-
Fototrend
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
fulton
addikt
válasz
Kiskopika #241125 üzenetére
szubjektív benyomásaimon alapuló írás:
Ennyire nem gondoltam bele hogy felni netán, lehet a kerék is hogy darabonként 220gr kevesebb...erről megoszlanak a vélemények. fürgébb de.. na ez lehet placeboo is tényleg, pas.
Én azt gondolom arról lehet szó, amiről pár hete írtam mikor felvetettem a gondolatom és mit várnék a gumitól majd - ez a montis kiruccanásom után fontolódott meg bennem. Hiába akartam menni vele, hajtottam és pár perc után kimerültem, pulzus felszalat 130 140 re..elengedtem és abban a pillanatban vissza le is esett a sebességem és vele a pulzusom is. Nem bírtam tekerni, a pulzus 114 átlag lett ha jól emlékszem.Amint átültem a csepelre, már 135 - 145 átlag pulzus volt komfortos a mellé társult 25-27 km/h átlag sebességgel, mikor mennyi (útra vetítve !) ...de ha azt is meg próbáltam tartósan meghajtaní pl 1 - 1 részen szegmensen 150 fölötti pulzusra 160 ra és tartaní azt, ugyan az volt a szitu mint a montinál csak ugye fentebbi tartományban. köptem ki a lelkem, pulzus felment 160-170 re és haltam meg. abba kellett hagynom mert "elfáradtam" a pulzus szépen le is esett a sebességgel együtt. magyarul nem tudtam fent tartani.
Lényegében ez tolódott még fentebb azáltal hogy fejlesztettem a kerekeket
Mostmár komfortosan tartani tudom a 30 felettit és mellé a 150-160 tartományt.
Nagyon jól visszanézhető a pulzus görbéből a korábbi útjaimon, mikor "kilőttem egy egy részen" 150-160 fölé sebességgel együtt, utána szépen be is esett a pulzus és sebesség is... ez a jele annak hogy nem tudtam tartani azt a tempót már.Ha most megnézed a görbét, egy szép szinuszt látsz 155 ön. Ez csakis a kerekek miatt lehet, nem közvetlenül hanem közvetve.. Ledobtam még hátsó táskát a lakattal meg pár kacattal, az talán 1 kg minusz talán 1,5. (bár nem mértem most így le ) és ennyi. De ennek a súlynak nem sok köze van úgy gondolom. Kétségtelen hogy emelgetésre azért érezni a súlykülönbséget.
Ezek szerint nálam a keringés kellően edzett hogy ezt a mostani állapotot tudja - amit a lábaim már fent tudnak tartaní. Szerintem ez nem működne azoknál, akiknek gyengébb a keringés nem elég edzettek, és hiába vesznek jobban gördülő külsőt, nem fog menni úgy. Valahogy így látom át. Összetett dolog.
még valami: az én meggyőződésem hogy ez a váz téma tul van ragozva mint jelentőség. Sokkal többet számít a pozició a kerékpáron, és a kerekek. Ha a ridert kiveszem az egyenletből most. Ezzel a dologgal erre is választ akartam magamtól kapni. TUdom hogy, egy geós országútival pl egy kiugrásnál ott hagy simán, sőt ha bele lendülsz szintén..de egy komfortos nevezzük országútis tempónak ezt a 30 at itt ott pár km-en 33-35 ös tempó is - ezzel a kis csepellel elérhető lett. És én ennyit szerettem volna, megtudni, elérniazt is tegyük hozzá, egy tűra abroncsról válottam.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Ford topik
- Wuthering Waves
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Milyen légkondit a lakásba?
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Továbbra is roppant népszerű a Resident Evil 2 Remake
- További aktív témák...