-
Fototrend
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Ringman
nagyúr
válasz Dark Archon #241300 üzenetére
Elengedett keznel erzodik amugy, de egyebkent nem veszes.
-
jjeahh
nagyúr
válasz MPowerPH #241295 üzenetére
Trek xc fronton konzervatív, de ezt már sokszor írtam, hogy nem is igazán értem ezt a Supercaliber dolgot, annyi jobb gép van már . De kinek mi. Valszeg a következő generációval valamennyire felzárkóznak. Ha még a szintén konzervatív Cube és Canyon is képes volt meglépni... Persze az sem kizárt, hogy nem lesz igazam, majd a jövő eldönti.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
MPowerPH
félisten
válasz jjeahh #241302 üzenetére
Ezeknel az SC mondjuk sokkal formabontobb, es modernebb. Ezek meg egy kaptafara keszultek, ugyan ugy neznek ki.(marmint a Canyon -hoz hasonlo XC -k)
A Cube az joforman olyan, mint egy Jeffsy, nezd meg az adatait, csak kisebb rugouttal.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Friczy
senior tag
válasz Ringman #241242 üzenetére
Ez szériánként változó, nekem a gyári Cube rendszeremnél a [link] csomagtartó nincs integrálva a sárvédővel, a sárvédő felett van, így a tetejére is lehet pakolni. Annyi gond van, hogy keskenyebb, mint a megszokott, rossz rögzítés esetén könnyebben leborul a csomag, így én is inkább oldaltáskával használom.
-
Friczy
senior tag
válasz Ringman #241245 üzenetére
Országúton elég ez a lámpa arra, hogy láss is vele, mentem jó párszor vele este. Tudom, a gravel elsősorban terepre is való, de én arra nem igazán használom, nekem egy túrakerékpár kellett országúti kormánnyal, erre pedig az FE (illetve az én EXC-m) tökéletes választás.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz stickermajom #241289 üzenetére
Az csak simán “dióhéjban
mugliknak valókitalált marketing kategória.”#241290
jjeahh...neve lehet XC lesz, és a sziklakertekké avanzsált versenypályákon majd tényleg remekel Nino-k és Kate-ek hátsója alatt, de az erdőig eljutni az aszfalton, vagy éppen vegyes aszfalt-murva-terep túrázásokra szerintem továbbra is kevésbé lesz alkalmas mint a mostaniak...csakúgy ahogy a gravel, vagy a CX mely az erdőig az aszfalton verhetetlen, de az sem a legalkalmasabb a murván túli terepre...
#241291
Mezga Aladár...ha csak saját tapasztalatom kútföjéből meríthetek, az Tourney, Deore és XT agyak, illetve szabadonfutókat jelent melyek sarazás és gőzborotvamentesség ellenére rendre gyengének bizonyultak. Gyors berágódás, véletlen mellé-reteszelések, törött rugók és kilincsművek sorozata."Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz jjeahh #241302 üzenetére
A Cube-nál a TM az a bohóckodós kategória, az igazi össztelós XC-k azok az a sima AMS....ja, és az igazi-igazi XC-k az Elite sorozat.
A Canyonnál meg nem azt írja Trail?...az mitől XC?"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #241307 üzenetére
Ja, viszont nem mindenhol egyforma a terep, felénk pl. szerintem a modern xc, downcountry kategória lenne talán a legalkalmasabb. Igen, itt is van enyhe terep és akad murva is, viszont ha elindulsz Csíkból a Hargita irányába, a sorozatos kegyetlen mászásoktól a fej méretű köves lejtőkig akad minden, amin még egy DH bringás sem aludna be .
#241308 Hasaggymeg: a Canyon idiótán nevezte el a Lux Trail-t és ez a múltkor a haveromat is megtévesztette. Az egy "downcountry", ergo picit lejtősebb xc, az igazi trail bringájuk az a Neuron. Ha megnézed az AMS ZERO99 geoját, látszik, hogy az is elkezdett downcountrysodni, csak óvatosan, Cube módra
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
torzonkoc
csendes tag
Sziasztok,
Ebben a világban teljesen újként bringa vásárlásra adnám a fejem. Leginkább városi hobbi használatra kéne, de nem lenne gond, ha kicsit bírná a földutakat is. A keret 250-300k körül van, mindenképp bolti kellene, tehát a használtak annyira nem játszanak. Eddig a lentieket nézegettem, van esetleg favorit ezek közül, vagy valami jobb ajánlás ezeken kívül?
CUBE NATURE
KONA DEW 2022
GIANT ESCAPE DISC 3
GIANT FASTROAD SL 3 (ez kicsit már kint van a keretből, de külsőre nagyon tetszik )Köszönöm előre is!
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz andrisbandi #241299 üzenetére
Csak szórakozok, hisz sokatoknál muglibb vagyok még itt is.
#241300
Dark Archon...5 kilogramm féloldalt semmi itt, ahol középre elhelyezett 100 grammokat is érzünk?!#241309
jjeahh...már kezdenek a gyártók is belezavarodni az elnevezésekbe. Amúgy értem én "nálatok" milyen terep van, de mi lesz télen, mikor inkább aszfaltozni tudsz? Vagy nyáron a hosszabb túrákon, ahol arányaiban már elenyésző a kis, ismételt körök sziklakertje? Ja, és nem ér az, hogy veszel egy második, vagy harmadik bringát! Magyarán minél inkább céleszköz egy bringa, annál kevésbé sokoldalú...és így el is jutottunk a gravel értelméhez, amit viszont eddig nehezen láttunk. Ezért jó a csörte, még kisül belőle valami értelmes is a végén.🤭...egy dolog viszont biztos, ha ma kellene leelőlegezzek egy bringát azon sem lenne csak 1 rugózás, nulla dropper, max.120mm mozgás és minimum 68° fejcsőszög.[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
addikt
válasz Hasaggymeg #241311 üzenetére
Így van, ugyanis a tömegbe csak a kerékpár alkatrészei számítanak, a rátett eszközöké, csomagoké, kulacsok nem!
Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 | Canyon Endurace 7 | BF4: DarkArchonHUN
-
Csokicsibesz
tag
válasz Hasaggymeg #241308 üzenetére
Azért az vicces, hogy a Cube nem tud 1 forgáspontos bringát gyártani a Decathlon meg igen
Nem tudom miért rakják még mindig hátra a csapágyat. -
MPowerPH
félisten
válasz Csokicsibesz #241313 üzenetére
Bizonyos rugout utan kell hatra is. Mas rugozasi karakterisztikat kapsz.
Don't Tread On Me
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Csokicsibesz #241313 üzenetére
Világosíts fel ez mit jelent, mert nem tudom. ...hogy a hátsó 3szög egyben van?
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
RexpecT
addikt
válasz Hasaggymeg #241315 üzenetére
[ Szerkesztve ]
-
Csokicsibesz
tag
válasz Hasaggymeg #241315 üzenetére
Az új XC gépekben már nincs a hátsó háromszögben forgáspont. Tehát ezen a részen nem látsz sehol csapágyat már, mivel a karbon kimozogja. Ez alapból -2 csapágy (és a karbantartása) ill. nyilván könyebb is a bringa.
Az általad linkelt Cube-nál ott van a láncvillán a forgáspont.
Nézz meg mondjuk egy Canyon Lux-ot ott már nem fogod látni.Nem tudom miért nem veszi át ezt a megoldás a Cube is, amikor lényegében már minden gyártó átállt erre.
-
addikt
válasz Csokicsibesz #241318 üzenetére
Ja, áttették a forgáspontot a középcsapágyhoz. Ettől még ugyanannyi csapágy van, csak máshol.
RexpecT: tudom, csak a promó kép csalóka.
[ Szerkesztve ]
Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 | Canyon Endurace 7 | BF4: DarkArchonHUN
-
őstag
válasz Csokicsibesz #241313 üzenetére
ez most vicc, igaz?
mondd, hogy képben vagy a különböző forgáspontrendszerek előnyeivel és hátrányaival“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz RexpecT #241317 üzenetére
...én is azt látom különbségnek...ugyanakkor #241318
Csokicsibesz...a 2 bringán végül mégis ugyanannyi a csapágy. [link] [link]#241319
Dark Archon...lemaradtam a számolással.[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
RexpecT
addikt
válasz Dark Archon #241319 üzenetére
Nem vagyok egy nagy fully szakértő, de a középcsapágynál midegyik fullyn szokott egy csapágy lenni. Ha nincs hátsó háromszögben csapágy akkor is ugyaúgy egy forgáspont van.
-
Csokicsibesz
tag
válasz Hasaggymeg #241321 üzenetére
Én a 940S-re gondoltam nem a 900-ra.
De valóan rosszul fejeztem ki magam mert ez sem 1 forgáspont. De magában a hátsó háromszögben nincsen külön csapágy, mert a karbon kimozogja. -
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Csokicsibesz #241318 üzenetére
...ugyanakkor tényleg nem nagyon látható ez a + forgáspont a bajnokok bringáin, és a nagyobb gyártók kínálatában levő hasonló XC-ken sem. Cube hozza a formáját.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
jjeahh
nagyúr
válasz Csokicsibesz #241313 üzenetére
Ezt kell másolni:
1 eldugott-védett csapágy van a hajtókarnál, a felső rudacskának meg kb nincs szervizigénye, gyakorlatilag csak a tagot kell szervizelni, minimalizmus és grammánia kimaxolva.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Friczy
senior tag
válasz Citroware #241287 üzenetére
Célszerű elosztani, de annyira nem vészes. Az oldaltáska súlypontja elég alacsony, így nem húzza el annyira a bringát. Mi bevásárolni is két oldaltáskával megyünk, néha eléggé megpakoljuk a bringát hazafelé (hetente egyszer szoktunk boltba menni, két ember egyheti adagjának néha rendes súlya van). Figyelni kell, mert más az irányíthatóság, de nem vészes. Túrázás dettó.
Viszont ha csak pár kilóról van szó, az mehet egy oldalra. Munkábajáráshoz csak egy oldaltáskát használok, abban van a notebook, esetenként az ebéd, és mondjuk a váltóruha, ez összesen talán 3-4 kiló, ennek nincs észrevehető hatása.
-
jjeahh
nagyúr
válasz MPowerPH #241330 üzenetére
Ugyanazon a versenyen egy másik vér versenygép meg már downcountry geós, lásd Ibis vagy Scott . Ha a next gen Supercaliber nem fogja követni ezt a trendet, megeszem a papucsom. A jelenlegi geója szvsz azért olyan amilyen, mert 2019-es váz, ideje lenne frissíteni. Vagy csak én látom így?
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz stickermajom #241327 üzenetére
Muszáj nekik, valahol vissza kell hozni a dropper, a vastag gumik és a 34-es becsúszó + súlyát. ...
jjeahh...már az sem baj ha nem rugózik rendesen, csak könnyű legyen.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #241333 üzenetére
Az az örök szkepticizmus . Rugózik az, ráadásul kétszer annyit, mint az álom Supercaliber . Szal dióhéjban, olyan, mint a Supercaliber, csak jobb a geo, könnyebb a váz, nagyobb a rugóút, ergo valszeg egy jobb, modernebb bringa. Mégis, amikor fórumon olyan bringáról van szó, ami picit modernebb, jövőbe mutatóbb vagy egyáltalán trendi, rögtön le kell hurrogni valamivel. Ami új, az tuti nem lehet jó, biztosabb, ha maradunk a régi már bevált (más szemszögből elavult) recepnél... ami amúgy anno szintén új volt és szintén le volt hurrogva, csak mostmár megszoktuk . Olvastam már olyant, hogy a downcountrynak nincs értelme, a gravelnek nincs értelme, axs-nek nincs értelme, pedelec-nek nincs értelme, sőt, anno sokan az 1x váltást is temették, ma meg mutass új terepre alkalmas montit első váltóval
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz jjeahh #241334 üzenetére
Lehet majd megszokjuk, de addig is hurrogunk. ...a downcountrynak meg tényleg nincs értelme.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Ringman
nagyúr
megjöttek a kínai ipari csapágyas (talán novatec) agyak, már csak fűzetni kell.
az első agy kupakját kézzel le lehet húzni, nincs zsír a kupak alatt, a csapágyakon nbk feliratozás van.
-
jjeahh
nagyúr
válasz MPowerPH #241336 üzenetére
Szerintem csak minimálisan hasonló. De ha hasonlítana is, az miért probléma? Amúgy a Trek Isostrout nekem is tetszene, ha nem egy felpumpálható tag lenne hátul, hanem hasonlóan egyszerű lenne, mint egy softail. Ha már ennyire leminimalizálták, akkor a szervizigény is legyen minimál...
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
MPowerPH
félisten
válasz jjeahh #241339 üzenetére
Arra celoztam, hogy nem kell elajulni ettol a bringatol, mert nem ok talaltak fel a spanyol viaszt. Fogtak a Trek kialakitasat, leloptak, olcsositva, nem integraltak bele a vazba, es epitettek kore egy trail geot.
Arra mondjuk en is kivancsi lennek, hogy ez a kialakitas ekkora rugoutnal jol mukodik e. Mert a Trek nem veletlenul 60mm -el adta ki anno.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
fulton
addikt
mi eza csend remélem kihasználjátok ezt a jó időt
-
andrisbandi
őstag
A horror: [kép]
Előzmény
Csöng a teló..
- Igen?
A Cube szervízből hívom, megkaptuk az emailjét, tudjuk vállalni a karbon kerékpár főcsapágy cseréjét.
- Elnézést, h rákérdezek, de biztosan megoldható egy karcmentes karbon össztelós ilyen szervíze?
Igen, hivatalos Cube szervíz vagyunk, karbonvázasak is járnak nálunk, rutin munka lesz.... Végül ez lett
A csapágycsere sikerült, de a nyomatékkulcs beletört meghúzáskor.Arra számítottam, h lesz nyoma a vázon a szerszám felfektetésének, meg a feszegetésnek.
De, h összekarmolásszák hibaelhárításként... megdöbbentő. A tag alatt leverték a festéket... nem feltűnő, de elszomorító.Nyilván egy forintot sem mertek kérni, és rendeltek új csavart, ingyen cserélik.
Elvileg lefúrják majd a régit.Hát így merjen az ember szervízbe menni
Tényleg jobban jártam volna, ha megveszem a szerszámokat...【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
addikt
válasz andrisbandi #241342 üzenetére
18. kerületi szerviz?
Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 | Canyon Endurace 7 | BF4: DarkArchonHUN
-
lsebestyen
addikt
válasz andrisbandi #241342 üzenetére
Javító stiftet vegyenek, aztán azzal javítsák ki, nem tűnik annyira macerás színnek.
[ Szerkesztve ]
-
andrisbandi
őstag
válasz Dark Archon #241343 üzenetére
Nem, vidéki.
Mivel még mennem kell hozzájuk, meg lehet a végén jó lesz az... nem akarom nevesíteni.【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
-
Fall-N
veterán
válasz Mezga Aladár #241291 üzenetére
Már múltkor is írtam, hogy a leghitványabb agy is lehet tartós, ha nem kap sarat és vizet. Csak városba elmegy a Tourney vagy bármilyen olcsó távolkeleti agy is. Egyedül a porvédelem, ami lényeges. Ha nehéz, saras terepen kell helytállni, akkor lesz a gond. Ettől függetlenül ha van rá keret érdemesebb minőségit venni, mert azzal még kevesebb a gond. Sőt egy meglévő kerékszettbe nem a világ pénze fűzni két minőségi ipari csapágyas agyat és a gond megoldva.
Szerintem az a gáz a Shimanoval, hogy nem kínálnak ipari csapágyas agyakat a Deore szinttől. Ennyire nem kéne ragaszkodni a kónuszos-golyós csapágyhoz.
-
Fall-N
veterán
válasz Friczy #241298 üzenetére
Amúgy sem látom hosszú távon az értelmét. Ideiglenesen el tudom képzelni, hogy állítani kell a stucnin. Na de ha megvan a megfelelő pozíció, akkor mi a fenének tovább? Amúgy is a dizájnt kivéve (fordítva lesz a márkajelzés) az összeset meg lehet fordítani. Akkor kapásból lesz két állítási lehetőség. Pl. +7° vagy -7°. Nekem amúgy sem tetszenek külsőre sem és rövid változat sem nagyon van belőlük.
-
sebgutkopf
őstag
válasz RexpecT #241322 üzenetére
Kezd érdekessé válni a felfüggesztés téma, igyekszem csak kicsit hosszú lenni:
Hátsó felfüggesztés típusra 4 féle fő koncepció létezik: single pivot, linkage driven single pivot, horst link és a virtual pivot point.
A single pivot, amikor szó szerint csak egy forgáspont van, ami a hátsó háromszög és az első háromszöget köti össze az alsó láncvillánál. Lényegében ez a legigénytelenebb felfüggesztés. Előnye, hogy szög egyszerű, könnyű, olcsó és ha úgy paraméterezik, hogy a forgáspont az első lánctányér/lánc felfutás pontjában van, akkor nincs láncnyúlás se pedal kickback. Hátránya, hogy mozgása nem igazán kifinomult, lényeges karakterisztikai elemek nem hangolhatóak rajta egyáltalán (áttételezés, anti-squat, anti-rise, pedal kick-back).
Ebből adódik is, hogy ezt rövid rugóutas bringákon alkalmazzák maximum, ahol azért van felfüggesztés, hogy csak a rázkódást csökkentse, de érdemi terep teendő nincs. Az anti squat érték fixen beállítható vele. Már közepes rugóút esetén is látványossá válnak a hátrányai.
Halkan megjegyzem, hogy a mostani xc verseny gépeken újításként jelenik meg, hogy ugyan csak 1 helyen van csapágy, de a hátsó háromszög valójában nem merev, hanem torzió van bele tervezne a nyereg támvillába, ami miatt azok funkcionálisan már horst link karakterisztikát próbálnak nyújtani.A linkage driven single pivot annyival több mint a sima, hogy a tag bekötését himbákon és egyéb linkeken keresztül oldják meg, ami lehetővé teszi, hogy szabályozzák a kerékút - tag rugóútjának a paraméterezését, egész pontosan a rugóút során ez változni tud, így itt már megjelenik a progresszív felfüggesztés bevezetésének a lehetősége. Egy ilyen rendszer elvi síkon széles skálán egyszerű és akár kimondottan komplikált is lehet (lásd Evil bikes) és gond nélkül kezeli a hosszú rugóutakat.
A legelterjedtebb felfüggesztés design a horst link, ami már teljesen kifinomultan paraméterezheztő mind a 4 (áttételezés, anti-squat, anti-rise, pedal kick-back) szempont szerint. Ez az amire mondod, hogy ott van hátul is egy csapágy a láncvillán. Ez persze lehet a láncvillán, vagy a nyeregtámvillán, vagy akár a tengellyel egybe építve is. Előnye a teljes paraméterezhetőség mellett, hogy elég nagy szabadságot biztosít a tag első háromszögbeli elhelyezésére, ezért nagyon sokféleképpen nézhet ki, de az elv mind ugyan az. Itt már nagyon komolyan paraméterezhető a felfüggesztés féksemlegessége, progresszió és minden.
Horst link az összes speci fsr felfüggesztés, a topicban lévő összes 130mm rugóúttól induló canyon, YT, a hosszabb rugóutas Trek-ek, Cube, Rocky Mountain és még sorolhatnám.
Viszont ennek neve van (szabadalom) és fizetni kell érte. Ezért látni azt, hogy az amcsi bringákon ezt kevésbé használják, és ennek a kikerülésére kerestek megoldást.Ez a megoldás lett a virtual pivot point. Itt az történik, hogy van egy merev hátsó háromszög, ami miatt megijednénk, hogy jujj akkor single pivot. De nem, mert a vázhoz nem 1 fix forgásponttal kapcsolódik, hanem a hátsó háromszög egy linkhez kapcsolódik egy csapággyal és ez a link egy másik csapágyon keresztül kapcsolódik az első háromszöghöz. A két csapágy mozgása pedig a felfüggesztés kényszerei szerinti paramétereknek megfelelően forognak, amiből a rugóút során egy pozícióját folyamatosan változó forgáspont jön létre. Csúnyán egyszerűsítve itt a kis törés nem a láncvilla végén van mint a horst linknél, hanem a háromszög és a lánc között egy robosztusabb linkkel csinálja ugyan azt, mint egy fordított horst link. Ugyan úgy paraméterezhető mind a 4 faktor. 1 gond van vele, hogy a kényszereket alkalmazó elemeknek helyigénye van, így azok kiépítése helyet vesz el az első háromszögből. Tipikus VPP bringák és a legismertebb márkék akik ezt használják a Santa Cruz, vagy akár a Giant Maestro felfüggesztése, de még sok más is van.
Lényegében ez a legjobb példa arra, hogy attól, hogy a hátsó háromszög merev (nincs benne csapágy), még nem feltétlenül 1 forgáspontos a rendszer, sőt a vpp a legtöbb forgáspontos.
Fontos, hogy a VPP design nem tekinthető felsőbb rendűnek a horst linktől, a kettő ugyanazt a színvonalat tudja képviselni. A bringa tényleges tudása pedig a gyártó megvalósításán és hangoláson múlik.Bocsi mégis hosszú lett, gratulálok mindenkinek aki el tudta eddig olvasni.
-
RexpecT
addikt
válasz sebgutkopf #241349 üzenetére
Köszi az infót.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest