Új hozzászólás Aktív témák

  • St3ven

    addikt

    válasz St3ven #5062 üzenetére

    Végül bevált az 1. változat.

    Írtam tegnap egy normális hangvételű emailt, hogy a rendelés nyitott állapota ellenére sem tudom törölni a megrendelést, úgyhogy akkor így, emailben mondanám le.

    Közben ma reggel hívott a futár, hogy akkor hoznák a gépet, mondom tegnap lemondtam, úgyhogy ezért ne jöjjenek a városba. Őt nem nagyon zavarta a dolog, azt mondta, OK, akkor úgy viszik vissza, hogy a vevő nem kérte a terméket.

    Aztán még a délelőtt megjött az email, hogy csak - figyelem - nyitott állapotban lehet törölni a rendelést, de ha nem kérem a terméket, akkor ne vegyem át. Visszaírtam, hogy köszönöm a segítséget, meg hogy nekem nyitott állapotban volt egész hétvégén, mégsem tudtam törölni, ill. idéztem a saját honlapjukról, hogy amíg nem veszem át a terméket, lemondható a rendelés.

    Erre is jött válasz, amire nem is számítottam, hogy igen, valóban "félreérthető" a megfogalmazás a honlapjukon. (Szerintem meg egyértelmű, de mindegy, békésen rendeződött a dolog, az a lényeg.)

    Végül slusszpoénként ma bementem két helyi üzletbe, mindegyikben volt az áhított mosógép - igaz, csak egy év garival, de az legalább gyári -, az olcsóbbik üzletben még ráadásul kaptam 2000 Ft kedvezményt is, és estére ki is hozták. :C

Új hozzászólás Aktív témák