-
Fototrend
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz gabro0 #153496 üzenetére
Tény,ugyanakkor ha bizonyos vastagságnak meg kell lenni a csöveknek ahhoz,hogy karbonból is elég erős legyen,úgy mindegy is egyben,vagy külön gyártják,a találkozásnál a méret is nagy lesz,ergo csak egy meglehetősen széles középrész tudja mindet,hátsó villák,alsó és nyeregcső,integrálni.Amint azt korábban írtam,és ami feltűnő is volt nekem az első karbonvázak láttán,a vaskos alsó cső,ami gyakran pont olyan széles mint maga a csapágyház,vagyis a csapágyház nem szélesedik tovább a bevsatlakozása után,mint pl.acél vagy alu társainál.Ezért gondoltam,ezek szerint tévesen,hogy tulajdonképp ez préseltette a mérnökökkel a vázba a középcsapágyat.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
Új hozzászólás Aktív témák
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Milyen videókártyát?
- Google Pixel 9 Pro XL - hét szűk esztendő
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Apple notebookok
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- 54000 tonna
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- Apple iPhone 16 - ígéretek földje
- Témázgatunk, témázgatunk!? ... avagy mutasd az Android homescreened!
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen