Új hozzászólás Aktív témák

  • sebgutkopf

    őstag

    válasz Sleek #186853 üzenetére

    Ha üzleti oldalról nézem a dolgot, akkor nekem a vevőköröm elégedettsége és ügyfél élménye lenne a fontos. A vevő pedig az, aki tőlem megveszi a bringát a boltban, vagy a neten újonnan. A második harmadik tulaj hol érdekli a gyártót? A gyártó annak a pénzét kapja meg, aki újat vesz. Ezért cserébe pedig az új bringa szagán kívül azt a plusz érzést is adhatja, hogy neki élettartam, vagy hosszabb vázgarit ad. Miért adná meg a második, harmadik tulajnak egy gyártó ugyanezt, aki nem is vásárolt tőle semmit és egy fillért se hagyott a gyártó kasszájánál?

    A hosszú vázgari a legtöbb gyártónál a vásárló (ügyfél) privilégiuma és nem átruházható.
    Ugyan ez szokott vonatkozni a baleseti váztörésekre, amikor nem garis a sérülés. A bringa vásárlója ilyen esetekben (mtb-nél azért nagy zakóknál benne van a rottyratörés kockázata, ami néha be is következik), kedvezményes áron tud új csere vázat venni, ha meg nem kell teljes váz, akkor váz részeket. Ez az úgynevezett crash replacement akciók.

Új hozzászólás Aktív témák