Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • VoidXs

    nagyúr

    válasz Dagidög #137499 üzenetére

    Azért nem növelhet, mert abból clippelés lehet, amiből négyszögjelesedés, amiből RMS fölötti kimenet, amiből pedig végül füstös puki, ha pedig az nem, akkor torzítás. Jobb esetben megfogja a limiter. A Dolby és a DTS kalibrációi mind negatív célszinteket írnak elő, pont ezen okból. A DTS kalibrálási folyamatot egyébként a Dolbytól lopták, csak a surround elhelyezés más mozikban (diszkrét vs. diszpergált, azaz hangminőség vs. irányhelyesség) Az EQ-zást is úgy illik csinálni, hogy kiméred, majd az alkalmazása előtt a csúccsal csökkented a jelszintet.

    A PC-men pedig így néz ki a jelút (maxra hajtva a profilomba írt gépet) képre:
    MPC-HC x86 automatizált git build (fontos az x86 az AviSynth miatt)
    LAV dekóder
    madVR processzor (nnedi3, 64 neuronnal)
    ffdshow Video Processor (Deband, alapbeállításokon, semmi más)
    AviSynth (3D korrekciókhoz)

    Valamint hangra:
    ffmpeg automatizált git build (akárminek a dekódolása a jelenleg ismert legjobb dekóderekkel WAV-ba)
    Cavernize (saját Atmosra konvertálás)
    lafconv (S és R párra plafoncsatornákat ágyaz ProLogic módon, nem publikáltam)
    MPC-HC ugyanúgy
    ffdshow Audio Processor (néhány különleges esetre mátrixoló konfig)
    Equalizer APO (Room EQ Wizarddal parametrikus bemérés, olyan részletességgel, amennyitől a proci épp nem hal meg)

Új hozzászólás Aktív témák