-
Fototrend
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
deny330
aktív tag
Valaki tudna ajánlani csapágy kiszedőt és behúzót? Itthon megszívtuk haver bringájával, és egy kis sérülés lett a vázon. Nem vészes, de emiatt igazán nem szeretnénk szét barmolni semmit, szóval úgy döntöttünk, felesben megfizetnénk ha nem annyira horror.
-
Szakbarbár
aktív tag
válasz 6030D #154945 üzenetére
A fene sem tudja melyik milyen pontos. Voltam a sportlaborban ott caliperes és elektronikus testösszetétel analízisen mértek 12% testzsír arányt, rá három hónapra kijött a céghez az egészségszűrő kamion, ott meg 26% feletti testzsírt mértek csak a mérleggel. Most melyiknek higgyek? [link] Ez a kép alapján én a 25% feletti kategóriába tartozom. A legpontosabban szerintem CT-vel lehetne megnézni de otthon sajnos nincs olyanom.
"Kellene az embereknek egy olyan összesítő nap végén, mint a telefonnál az akkuüzemmód. Mivel hány órát töltött. És akkor tudnának szemezgetni, hogy mi a fontos, mi nem."
Ezzel az a baj, hogy összességében hiába van napi 1-2 órád amit sportolással tölthetnél ha 15 részletben van szétszórva napközben.
Munka helyett én is szívesebben tekernék fel Dobogókőre, de így csak az ingázással töltött időt tudom kihasználni.[ Szerkesztve ]
Ez a hozzászólás nem jöhetett volna létre elektromosság nélkül.
-
6030D
Ármester
válasz Somatom #154951 üzenetére
st22lacika youtube
Szakbarbár: ennyi, de te legalább már beláttad, hogy bringával kell járni munkába, ha tekerni akarsz, és ez megoldódik. A fő gond az, hogy a legtöbb embernek egyszerűbb azt mondani, hogy nincs idő, mint azt, hogy hogyan lehetne idő. OK, hét közben ne legyen ideje. És a hétvége? Én szombaton is 6 körül kelek, hogy végezzek addigra, mire jönnek a családi dolgok. Feküdhetnék 9-ig én is, és akkor 2-3 órával kevesebb időm van. cdl ugyanígy csinálja, de gondolom más is. Ez csak egy példa.
Még egy, a saját öcsémmel beszéltük: futna, de nincs ideje, mert este ér haza. Mondom mikor? 6, de utána vacsi ilyenek. És mondom 8-kor bezárják a parkot, vagy mi van? 8-9 között futás, fekvés, alvás. Hétvégére meg ott az egész hétvége, de mégse. Azt aláírom, hogy meg kell találni azt a sportot, amit szívesen csinál az ember, ennek nem feltétlen a futásnak vagy a bringának kell lennie. Asszonynak például először a kettlebell, majd a crossfitt volt az, amire rákattant, és a végén már heti 6 napot edzett. Amiben az volt a legrosszabb, hogy egy része időhöz volt kötve, mert ugye nincs mindig nyitva a terem. De futni meg bringázni tuti nem ment volna el még fél órát sem, max ha minden nap fagyizni járunk Marosra.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
arn
félisten
válasz 6030D #154954 üzenetére
Sok embernél az úgy néz ki, hogy hazamész (nálam félhét kb), utána fürdetés, stb egy átlagos napon az a tiéd ami 8-9 után van. Jah és reggel fél hétkor kelés, ovi. Most a kettő közötti időben sportolj és aludd ki magad (ha még van rá energiád).
Én úgy tudok elmenni, hogy akkor másra van testalva a feladatom, és este tekerek a sötétben. Hétvégén meg tudjuk oldani, de regenerálódni is kell.
Egy téli tekeresre kell kb 2-2.5 óra.
[ Szerkesztve ]
facebook.com/mylittleretrocomputerworld | youtube.com/mylittleretrocomputerworld | instagram.com/mylittleretrocomputerworld
-
arn
félisten
válasz 6030D #154954 üzenetére
meg annyi, hogy ugy oldom meg, hogy tobbet mozogjak, hogy beepitem a napirendembe - reggel 5-10 perc atmozgatas, ahova lehet rollerrel, gyalog megyek (varosi bringat eladtam az utolso baleset utan - kihajtottak elem). vagy pl ebedelni a kb 2-3 kmre levo plazaba megyek rollererrel. ez nem sok (talan napi 45-90 perc), de tobb mint a semmi.
igazabol igy is gyakran mozgashianyom van, jo lenne otthonra vmi ellipszistrener, vagy evezopad - ez folyamatban, kisse sok helyet foglalnak. edzoterembe kb akkora esellyel jutnek el, mint bringazni.
facebook.com/mylittleretrocomputerworld | youtube.com/mylittleretrocomputerworld | instagram.com/mylittleretrocomputerworld
-
Szakbarbár
aktív tag
válasz 6030D #154954 üzenetére
Igen, összekötöm a kellemest a hasznossal amikor bringával járok dolgozni. Ezért várom a tavaszt, mert akkor már a gyereket is vihetem magammal gyerekülésben ha hétvégén mehetnékem van.
Nálam úgy néz ki egy nap, hogy reggel 7-kor indulok otthonról, este 6-ra érek haza, onnantól a gyerek az enyém, játék, fürdetés, vacsi, meseolvasás stb. Este 10-körül ágyba is kerülünk. Ha szerencsénk van átalussza az éjszakát, de pl tegnap is 1-2 között fent voltunk. De ezt pár hónapon belül te is megtapasztalod
Hétvége: Minden második-harmadik hétvégére elutazunk nagyszülőkhöz, ha otthon maradunk, akkor bevásárlás/takarítás/ egyéb házimunka van délelőtt vagy megyünk a másik nagyszülőkhöz. Ha délután alszik a gyerek és nincs egyéb munkám akkor tudok menni tekerni.Ez a hozzászólás nem jöhetett volna létre elektromosság nélkül.
-
cdl
senior tag
válasz Szakbarbár #154958 üzenetére
A családlátogatást is sikerül kimaxolnom néha. Debrecen Tokaj táv pont ideális tekerés. Reggel korábban indulok, együtt érünk oda. Aztán felrakom a szállítóra, együtt hazajövünk.
-
jjeahh
nagyúr
Na megjött a Nobby Evolution 29x2.25. Most pont sz*rok a körülmények, terepezni nem lehet, szal nem rakom fel egyelőre, aszfalton hadd kopjon inkább a Maxxis Rekon. Viszont lemértem a gumit, meg a régi fapados Performance kivitelt is, az Evo elég jó súlyban van .
Nobby Performance gyári adatok szerint 780g, mérve 800g
Nobby Evolution gyári adatok szerint 710g, mérve 690gFb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Paxker315
addikt
válasz Szakbarbár #154953 üzenetére
Ingazas sokszor szopcsi, negyed óra simán elmegy lampaknal. Igaz, autóval még tovább is tartana
amúgy kaliper &tükör.
[ Szerkesztve ]
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
beleriand72
tag
válasz samujózsi #154931 üzenetére
Insumedről hallottál? Nyomozz utána a neten, a rendes orvosok is ajánlják, sőt orvos fogja ellenőrizni a változást. Én most egy hete kezdtem, tavaszra jó lenne, ha ki tudnék tartani. Reggel, este egy nagyon jóízű fehérjeturmix, ebédre nekem 1000 kalória (nem kevés, 40%szénhidrát, 30% fehérje, 30%zsír). Tehát napi 3x kaja. Én állandóan tudnék zabálni (115-120kg) és nem vagyok éhes, édeset nem kívánom egyáltalán, mondjuk előtte sem voltam édesszájú. Az inzulinszintre durván jó hatással van. Mellette futógépen kocogatok. Meglátjuk...
MI6 - Canon EOS 30D - Gaggia Classic - Mazzer Super Jolly - Klipsch R-28F - Yamaha RX A-670 - Scott Sub Cross10 - Sonder Camino Ti Rival 1x - Bianchi Oltre XR4 - Ricoh GRIIIx - Lelit Bianca PL162T-v3 - Mazzer Omega - Niche Zero
-
Paxker315
addikt
válasz Hasaggymeg #154965 üzenetére
persze hogy nem. Semmire sem.
Amúgy ha már étrend: én totál híve vagyok az átmeneti böjt& ketogén kombinak, mindenkinek is EZT szoktam javasolni. De sajnos pár éve már nem követem, akkor indult be az elmebeteg fizikai hanyatlásom, izom le, zsír fel, erőnlét és terhelhetőség meg a mélységben.
Lehet, nem csak szellemi síkon kellene támogatnom, hanem ismét élesben? jó kérdés. Ami szent, hogy szerintem az emberek nagyon nagy része profitálna belőle.
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
IMIIKE1998
őstag
[link]
Szegény Jolanda is megjárta. Nem valószínű, hogy nem működő léppel élmezőnyben tud majd versenyezni. -
Fall-N
veterán
válasz Toobee #154947 üzenetére
40 év felett kezd a szervezet kevesebb hormonokat termelni és lassul az anyagcsere. Ez ellen csak étkezéssel és sok mozgással lehet védekezni. A kardió és aerob sportok gyorsitják az anyagcserét.
A kajából meg nem a gramm a lényeg hanem hogy kevesebb kalóriát kell bevinni, mint amennyit eléget az ember. Általában egy átlagos férfinak 6 kisebb étkezés kell kb. 400 kcal tartalommal. Így jön ki a napi kb. 2500 kalória. A kaja meg legyen rostdús, sok zöldség, gyümölcs és sovány hús. Edzés után inkább fehérje dús legyen a kaja elötte legyen a szénhidrát bevitel. Kerülni kell a divatos hülye diétákat, kell a fehérje a szénhidrát és a zsír is a szervezetnek.
A testsúlykilógramm X 2 g fehérje meg baromság, mert egyrészt baromi nehéz ennyit bevinni, meg ezek a mennyiségek szteroid használat mellett kellenek, a felgyorsult fehérje szintézis miatt. Én konditeremi edzés mellett sosem vittem be ennyit mégis 105-110 kg szoktam lenni 186 cm magasság mellett. Igaz ez genetika függő, üeg én sem egy 3 hónap alatt pakoltam fel magamra, hanem évek alatt. Másrészt a profi testépítés sosem az egészségről szólt, így nem ajánlom követni a példájukat. Sem az edzéseket sem a szerhasználatukat.
[ Szerkesztve ]
-
Paxker315
addikt
válasz Fall-N #154971 üzenetére
Igazából már ~25-26 év körül hatékonyabb az anyagcsere és egyre kevesebb kalóriát igényelsz. Nőknél még korábban kezdődik. Megállapodott, stabil kapcsolat& utód esetén pedig még markánsabb a hormon és anyagcsere változás.
Semmi radikális, total marginális változások, de tizeniksz év alatt osszeadodik.
Amúgy nem kell túl nagy jelentőséget tulajdonítani a feherjenek, úgy sem tudsz annyit megenni, hogy bajod szarmazzon belőle. Max hátránya a 3g per ttkg mennyiségnek, hogy a penztarcad könnyebb lesz, a konyhad meg gyakran kell takarítani, szellőztetni.
Szénhidrátrol nem tudok nyilatkozni, mert ~10 éve napi 50-100 gramm a maximum bevitelem, így nem értek hozzá ennyit tudok, hogy én nagyon rosszul vagyok tőlük és nem esik jól, sőt, hányinger, emelyges, rosszullét kerülget tőlük. Így szénhidrátbevitel 90%a valami keresztesviragu. De mivel én elfogult vagyok, a szénhidrátos részt ignoralni érdemes. Több benne a vallási és hit kérdés, mint az objektív racionalitás
[ Szerkesztve ]
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
arn
félisten
100 evig fogtok elni. ha megsem, akkor nem tul sok jot ettetek
facebook.com/mylittleretrocomputerworld | youtube.com/mylittleretrocomputerworld | instagram.com/mylittleretrocomputerworld
-
itouchfan
senior tag
válasz itouchfan #154904 üzenetére
Tehát görgő: [link]
Ahogy írtam, a csomagolás teljesen korrekt volt, gyorsan ideért, stb. Egy elég régi (12-15 éves) Elite szintén mágnesfékes, 5 fokozatú görgővel tudom összehasonlítani, mivel csak azzal van tapasztalatom. Jóval könnyebb, mint az Elite, viszont a lábai nagyobb szögben nyílnak, emiatt így is elegendően stabil. Tettem alá egy szőnyeget, úgy nem csúszik, de a lábaira lehetett volna rakni egy csúszásgátlós gumit, nem pedig ilyen sima műanyagot. A tengely rögzítése korrekt, főleg, hogy adnak is hozzá egy gyorszáras tengelyt, jó megoldás ez a rápattintós zárás. Az ellenállás 6 fokozata között érezhető a különbség, minden lépcsőfoknál. A kapcsoló elég olcsó műanyag hatású, kicsit félek, hogy letörik vagy ilyesmi, de a funkcionalitása oké.
Ami nem annyira jó, hogy nem rugó van maga a görgő és a mágnesfék alatt, ami odaszorítja a görgőt a kerékhez, hanem egy tekerős csavarral lehet emelni - süllyeszteni a görgőt, azaz igazából azzal is lehet változtatni az ellenállást, hogy mennyire "tolom" neki a csavarral a keréknek a fém görgőt. Itt még meg kell találnom az ideális beállításokat.
Ami pozítívum, hogy jóval halkabb, mint az Elite, 1-2-3-as fokozatban szerintem még társasházban is simán használható 24-26 km/h sebességig, utána elkezd hangosodni, akkor viszont már nincs annyira szép hangja.
Összességében én tehát ajánlom annak aki tényleg olcsón szeretne görgőt, ezért a pénzért szerintem korrekt és lehet rajta edzeni, de azért nem szabad elfelejteni, hogy melyik árkategória.„Elvetsz egy cselekvést, és egy szokást aratsz. Elvetsz egy szokást, és egy jellemet aratsz. Elvetsz egy jellemet, és amit aratsz, az a sorsod.”
-
ZolkoW
őstag
válasz itouchfan #154974 üzenetére
múltkor talán írtam, talán nem, ez eléggé a Lidl-félére emlékeztet, olyan volt nálam pár hónapig tavaly, amíg visszalogisztikáztuk húgommal, amúgy az övé. (félek, hogy nem nem sokat kopik ) Az erő, amivel nekiszorítod a kerékhez, azért nem annyira szabadon választható, az én tapasztalatom szerint eléggé erősen neki kell nyomni, a gumin látható deformálódást okozott már, amikor jó volt. Túl kicsit feszítőerő mellett megcsúszik a gumi a görgőn, ezt könnyű ellenőrizni, ha kézzel előre-hátra finoman megrángatod a kereket. Az Elite-nél elasztomergörgő van, az jobban tapad, és nem színezi ezüstszürkére a hátsó gumit, de ott is nagy erővel kell nekinyomni, csak erre egy külön kallantyú van.
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
deny330
aktív tag
válasz Runner_fxr #154976 üzenetére
Ez az! köszönöm
-
RetepNyaraB
veterán
Még mindig a használt biznic...
Kopott sor a hülyének is látszik, vagy valami spéci dologra kell odafigyelni (vicces, hogy kb 45 év bringázás után kezdek el foglalkozni ilyenekkel, de veszek valamit 130-170-ért, akkor nem szívesen kezdeném teljes hajtóműcserével)?"I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve."
-
cobranco
csendes tag
Olaszország nemcsak természeti látványosságokban lenyűgöző,hanem az épített értékei is egyedülállóak a világon.ideértve a különleges közlekedési infrastrukturát is.
Aki szereti a vad hegyi szerpentineket,viaduktokat,alagutakat,
semmiképpen ne hagyja ki ezt a részt.
Tartalomból:
A kétfős bringás különítmény célja kijutni a Piave-hez,ezúttal ugyan nem harci feladatként,de sétagaloppra semmiképp nem készülhetnek.Számos hágó átmászása vár rájuk,útba kell ejteniük egy olyan helyet,ahol állítólag még a mai napig a régmúlt szellemei kisértenek.Kárpótlásul végig koslathatnak a régió egyik legszebb fekvésű szurdoktava mellett,bónuszprogramként egy kitérő is befigyel, az pedig nem más,mint a Dolomitokon kívül eső Bellunoi Prealpokban, egy unikum .De,ha valaki a jól ismert szeszesitalra gondol,nagyot téved,ugyanis a hely neve,a bizarrul,de egyben izgalmasan is hangzó „Halálhágó”.
[Dolomitok közt 5.rész: "Halálhágó" 2018./Italy/ FullHD 1080p]
Útvonal:
Forcella Franche/992m/-Tiser-California-Pattina-Vallalta-Canale de Mis-La Stena-Gena-Lago di Mis-Sospirolo-Maras-Paderno-Santa Giustina-Trichiana-ST.Antonia Tortal-Confos-Passo di San Boldo/706m/-Tovena-Lago di Lago-Lago di Santa Maria-Vittorio Veneto-Lago di Morto
Képes túrabeszámoló:
[link]
Térkép:
[link]Fotoalbum:
[link]
Jó szórakozást!
#alpok #dolomitok #kerékpártúra #olaszország #sanboldo #lagodimisTúráim,videók itt: http://cobranco.hu/
-
Paxker315
addikt
válasz RetepNyaraB #154979 üzenetére
én taplóparaszt vagyok, végignézek:
- csapágyak szépen forognak? fejcsapágy lötyög-kottyan, beül középre? Középrész, agyak?
- Felnik fékfelülete (ha felnifékes..)? Küllőfuratoknál repedés? Küllőfeszesség egyenletes, és a kerék szépen fut? fékbetétek állapota?
- lánc mennyire viseltes? Sor-tányérok? Külsőgumik állapota?
- vázon sérülés, oxidáció v egyéb észrevétel?
- bowdenezés? finoman járnak-siklanak a kábelek, vagy cserés?
+ nyeregcső szabadon mozgatható, vagy be van rohadva? ha menetes fejcsapi: stucni összegyógyult-e a villanyakkal? pedálok kitekerni könnyen lehet-e? (láttam már kitépett pedálmenetet, menet közben kiszakadó menetet. nemjó!)Más nem jut eszembe, de ezekkel szoktam ...-ni, ha bringanézőbe megyek.
[ Szerkesztve ]
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz RetepNyaraB #154982 üzenetére
Összefoglaló ide vonatkozó része.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Paxker315
addikt
válasz Hasaggymeg #154983 üzenetére
jé, most nézem. Jó kis gyűjtemény. Bár egy nem tudok elmenni szó nélkül a klasszik felni-gumikompatibilitási táblázaton : ) Ma, mikor sokan 20-21mm-es belső szélességű felnit használnak outin, 23mm-es külsőhöz? Mióta 19-es felnin 23-as gumit használok, csak azt bánom, hogy nem álltam át évekkel ezelőtt. Annyival jobb, hogy a szememben a 15mm-es klasszik felnik felét nem érik, mint amit kérnek értük sokszor. Szerencsére egyre többen vannak, akik átállnak modern platformra, mert a jót könnyű megszokni.
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Paxker315 #154984 üzenetére
Ha jól emléxem van ott egy másik is ahol guminyomásokkal is párosítva vannak a különböző felni/gumi párok...rosszul emléxem,talán a Mavic oldalán láttam.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
RetepNyaraB
veterán
válasz Hasaggymeg #154983 üzenetére
Igazad van, köszi
(#154984) Paxker315@ ezt fejtsd ki kicsit a debil kedvéért lécci; szeretném felfogni, de egyelőre nem megy"I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve."
-
samujózsi
tag
válasz Paxker315 #154984 üzenetére
Ehhez kérhetnék magyarázatot?
Ugyanaz a gumi, eltérő felnin, eltérő vastagságot produkál?
Azt hogy? Illetve azt értem, hogy vastagabb, de a szélesebb felnin ballonosabb is???
Vagy a belső is más volt esetleg?És miért, illetve milyen paraméterében jobb a szélesebb? Komfort? Ellenállás? ...?
Primadonnát felveszünk! https://youtu.be/9lETrcMJZJM
-
xy.zsolt
őstag
válasz Paxker315 #154984 üzenetére
Engem szétrázott a 23as gumi 8-9bar-on....kis túlzással a 25ösre a váltás olyan volt mintha légpárnással mennék Az meg, hogy szélesebb a 25ös az a gördülési ellenállásán csak javít...a tesztek szerint....érzésre kb tökmindegy
[ Szerkesztve ]
BESTSECRET MEGHÍVÓt szívesen küldök PM-ben.
-
samujózsi
tag
válasz Somatom #154990 üzenetére
Azért írtam, hogy azt még érteném is, de hacsak nem néztem be valamit, akkor a szélesebb felnivel ballonosabb is. Az meg ellenkezik a fizikáról alkotott elképzeléseimmel. Ezért nem értem.
Szélsőséges példa: ha összenyomom a gumit a pereménél, akkor "ballonos" lesz belső+pumpálás nélkül is. Ha meg széthúzom mondjuk 23mm-re, akkor nem annyira. A képen valamiért mégis az van, hogy a szélesebb felnin domborodik jobban a külső.Primadonnát felveszünk! https://youtu.be/9lETrcMJZJM
-
samujózsi
tag
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz samujózsi #154992 üzenetére
...és ha a gumit etszetben egy körnek képzeled el,melynek a felni egy szelete? Akkor minél szélesebb a felni,annál nagyobb szelet adódik a gumi képezte körhöz,amit a felfújt gumi+a felni alkot.Nem tudom éppen ballonosabb lesz-e,de egy széles felnin jobban kinyílik a külső nyitott része,így szélesebb lesz, jobban elterül felfújva is.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Paxker315
addikt
válasz Hasaggymeg #154994 üzenetére
Pontosan. Nekem a Cseng Sin Correre 27mm a 19mm-es belső szélességű (24mm kívül) felnin. És 23-as. Amúgy 23-as gumikat 6.5-6.9 BAR-on használom, a 25-ösnél meg tapasztalat keskeny felnin (15mm belső szélesség): ha 6.5-7 bar körül van, olyan, mintha döglött slag lenne rácsavarva a felnire, ha meg kicsit több nyomást adsz neki, hogy ne legyen olyan "mushy", akkor meg simán üt-ver-ráz.
A 23mm& széles felni& alacsonyabb nyomás KLASSZISOKKAL kényelmesebb, jobb, stabilabb. És persze jobban is néz ki! (gumi oldalfal kb. közvetlen folytatása a felni oldalfalának, egy egység, nagyon elegáns). Szvsz 25mm alá minimum 20-21mm belső szélességű felni dukál.
Csak előnyét látom a szélesebb felni&keskeny gumi kombinak
[ Szerkesztve ]
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
xy.zsolt
őstag
mivel 72kg vagyok ezért az ajánlott guminyomás 7-7.2 bar lenne, de tapasztalatom az, hogy ilyen sima, jó minőségű utakon a 8-9 bar-ral gyorsabb vagyok.....nyilván rosszabb minőségű utaknál kevesebb kéne mert pattogna az úton alattam. Ma pl 8.5 bar-ra pumpálva 37.7es átlaggal toltam le a 20 km-t, többnyire oldalszélben.
[ Szerkesztve ]
BESTSECRET MEGHÍVÓt szívesen küldök PM-ben.
-
samujózsi
tag
válasz Hasaggymeg #154994 üzenetére
Épp ezen problémázok... ha az a körszelet szélesebb alul, akkor a felni peremétől felfelé kevesebb guminak illene látszania, nem többnek.
Lerajzolva valószínűleg érthetőbb lenne...
A lényeg, hogy feltételezve, hogy a két felni sugara azonos és mindkettő azonos magasságú részt fog meg a külső pereméből, a keskenyebb felninél nagyobb kellene, hogy legyen a távolság a felni pereme és a külső legtávolabbi(talajjal érintkező) pontja közt, mint a szélesebb felni esetében. Ha így van, akkor a keskenyebb esetében illene jobban domborodnia a guminak, szélesebb esetén meg jobban belapulni.
Az első képen látható 23-as kb olyan látvány, mint a DT kerekeimen lévő, szintén Continental 25-ös.
Ha nem fizikailag ugyanarról a külső+belső párosról van szó, akkor elgondolkodnék, hogy a 23-asnak eladott gumi valóban az-e
Azt hiszem Conti Race Kinget (valamelyik King volt az biztos) vettem montira talán Scwalbe után néhány éve, azzal jártam így: papíron azonos méret (2.2 vagy 2.3) mellett is jóval keskenyebb volt, mint az előd.Primadonnát felveszünk! https://youtu.be/9lETrcMJZJM
-
Paxker315
addikt
válasz samujózsi #154997 üzenetére
kicsit régen frissült, de, régebben ezt tartottam egy jó írásnak: [link]
Gyakorlatilag ugyanazokat leírta, amiket tapasztaltam, és igazából, a legnagyobb tuskónak sem javasolnék már 15c-re 23-as gumit. Érdemes megnézni pl a HED Ardennes Plus LT profilját:
gyártó 23mm-től ajánlja, nincs semmi gond ezekkel. Montin nem vagyok otthon, de aszfalton nagyon sokat jelent komfortban, stabilitásban a széles felni. A "putting wide tyres on a narrow rim is like putting lipstick on a pig" elég találó, és hasonlóan gondolom.a saját felnijeimet csak "óvatosan" merem ajánlani, TL-ready, aztán a gumit csak-csak fel tudom tenni, de levenni? Szitkozódás nélkül esélytelen. ezért sem félek, hogy bármikor lefordulna, mert, úgy nem bírom levenni, hogy középre behúzom& két leszedővel emelem.
[ Szerkesztve ]
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
Paxker315
addikt
válasz bringasisti #154999 üzenetére
Nem feltétlen. Egy KinLin XR31T pl. 480-485 gramm, pedig 31mm magas, alumínium, brutálmód túlépített felni. A "gold sztenderd" ezer éves open prok meg 440-körül is voltak, box profillal, full alacsonyan.
EGYETLEN gond van ezekkel a könnyű széles felnikkel: a fékfelület némelyiken 1.1-1.2mm vastag. Az nem sok.
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
Új hozzászólás Aktív témák
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Újabb Samsungok telepíthetik a Galaxy AI-t
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
- nVidia tulajok OFF topikja
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Léghűtés topik
- Érkezik Magyarországa az LG szuper dizájnos hordozható projektora
- További aktív témák...
- Garmin Edge Explore 2 Kerékpár Computer, Bontatlan, Új, 0 Perces, 1 Év Garancia, Házhozszállítás
- DJI Air 2s FMC drón 7 akkumulátorral!!! - 5,4k video, 1" SONY CMOS
- Fender Squier Stratocaster + Marshal MG15 40W erösitö eladó
- DJI Mavic 3 FMC drón szett - 2 kamera, 4/3" CMOS - 3 akku, koffer
- Merida összteleszkópos kerékpár
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest