Új hozzászólás Aktív témák

  • trialboj

    őstag

    Tud valaki segíteni, nem értem mi van a fékemmel. :F

    M7000, hátsó fék, pofát és tárcsát cseréltem, letisztítottam óvatosan a dugattyúkat, visszanyomtam műanyag gumileszedővel, majd átnyomta rajta annyi olajat hogy teljesen kimossam a régi fekete trutyit belőle. Runner módszerét használtam a bringa vízszintesen állt, nem lett kemény a végére, ezért ugyan abban a pózban, behúzva rögzítettem a fékkart, fékpofát tárcsával a helyén, 3 órára úgy hagytam, majd kiengedtem rá a tölcsér bele olaj, 2-3 pumpálás és több nagy bubi is kijött, minden ok, kemény fék, elmentem bringázni tökéletesen fogott. Másnapra elpuhult, 3. napra tiszta takony volt, csak akkor keményedett fel ha hosszabbat fékeztem, újra megcsináltam a tölcséres trükköt megint jó volt, megint lepuhult, ma 3. alkalommal is megcsináltam, 5 percre mentem vele, végig jó volt, itthon áll 4 órája és már érezhetően puhább.

    Mi lehet a gond? A lenti csavar és a fenti is meg van húzva rendesen. Mintha nagyon picit olajos lenne a fékkar alja, v belseje, de épp csak fénylik.
    Mielőtt nekifogtam volna nem emlékszem hogy ennyire kiszámíthatatlan lett volna a fékerő. A fékkábel nincs megszakadva sehol.

    Éjszaka végig behúzott fékkarral állt vízszintesbe, egy papír volt a fék alá rakva, ott ahol hozzáért a fékkar alsó pontjához kb egy kisujjnyi nagyságú olajfolt lett.
    Tönkre lehet tenni azzal hogy kicsavarom a fékkaron lévő csavart? (hogy olajcsere alatt a legtávolabb legyen a fékkar a kormánytól), pedig ügyeltem rá hogy ahogy picit nehezebb csavarni egyből megálltam.

    Kösz

    "Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //

Új hozzászólás Aktív témák