-
Fototrend
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
zack
nagyúr
válasz geotigris9 #85347 üzenetére
Nem lesz jó. 42-42.5-43 kell.
De cipőből nem kell KTM. A korábban linkelt Gaerne szerintem klasszisokkal jobb.
Azért köszi, hogy gondoltál rám.[ Szerkesztve ]
Samsung Galaxy Z Flip5 256GB Platinum Silver (online exkluzív) <<>> Vsonic GR07 + Sony Hi-Res WI-H700 + Sony Hi-Res WI-1000X <<>> Spotify Premium<<>> LG 65" C31LA + LG S80QR 5.1.3
-
zack
nagyúr
válasz Csápájev #85353 üzenetére
Én is fregolit használok, de mivel nagy a belmagasság, a stucni környékén van felfogatva a kormánynál, illetve a nyeregnél hátul.
Nem igazán jőn át mit is szeretnél, mert a csigát csak a plafonba tudod rögzíteni. Annál feljebb úgy se tudod húzni, mivel a kormány nem fogja engedni, tehát be fog lógni.[ Szerkesztve ]
Samsung Galaxy Z Flip5 256GB Platinum Silver (online exkluzív) <<>> Vsonic GR07 + Sony Hi-Res WI-H700 + Sony Hi-Res WI-1000X <<>> Spotify Premium<<>> LG 65" C31LA + LG S80QR 5.1.3
-
hzsolee
őstag
Csak egy ötlet: akár fejjel lefelé akasztani a bringát a fregolira, majd egy harmadik akasztóval vízszintesre húzni. Így nem a bicaj teljes magassága lóg le, csak a szélessége. Képet nem tudok mellékelni mert már nem így csinálom, de remélem érthető volt. Persze csak 1 tipp...
A feleségem szerint 2 hibám van. Az egyik, hogy nem figyelek rá, a másikra nem emlékszem... ( . )( . ) Nagyon difficult az élet... meg schwer..."
-
zack
nagyúr
válasz hzsolee #85356 üzenetére
Az enyém Aldis 2 csigás.
Nekem nincs gondom, ha lelóg. Felhúzva simán elférünk a kerekek alatt.(#85358) jolti
Nagy udvar, kinti tároló nálunk is van. De sosem tárolnám lakáson kívül. Nem ér annyit.
(#85357) Darko
42-es Shimano van, és kényelmes. Szerintem ez cipő forma kérdés. Speciből 43-mas kellett.
[ Szerkesztve ]
Samsung Galaxy Z Flip5 256GB Platinum Silver (online exkluzív) <<>> Vsonic GR07 + Sony Hi-Res WI-H700 + Sony Hi-Res WI-1000X <<>> Spotify Premium<<>> LG 65" C31LA + LG S80QR 5.1.3
-
truefx
aktív tag
Sziasztok! Szeretnék egy országútit venni. Igaz, hogy pár éve volt egy lumbágóm, de sok torna és a kerékpározás miatt ez már nem érint, meg hát nagy a szerelem az országúti bringák irányában. Szeretnék egy könnyű bicajon suhanni, túrázni, sportolgatni. Munkábajárásra maradna a trekking. Az a követelmény, hogy kényelmes, és minél könnyebb, jól karbantartható gép legyen.
Egyből képbe került a 17'-es Speci Allez Sport: [link]. (feketében persze). Ez alu, de megemeltem a boltban, és nagyon szimpi volt a súlya. Nekem, a hozzá nem értőnek simán be lehetett volna adni, hogy karbon
Illetve egy használt Trek Madone 3.1-et (OCLV karbon 2014) is nézegetek, de az nagyobb zsákbamacska. Ez a modell csak közepes értékelést kapott a bikeradaron, a gyenge fék és kerekek miatt. Árban ugyanaz mint az előbbi.
Mire figyeljek, mi alapján döntsek? Van kb 1 hetem megrendelni az Allezt, de egyéb tippeket is elfogadok használt gépre. (182cm vagyok, 56-os váz a méretem)
Köszi!
-
truefx
aktív tag
Vonóhorgos bringaszállító tipp: Hakr Trip
Illetve egy jótanács: ha vonóhorgost veszel, nézd meg, milyen csatlakozó kell a lámpákhoz, mert van egy csomóféle szabvány, esetleg egy adapter is szükséges lehet.
[ Szerkesztve ]
-
LustaDick123
tag
Távol álljon tőlem a trollkodás, de sajnos ez a válasz életszerűtlen.
Ugyanis, ha ez egy csomagtartó jellegű dolog, akkor miért kell szemlére vinni? Pl. a hátfalra rakható tartókra van akasztható mobil világítás, azon mit tudnak nézni? Az egy dolog, hogy működik, de ha valaki nem megfelelően rakja fel (hiszen ráakasztós, nincs fix helye) semmit nem ér. Miben különbözik ebben az esetben egy sima vascsőből hegesztett tetőcsomagtartótól? (onnan is leeshet a rakomány, mégsincs szabályozás, vizsga és szemle rá)
Ha utánfutó jellegű, azaz műszaki vizsga köteles, akkor lenne saját rendszáma és forgalmija.Mikor kell szemlére vinni az autót és a tartót? Ha pl. a családban többen használnánk, akkor minden autónak el kell mennie szemlére a tartóval? Vagy elég egyszer elvinni a tartót szemlére egyszer és utána azzal az adatlappal több kocsira is tudok kérni szürke rendszámot? Miért kell akkor a kocsit is vinnem, hiszen van teszter a műszaki állomásokon, ahol utánfutót vizsgáztatnak? Főleg mi értelme van akkor, ha több kocsin is használnánk?
Eleve lehet-e több kocsin használni a tartót? Ha nem, és összevizsgáztatják a kocsival, akkor azt hogyan lehet elidegeníteni? Ha veszek másik tartót mi a procedura? Új szemle, új bejegyzés a forgalmiban? Ha eladom atartót le kell adnom a rendszámot majd az új tartóhoz újra kérni?Mi lesz a kölcsönzőkkel? Előrelátó tulajdonos lennék, kérnék szürke rendszámot, mert a nyáron kölcsönöznék a nyaraláshoz. Ezt hogyan tudom megtenni?
Ez nem csak a bringaszállítókat érinti, hanem a vadászokat is (sok kocsin van vadszállító rács), a lakóautósokat (sokan visznek robogót) stb. azok nem szerepelnek a szabályozásban, mindenhol kerékpártartót írnak. Velük mi lesz?
A rendszám mozgatása sajnos nálam nem nagyon opció, mert igyekszem ráragasztani is a kocsira a rendszámot. Hagytam már el, nem kívánom senkinek azt a tortúrát, mire lett újra rendszám a kocsin.
-
LustaDick123
tag
Most voltam a "sarki autószervizes vizsgaállomáson". Tegnap kaptak csak egy pár soros közeleményt mindössze, amiben informálják őket arról, hogy lesz valami ilyesmi. Semmit nem tudnak.
A vizsgáztató azt mondta, hogyha "szemle", akkor azt ők valószínűleg nem tudják megcsinálni, mert elvették tőlük a szemle jogát (pl. ha színváltozást szeretnél bejelenteni), ezt csak a területileg illetékes NKH vizsgasoron tudják megcsinálni.
Ők csak úgy tudnak bármi papírt kiadni, ha le is vizsgáztatják a kocsit, ami pazarlásnak tűnik (esetemben van még másfél év érvényesség), de jelenleg nem tudja megmondani, hogy milyen papírt kell kiadniuk és mit kell nézniük. -
LustaDick123
tag
válasz truefx #85361 üzenetére
Tudtommal két szabvány van, a 13 és 7 pólusó csatlakozó. Ezekre van mindkét irányból átalakító, akár olyan amelyik csak a kiosztást alakítja át, akár olyan, amelyen van hosszabító is (pl. a leszerelhető horgokon sokszor az elektromos csatlakozó el van rejtve a lökhárító alá és néha rövid a kábel).
-
6030D
Ármester
válasz geotigris9 #85343 üzenetére
Még soha nem mentem egy egész tanknyit tetőn bringával, de annyira nem vészes a fogyasztás, max 5-10 % lehet a km alapján. A koszolódásról annyit, hogy hátul is ugyanannyira koszolódhat, nézd meg milyen egy hatchback vagy kombi hátulja. Ugyan annyi dzsuvát visszahúz a bringára is. Nem mellesleg minden kiálló rész oldalirányú erőt kap, nem szemből, ahogy tervezték a bringán. 15 évvel ezelőtt nekem is tekeredett már meg így műanyag sárvédőm, nem is lehetett visszahúzni.
(#85322) Csápájev: Az nem megoldás, ha ilyennel akasztod fel a két kerekénél, fejjel lefelé? Ha fontos, mennyire lóg le, akkor gondolom nem olyan magas a plafon. A két kapót tengely távolságban felfúrod, a hátsó kereket beakasztod, majd a kormánynál fogva felnyomod az elsőt és beakasztod. Ha nem egy pedelec fully-d van, azt nehéz emelgetni.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
Darko
senior tag
válasz LustaDick123 #85362 üzenetére
Szerintem jól összeszedted azokat a lehetőségeket amik nem egy embernél fognak előjönni problémakánt az igénylésnél. Ez a műszaki adatlap kavarja meg az egészet, mivel az okmányiroda ennek fejében adja ki majd a rendszámot. Szerintem pár nap és pontosabb infók lesznek a rendszám igénylés menetéről. Lehet hogy jövő héten beugrom a Mozaikba megkérdezni.
6030D: alacsonyabb autóhoz nekem is tetőcsomagtartó volt, de a mostanin már nem érem el a tető közepét sem, pedig nem vagyok alacsony (187). Esélyem sem lett volna feltenni a bringákat. Számomra a legkényelmesebb és komfortosabb a vonóhorgos megoldás lett.
http://www.flickr.com/photos/12131426@N03/
-
Hasaggymeg
Topikgazda
Én már több tanknyit is mentem bringával az autó tetején,de nem igazán mértem a fogyasztást.Azt el tudom mondani,hogy autópályán érezhető a + légellenállás,és a bogarakon kívűl ott szinte semmi egyéb szutyok nem éri.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Strezi
őstag
válasz fpeter07 #85341 üzenetére
Gratula, szép lehetett! A közelben (Vordenberg) lakik cimbim, akit párszor biztosan meglátogatok idén közös bringázásra
Jól gondolom, hogy ez nagyrészt(teljesen) aszfalt volt? Ő is mondja mindig, hogy ott egy százas országuti kör nagyon nem olyan mint itthon (Komárom-Esztergom))
Használt LiFePo 15kWh akuk eladóak! ... Passzív ház klímás fűtéssel, 2011 - | Napelem, 2013 - | Tesla, 2019 - ...
-
-
6030D
Ármester
+ Strezi: Ford Kuga, Honda CR-V. Ezekre pakoltam többször, illetve személyautókra, de az alacsonyabb. Én ha felrakom, mindig úgy csinálom, hogy a hátsó ajtót kinyitom és a küszöbre felállok. Kell hozzá egy kis akrobatika, de megoldható. Nálunk ez azért alakult ki így, mert több autón használja a család a bringahordókat, tetőcsomi meg van mindegyikhez, mert box is kerül rá néha. Én ennek csak az előnyét látom, mert nincs útban, ha a csomagtartóban kell pakolni, nem kell levenni, ha már van hozzá zárható anya, nincs a rendszám mizéria, és ugye vonóhorog sincs a kocsikon, bár az lenne a legkevesebb.
Nyilván, ha valaki nem tudja felrakni a tetőre, annak nem lesz megoldás, de nekünk a variálhatóság miatt nagyon jó. Nem téríteni akarok, csak tapasztalatot írtam le.Ami nekem nagyon tetszik még, az a belső sínes megoldások (kombi, SUV, egyterű). Jobb képet nem találtam. Csak ez meg nem családbarát, max 1-2 embernek megoldás.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
Hasaggymeg
Topikgazda
Kisebb autónál is csak a 2 külső bringát tudod feltenni a földről,SX4 nél még azt sem,de több bringa esetén a belső felszereléséhez már fel kell állni a küszöbre.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
CB
senior tag
válasz LustaDick123 #85363 üzenetére
Szinte eddig jutottam ma én is, csak a szekszárdi NKH vizsgaállomáson nem tudtam beszélni azzal a személlyel, "aki mindent tud", mert csak holnap lesz.
Azért az szép lenne, hogy egy olyan eszköz miatt újra vizsgáztatni kellene az autót, ami ugyan azt a rendszámot kapja majd.
Azt tudnám elképzelni, hogy be kell mutatni a vizsgaközpontban, hogy a felszerelt kerékpártartón az összes világítás megfelelően működik. Ezt egy dokumentumban (műszaki adatlap) igazolják.Egyébként bármilyen vonóhorgos autóval használhatod majd, csak minden autóval be kell vinned az NKH vizsgaközpontba a szállítót. A rendszámot a kocsihoz kapod, és a tartóra mindig azt a rendszámot rakod, amivel éppen használni akarod.
Akár kölcsön is adhatod, de előtte a havernak is le kell szemléztetni az autójával, és kérni az autójához egy harmadik rendszámot.40 éves DIMPLE whisky eladó! Érdeklődni privátban.
-
raczger
őstag
Ki használt tartósabban Tubelesst, mik a tapasztalatok?
Még ősszel vettem tl-ready külsőket, hogy akkor idén kipróbálom, de aztán mostanában ismerősöktől hallottam rossz tapasztalatokat is. Gyakorlatilag az egyetlen előnye az, hogy alacsony nyomással mehetsz és nem igazán lehet felütni.Csak montival évi 5-6k km-t tekerek, ebből kb a fele terep. Erre a használatra évente vehetek 2 szett külsőt , ami ha nagyon olcsón szerzem be a külsőket, évente 47k csak a gumi.
Cserébe most még át kellene alakítani a felnit, vennem patront, patronos pumpát és defekt gátló folyadékot.
Csak én érzem azt, hogy egy kis kényelem sok kellemetlenséggel jár?Most azt fontolgatom, hogy inkább eladom a tl ready külsőket és veszek simát. Ha nem megyek eszetlenül akkor nincs túl sok defektem. Tavaly párszor felütöttem, nem nagyon figyeltem a nyomásra (kb annyi volt benne, mintha tubellessem lenne).
Meg hát ha versenyen kapnék defektet, tubeless esetén nagyobb szívás lenne. (Tavaly a mátrát magas nyomással "végigpattogtam", cserébe nem is kellett szerelnem )Másik kérdés: karbon vázam van és terepen sok faág, kő felsértette már a festéket a láncvillán, illetve nagy ritkán mikor felkapja a hajtás a láncot váltásnál, a lánc is belemar. Félek, hogy előbb-utóbb a karbonba vés bele, aztán utána megreped. Ezt mivel lehetne kivédeni? Sima fólia volt rajta eddig is, az semmit sem ért.
www.movat.hu - http://bit.ly/2mIziA4
-
Strezi
őstag
válasz raczger #85373 üzenetére
Én használok, nagy megelégedéssel. Nem hiszem, hogy valaha visszatérnék belsős rendszerre Nagyon zúzós, köves és tüskés terepeken is használtam már, semmi gond nem volt. Gyakorlatilag hónapok óta nem kellet pumpálni sem. Ahogy most látom, egyszer kell szerelni, aztán másodszor amikor elkopott a gumi. Felniszallag, szelep pedig egyszeri beruházás.
Nem értem a számolásod, belsővel nem kell ugyanúgy külsőket cserélni? Vagy szerinted 47ezer csak a TL "felár"? Kb minden jobb külső már min TL ready.. Amúgy meg a lötty arra is van, hogy megoldja a nem TL-ready külsőkön is a tömítést.
Ha meg mégis defekt van menet közben, akkor ugyanúgy teszel mintha belsővel lenne. Jó, kicsit trutyis leszel max, de nem vészes. Patron nem kell emiatt, visszajavítani tuti nem fogod tubelessre menet közben.
Szóval nekem abszolult pozitív eddig a belsőnélküli használat!
Hozzáteszem, hogy volt, azaz lett volna defektem, de csak egy kis sziszegést lett belőle, aztán visszazárt a rendszer. Azóta sincs vele gond.
[ Szerkesztve ]
Használt LiFePo 15kWh akuk eladóak! ... Passzív ház klímás fűtéssel, 2011 - | Napelem, 2013 - | Tesla, 2019 - ...
-
LustaDick123
tag
Az egyszeri műszaki szemlét még megérteném, de nem értem minek, mikor egy EU-ban gyárott, EU-ban kiállított minősítéssel rendelkezik a tartó (az enyém pl. nagyszériás holland tartó).
A minden kocsival történő vizsgálat megint felesleges, mert ha a tartómnak van "műszakija" az azt jelenti, hogy szabványos. A kocsimnak van vonóhorga, érvényes műszakija azaz megint szabványos. A hátfalra sezrelhető tartónál nem is tudom mit vizsgálnak, mert ha valaki valamit nem jól húz meg, akkor máris lifeghet az egész...
Ha trollkodni szeretnék, ezután kb. minden utánfutót le kell vizsgáztatni minden autóhoz.
De ez az intézkedés megint nem ér semmit akkor, ha A tartóval elindítom a rendszámkérést és B tartóval használom. Mellesleg megöli pl. a kölcsönzőket is.Remélem az lesz ebből az egészből, hogy be kell csak sétálni az okmányirodába és kérni kell a rendszámot. Aztán ha azt valaki vonóhorgos tartóra rakja, akkor arra, ha hátfalra szerelhetó vagy vadrácsra akkor arra. A lényeg, hogy a rendszám látható legyen, legyen megvilágítva és a fények is láthatóak legyenek. Ez lenne az egész lényege, nem kellene túlbonyolítani. Remélem valami újság már szedi össze az infókat és hamarosan kiderül az igazság.
-
ivana
Ármester
válasz LustaDick123 #85376 üzenetére
A magyar bürokrácia borzalmas, konkrétan egy motorcsere lepapírozása is bonyolult, ilyen máshol a világon nincs a motorszám máshol nincs is nyilván tarva, nyugodtan cserélheted típus azonosra.
Normálisabb helyeken az adózás euro besorolás szerint megy, nem köbcenti vagy teljesítmény szerint... Az is egy vicc, hogy veszel egy swiftet 150-ért és fizess rá vagyon (!) szerzési illetéket. -
hegyimorc
senior tag
válasz raczger #85373 üzenetére
"ismerősöktől hallottam rossz tapasztalatokat is."
Miket?
Nekem csak jó tapasztalatom van.
Pumpából létezik olyan ami patronnal is működik, de anélkül is, én ilyet hordok, de még sosem használtam, mert nem volt rá szükség. (1 év alatt összesen egy olyan szúrás volt amin spriccelt a tej, de olyan gyorsan befoltozta magát, hogy még a nyomásveszteség is elhanyagolható volt)
Eladó 100km-t futott CUBE SL Cross Race fitness bringa 460eFt helyett 300eFt-ért (kb 175-195cm közötti magassághoz) : https://goo.gl/acsjPA
-
geotigris9
tag
válasz Strezi #85374 üzenetére
Én is gondolkodom egyszer már kipróbálom már ezt trutymólást.
((( Hallgass Szabad és Független Tilos Rádiót FM90.3./Tilos.hu Mert megéri! )))
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz geotigris9 #85379 üzenetére
Jó sok defektet kellene kapjak egymás után ahhoz,hogy azt a trutymót belenyomjam a gumimba. Amúgy meg sok esetben (verseny,csapatos terepezés stb.) életmentő is lehet.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Bandi18
tag
Sziasztok
Kis segítséget szeretnék kérni. Vásároltam egy Giant XTC vázat (hardtail) elvileg 2007 környéki.
Nyeregcsövet nem kaptam hozzá, viszont a bikepedian megnéztem az összes szériát 2004-2010 között és mindnek a nyeregcsöve 30.9-es.Meg is rendeltem, de tegnap belepróbálva szorul (kb 1-2 mm hiányzik). Hívtam a boltot ott azt mondták, hogy lehet hogy csak a bilincs miatt lehet ez és hogy lejebb a nyeregcső már valószínűleg 30.9-es és próbáljam átnyomni azon a 2 centis szakaszon ahol a bilincs van.
Ez mennyire lehet igaz ? Félek hogy elreped a váz :S
-
Runner_fxr
Ármester
válasz Hasaggymeg #85380 üzenetére
Itt a lényeg inkább az, hogy az alacsonyabb nyomás miatt jobb lesz a tapadásod. Ez a jobb defekttűrés csak egy másodlagos szempont.
Bandi18: Igen, szorulhat a bilincsnél kicsit, de ha túl vastag a nyeregcső, akkor azt baromi nehéz belenyomni, de ha bizonytalan vagy, kell egy tolómérő és megméred a csövet és a vázat is. Egy kis zsírt sem árt tenni a nyeregcsőre.
[ Szerkesztve ]
-
geotigris9
tag
válasz Hasaggymeg #85380 üzenetére
Egyik nagy bringás barátom azt mondta valamikor amikor szóba került téma, hogy attól idegenkedik, hogy valami ott a kerékben lötyög stb. nem tudott annyira konkretizálni.
Engem a némi plusz költség ami visszafog meg nincs tapasztalatom mit adna többet (itt érzésre gondolok) a hiperlapos gumi tapadásban.
Néha meg jó is ha szét kell szedni és javítani a defektet, csak azért, hogy kicsit szerelni keljen. Az más kérdés ritkán van "ideális" jó körülmények között defekt. (Nem kell rohanni sehová, nincs hideg, nincs sár, eső van hozzá kéznél minden cucc, meg némi "kedv" is. Most ide értve a vadonbéli javítást is tehát, ha rögtön megcsinálom.)((( Hallgass Szabad és Független Tilos Rádiót FM90.3./Tilos.hu Mert megéri! )))
-
Bandi18
tag
válasz Runner_fxr #85382 üzenetére
Hali
Bemértem 30.6-ot mértem a bilincsnél. Na megzsírozom aztán hátha becsusszan mert ha toltam volna erősebben bement volna.
-
6030D
Ármester
válasz geotigris9 #85383 üzenetére
Én általában nem otthon szoktam defektet kapni, így számomra csak előny, ha nem kell szerelni. Nekem is tervben van a lötty, szerintem már jövő hónapban.
Ki milyet használ? Most mondtak olyat, hogy vizes bázisú jobb, mert jobban oszlik. A többi milyen? Kell hozzá külön oldószer, ha ki/le akarom szedni a felniről, gumiról?Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
Emtra Prime
csendes tag
Mi a véleményetek az új 4800-as Tiagraról és a 2017 soraról?
Azt olvastam, hogy az új Tiagra és a mostani 105 között nem olyan nagy a különbség, és átlagnak megfelel, illetve olcsóbb is így egyfajta konkurenciát csinált a shimano.
E.P.
-
nagyúr
válasz Emtra Prime #85387 üzenetére
Azt nem az előző 105-höz képest írták? Csak mert az 5700-as még 10 sebességes az 5800-as már 11. A 4700-as új Tiagra meg szintén 10.
[ Szerkesztve ]
Més que un club!
-
raczger
őstag
válasz Strezi #85374 üzenetére
47k ezer (ez az őszi akcióban volt ennyi, most drágább) a 4db tl gumi, míg ugyanebből a nem tl pedig 32k.
Most vettem észre, hogy az egyik külső amit rendeltem nem 29-es, hanem 26...Milyen terepen és mennyit mész egy évben? Én azért nem csak túrázgatok, nem óvatoskodok, nem állok meg egy pocsolya miatt, stb.
(#85378) hegyimorc: Volt párszor olyan defektje, amit nem fogott meg a hab.
Illetve tavaly Partinak is volt egy lass údefektje:
"Galyatető után kaptam egy lassú defektet, amivel egy darabig még tudtam haladni, de az utolsó frissítő előtt már nagyon kopogott a felni, tolnom kellett a bringát."
Persze be lehet tenni a belsőt, de akkor ki kell venni a szelepet, belső be, aztán otthon meg újra szerelni.Igazából attól félek, hogy plusz pénzért csak plusz macera lesz és az egyetlen előnyöm, hogy kicsit alacsonyabb nyomással mehetek, ami persze nem lenne rossz, de nem feltétlen szükséges nekem.
Tudtok esetleg mutatni jó tubelesses külsőt nem aranyáron? Eddig Rocket Ron + Racing Ralphal mentem, ezekből a TL 2x annyiba kerül, mint a sima. 16k (itthon kerül most ennyibe) egy gumiért nagyon sok.
Ebike-on 10k alatt 3 ilyen gumi van, de ránézésre egyiket sem merném megrendelni.[ Szerkesztve ]
www.movat.hu - http://bit.ly/2mIziA4
-
hzsolee
őstag
Bocs, igazándiból csapajevnek kellett volna válaszolnom, hozzászólásaiból azt vettem ki mintha feljebb szeretné húzni, hogy alatta több hely maradjon.
A feleségem szerint 2 hibám van. Az egyik, hogy nem figyelek rá, a másikra nem emlékszem... ( . )( . ) Nagyon difficult az élet... meg schwer..."
-
Strezi
őstag
válasz raczger #85390 üzenetére
Tehát két garnitúrára 15 ezer a felár, az már emészthető Nekem mindenképpen megéri!
Elég kemény terepeken megyek itthon és külföldön, régen meg XC elitben Pl. itt hat nap volt, több EWS szakasszal és gyakolrtilag több helyen kilométereken át csak köves vízmosásokban Ott konkrétan nem engednek belsővel menni, mert mindenkinek szopás a defektjavításokra várni.. Nem két emberrel és bringával van tapasztalatuk a túravezetőknek
Két hete Finale Ligure -ban (szintén enduro EWS) pályákon is mentünk ott is csak az kapott defektet, akinek belsője volt ...
Összességében nem megyek sokat évente (mert 12 év kihagyás után tavaly nyár végén ülétem vissza a bringára ), de eddig nekem egy egyértelmű sikersztori a belsőnélküli rendszer immáron két bringán is...
Michelin Wide Gripper R2 TL Folding (XC / trail bringa) és Maxis DHF meg Minion SS(trail bringa) gumik vannak fent.
[ Szerkesztve ]
Használt LiFePo 15kWh akuk eladóak! ... Passzív ház klímás fűtéssel, 2011 - | Napelem, 2013 - | Tesla, 2019 - ...
-
Bandi18
tag
válasz Runner_fxr #85389 üzenetére
CsakaRokko
-
Kickass
őstag
válasz Golota #85395 üzenetére
Sziasztok!
Segítenétek beárazni egy bringát? Komolyabbra szeretnék váltani és eladánál jó lenne valami piacképes kiindulási ár:
Cube Appear váz
Manitou Axel Comp 80 villa
FSA kormánycsapágy
SLX váltókarok
elöl Deore, hátul XT váltó
Deore hajtás
Avid DB7 mechanikus tárcsafék, Avid FR5 fékkarok és 180as Cleansweep tárcsák elöl-hátul
Cube nyereg
HG50 sor és HG93 lánc (kb 250km van bennük)
Kenda Coyote gumik, fekete duplafalu felni (márka ismeretlen), fekete DT küllők, Shimano gyorszáras első és hátsó agyMinden szép állapotú, a vázon elöl a fékbovden miatt van egy kis kopás.
Előre is köszi!
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Golota #85395 üzenetére
Amint az a tolvajkergetők című videosorozatból is kiderült,még azzal sem mész sokra...talán ha amolyan Zack-osra veszed a figurát,de akkor közmunka fenyeget.
Kickass...most már csak kép kell.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
zack
nagyúr
Syntace kormány maga az álom. Nagyon kényelmes, a 680mm pedig nagyon optimálisnak tűnik.
Samsung Galaxy Z Flip5 256GB Platinum Silver (online exkluzív) <<>> Vsonic GR07 + Sony Hi-Res WI-H700 + Sony Hi-Res WI-1000X <<>> Spotify Premium<<>> LG 65" C31LA + LG S80QR 5.1.3
-
Kickass
őstag
válasz Hasaggymeg #85398 üzenetére
nem a legjobb de most csak ez van
Új hozzászólás Aktív témák
- DJI Mavic Mini Fly More Combo
- Insportline Airbike Pro 2022 otthoni / edzőtermi szobakerékpár (air bike)
- DJI Mavic 3 FMC drón szett - 2 kamera, 4/3" CMOS - 3 akku, 2 táv, koffer
- DJI Mini 4 pro FMC drón - 3 akku, RC2 táv, 2 táska, Filterek, 2025. decemberig garancia, DJI Care
- DJI Air 2s FMC drón 7 akkumulátorral!!! - 5,4k video, 1" SONY CMOS