Új hozzászólás Aktív témák

  • ZolkoW

    őstag

    válasz samujózsi #142844 üzenetére

    A hátsó váltó egyik forgáspontja meg van trükközve, hogy hátrafelé ugyanúgy feszíti a láncot, de előrefelé valami kuplungszerű megoldás nem engedi olyan szabadon csapkodni. Szóval nem csak sima rugó van ott, mint alapból.

    más: BSA (szokásos, angol menetes) külső csapágyas csészéből szedett már ki valaki csapágyat? Én egyszer, de nem tudom, hogy :D
    A valódi kérdés az, hogy miért van, hogy amik nekem eddig voltak és vannak (Shimano és kínai BXT), 25x37x6 mm-es csapágyat használnak, míg a legtöbb csapágy, pl. Bike24-en is, ami kapható, az 7mm széles? Sok éve volt, de raktam is egy ilyet a megdöglött Shimano helyére, persze a porvédő műanyag nem ment tőle rendesen a helyére. A BXT-nél még lehet, hogy működne, ugyanis más a porvédő. Én megőrizném a csészéket (szép kékek... :U ), és vennék beléjük normális csapágyat, elvileg szerelőkészletet is találtam 12-15$ körül.. Ez a BXT kezdett rágni már 500 km után, szerintem ideje berendelnem a cserét. Ha komplettet veszek, akkor gondolom ugyanilyen minőségű csapágy lesz benne..
    Ami még érdekes, hogy van régről egy Shimano, annak az a csapágya, ami nem döglött meg, iszonyat szépen fut, de...hihetetlenül nagy súrlódással a másikhoz képest. És extra tömítése is volt. Szóval Shimanot már csak ezért sem szeretnék.

    Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786

Új hozzászólás Aktív témák