-
Fototrend
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
IMIIKE1998
őstag
válasz Mezga Aladár #118493 üzenetére
Megtaláltam végül, 5.5 Bar a minimum, szóval elvileg okés.
A decában szokták akciózni a 900-as gatyát? Elvileg az a legolcsóbb, minőségi variáns. -
Mezga Aladár
veterán
válasz IMIIKE1998 #118501 üzenetére
100, 500, 900, így mennek fel minőségben a cuccaik. Szóval inkább a drágább. Én 500-as kantárost használok, eddig jó. Van egy 10 éves nem tudom milyen márkájú nadrágom is. Na ha ezt a kort eléri a dekás gatyó akkor azt mondom kitűnő!
Accuphase E-306 integrált erősítő eladó.
-
rétisün
veterán
válasz jjeahh #118498 üzenetére
"teljes kapacitás: ennél nagyobb teljes kapacitású hajtásláncot nem tud kiszolgálni az adott váltó. Ez az érték úgy jön ki, hogy a hajtómű legkisebb és legnagyobb tányérjainak fogszám különbségét hozzáadod a fogaskoszorú legkisebb és legnagyobb lánckerekének fogszám különbségéhez. Tehát, ha van egy 44-32-22-es hajtóműved, és egy 11-34-es hátsó sorod, akkor a teljes kapacitás úgy alakul, hogy (44-22)+(34-11) = 22+23 = 45."
idézet már nem emlékszem honnan, nagyon régen mentettem el......
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
xy.zsolt
őstag
válasz jjeahh #118440 üzenetére
.Én ezt az átlagot jobb napokon 30km-en tekerem....de nem is ez a lényeg hanem az, hogy hobby szinten nem a dekás vagy nem dekás bringán múlik, sokkalinkább az erőn és a kitartáson. Szóval ha "csak" a mozgás a cél bőven jó a dekás bringa is....versenyzéshez nyilván drágább, precízebb bringa kell.
[ Szerkesztve ]
BESTSECRET MEGHÍVÓt szívesen küldök PM-ben.
-
bringasisti
őstag
válasz Mezga Aladár #118499 üzenetére
Sajnos nem tudom kinagyitani ezért nem tudom elolvasni, de az mindenképpen fontos hogy 60 kilótól volt szó és van aki 90 és országútin teker ami 50% terhelés difi. Egy linket ha tudnál.
BENEFON DELTA--------N8
-
jjeahh
nagyúr
válasz rétisün #118503 üzenetére
Értem, kösz! Újra elgondolkoztam azon, hogy a hátsó sort 11-34-ről 11-36-ra vagy 12-36-ra váltsam, viszont jelenleg kihasználom a hátsó váltó teljes kapacitását... ha jól gondolom csak annyi a dolgom, hogy a hajtókart is egyben cserélem a fogaskoszorúval úgy, hogy a legnagyobb lánctányér kisebb legyen, hogy beleférjek a teljes kapacitásba. Csak azt nem fogom fel még mindíg, hogy miért gond, ha túllépem a teljes kapacitást, attól miért romlik a váltás minősége? Merthát amikor a 36-os lánckerékre váltok hátul, olyankor elöl soha nem a legnagyobb lánckereket használom, hanem a két kisebbet, keresztbe normális ember nem vált
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
ZolkoW
őstag
-
6030D
Ármester
válasz bringasisti #118488 üzenetére
Világos, én is sötétebbre számítottam, de már megszoktam. Erdőben még jobb is, mert nincs olyan árnyékos rész, hogy ne lássak.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
cdl
senior tag
válasz xy.zsolt #118505 üzenetére
Nem csak versenyzéshez kellhet jobb bringa.
Én most léptem meg a felfelé váltást Triban 520-ról egy carbon bringára.
A különbség döbbenetes. A tekerési élmény nagyságrendekkel jobb.
Az egyenetlenségek csillapítása hihetetlen vele.
Emellett a váz merevsége sokkal jobb bizonyos tekintetben.
Az zavart, hogy a Tribanon egy bukkanó után még 3-szor rugózott alattam a nyereg velem együtt.
Evvel ilyen nincs.
Szóval Aki megteheti és ki is fogja használni, az csak lépkedjen feljebb.
Nem a Decás gépet akarom evvel leszólni, hisz nem egy kategória.
Belépőnek használt piacon nagyon megéri.
Ha most 36-os átlagokat tudsz, egy jó géppel 40 is lehet ezután.(itt mindenki terminátor lehet, csak én nem
Nem rád vonatkoztatva:
Berakhatnánk az összefoglalóba. hogy aki mond egy 30 fölötti átlagot, az rakjon már be egy kb 30 km-es Stravas reportot, ha lehet.Más Olyan lámpát keresek outira, ami figyelemfelkeltő
Felhős időben, erdős részeken az autók már messziről meglássák, hogy villog ott valami.
Sötétben nem járok vele.
Szóval valami nagy fényerejű kellene.[ Szerkesztve ]
-
inifini
tag
Ez a 36-os átlag nekem is húzós! Van egy 60 km-es karikám, amit esténként letekerek hétköznap 2x, majd hétvégén nagyobb távokat, és örülök, ha kijön a 30-as átlag, pedig outival megyek, bár van benne város is, ahol korlátoznak a lámpák, forgalom, de akkor is nagggyyyon jó ez a 36-os átlag. Bár nekem ezen a szakaszon közel 600m szint is van... Ez a stravas link nem rossz 5let
Infini super lava brutal jó, szinte már túl erős a villogó funkciója, de legalább észrevesznek. Múltkor le lettem szólva itt a fórumon, hogy azt nem illik villogóval használni, mert annyira erős, na ma kétszer nem vettek észre és simán kikanyarodtak elém (pedig a sima villogóm sem gyenge) úgyhogy pattintom fel és lesz@rom ki mit mond, ezzel majd észrevesznek.
[ Szerkesztve ]
-
pc360
addikt
válasz xy.zsolt #118505 üzenetére
Azt el tudom képzelni, hogy egyszer volt egy ilyen hátszeles napod. Én is jöttem már haza a városból 35 km/h átlaggal emiatt montival. De ha nem ez volt a helyzet, akkor elnézted egy kövér 10-essel azt a számot.
[ Szerkesztve ]
Válogatott, rendszeresen frissített programok ► neszetools.hu
-
thornadoj
aktív tag
Ezek se normálisak...
-
ZolkoW
őstag
Nem vagyok ez izomember, sőt, de 30-as átlagot Csókakő - Fehérvár széléig én is mentem trekkinggel... Csak azért írom, mert páran vannak itt a környékből, hátha ismerik a Zámoly felé vezető utat. Abban az irányban inkább lejt, de vízszinteshez közeli, meg azért akad domb is. Na mindegy, igazából csak úgy volna ennek értelme, ha mindenki ugyanazon az úton méregetné
Hazafelé aztán már nem emlékszem, valszeg örültem, ha a 20-at elérte, főleg, ha a szokásos nyugati szél is borzolta a kedélyemet.Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz ZolkoW #118518 üzenetére
Ezért írtam a múltkor,hogy csak egy oda/vissza úton ér átlagolni,így kizárva a lejtő,hátszél és talán még a stréherezést is,hisz csak nem találsz egy hülye autóst aki oda-vissza megy neked 40-el...hacsak nem haverod. Van egy mondás miszerint messziről jött ember azt mond amit akar,ugyanakkor nem akarok leszólni senkit,hisz bár kicsi,de mégis megvan a parányi esélye annak is,hogy egy rejtett magyar sávánelt,vagy vigginszt tisztelhetünk valamelyik fórumtársban.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
pc360
addikt
válasz Hasaggymeg #118519 üzenetére
Robogó, ebike!
Válogatott, rendszeresen frissített programok ► neszetools.hu
-
6030D
Ármester
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz 6030D #118522 üzenetére
Jók azok a kormányok melyektől úgy ülnek a motoron mintha karót nyeltek volna...de legalább van jó szélárnyékuk.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
pc360
addikt
válasz BurgBurg #118524 üzenetére
Így kell linkelni: XANES 64 LED 80LM
Mobilon is, mielőtt felmerülne kifogásként.
Válogatott, rendszeresen frissített programok ► neszetools.hu
-
CSB29
aktív tag
Tudtok olyan oldalt ahol van bicaj építéshez valami tervező? Vagy ha szeretnék, mondjuk hajlandó lennék 50-100 e között rááldozni egy egyszerűbb építésére azt hol lenne érdemes?
-
hegyimorc
senior tag
válasz ZolkoW #118518 üzenetére
"csak úgy volna ennek értelme, ha mindenki ugyanazon az úton méregetné"
Feltéve, ha érti mit jelent az, hogy "méregetné". Baromira nem azt, hogy amikor jól megy, akkor ránézek az órára és azt hiszem annyivel megyek "átlagosan".
Eladó 100km-t futott CUBE SL Cross Race fitness bringa 460eFt helyett 300eFt-ért (kb 175-195cm közötti magassághoz) : https://goo.gl/acsjPA
-
pc360
addikt
válasz CSB29 #118526 üzenetére
Mi a cél? Önmagad okítása, és az építés szórakoztató jellege, vagy az adott összegből a lehető legjobb bicaj beszerzése? Mert az utóbbi esetén kevés értelemmel bírna az építés, főleg a nulláról kezdve. Legalább másfélszer annyiba kerülne a végén a cucc, ha mindent alkatrészenként vásárolnál meg, nem beszélve az utánajárásról és a közben felmerülő problémákról.
Egyszerűen körbe kell nézni a használtpiacon, és megvásárolni azt, amelyik egyben van, jó állapotban. Utána már lehet moddolni azt, ami fejlesztenél rajta. A 100 ezres keret így is csak arra elég, hogy egy korrekt, de nem kiemelkedő masinát szerezz. Abba éppen belefér egy már működő teleszkópos monti, vagy egy szebb országúti bringa. 50 ezer csak akkor lesz elég, ha egyáltalán nem kívánod nyúzni a gépet, csak néha aszfalton közlekedni vele.
[ Szerkesztve ]
Válogatott, rendszeresen frissített programok ► neszetools.hu
-
CSB29
aktív tag
válasz pc360 #118528 üzenetére
Cél csak városi (autók között, járda, kerékpárút) egy olcsó megbízható bicajon napi szinten. Az a baj, a kategóriákat se értem, de gondolom "trekkinget" keresek, nem MTB-t.
Úgy néz ki maradok a használtnál akkor.
Méretben mit nézzek?
kb 171 vagyok, néztem akkor 54 +/- mennyi lenne nekem méretben ideális?A linkelt hirdetéseket tegnap óta folyamatosan pásztázom, hasznos azért.
Inkább a funkcionalitás fontos egyelőre, másra komolyabb összeget most nem erre fordítanék.
[ Szerkesztve ]
-
pc360
addikt
válasz CSB29 #118529 üzenetére
Jah, most nézem, hogy pont neked linkeltük első körben is az oldalakat. Akkor viszont olyan, mintha át se mentek volna az eddigi üzeneteink...
A kategória lehet trekking és vintage monti is, a lényeg, hogy találj méretben pár szimpatikus darabot, aztán max linkeld be őket, ha véleményeztetni kívánod őket. A monti is lehet jó városi haladós gép; az csak a gumikülsőn múlik, hogy mennyire szereti az aszfaltot.
Olyat tudsz még, hogy bemész 1-2 bringaboltba, és kipróbálgatod a neked ajánlott típusokat. Úgy már közelebb leszel az áhított fajtához, és könnyebben ki fogod tudni szúrni a megfelelő darabokat a linkelt apróhirdető oldalakon és csoportokban.
[ Szerkesztve ]
Válogatott, rendszeresen frissített programok ► neszetools.hu
-
nagyúr
-
MZsoltee
veterán
válasz Runner_fxr #118492 üzenetére
Köszönöm szépen!
Elugrok vele egy szervizbe, megnézetem és ha cserés, akkor e közül a kettő közül fogok választani. Az RS paragon a ROSE-ban még akciós is.
A tökéletes nő süketnéma, nimfomániás, és az apjának kocsmája van.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz hegyimorc #118527 üzenetére
Megfigyeléseim szerint ahhoz,hogy pl. 36 km/h átlagod legyen,valahányszor odapillantasz valahol 40-42 körüli sebességet kell láss.(Máskor,mikor fékezel,kanyarodsz,vagy éppen kigyorsítasz és nincs időd nézni,na akkor mutat 28-30-at)
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #118535 üzenetére
Hosszú egyenes lejtőn nekem simán sikerülne összehozni akár terepen is .
Más: Felhúztam magam... megrendeltem kínából anno egy nyeregtáskát, meg kb 25 egyéb vackot és mind a 25 egyéb vacak megérkezett már, de a nyeregtáska még nem. Most nem tudom így hogy menjek a teljesítménytúrára szombaton, muszáj lesz hátizsákot vigyek és azt annyira utálom
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
ro_bert17
őstag
válasz Hasaggymeg #118535 üzenetére
És ugye milyenek a körülmények. Nekem kb. 25-38 km/h között szokott ingadozni az utazó sebességem. Ez Budapesten és környékén a f@s utakon, tele lámpával, bringaúttal 21km/h óra körüli átlagot ad a végén 60-70km táv után. Ugyan ez itt vidéken, ahol sokkal jobb utakon lehet tekerni, nyugisabb forgalomban, nincsenek lámpák kb. 28 km/h órás átlagot ad a végén kb. 20km-es távon.
-
6030D
Ármester
válasz Hasaggymeg #118535 üzenetére
Itt egy példa: [link]
3 ember, általában ketten forogtunk, a harmadik kétszer állt előre. Volt pulzus kontrol, kicsit még lehetne rajta feszíteni. Végig főút, nem sok akadályozó tényező van.
Gépen nézve lehet böngészgetni, ha a grafikonokon kijelölsz szakaszokat. A szél miatt (is) 32-es átlaggal fordultunk, visszafelé 29 lett az átlag (volt benne egy kulacstöltés, kis városi kerülővel), a full átlag 30,4. De ez is csalóka, mert csak a tekert időt nézi, ha az eltelt idővel osztom le, akkor máris csak 29 az átlag. Mondjuk itt a 6 perc megállás inkább rossz volt, mint pihenő.
De úgy látom, kell egyszer szervezni egy PH-s országúti veretést, belövünk valami átlagot, aztán aki legtovább bírja, az nyer.jjeahh: bármit fel lehet szigszalagozni a vázra.
[ Szerkesztve ]
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
ZolkoW
őstag
válasz hegyimorc #118527 üzenetére
ugye attól, hogy valaki nem tud úszni, még nem a víz a hülye ;-)
de egy valós átlagsebesség számításához sok azért nem kell: a megtett teljes utat elosztja az embör az eltelt idővel. ha közben nem állt meg pihenni, vagy lámpák miatt, akkor ez egész hasonló lesz ahhoz, amit a km órája mutat, ha induláskor lenullázta a napi számlálót, és van átlagsebesség funkciójaBasszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz 6030D #118539 üzenetére
Nem mindegy mennyit lövünk be,mert ha 18-at,akkor valamelyik veterán fakír fogja legtovább bírni,ha meg 45-öt akkor egy húszéves suhanc. ...amúgy meg csoportban,rotálva lehet a legjobb átlagot menni,de hát azt is kell tudni,mert 35 fölött,centikre a másiktól nem veszélytelen.
(#118537) ro_bert17...Dunakesziről (lakás) a János kórházig (nejem munkahelye) ha széthajtod magad is alig tudsz 23-24 átlagot.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
dellfanboy
senior tag
elso kerek centirozasarol nincs egy jo YT videotok/tutorial par okos tanacs? az elso hsz-ben levo kerekfuzos video YT alatt mar nem el.
az elso kerekem surolja a fekpofat, ha megporgetem a kereket nem tunik olyan nagy 8-asnak, most meg van ra idom/energiam kedvem gondoltam megprobalom megszerelni.eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
Runner_fxr
Ármester
Ha van pénz rá, szerintem is megéri a karbon váz. Persze csak abban az esetben ha nem valami aliexpress szintű, vagy egyéb gagyi karbonról van szó. A rezgéscsillapítása valóban szembetűnő egy aluhoz képest. Még egy össztelós mtb kerékpárban is érezni, hogy a karbon váz kényelmesebb, és persze merevebb ott ahol kell, ezáltal hajtás hatékonyabb is.
-
Jester01
veterán
válasz Hasaggymeg #118543 üzenetére
ha meg 45-öt akkor egy húszéves suhanc
Ebben én nem lennék olyan biztos
csoportban,rotálva lehet a legjobb átlagot menni,de hát azt is kell tudni,mert 35 fölött,centikre a másiktól nem veszélytelen.
Videó a szokásos hétfői karikáról (c) Jani (átlag a releváns szakaszon 35,3km/h)
[ Szerkesztve ]
Jester
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Jester01 #118546 üzenetére
Épp akartam mondani mi ez a sétabringázás,aztán...láttam,hogy felgyorsult a vonat.A lány is bírta?
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
6030D
Ármester
válasz ro_bert17 #118547 üzenetére
Semmi, behúzza a két féket és sávon belül megy. A kamion meg szemből 20-szal jön, mert tábla is van, meg akkora kanyart nem is tud máshogy bevenni.
Hasaggymeg: nem csodálkoznék, ha a végén a tábla lett volna a szegmens vége.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
Jester01
veterán
válasz Hasaggymeg #118548 üzenetére
Igen, ez a csajos tempó
A nem csajos az 38,5km/h dombos terepen. Ezen szerencsére nem voltam, ez nekem már sok.
6030D: ön nyert!
[ Szerkesztve ]
Jester
Új hozzászólás Aktív témák
- Turbo Racing 1:76 RC DRIFT C64 Giroszkópos távirányítós autó
- DJI Air 2s drón 4 portos töltő, 2 portos autós töltő, tűzálló akkumulátor-táska
- DJI Mavic 3 FMC drón szett - 2 kamera, 4/3" CMOS - 3 akku, koffer
- Eladó 0km-es új elektromos roller (iScooter i9)
- DJI Mini 4 pro FMC drón - 3 akku, RC2 táv, 2 táska, Filterek, 2025. decemberig garancia, DJI Care
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen