Új hozzászólás Aktív témák

  • sebgutkopf

    őstag

    válasz bardi #182911 üzenetére

    Ha a kar se tér vissza alap állásba az még további hiba lehetőségeket is felvet. A dugattyú is hibás lehet ebben, viszont a fékkar alappozícióba álláshoz a kar felfüggesztésénél van egy kis rugó (inboard spring). Ha ott nagy az ellenállás (valahol megszorul), vagy rossz pozícióban van az is gátolhatja az alapállapotba visszatérést és esetleg az nem engedi a dugattyút se alap állapotba, így pedig esetleg nagyon picit fékezhet folyamatosan, amit hőt termel és melegíti a rendszert és a dugattyút, ami ronthatja a hatásfokot. Egy ellenőrzést megér. Érdemes lehet ellenőrízni a swing link tolórúd hosszát is, jól van-e beállítva.

    A sram fékeket is mindenki 1 ujjal használja még akkor is, ha akár 2 ujj is ráférne a karra. A lényeg, hogy a kar vége kifelé hajlik, ami miatt a mutató ujj benne szépen meg tud kapaszkodni. Azt néztem, hogy a level fékkarja hosszabb és kevésbé íves mint guide, g2 és code karok, de ettől még a végén ugyanúgy ott van a kis hajlat. A hosszabb karnak akkor van jelentősége, ha olyan váltódkarod van, ami nem matchmaker kompatibilis és külön bilinccsel kell a kormányra feltenni. Akkor a hosszabb fékkar segít abban, hogy nagyobb a játszótér a váltókar és a fék kényelmes pozícióba helyezésében. Meg ha tényleg nagyobb erő kéne a működtetéshez, akkor a hosszabb erőkar megint neked segít.

Új hozzászólás Aktív témák