Új hozzászólás Aktív témák
-
zsid
senior tag
Amúgy a szlovénoknak igazuk van. Azért szigorítottak meg nagyon sok - főleg szlovén - telephelyezésre használta az autópályapihenőket. Kozinán teljesen átlagos volt, hogy ott ált kora este már 15-20 kamion sofőr nélkül...
Nagyon sok magyar és horvát is lerakta a kamion pénteken és hazastoppolt Maribor környékéről - bár nálunk olyna is akadt aki már péntek délelőtt lerakta a kocsit Kozinán és csak hétfő estére ment vissza érte. Nyilván ez szopatás annak aki úton van , csökken az amúgy is kevés rendelkezésre álló parkoló.
HoTaZo:
nekem a tisztán elektromos megoldás nem szimpatikus. Nem tartom jónak annyi akkumulátor legyártását, a teljes elektromos hálózat és energiatermelő szektor átépítését, hogy "kamuzöldek" legyünk.
Itt fut az ABBnél egy tisztán elektromos 330 lovas Stralis Cityliner póttal, amivel az üzemek közötti áttárolást végzik. Van a gyáron belül egy kijelölt parkolója, töltővel az minden nap ott parkol, tud tölteni. Egy töltéssel 200km-t fut, de fogalmam sincs hány óra a teljes töltés.
Ezzel szemben a 15 perc töltéssel 400km 40 tonnában az belföldön kifejezetten jó, két sofőrrel lehet hajtani 7/24ben és a dízelhez hasonlóan nem függ a teljesítmény a töltöttségi szinttől - amíg van hidrogén a tartályban addig 480ló Az egyik sofőrrel beszélgettem, azt mondja sokkal jobbat lép a Hyundai, mint az FH Volvoóik.Nem vagyok hidrogén-fan, de a meló szempontjából nekem jobb megoldásnak tűnik belföldre, mint az akkus-elektromos hajtás. A helyszűke miatt valszeg nyergesnek ez nem jó
<tRucKdriFteR>
Új hozzászólás Aktív témák
- Betelik a pohár: nagy igény lenne a gyorshajtás-ellenes technológiára
- Bugok, problémák a PROHARDVER lapcsaládon
- Politika
- PlayStation 5
- DIGI internet
- Fotók, videók mobillal
- Megérkezett Magyarországra a Samsung új OLED gaming monitora
- Yettel topik
- CURVE - "All your cards in one." Minden bankkártyád egyben.
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- További aktív témák...