-
Fototrend
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
trialboj
őstag
válasz Runner_fxr #94846 üzenetére
Itt azért kicsit megbillent alattam a szék.
"Egyébként pont a hardtail pedelec montinak nem látom semmi értelmét. Iszonyú merev váza van, és a hatótávja nem lesz sokkal nagyobb mint egy komolyabb fully-nak."Még talán messze van az elhatározás hogy villanygépet vegyek, de mindig is a hardtail érdekelt, főleg mert én inkább túrázni szeretek, és gondoltam ott nagy előnyökkel indul. Illetve mert sokkal olcsóbb karbantartani mint bármilyen am/trail montit.
Ennek majd lehet még utána nézek, hátha más is foglalkozik vele, de elég elszomorító lenne ha csak a fullos gépeken érné meg az elektromos rásegítés. Aki nem a hegyekben él, az mit kezd a 140es rugóúttal csupa 300méteres dombokon?!
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
-
-=RelakS=-
veterán
válasz jjeahh #94849 üzenetére
Szerintem a boltos bringámon lévő házibarkács led lámpa gyengébb (note to myself: kipróbálni) ennél, de ott is megvolt az az érzés, hogy néda, látok!
Amúgy ha egy hozzáértő végigolvasná az egész testbike-ot, lehet, hogy könnyesre röhögné magát.
Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
Runner_fxr
Ármester
válasz trialboj #94851 üzenetére
Én természetesen MTB felhasználás mellett mondtam azt, hogy nem igazán látom az értelmét a merev vázas pedelec montinak. Ha valaki inkább light terepen túrázna, vagy inkább Cross stílusba használná, akkor persze lehet létjogosultsága egy merev vázas gépnek is. Biztos én gondoltam rosszul, de ha valaki MTB-ot szeretne venni, akkor feltételezem, hogy menne vele rendes terepre is. Amikor normál hajtású gépet veszünk, akkor persze egy csomó előnye lehet a hardtail-nek a fully-val szemben. Legfontosabb a kisebb súly és a merevsége, ami miatt sokkal jobban fogsz vele haladni síkon és fölfelé, mint mondjuk egy AM/Enduro géppel, és ha ugye nem vagy egy vadulós, nem használod ki a rugóutakat, akkor adja magát, hogy merev XC gépet kell venni. Viszont pedelec hajtás mellett ez kb pont lényegtelen. Én használtam már mindenféle pedelec montit, merevet, fully-t, kisebb és nagyobb rugóúttal. Őszintén szólva, mindegyikkel ugyan olyan faszán mentem fölfelé, sőt, a fully még talán jobb is fölfelé. A hardtailben a motor egy kicsit erősebbnek hat, amikor megindulsz vele, de kb ennyi. A közepe meg olyan batár merev a motor miatt, hogy el sem hinnéd. Lefelé meg nem kérdés, hogy melyik a jobb, élvezetesebb, még akkor is ha nem használod ki teljesen. Én sem használom ki közel sem tudását, ennek ellenére sokkal jobban élvezem a fully-t. A nagyobb költségű karbantartás számomra kissé viccesen hangzik, ne haragudj érte. Amikor 1-1,5 milliós gépekről beszélgetünk, akkor plusz egy teló időszakos karbantartása, és mondjuk nem verseny szintű felhasználás mellett a forgáspont csapágyainak a cseréje pár évenként, nem hinném, hogy akkora érvágás lehet, vagy egyáltalán érv lehet egy hardtail mellett. Véleményem szerint, aki rendes MTB felhasználásban gondolkodik és pedelec gépet szeretne, annak erősen megfontolandó a 140-160mm közötti AM/Enduro kategória, mivel itt van a legnagyobb értelme a rásegítésnek, ezek a gépek a legélvezetesebb pedelec montik.
[ Szerkesztve ]
-
6030D
Ármester
válasz trialboj #94851 üzenetére
Egyenesen jön le a dombról, nem az úton.
Szerintem Runner arra gondol (szerk.: egyszerre írtuk), hogy ha már rásegítéssel mászol, akkor nem 8-9 km/h-val fogsz felfelé mókus kerekezni, mint HT-lel, hanem nagyobb sebességed lesz. A fully felfelé is jobban tapad. Lefelé meg egyértelmű, hogy jobb lesz.
Cserében felfelé is ad olyan önbizalmat, hogy azt hiszi valaki, hogy tud biciklizni, aztán lendületből dobja be magát a hegyoldalba.[ Szerkesztve ]
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
Sleek
senior tag
Sziasztok tudna valaki 23 mm es országúti külső gumit ami kicsit strapabíróbb mint a continental ultrasport II ?
Nincs 200km a gumiban és tele van a kis kavicsok nyomával. Pedig nem sóderes úton mentem vele.
Tehát igazából valami keményebb keverék érdekelne.
Köszönöm szépen<OLYMPUS E-M10II VÁZ + EZ-M1442 II ,Canon R8 EF 24-70mm f/4L IS USM , TAMRON 70-210mm f/4 Di VC USD , SIGMA 150-600MM><Kross Level A2 Merida Scultura 300 ,Wilier GTR Team Rim Giant Xtc Slr 2 >
-
Runner_fxr
Ármester
Ha nem valami alap gépet veszünk, hanem mondjuk egy 10 kiló körüli karbon XC-t, most őszintén szólva, azzal azért nem nagy kunszt az 1500m szint, rásegítés nélkül sem. Épp ezért ott nem látom értelmét. Viszont 1500m szintet mászni 140-160mm rugóúttal, már azért más szitu.
És igen, igazad van ebben, kezdőknek is sokkal jobb lesz a fully, most azért 2,8-as plusz-os kerék, mondjuk 140-es úttal, vagy kicsit nagyobbal, hatalmas biztonságérzetet tud nyújtani, még egy kezdőnek is. Bár akkora durung külsőkkel a merev sem rossz, viszont árban elég közel a fully. Nem éri meg.
[ Szerkesztve ]
-
ígyvanferi
addikt
Na jó, de hogy mi van Ausztriában, meg idehaza, az két eléggé eltérő dolog.
Pár hete voltam kint egy hétvégét Saalbach-Hinterglemmben, ahol azon túl, hogy eleve rengeteg volt a bringás, a 70-80%-uk rásegítésessel ment. Legalábbis a MTB-vel csapatók, mert sok országútis is volt.
-
StLui
veterán
válasz ígyvanferi #94859 üzenetére
a bringa árát nem a magyar piac fogja befolyásolni, hanem a nemzetközi, ott pedig már, ahogy te is tapasztaltad bőven elterjedt az e-monti, ezen már nem fog múlni az ár, sőt bitang nagy a kereslet rá
Könyvelőirodába önállóan dolgozni tudó könyvelőt, bérszámfejtőt keresek Dunakeszire
-
Golyobis
aktív tag
Sziasztok, a kresz értelmezésével kapcsolatban lenne kérdésem:
Az idekapcsolódó cikk vagy bekezdés vagy micsoda (idézet, na):
"(1) Kerékpárral a kerékpárúton, a kerékpársávon vagy erre utaló jelzés (117/c. ábra) esetében az autóbusz forgalmi sávon, ahol ilyen nincs, a leállósávon vagy a kerékpározásra alkalmas útpadkán, illetõleg - ha az út és forgalmi viszonyok ezt lehetõvé teszik - a lakott területen kívüli úton, a fõútvonalként megjelölt úton az úttest jobb széléhez húzódva kell közlekedni."
Én úgy látom, hogy az idézet azokat az utakat nevezi meg, ahol biciklizni szabad, de akárhányszor is olvasom el, nem találom benne azt ami a nem "lakott területen kívüli út" vagy "fõútvonalként megjelölt út" (tehát a hagyományos értelemben vett mellékút magyarul).
Ez azt jelentei, hogy a mellékutakon az írott törvény szerint nem szabad bicilizni, mivel ez nem szerepel abban a felsorolásban ami meghatározza, hogy milyen utakon szabad biciklizni?Megjegyzem, hogy ez nem gyakorlati kérdés, nem arról van szó hogy nem merek kimenni a mellékutakra, vagy hogy félek hogy megbüntetnek, ez inkább elméleti kérdés ami az írott törvény hiányosságának feltárására irányul, vagy arra hogy hol értelmeztem félre azt én magam.
-
ivana
Ármester
válasz Golyobis #94861 üzenetére
A kresz csak államilag vagy önkormányzatilag kezelt közutakra vonatkozik (illetve egyes esetkben magán utakról, ha azok csatlakoznak a közúthálózathoz) Az erdészeti utakról más törvény rendelkezik, ott az a mérvadó. Egy két tábla közti földút pedig simán lehet, hogy amúgy rendes közútnak számít, ha esetleg nem az akkor megjelölni kellene ha nem akarsz átmenő forgalmat.
A lakott területen kívüli út az itt kb. mindent jelöl, az nem kreszben definiált fogalom, csak annyit jelent, hogy út ami lakott területen kívül van.[ Szerkesztve ]
-
Sleek
senior tag
válasz Golyobis #94861 üzenetére
Ez kb olyan mint az erdő törvény egy időben.
Az egyik törvény azt írja ,hogy kerékpárral jelzett turista úton közlekedni tilos.
Tehát elvileg csak olyan utakon lehet ami nem jelzett.
Erre rá két törvénnyel arrébb az van írva.
Kerékpározni tilos minden erdészeti úton ami nem jelzett turista út...<OLYMPUS E-M10II VÁZ + EZ-M1442 II ,Canon R8 EF 24-70mm f/4L IS USM , TAMRON 70-210mm f/4 Di VC USD , SIGMA 150-600MM><Kross Level A2 Merida Scultura 300 ,Wilier GTR Team Rim Giant Xtc Slr 2 >
-
Zsolt74
senior tag
Használtan a pedelec kerékpárok már kezdenek megfizethetőek lenni.
300.000-400.000Ft körül már egészen korrekteket lehet venni.
Tegnap kapta meg a feleségem a Bosch-os rendszerű trekking kerékpárját.
Nagyon tetszik neki, itt a -budai hegyekben enélkül nem nagyon jött volna el velem bicajozni, mert bármerre megyek dombnak felfelé kell elindulni.
Legtöbbször Eco fokozatban megy vele, hogy azért erőt is kelljen kifejtenie.
Én nem szoktam sietni sehova ,inkább csak kényelmes tempóban bicajozok, így nem létszűkség nekem egy fully.
Nagyon durva terepre ha lehet nem megyek. persze rossz úton jól jönne, mert kényelmesebb, de azért nem adnék plusz több százezret, hogy fully-m legyen.
Újonnan én se nagyon vennék elektromos kerékpárt, de használtan félár alatt már azért megvehetőek, az 1-2 éves bicajok.Zsolt
-
Sleek
senior tag
Elvileg most már minden erdei úton közlekedhetsz amit nem tilt az erdőgazdaság.
Ebben csak az a gond ,hogy sok esetben csak egy útra tesznek ki tiltó táblát. Tehát ha , pl fakitermelés van stb akkor nem minden esetben tudja a bringás ,hogy oda nem szabad bemenni , mert van kismillió út . De csak egy tábla van...
Az erdész vadász sok esetben kiskirálynak érzi magát.... Ebből szokott a gond lenni.
Bár mostanában azért akad normális is köztük aki elmagyarázza a szitut .<OLYMPUS E-M10II VÁZ + EZ-M1442 II ,Canon R8 EF 24-70mm f/4L IS USM , TAMRON 70-210mm f/4 Di VC USD , SIGMA 150-600MM><Kross Level A2 Merida Scultura 300 ,Wilier GTR Team Rim Giant Xtc Slr 2 >
-
IMIIKE1998
őstag
válasz Runner_fxr #94816 üzenetére
Értem, hogy amit linkeltem, nem egy nagy cucc, de nekem nem DH-ra meg hegyre kell, hanem sík alföldi terepre, max. döngölt kavicsos útra.
-
6030D
Ármester
válasz Runner_fxr #94858 üzenetére
Nem a táv/szint öl meg, hanem a tempó!
Golyobis: ha konkrét esetre gondolsz, ami megoldásra vár, nyugodtan leírhatod. Amúgy meg túl van szerintem hajszolva mindenhol ez a bringás kresz kérdés. Ne csinálj nagy hülyeséget a rendőr előtt, és nem fog veled foglalkozni. Nekem soha nem volt gondom velük, pedig találkoztam nem eggyel, aztán a prizma/csengő/lámpa szentháromságból az utolsó van fent a bringán (2 villogó formájában), az is csak akkor, amikor már korán sötétedik. Illetve nem megyek fel olyan útra, ahol táblával tiltják a bringát. Kanyarodásnál kéz kirak, út szélén mész, nem bántanak. Szerintem.
[ Szerkesztve ]
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
Golyobis
aktív tag
válasz r.levente75 #94862 üzenetére
Szia köszi a válaszokat mindenkinek.
Én mellékútnak azokat az utakat értettem, amik akár városon belül vannak és nem főútként vannak megjelölve, lehet hogy csak "sima út"-nak kellett volna mondanom, tehát pl az út amin a legközelebbi ABC-hez szoktam lejárni a házamtól (ami ugye se nem főút, mert a kresz egyértelműen megnevezi hogy mi számít főútnak, se nem lakott területen kívüli út, hiszen a városom közigazgatási határain belül helyezkedik el, méghozzá a lakóövezeten belül.
-
Sleek
senior tag
válasz rétisün #94857 üzenetére
Köszönöm megnézem akkor.
Drága móka lesz ez az országúti bringázás ha ilyen közönként kell gumit cserélni mint pl a continentalt<OLYMPUS E-M10II VÁZ + EZ-M1442 II ,Canon R8 EF 24-70mm f/4L IS USM , TAMRON 70-210mm f/4 Di VC USD , SIGMA 150-600MM><Kross Level A2 Merida Scultura 300 ,Wilier GTR Team Rim Giant Xtc Slr 2 >
-
Runner_fxr
Ármester
válasz IMIIKE1998 #94868 üzenetére
Amit linkeltél az nem pedelec, hanem egy gagyi kínai elektromos robogó, valószínűleg ólom akkuval. Az egy tesco-s szemét, ipari hulladék, nem is alkalmas kerékpározásra, mert nem az. Ha alacsony a költségvetés, akkor a jelenlegi bringád alakítsd át egy értelmes átalakító szettel, ilyet kapsz kb 250 ezer körül, vagy szétnézel a használt piacon.
(#94869) 6030D: Jó, az is igaz. Nem mindegy, hogy mennyi idő alatt teljesítjük. De ettől függetlenül egy 15 kg-os Enduro-val hegyet mászni, nem egy élmény. Rásegítéssel meg az.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz IMIIKE1998 #94868 üzenetére
Azt nem viccből linkelted? Én poénnak gondoltam.
Múltkor ment egy ilyen szörny előttem: a két kerekének külön nyomvonala volt, úgy csálézott szerencsétlen az úton hogy csak lestem.
Més que un club!
-
zoli03
őstag
válasz IMIIKE1998 #94868 üzenetére
Ha olyat veszel, amit linkeltél, azzal csak szopatni fogod magad, nagyon hulladék kategória. Haverom a szervizben már nem is szereli őket, csak akku és gumicserét vállal rajtuk, kb rosszul van már, ha meglát egyet . Az elején még elszerelgette őket, de nagyon szar anyagokból vannak összerakva, meg szerelni is nehéz, az alkatrész se olcsó. Vannak normálisabb elektromos robogók, csak azok drágábbak.
-
Strezi
őstag
Eladó a piroskám:
https://ebikeshop.hu/ebike/akcio/bizomanyos/bh_evo_jumper_29_2015Szerintetek jól lőttem be az árat? Benne van az 520-as SPD, ha kell a vevőnek.
Használt 14.3 kWh LifePo akkuk eladók ... Passzív ház klímás fűtéssel, 2011 - | Napelem, 2013 - | Tesla, 2019 - ...
-
veterán
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Runner_fxr #94846 üzenetére
Tudom én,hogy érzelmi dolog ez,de nálam sokkal élesebb a "magadtól mész vs. motor segít" dolog közötti határ mintsem,hogy egy kategóriába sorolhatnám őket.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Runner_fxr
Ármester
válasz Napfénysüti #94873 üzenetére
Én is azt hittem, hogy viccnek szánja.
Ha robogó kell akkor egy ilyet kell venni: Gilera
Ha még a nick nevem is ez, gondolhatod milyen gép. 180-as kétütemű, letépi az arcod.
Nem ilyen villanyos vackokkal bohóckodnék 150-200 ezerért, aztán megy 20km/h-val. Ez megy 150-160-at is.[ Szerkesztve ]
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Runner_fxr #94878 üzenetére
Azt senki nem tudta komolyan venni.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
6030D
Ármester
válasz Strezi #94875 üzenetére
Ha nem kell, akkor engedsz 1 %-ot az árból, mert 7500 Ft újonnan a pedál. Amúgy az árra nem tudok mit mondani, de mostanában inkább megy a középmotor, és olyan is van ennyiért. De ne legyen igazam. Hajrá!
Erre megy valaki? Ha esetleg valaki volt már: mit jelent a kizárólag szilárd útburkolaton halad, így bármely időjárási körülmények között tekerhető. Az full aszfalt, vagy azért van benne valami köves is?
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
DUB Inc.
aktív tag
A Merida felrakta az új modelleket... Lesz Gravel bike is.
https://www.merida-bikes.com/en_int/bikes/road-fitness-gravel/cyclocross/2018/cyclo-cross-400-9368.html
[ Szerkesztve ]
-
Runner_fxr
Ármester
válasz Strezi #94875 üzenetére
Szerintem rendben van az ára (bár tényleg a középmotor kelendőbb mostanában, és jobb is montiba, de viszont ez fully, ennyiért meg nem rossz). De majd az idő eldönti, hogy mennyire akarják megvenni. Enyémet nyár elején 1 milláért elvitték volna, viszont akkor még nem akartam eladni. Most meg 900-ért sem kapkodnak utána. Pedig ahogy szétnéztem az aprón pedelec ügyben, az egyik legjobb vétel az enyém jelenleg.
Hasaggymeg: Nem is egy kategória a kettő, ezt soha nem is állítottam. Csak azok a fránya előítéletek ne lennének, meg a jó öreg pöcsméregetés.
Komolyra fordítva a szót, ha túl tudsz lépni azon, hogy a magyar "szakértő, ultra kerékpárosok" körében megvetnek, lenéznek, keresztre feszítenének, akkor rájössz, hogy kib@szottul jó.[ Szerkesztve ]
-
6030D
Ármester
válasz Runner_fxr #94882 üzenetére
Ha valaki gyenge, akkor pont a p*csméregetésre jó a pedelec. Hosszíccsa'!
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
-
jackbacsi87
senior tag
Facebookon ezt írják:
A PT 100 kilométeres túratávja nehéz, de aki a kihívásokat keresi, mindenképpen ajánljuk! Felkészülést igényel a jelentős szintemelkedés és a hossza miatt. A táv országúti kerékpárral is teljesíthető, végig szilárd útburkolaton halad, és nem utolsósorban a Pilis legszebb helyeit érinti! Fontos a kiírásban szereplő rendszabályok betartása, az üzembiztos kerékpár, sisak és a KRESZ betartása.
A túra során 4 frissítőpont segíti az energiapótlást. Idei évben az induló csomagban lesz egy energiaszelet és egy 0,5-ös ásványvíz, ezen kívül egy étkezési kupon, amit a helyszínen egy kemencében sült kenyérlángosra be lehet váltani. Az állomásokon a helyi viszonyoknak megfelelően szintén lehet vizet, gyümölcsöt vételezni. A 100 km-es távon izotóniás ital, banán lesz 5 ponton kihelyezve a pályafelügyelőknél. A Profi100-on a szintidők rögzítésre kerülnek: arany (5 óra), ezüst (6 óra) és bronz (7 óra) éremmel ismerjük el a szintidő alatt teljesítőket. A frissítő és ellenőrző pontok üzemeltetése szabályozva lesz, aki nem éri el időben azokat, az a szintidőn kívül a saját örömére kerekez. -
Sleek
senior tag
Szép estét ezt a szöveget ki ,hogy értelmezné ?
Continental többféle szövetosztályt használ: 22 tpi, 28 tpi, 60 tpi, 110 tpi 180tpi . A tpi egy viszonyszám, amely azt mutatja meg, hogy egy hüvelykre (2,54 cm-re) hány szövetszál esik. Minél finomabb a szövet, annál rugalmasabb és áthatolhatatlanabb a köpeny. Minél durvább a szövet, annál merevebb és vágásállóbb lesz a köpeny.
Ezt azért nem értem mert ugye írja ,hogy minél finomabb a szövet annál nehezebben kapsz defektet mert nem hatol úgy át rajt a tüske pl.De ott van ,hogy minél durvább a szövet annál vágásállóbb lesz. Viszont ha defektem van akkor általában átvágja valami a gumit... Pontosan akkor ,hogy van ez? Milyen tpi s gumit kell nézni ?
[ Szerkesztve ]
<OLYMPUS E-M10II VÁZ + EZ-M1442 II ,Canon R8 EF 24-70mm f/4L IS USM , TAMRON 70-210mm f/4 Di VC USD , SIGMA 150-600MM><Kross Level A2 Merida Scultura 300 ,Wilier GTR Team Rim Giant Xtc Slr 2 >
-
IMIIKE1998
őstag
válasz Runner_fxr #94878 üzenetére
Nekem nincs jogsim, ezért keresek olyat, aminek 300W alatti a teljesítménye, ugyanis így jogsi nélkül is vezethető.
-
Acef
addikt
Igen, ezt így nehéz értelmezni, és nem is csa a szövetsűrűség számít.
A gyártók honlapját nézd meg.
A conti honlapja [link]Continental - defektvédelem
"adott 9-féle a Conti által szabadalmaztatott defektvédelemi technológia: Vectran Breaker, Plus Breaker, PolyX Breaker, Safety System Breaker, Safety Plus, NyTech Breaker, Puncture Protection, Dura Skin, és Hardshell. Ezek közül a Vectran Breaker, a Plus Breaker, illetve a Safety Plus biztosítja a leghatékonyabb defektvédelmet, az első könnyű, de drága, mivel űrtechnológia, így a legmagasabb szintű országúti külsők kapják meg, a második a túra/városi modelleken alkalmazott, az utóbbi E-Bike-okon. A második szint a PolyX, amelyet a kissé alacsonyabb árfekvésű országúti modelleken találunk. A Puncture Protection és a Safety System egyszerűsített Plus Breaker technológia túra/városi modellekre, a NyTech pedig egy alaptechnológia országútra nejlon szövettel rendelkező modellekhez. A Hardshell megerősített szövet országútra ütöm-vágom használathoz, ennek montis párja a DuraSkin, mindkettő inkább a felütéses defektek megelőzésében jeleskedik. A montis Protection Apex és Protection is részben ide tartozik: ezek a technológiák extrémebb és CC felhasználásra biztosítanak optimális szövetszerkezetet, amely könnyű, rugalmas, strapabíró és egyben a defektek megelőzésében is segít"[ Szerkesztve ]
-
Acef
addikt
Plusz infó
Nekem is volt continental ultrasport II, valóban gyűjti a kavicsokat=vágások, szúrások, de nem ez a gond, hanem az, hogy a futott 5700 km alatt 7-8 alkalommal ki is lyukadt a belső.
Most hajtogatós GP 4000 SII-t használok, 4500 km alatt egy! defekt, az is valsz felütés miatt volt.
Ennek is vannak sérülések a futófelületén, de az üveg-fém-tüske ... nem jutott el a belsőig.
Rádásul alig kopik, még legalább további 5_6000 km-t futhat[ Szerkesztve ]
-
dany27
őstag
Vettem egy ilyen computert. Papírja szerint az általam használt gumi mérethez (26x1.95) 2099-et kell beállítani a kerék méret beállításánál. Na már most mentem ezek után egy kört a bringával s kissé sokaltam amit mért. Mégegyszer ellenőriztem s jól néztem ki a táblázatból s jó értéket is adtam be a computernek. Elviekben ez mm-ben megadott kerület ha jól tudom, van ezen kivül egy cateye computer egy másik bringámon annak a papírját megnéztem s ott más (egy kissebb) értéket ad meg a 26x1.95-ös mérethez. Létezik hogy elírták azt hogy a 26x1.95höz 2099-et kell beállítsak?
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Runner_fxr #94882 üzenetére
Pöcsméregetés nélkül is lehet bringázni?! ...amúgy nem vetek meg én senkit azért mert rásegítéssel tolja,ahogy te is mondtad ott is ki lehet hajtani a beled,csak valahogy akaratlanul is ezt a fogyasztói,elkényelmesedett társadalom újabb "vívmányát" látom benne,ahol a dagadt nyugati is felteker a Mont Blanc-ra menekivanpénzevillanybringára.vaskalapos vagyok na!
(#94880) 6030D...ha azt írják országútival is abszolválható,akkor max. murva lehet.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
DUB Inc.
aktív tag
válasz Runner_fxr #94895 üzenetére
Jókor szólsz, ma jönnek meg az új Meridák! Igen, nekem is tetszik amit csinálnak. Itt van pl. az új Speder 300. Ezen az árin igen komoly felszereltség a piacon.
Az új színek viszont nem tetszenek. legalábbis nem mind.
https://www.merida-bikes.com/en_int/bikes/road-fitness-gravel/fitness/2018/speeder-300-9353.html
[ Szerkesztve ]
-
Hasaggymeg
Topikgazda
-
6030D
Ármester
válasz jackbacsi87 #94888 üzenetére
+Hasaggymeg: köszi, ez akkor valószínűleg full aszfalt lesz. Mindegy, lehet még így is jó. A 45 km-es táv meg nagyobb gyerekes családoknak ajánlott. Akkor mire menjen az ember?
Strezi: ez nem verseny, hanem teljesítménytúra, ezért van jóárasítva. Gondolom nincs chip, nincs full pályajelölés, csak térkép meg pár szalag alapján keveregsz. Illetve a 100-on már lesz izó is, meg időmérés, de szerintem csak úgy, hogy felírják a neved az elején meg a végén, és kész. Nem mp-re pontos mérés lesz.
A többi maraton se drága, csak egy évvel előbb kell jelentkezni rájuk.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs