Új hozzászólás Aktív témák

  • ivana

    Ármester

    válasz Bicskás #52174 üzenetére

    Egyszerű a dolog nyitja: ha egy kontrás bicikli defektes lesz, akkor le kell szedni a kereket, ami után kontránál be kell lőni a kónuszt, ha valami baja van akkor nem lehet rendesen és kattogni fog, így a szervizesnek azt is meg kell csinálnia (szinte sose cserélnek otthon belsőt ilyeneken). Illetve azt is hozzá kell tenni, hogy a klasszikus torpedó agyak (aminek licencelt verziója a velosteel vagy a super gránát) igen megbízható szerkezetek és általában jó minőségben készültek.
    A hajtás olcsósága meg pont az alacsony sebesség és ebből következően az alacsony igénybevétel miatt nem jön elő.

    (#52177) Lajkó :Y Nagyon magasra emelt kormány nagyon nem tesz jót, már ez is nagyon magas neked ha ekkora ülés magasság kell. Szerintem egyszerű a probléma oka: nem túl alacsonyan, hanem túl messze van a kormány, ezt emeléssel nem tudod orvosolni, lehetséges megoldás a tanyabike kormány és rövidebb stucni (ez utóbbi idegessé teszi a kormányzást, mondjuk ilyen geoval annyira nem gáz) vagy ezen bringa eladása és egy neked méretben megfelelő használt beszerzése.

    (#52178) Xantomas A városi gépem sachs pentasport láncos verzióval van szerelve, koskormányos. Egy simplex váltókarral váltok: jobb kar 3 sebesség, bal-t magad felé húzva a nagyobb lesz a nagy a 3 közül és kisebb a kicsi. De én mindenképp bar end felé mennék ha sturmey.

Új hozzászólás Aktív témák