-
Fototrend
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
jjeahh
nagyúr
válasz Kempetlen #162797 üzenetére
Akkor lehet azért olyan merev a vázam, mert 7005-ös alu. Nagyon ritkának tűnik amúgy, eddig az összes váz az enyémen kívül amit láttam, vagy próbáltam, 6061-es volt, gondolom a 7005-öst nehezebb megmunkálni
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Kleroo
veterán
válasz Hasaggymeg #162731 üzenetére
Persze, alap. Csak azért ez erősen korlát tud lenni.
Viszont. Ha már 360e magasságba nézek, akkor akadhat érdemileg jobb a Kelly's Phanatec rendszernél?
Pici túlárazást érzek a montikhoz képest. Pl random Cube Monit is hasonló árban van SLX szettel. A Cube egy nagyobb név, nem?[ Szerkesztve ]
Hodor. Hodor? Hodooor!
-
-
nmate91
tag
-
woodworm
veterán
Kicsit túl van lihegve ez a 160 kg. Két éve 152 kilóval ültem fel a malira és az említett aszfalt földút kombón még csak nyolcast sem sikerült tenni a kerekekbe. Nem akarok más nevében beszélni, de aki ilyen súllyal él, az megtanulja tisztelni a határokat.
Cserélve a gumik lettek tavaly, pedál, ahead adapter, stucni pedig menet közben. A hajtómű octalink, azzal nem volt gond még. -
jjeahh
nagyúr
válasz Kempetlen #162803 üzenetére
& nmate91: Nem tom, én eddig úgy éreztem, hogy más érzés az enyémen gurulni, mintha picivel jobban csillapít, cserébe hajlamos berezonálni. Ugyanakkor ha pl. leszállva az egyik pedált próbálom oldalirányban izomból taposni, nem hajlik annyira a váz, mint a haveroké. De persze simán lehet, hogy az egész placebo . Acélt is teljesen másnak érzem amúgy és kíváncsi lennék a karbonra is, hogy milyen, azt sosem próbáltam.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz ZolkoW #162784 üzenetére
Én sem vagyok az,de tudtommal ilyen az enyém [link] a mostani,és ez egy elterjedt méret. Aztán lehet tévedek.
durmi_88...bébébé!
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Tom5
addikt
Sziasztok.
Látom fentebb beszéltetek a nagyobb darab emberek milyen bicót témát. Bekérdeznék én is. a 187/128-as adottságaimmal, hogy milyent? Amúgy én nemrég kezdtem aktiv életmódba és 155 kg-ról fogytam le ennyire. Jelenleg a heti 30km kocogás megy, tartom és mellette kondizom is. De bizergálja a fantáziámat a biciklizés. Fehérvári vagyok főleg a Velencei tavi tókör. Szerintem a futás/kocogás miatt az állóképességgel nem lenne gond. Árban olyan 150 - 200K ra gondoltam. Előre is köszönöm ha segítetek. -
ZolkoW
őstag
válasz Hasaggymeg #162807 üzenetére
Na a szerényke tudásommal én úgy látom, amibe ilyen való, abba biztosan nem megy bele a tapered. Ennek a 44 mm a csésze külső mérete, ahol a csapágygolyók vannak, a perem nélkül. Ha nem tévedek.. pár napja vettem egy ZS44-es csapágyat, mondjuk csak az egyik fele lett jó oda, ahova szántam, nem elég alaposan néztem meg a meglévőt, ennyit a hozzáértésemről (mondjuk úgy voltam vele, hogy 44,8-ast, ami valójában az alsó lett volna, úgysem találok gyorsan és olcsón, akkor valami úgyis lesz vele barkácsolva)
Szóval az EC44-es, amit feljebb linkeltél, az is 44-es belső átmérőjű csőbe megy, de a csapágycsésze ennél nagyobb, lejjebb és kívül van.Az alsó csésze, ami 44,8-as félintegráltat fogad, úgy lett megoldva, hogy nyomtattam köré egy 0,4mm falvastagságú műanyag távtartó gyűrűt, úgy ötödszörre sikerült is . De felül, ahol stimmelt volna a 44 mm, kiderült, hogy sekélyebb az erre szánt mélyedés, mint a csapágy, tehát átmérőben passzolt, de nem ment rendesen bele. És én akárhányszor rákeresek, még mindig nem értem, hogy akkor ez a felső integrált, vagy félintegrált lett volna..
Azt tudom, hogy az EC az External Cup, azon jól mutat a Chris King felirat , a ZS meg a Zero Stack, ez a félintegrált, ahol a csésze is bepréselődik a vázba, de külön alkatrész.
Na ez alapján a felső nekem az integrált lehetett, csak a gyárija még nem az "ipari" rendszerű volt, hanem nyitott, golyóskosaras. Ez egy Schwinn MOAB váz egyébként, régi 26-os, csak V-fékes - ez utal a korára, de nem tudok évszámot.Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz ZolkoW #162809 üzenetére
Hát ez elég szomorú lenne mert én ezt mentettem el mint jövőbéli projekt!Köszi for shattering my dreams pal! Év végén lesz telókiszedés és megmérem a csapágyházat a homlokcsőben,de most meg mernék esküdni ezt én már egyszer megnyugtatóan letudtam/lemértem,vagyis az 44mm.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
xy.zsolt
őstag
válasz xy.zsolt #162810 üzenetére
még eszembe jutott az is, hogy vannak ezek a félig fekvő helyzetben tekerhető bringák....nem olcsók, de azok tuti többet bírnak az átlagnál mert általában hosszabb túrázásokhoz használják jól felpakolva. Akit ismerek az szó szerint az egész Földet kerülte meg ilyennel 2 év alatt
[ Szerkesztve ]
BESTSECRET MEGHÍVÓt szívesen küldök PM-ben.
-
INTELligent
senior tag
Szombaton mentem egy kört, direkt nagyobb pedálfordulattal, hogy megnézzem, milyen hatással lesz rám. Szenzor nélkül nem tudok értéket mondani, csak azt, hogy ennek következtében mindkét térdem a belső oldalon lévő izomnál eléggé fájt még tegnap is. Ma már jobb, de még mindig érzem. Ez annak tudható be, hogy nincs kondim, vagy csak szimplán a magasabb pedálfordulatnak?
Más tényező nem volt más a szokásos tekeréseimhez képest, sőt, mentem már ennél 15km-rel többet is, és akkor (valamint előtte sose) nem volt baja a térdemnek.(#162731) Hasaggymeg: elméletben én is így csinálnám, csak amikor egy bringám van, és azzal megyek egyetemre/dolgozni/ügyet intézni, akkor sajnos nem tudok mit cisnálni, ott kel hagynom lezárva. Mondjuk mindig attól félek, hogy lesz olyan állat, aki a narancssárga Kryptonite U-lakatot, az Abus Granit-X Plus Bordo hajtogatósat, meg a Kryptonite kiegészítő huzalt (első keréknek) is átvágja - bár mindig abban reménykedek, hogy ennyi zárral nem szórakozik senki.
Ugyanitt olcsó gravel jellegű városi rohangászós bringát keresek .Blog: https://path2phd.substack.com/ || https://500px.com/photofan96 || Strava: https://bit.ly/2QzLnok
-
xy.zsolt
őstag
Van ötletetek arra miért nem fog maximálisan a hátsófékem....105 r7000...ezt a szériát dicsérik, de én tövig behúzva is kézzel el tudom forgatni nehezen a kereket. Az első fék fog mint a zöldfösték Tegnap kapott új, hozzávaló, gyári fékbetétet, mivel nem javult sokat így ma a felni fékfelülete féktárcsatisztítóval is meg lett tisztítva, de így sem lett jobb. A bovden húz rendesen....már lövésem sincs mi lehet, de amíg így van addig nem száguldozhatok pl 60 felett hegyről lefele
BESTSECRET MEGHÍVÓt szívesen küldök PM-ben.
-
ZolkoW
őstag
válasz Hasaggymeg #162811 üzenetére
Lehet, hogy mégis igazad van, most gyorsan egy ilyen (fos, kisfelbontású) méretezett rajzot találtam: [link] (klikkelni kell a másik képre) EHH, jobb kép: [link]
Ez alapján tényleg jó lehet, csak menjen rendesen be a helyére, és ne üljön fel belül a peremen(#162810) xy.zsolt : bízom benne, hogy viccelsz, és amúgy érthető volt, hogy arra gondoltam, hogy egy tandemen is messze jobban vannak terhelve (esetünkben nagyjából 150 kiló csomagok nélkül), mint a szimpla biciklik, és igazából egyedül a váz volt speciális. De ki is tértem rá, hogy nyeregcső, stb. azért a tandemen is szimpla terhelést kap, tehát nem ugyanaz valóban. Gyorszárak, elöl Alivio agy, hátul Novatec, 2-es küllők, 3 kereszt (36db), 26-os B+ Zero felni, ez akkoriban valami ugrálósabb masszívabb felninek számított, duplán volt szegecselve, Big Apple 2.0 gummák.. régi szép idők, de idén az asszony megint mutat hajlandóságot...biciklizni
Ja, a fékekre nem emlékszem pontosan, de úgy adtam el, hogy hátul volt egy BB5, 185-ös tárcsával. Vagy csak mellé adtam, már nem tudom. De szerintem használtuk V-fékkel is.[ Szerkesztve ]
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
xy.zsolt
őstag
válasz INTELligent #162813 üzenetére
pl a cipő talpán a stopli helyzetén lehetne változtatni....lehet, hogy a lábfejed most túl közel vagy távol van a hajtókartól.....LINK
[ Szerkesztve ]
BESTSECRET MEGHÍVÓt szívesen küldök PM-ben.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz xy.zsolt #162814 üzenetére
Feleségem szerint amúgy se száguldozz 60 fölött bringával.
...
ZolkoW...engem többet te ne ijesztegess csirkés ember! ...amúgy meg ,hogy utána néztél,hisz amúgy is pontosítani kell mielőtt majd egyszer csak a 100+e körüli új teló után kidobok újabb 7-8 ezret csapágyra,hogy belemenjen a lassan már ódszkúl vázamba.
Szerk.igen,az a második balról,alul az lentebbi csapággyal...legalábbis azt gondolom.INTELligent...amíg az izom fáj nincs baj,biztos más rostokat is jobban tehelsz pögetve,de oda se neki,megszokod és közben kíméled izületeidet melyek egyetlen kenési mechanizmusa az alacsony terhelésű mozgatás.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
xy.zsolt
őstag
válasz Hasaggymeg #162817 üzenetére
Üzenem a főnökasszonynak, hogy igenis, értettem ....viszont akkor már a mostani fékhatás is elég
BESTSECRET MEGHÍVÓt szívesen küldök PM-ben.
-
-
Zsohi
őstag
A legtöbb gyártó 120kg-ig hitelesíti, vagy vállal garanciát a bringáira. Az extrém könnyű bringák általában 80-ig vannak. A Dimondback viszont például 135-ig, felette nem, de akkor se azt mondják ne bringázzál, hanem vegyed meg az Overdrive bringájukat garancia nélkül.
A másik járható út, hogy építesz magadnak egyet valami túlépített alu vázból, vagy valami minőségi acélból. Aluból a Dartmoor Hornet egy mocsok kemény cucc és a kolléga 160 kilóját is megbírná szerintem, használtan meg vadászol egy Saint-t hajtókart mellé. A kerekeknek meg egy 36 köllős valamit nézel lehetőleg réz küllőanyákkal. A villából egy modern kellene amibe lehet térfogat csökkentőket pakolni, vagy mivel a Hornet kompatibilis dupla vállas villákkal akár az is mehet bele. A keretednek a duplája rámenne az lehet, vagy még vársz és amint beesel 100 alá már mehet minden.(#162809) ZolkoW:
szerk: Látom már nem téma.
szerk2: Közben találtam még jobb ábrát.
[ Szerkesztve ]
https://ca.pcpartpicker.com/user/Zsohi/builds/
-
Jester01
veterán
105-ös első átdobó kompatibilis a 9-es Sora váltókarral (flat bar)?
Nem tudtam rendesen beállítani, valószínűleg elgörbült úgyhogy lecserélném. Nem egy nagy befektetés, a hátsó váltóm meg már úgyis 105.Jester
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz xy.zsolt #162819 üzenetére
Megnyugtattam,de nem volt egyszerű!
ZolkoW...úgy tűnik nem hiába festetted az ördögöt a falra,legalábbis eme FSA alsó csapágyának nyaka valóban túl hosszú.
The lower cup insert is ~12.5mm, which is too long for many ZS44 headtubes with 9.5 mm allowance.In case of my 2013 Marin East Peak 5.5 I had to machine 3mm off the lower cup insert to fit it in (this would void the warranty of both the headset and the frame). Once fitted it worked well, nevermind the light rubbing of the fork taper on the inside of the headtube (there was zero clearance between the two in my case). Nothing a 10 minutes of very careful filing and a dose of bike greese could not fix.
Emberünk nekiállt flex-el és reszelővel seperc alatt.[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
xy.zsolt
őstag
válasz INTELligent #162813 üzenetére
EZ egy is jó cikk a témában
rétisün: csak mert kicsit meg van törve a bovden csatorna ott ahol bemegy elöl a vázba....szóval tuti csak annak cseréjével vállalják....akkor meg megy a bandázs is a kukába[ Szerkesztve ]
BESTSECRET MEGHÍVÓt szívesen küldök PM-ben.
-
ivana
Ármester
válasz Jester01 #162822 üzenetére
Milyen 105 és milyen sora? A 2 és a 3 sebi outi első váltók nem kompatibilisek. Az sem mindegy, hogy milyen hajtókar.
A shimano első váltása sajnos egy káosz, de általában az első váltó sima dupla outi hajtókar esetén tökmindegy milyen. Shimanoval láttam már campát is párosítva.
-
Kempetlen
tag
válasz jjeahh #162806 üzenetére
kíváncsi lennék a karbonra is, hogy milyen, azt sosem próbáltam
Az az atom jóság. Olyan puha és könnyű, mintha egy műanyag játékvázon ülnél, elnyel mindent, miközben mégis merev. Az az igazi jóság kényelem szmpontjából. Az alu üt mint állat. Aluváz aluvillával az igazi brutalitás. Az acél valahol a kettő között van.
[ Szerkesztve ]
-
xy.zsolt
őstag
válasz Kempetlen #162828 üzenetére
én 3 éve alu vázzal + villával és 10 bárra fújt 23as gumikkal kezdtem az outis pályafutásom .... jött is a könyökfájdalom, viszont vesekövem nem lett Most a karbon váz, karbon nyeregcső kombó 25ös 7barra fujt gumikkal ahhoz képest olyan mintha trabantból egy bentley-be ülnél
[ Szerkesztve ]
BESTSECRET MEGHÍVÓt szívesen küldök PM-ben.
-
nmate91
tag
Próbáltam ma egy Soot 50-est, GRX 400-zal. Hát elájulva nem voltam ettől a szettől. Puha, lassú, nem túl finom. Nehezen tudom megérteni, miért kerül szinte ugyanannyiba a Soot 70 és a 50.
Váz téma: nekem volt karbonom meg alum is, én nem éreztem sok különbséget. Sokkal több múlik a gumin meg a nyergen, mint a vázon.
[ Szerkesztve ]
-
Jester01
veterán
válasz ivana #162827 üzenetére
2x9-es sora azt hiszem FD-3500-B. 105-ből talán ezt kell vennem: FD-5700 31,8mm clamp down-pull down-swing. A pull-t még értem de mi az a down swing?
Más. A sram patentszemet sehogy se bírtam leszedni, már a láncbontó felé kacsintgattam de aztán az iratcsipeszes trükk bejött, még fogó se kellett hozzá.
[ Szerkesztve ]
Jester
-
Kempetlen
tag
válasz jjeahh #162830 üzenetére
Nem volt szerencsém hozzá, csak országútikhoz, meg azon belül alu és karbon villák közöti váltogatáshoz. Ég és föld a kettő, így gondolom, montinál is ugyanez a helyzet, hisz mégiscsak ugyanarról a anyagról beszélünk.
Azt tudom, hogy milyen a szimpla, csavarodó alu MTB és a komolyabb, merevebb all mountain aluváz között a különbség. A plusz merevség iszonyat jót tesz az irányíthatóságnak, egykerekezésnek stb. A karbon ilyen szempontból is komolyabb. Rugalmasan merev. Bármennyire ellentmondásos.
[ Szerkesztve ]
-
INTELligent
senior tag
válasz xy.zsolt #162816 üzenetére
(#162816) xy.zsolt : köszönöm, ezt elmentem későbbre, ha SPD-zni fogok, de egyelőre platformpedálom van .És a térdfájdalommal foglalkozó cikket is köszi.
(#162817) Hasaggymeg: ezzel megnyugtattál, köszi . Én meg pont azt hittem, hogy akkor most jobban járok, ha pár napig nem terhelem. De akkor muszáj lesz valami könnyebb körre elmennem .Blog: https://path2phd.substack.com/ || https://500px.com/photofan96 || Strava: https://bit.ly/2QzLnok
-
Lasersailing
senior tag
Sziasztok,
Buzz Rack Quattro vonóhorogra szerelhető kerékpártartó esetén a vonóhorgos rögzítésen kívül kell máshogyan is rögzíteni a kerékpártartót?
(másik márkánál láttam vékony gurtnit, amit a csomagtartó ajtón keresztül az utastérbe kell rögzíteni, ha lehet ilyen megoldást szeretnék elkerülni). Esetleg van ami jobb lenne a fenti kerékpártartónál?
Szempontjaim:
- 4 kerékpár (2 felnőtt + 2 gyermek (7,10 évesek)
- lehajtható, hogy a csomagtartó elérhető legyen (Opel Insignia)
- zárható legyen (min a vonóhoroghoz, de inkább a kerékpárokat is a tartóhoz)
- stabil, megbízható legyen (ne essen le, és ne és féljünk, hogy nehogy leessen)
- Kresznek megfeleljen - amit kinéztem megfelel, ha átrakosgatom a rendszámot?Minden segítséget előre is köszi!
-
Yahhher
aktív tag
válasz Lasersailing #162835 üzenetére
Szia.
Nekem ez van: Pro-User Amber IV
Amit írsz, annak megfelel.Üdv B.
-
Because
őstag
válasz INTELligent #162834 üzenetére
hétvégén megtámadott a pedálom, látszik kiszabadult természetes környezetébe és előjöttek az ösztönök XD
-
zsocy
őstag
válasz Lasersailing #162835 üzenetére
Erről a márkáról még nem hallottam, de a Thule pl biztos tipp, vagy a fenti Pro User is jó. Nekem Menabo Naos Rapid van, két bringás, de ezen kívül ez is tudja azt amit írsz.
Átrakhatod a rendszámot, az is szabályos ma már. Én most próbálok szürke rendszámot szerezni, ha megvan leírom hogyan kell mert nekem eddig nem volt egyértelmű a menete. -
cdl
senior tag
válasz Lasersailing #162835 üzenetére
A Testbiken hirdetnek egy Thule velo compact 927-et. Tud mndent, amit akarsz. Mondjuk még meg kell venni az adaptert a negyedik bringához. De nagyon jó, Én is ilyet használok.
-
Zsohi
őstag
válasz Kempetlen #162828 üzenetére
Nekem van egy outi és most jött egy carbon monti, de én nem igazán érzem azt a hatalmas különbséget. A szar út az ugyan úgy szar is marad, a veséd is kiszakad ha kráterbe hajtasz, csak nem annyira és a csuklód is törik, csak nem szilánkossá. Ironikus módon a legnagyobb különbséget outin érzem hibátlan aszfalton, aluval 10 bar nyomáson olyan mintha egy vibrátort kötnének a vázra, míg a carbonnal olyan mintha egy tükör felületén hajtanák végig. A merevség tekintetében viszont tényleg igazad van, égés és föld a különbség, az első pedálfordulatnál már érezni a különbséget és jobban is tartja a nyomvonalat.
(#162837) Because: Na én ezért használok olyan térvédőt ami közel a bokámig leér, ha a lábszáram beszélni tudna nem bírna hálálkodni.
[ Szerkesztve ]
https://ca.pcpartpicker.com/user/Zsohi/builds/
-
Predator2
addikt
Helló
Trekking/ túra kerékpárt szeretnék vásárolni anyumnak. Sajnos pár éve operálták a gerincét kicsit nehezebben mozog. Váltóval felszerelt használt gépre gondoltam. ~161cm magas hölgy. A kerékpár boltbajárós lenne elsősorban, 1-1 kisebb túrával. 40k a keret. Mit tudnátok ajánlani?
Thx
>> Ha érdekel valami, vagy nem tudok valamit, akkor Kérdezek << >>McLaren Forever.<< >> Az első és legfontosabb a megbízhatóság, minden más csak sokadik tényező!<<
-
STC Speed
őstag
SZiasztok,
Első kerekem, lassan de ereszt(4-5 nap alatt fél bar), most pont gumit akarok cserélni, belsőt nézzem, vagy a szelep körül? Köszi!!
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz INTELligent #162834 üzenetére
Nekem mozaikosra tört a térdízületem felszíne 2013-ban,egy évig meg is volt vasalva brutális csavarokkal,de az azóta eltelt 7 év és 40e km alatt még nem hagytam ki tekerést térdfájás miatt soha.Volt/van mikor kicsit fáj,olyankor visszaveszek,de sosem álltam le eddig ez miatt.
(#162837) Because ...néha én is megjárom,de már szinte soha lecsúszás miatt,hanem pl. tolom,vagy felemelem és csak úgy beütöm egy picit,olyankor érezve igazán milyen élesek is azok a sz@rok.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz STC Speed #162846 üzenetére
Szelepet megnyálazod és ha nem ott akkor....máshol. Én úgy szoktam,hogy megnézem (óvatosan!) a külső belsejét,benne van-e még a tettes,mert ha igen akkor máris tudod kb. hol a lyuk a belsőn.Ha nincs akkor jól felfújom a kivett belsőt ( mondjuk a leengedett méretének duplájára) és megnedvesített ajkaim előtt pár centivel végigpásztázom,így gyakran vizezés nélkül megkerül a lyuk.Ha így sem (a tied szerintem ilyen lesz ha csak 0,5 megy egy egy hét alatt) akkor nincs más hátra mint víz alatt megkeresni a lyukat.
(#162843) Predator2 ...48,16",S...kalkulátorok mit adnak ki?"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
jbauer05
tag
Segítséget kérnék. Jelenleg egy koros 26" mtb-t használok. Lecserélném. kb 150k értékben. Edzésként szoktam tekerni. Valami olyasmit keresnék amivel gyorsabban tudnék menni jelenlegi kerékpáromnál (20km/h többet nem tudok kihajtani belőle) és Szegeden meg tudjam venni.
Új hozzászólás Aktív témák
- Tripltek 9 Pro masszív drónos táblagép 1300 nit tartós fényerővel!
- DJI Mavic 3 Classic FMC drón táska, koffer (Skyreat)
- DJI Mini 3 Pro / Mini 3 / Mini 4 Pro drón akkumulátor (eredeti DJI)
- DJI Mini 4 pro - Fly More Combo - RC2 drón szett + Freewell Mega 16 Filter Pack (46)
- DJI AVATA drón akkumulátor - vadonatúj, nem használt
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest