Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Tikakukac

    titán

    válasz soldi3r #67942 üzenetére

    Mi alapjan kellene megbizniuk benned, aki annyi faradsagot sem vesz, hogy felhivja oket?

    Jajajajaja. Annyi fáradtságot sem vett a paraszt, hogy tökéletesen leírja a problémát, összeszedetten, valamint időzítővel és állvánnyal kiváló minőségű fotókat is küldjön a gép összes adatával és adatlapjával amivel rendelkezik nem beszélve a hibákról amiről szó van.

    És véletlenül sem választékosan és kulturált módon feltett pár kérdést, amire válaszolni akár tőmondatokban is nagyjából 3 legyintés: kell-e papír, ha igen micsoda, ha alkatrész csere lesz akkor elhozhatom-e a gépet addig vagy bent marad, időpontban mikor egyszerűbb nekik gépet felvenni, mert pont ráérek még a héten stb stb stb.

    Na ne meséld már be nekem, hogy ez lentebb van, mint egy telefon értetlenkedés és pontosabb infókat kapsz belőle, mert megyek a falnak. Ha egy Dellnél valamiért ez megy és emlékeim szerint Samu valamint HP is 24 órán belül mindig megoldotta-elmondta a választ a problémákra amiket kérdeztünk akkor sajnos az van, hogy ez a szolgáltatás: sz@r.

    Gondwana: Jha. Legyártottam a matricát, átütöttem a BIOS-t és a Lenovo rendszerében is beélesítettem az adatokat, hogy mikor megnézik stimmeljen, majd összekukáztam egy x220-at. Tökéletes terv :DDD

Új hozzászólás Aktív témák