Új hozzászólás Aktív témák

  • Runner_fxr

    Ármester

    válasz INTELligent #184600 üzenetére

    Debonair-től szebben indul meg a villa, én így éreztem.

    3X10-es rendszeren azért jobban keresztbe áll a lánc, ha teljesen keresztbe váltasz elöl nagy, hátul is nagy, mint egy 1X12-es rendszer esetében hátul legnagyobb tányéron. Persze ez nem jelenti azt, hogy ez ideális, és mondjuk nincs extra terhelés a láncon, hajtáson. Van benne kompromisszum. Azt sem mindegy melyik 12-es rendszerről van szó, már ha az élettartamot vizsgáljuk. Egy csúcs Sram XX1 Eagle szett brutál erős, de ott egy lánc sor közel 500 Euro. Egy GX, NX nem fog annyit bírni közel sem. Arról nem is beszélve, hogy 1 X 12 esetében ajánlatos 0,5-nél láncot cserélni. 0,75-nél már nem garantált, hogy nem ugrik meg az új lánc a régi soron. Többször is találkoztam ilyennel, aztán az első 0,75-re nyúlt lánc után kellett az új sor. Az is nagyon felhasználás függő, hogy milyen hamar nyúlik, aki durvább terepen adja neki az ívet, mocsokban, és erős is a felhasználó, ott akár 1500km után mehet a kukába a lánc.

    jjeahh: Kérdés, hogy az a Fox 32 mikor volt szervizelve? Én úgy tapasztaltam, hogy a Fox egy kicsit azért többet ad mint az RS. Picit finomabban mozog, picit jobban is csillapít. Persze azonos kategóriát és megfelelően karbantartott telókat figyelembe véve. Az amúgy igaz, hogy a Fox szervize drágább mint az RS-é. Illetve az RS-hez könnyebb alkatrészt is szerezni és több információt, segítséget találsz a szereléshez. Illetve Fox tagokba kell a nitrogén, ami megint csak bonyolítja a szervizt. Mindent összevetve, a legtöbb embernek tökéletesen jó az RS, ha extra igényes vagy, érdemes a Fox felé kacsingatni. Ja és még egy észrevétel, szerintem a Fox tömítései precízebbek mint az RS-é. Sokkal ritkábban találkoztam kosszal egy Fox telóban mint RS-ben. Múltkor javítottam egy Fox 36-at, 8000km-t futott szerviz nélkül, előre féltem mi lesz benne, patyolat tiszta volt. A becsúszókon 0 kopás.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák