Új hozzászólás Aktív témák

  • Fall-N

    veterán

    válasz jjeahh #263881 üzenetére

    Azzal egyetértek, hogy biciklin az egyeszerűsítés a jobb, például bal oldalt az első váltókar helyett a (dropper post és) a remote lockout karja, jobb felén meg a hátsó váltók, plusz a két fékkar. Bőven elég ennyi, opcionális még a hátsó tag remote lockout. Ha van első váltókar akkor az is ott van, de egyre jobban kiszorul MTB-n.

    Autónál meg a minél egyszerűbb vezérlés, vakon kitapintható gombokkal, nem bebaszni középre egy tabletet és jóvan, lásd Tesla. A minden apró cseprő szarhoz külön gomb sem volt régen jó ötlet, az is elvonta a vezetéstől a figyelmet. A legjobb lenne egy magyarul is értő offline hangvezérlés lenne, így a nem fő funkciókat lehet hanggal aktiválni. Ez manapság már nem lenne sci-fi, csak online van egyelőre.

    Biciklik jővőjénél meg egy programozható vezeték nélküli gomb kellene, az AXS mellé. Dupla nyomás vezérli a droppert, szimpla meg például a villa lockoutját kapcsolná.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák