Új hozzászólás Aktív témák

  • planbmokus

    senior tag

    válasz Hasaggymeg #93400 üzenetére

    Valószínűnek tartom, hogy az átütőtengelynek azért van köze a mechanikához, mert egy sokkal merevebb tengelyen fekszik fel az egész alap, ergo a csavarodás minimálisra vagy közel 0-ra csökkenthető. Így a racsni mechanika minimálisan sem tud szögben állni az agytesthez képest. Mivel itt nagyon precíziós mechanikáról beszélünk, akár 1-2 fok eltérés is "nem ideális helyzetet" teremt.
    Vannak olyan gyártók, akik ezt megpróbálják gyorszáras agyaknál is csőtengellyel áthidalni (Mavic, Fulcrum, DT, Roox, Novatec, A2Z,....), viszont ugye bizonyos méretek adottak, így a végtelenségig nem növelhető az átmérő, maximum az anyagokkal tudnak játszani...

    (#93408) Tothgera30 : Nagyon sok mindent kipróbáltam már életemben, szerintem ezt Te is tudod, de azt kell mondjam, hogy a régi, 4X versenyzésre használt hegesztett Singletrack/Roox/DT kerékszettjeim, amiket akkor a legbrutálisabbnak éreztem, közelében sincsenek a jelenleg használt 29-es Mavic Crossone-nak. Könnyebb, erősebb, szebben fut. Régebben is használtam Mavic felniket, de ez az első komplett kerékszettem. És a 24 küllő is elég szexi! :D

    [ Szerkesztve ]

    "Minden állat egyenlő, de egyes állatok egyenlőbbek a többinél." (George Orwell - Állatfarm)

Új hozzászólás Aktív témák