerűbb, ha elindítasz egy tesztjelet az AVR-ben , és a REW-el méred, és ahhoz állítod a csatornákat?
Nem kell külön kábelezgetni, mivel eleve van minden csatornához tesztjel az AVR vagy processzorban. -
gab1ka
aktív tag
válasz alphamooncam #167132 üzenetére
Ezt a sok vacakolást nem értem mire jó.REW signal generator + spl méter, EQ APO-val pedig csatornák váltogatása és kész is.Ennél még egyszerűbb ASIO4ALL driverrel, akkor apo se kell.Az egész művelet alig pár perc kábelráncigálás meg ki-bekapcsolgatás nélkül.
Amúgy szerintem jóval precízebb és pontosabb képet ad adott csatornáról egy 3-5 pontos sweep átlagot generálni és megnézni hány db-re fekszik fel a crossover pont után, na ez már kicsit tökölősebb, de kábelezni így sem kell.
-
VoidXs
nagyúr
válasz gab1ka #167136 üzenetére
Tudod mozgatni a mikrofont, és valós időben kapod a képet a szobáról, gyorsabban megtalálod a durva hibák pontját. Az ASIO nem jó, mert megkerülni a korrekciót.
[ Szerkesztve ]
W̘h̘̹̥̼a̝t̪̝͓̠̪ ̞͔s̼̱̣o͚̻̟un͚d̖̣̗̭̞̹ ̬ḏ̩̤͉o̹ͅe̟͚͕̺s͕̱̙ s̝̮̯͍̝̺o̰̪̲͓̦u̥̻͎n̘̳̟̗d̼ ̞̫̣̲̼̜m͚̼̳ak̪̩̻e̘̹̜?
-
gab1ka
aktív tag
válasz VoidXs #167137 üzenetére
ASIO-t én sem használom már, inkább csak megjegyeztem azok számára akik idegenkednek az EQAPO-tól, AVR-es korrekció utáni hangerőkhöz kényelmes, tudtommal az AVR beépített trimje is kerüli az Audyssey-t.
A mikrofonos sétát amúgy egyszer kipróbáltam hogy a már nem emlékszem melyik beszakadás hol tűnt volna el, de még füllel is hallatszott hogy máshol pont ugyanaz a pl 150hz tényleg jobban hallatszik mint az MLP-nél.
-
Quetz
őstag
válasz I'am Dony #167141 üzenetére
1. - A hangerő legyen 0-n, amennyiben a hangerőt -80/+18 tartományban tudod állítani.
2. - A mérőjel legyen -30dB
3. - A mért hangnyomás legyen 70dB
4. - Az LFE hangnyomást legyen 80dB kezdetnekAz LFE-t ellenőrizd le egy 20Hz-300Hz sweepel, mondjuk a center csatornára. A grafikonon az kell látnod, hogy 20-80Hz LFE és az utána következő center grafikon egy szinten van nagyságrendileg.
[ Szerkesztve ]
-
alphamooncam
őstag
válasz I'am Dony #167139 üzenetére
"Azt hittem kezdő kèrdés
A vezetèkdugdosástól van egyszerűbb? (Azert köszi)"Ódzkodtam leírni, mert pont ilyen reakciót vártam, és kaptam.
Nekem annyiból volt könnyebb, hogy XLR csatikat egy mozdulat kihúzni bedugni.Sikerült egy szintre hoznod a hangsugárzóidat?
( Közben megnéztem a Tenetet, mióta utoljára hozzászóltam. )
Amiről e-mailben beszéltünk nem kaptam még visszajelzést, gondolom majd eztán következik.
Retteg a szegénytől a gazdag s a gazdagtól fél a szegény. Fortélyos félelem igazgat minket s nem csalóka remény.
-
Tamoo
MODERÁTOR
válasz alphamooncam #167132 üzenetére
Kábelt átdugdosni? Ne már! REW-ben SPL meter meg signal generator.
Mondjuk legutóbb én is elég analóg voltam. Itt történt a ch level beállítás.
Igen, a ledek perpillanat még ilyen igénytelenül vannak leragasztva.
Fel is írtam hány kattanás ha a gyerek esetleg elcsavargatná, de szerencsére nem érdekli.[ Szerkesztve ]
-
alphamooncam
őstag
válasz Tamoo #167145 üzenetére
Szerintem páran összetennék a kezüket, ha olyan cuccaik lenne, mint a Tieid.
Analóg. Hmmm
Igen, asszem én így vagyok behuzalozva...
Nem hiányzik egy előfok/processzor?!
Retteg a szegénytől a gazdag s a gazdagtól fél a szegény. Fortélyos félelem igazgat minket s nem csalóka remény.
-
Tamoo
MODERÁTOR
válasz alphamooncam #167146 üzenetére
Nem vetnék meg egy jó procit, de sajnálom rá a pénzt illetve már hiányozna a PC-s processzálás rugalmassága.
Összetennék? Ne viccelj. A 4db T.AMP meg a hangkártya használtan együtt annyi volt kb. mint a jelenleg legolcsóbban megvehető belépőkategóriás AVR.
Idén ahogy átvariáltam a dolgaimat, különösen szem előtt tartottam a jó ár/érték arányt és azt hogy lehetőség szerint olcsón pótolható legyen ami csak lehet.#167147 VoidXs: Nem szigszalag. Ez ilyen átlátszó sötét valami. A zöld ledekből pirosat csinál, de annak a fénye már nem zavar.
[ Szerkesztve ]
-
VoidXs
nagyúr
válasz Tamoo #167148 üzenetére
Oh, nekem a cél rongálás nélkül a teljes sötétség volt. Minden vezérelhető LED triggerelve van, és ha megnyílik az MPC, lekapcsolnak. Erősítőnél ez nem volt opció modding nélkül, annyit meg nem ér.
W̘h̘̹̥̼a̝t̪̝͓̠̪ ̞͔s̼̱̣o͚̻̟un͚d̖̣̗̭̞̹ ̬ḏ̩̤͉o̹ͅe̟͚͕̺s͕̱̙ s̝̮̯͍̝̺o̰̪̲͓̦u̥̻͎n̘̳̟̗d̼ ̞̫̣̲̼̜m͚̼̳ak̪̩̻e̘̹̜?
-
python1
veterán
válasz Tamoo #167148 üzenetére
Én előkaptam az ősrégi arcam processzoromat a tamponokhoz, fergeteges mozit csinál még mindig, meg is lepődtem, hogy közel azonos minőséget produkál mint a PC, csak az arcam teresebb finomabb zenére. A tamponok karakterisztikáját mondjuk tovább erősíti kicsit, tehát még több melegség társul hozzá, kicsit néhol sok is, de összeségében napokig is hallgatható igy kölönösebb fárasztó hatás nélkül.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Kompakt "házimozi" szettekkel és hangprojektorokkal (soundbars) tapasztalatok híján nem foglalkozik a topik.
- hozzászólás előtt olvasd el az összefoglalót!
- HÁZIMOZI, HIFI, TV beárazás topic
- Házimozi belépő szinten topic
- Hi-Fi-ről általánosságban topic
- Hangprojektor/Sound Projector/Front Surround/SoundBar topic
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Konzol Screenshot
- Diablo 3
- Vicces képek
- Házimozi belépő szinten
- Milyen egeret válasszak?
- Hobby elektronika
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- További aktív témák...
- Xiaomi Redmi Buds 3 Lite, Vezeték nélküli fülhallgató, Fekete + szilikon védőtok
- Star Wars - Az eredeti trilógia - DVD kiadás (2022)
- Star Wars - The Rise of Skywalker - 4K UltraHD Steelbook kiadás
- Star Wars - The Last Jedi - 4K UltraHD Steelbook kiadás
- Star Wars - The Force Awakens - 4K UltraHD Steelbook kiadás
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen