-
Fototrend
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Teasüti
nagyúr
válasz planbmokus #4404 üzenetére
Kötelező használnod a Kerékpárutat, ha az párhuzamos a forgalmi úttal.
A Gyalog- és Kerékpárutat nem kötelező használnod, de azt is csak akkor, ha a gyalogosforgalom akadályozna.
Vmint járdázni is járdázhatsz szó nélkül, ha még nem múltál el 12 éves ill. ha a forgalmi út biciklis közlekedésre alkalmatlan (pl. tábla tiltja), de persze csak a járdán uralkodó szigorú feltételek mellett (gyalogtempó és gyalogosok zavarása - Kresz szerinti értelemben - nélkül).Ezt a szegélytől 1m-t honnan vetted?
Magyar Kerékpáros Klub honlapjáról leginkább. Bár már biztos belefoglalták a Kresz szabálykönyvébe is.Engem is tavaly ősszel feljelentettek, amikor egy kamiontól nem láttam egy vasúti átjárót, ami 45'-ban szelte át az utat, s elsodorta az országúti kerekét.
Hát ez para és ezt a kamion számlájára kellene írni szerinted?
Mondjuk a feljelentést se értem egészen, gondolom vmi nagyon kifordított értelmezése lehetett a hatályos szabályoknak.(#4405) mickemoto
Nekem csak útszéle van ahol véget ér az aszfalt és kezdődik az akármi más(sóder,föld, bozót,susnyás).
Amikor ezt a szabályt próbáltam értelmezni, akkor én is erre a következtetésre jutottam.
De ugye csak akkor, ha alkalmas rá. Amúgy marad az aszfalt.Na most nekem műszaki emberként elég nagy fejfájást okoz, hogy nem egzaktul vannak megfogalmazva a szabályok. Simán lehet két egymástól gyökeresen eltérő értelmezést is alkalmazni, az ügyvédek meg ebből élnek. Meg a rendőr se úgy gondolkodik gyakran, ahogy mi várnánk. (Pl. rossz látási viszonyok - nekem a felhős nappal a mai napig nem minősül rossz látási viszonynak, hisz adott esetben sok km-es látási távolságok vannak, mégis az gépjárművek többsége ilyenkor már fényszórókkal közlekedik és rajtam is számon kérhetik a világítást meg a mellényt. Ezzel már a Kresz oktatómat is zaklattam, aztán abban maradtunk, hogy törődjek bele... )
[ Szerkesztve ]
-
Teasüti
nagyúr
válasz planbmokus #4409 üzenetére
10 év profi versenyzői tapasztalat van a hátam mögött, szerintem tudok kerékpározni.
Az emberek szinte kivétel nélkül összekeverik a járművezetési tudásukat a közlekedési tudásukkal.
A kettő köszönőviszonyban sincs egymással.
Autós ismerősöket szoktam gyakran idegesíteni vele, hogy hiába pampog nekem azzal, hogy milyen jól vezet, ez nem jelenti azt, hogy a forgalomban is jól kiismeri magát.
Meg a jól vezet is kérdéses általában, elvégre a gépjárművezetők 99%-a soha életében nem vett részt vezetéstechnikai oktatáson. Csak a képzeletükben vannak felkészülve az extrém helyzetekre és ez elég szomorú.
Aztán ha helyzet van, akkor vagy ösztönből helyesen reagál, vagy összetöri magát.Talán nem kell ecsetelnem ezt a te esetedre vonatkozóan.
Egy rally versenyző valószínűleg le fogja reagálni, ha megcsúszik az autója az úton, de egy átlagember közel sem biztos.
Ugyanakkor hiába kezeli vki magas szinten a járművet, ha közlekedni nem tud.Az elmondottak alapján még mindig úgy gondolom a saját hibádból mentél rá a sínekre, nem így van?
szerk:
Találtál vmit a legfrissebb szabályokról? Az egyirányúba való behajtás épp érdekelne, mert ellentétes értesüléseim vannak róla.(#4410) mickemoto
A biciklis továbbra is puhatestű, mint a gyalogos.
Bár legalább figyelmesebbek úgy vettem észre, mint a gyalogosok, akiken legszívesebben Carmageddon módjára hajtanék át kocsival, annyira idegel a bamba birkaszellemük. Körülnézés nélkül lelépnek elém, meg izé. Hülye puhatestűek![ Szerkesztve ]
-
Teasüti
nagyúr
válasz planbmokus #4415 üzenetére
mert f@sz kamionos beláthatatlanná tette előttem az utat..
Aha ok, itt buktad el a dolgot.
Akkor egy beláthatatlan kanyar esetén meg a f@sz kanyarra fogjuk a balesetet?Véletlenül sem kell ecsetelned, de ha látok előre legalább 10 méternyit, akkor meglepetés nem érhet.
Ráhibáztál. És miért nem láttál előre legalább ennyit? Csak nem szabálytalankodtál?Úgy van, ahogy leírtam, az MKK-nak köszönhetően lépett érvényre, tudom, én is náluk tevékenykedek...
Értem én, de kérhetnénk erre vmi hiteles forrást?
Ezt a hsz-t mégse dörgölhetem az ordibáló autós orra alá.(#4416) -HajTömeg-
Pedig végignéztem.
Én számítottam rá, ismerős környék (az ő környéke ráadásul), én lassan feltettem rá a bringát egyik kereket a másik után, ő meg fékezés nélkül felugratott mellettem, nem emlékezett rá, hogy van ott szegély.
Teljesen merőlegesen a padkára amúgy.
A kosarából amúgy minden kirepült, de a lány a nyeregben tudott maradni a döccenő után is.
Teljesen óvatlan volt, mégis a lendület és a tehetetlenség könnyedén átlendítette. Nem fordult ki a kormány, nem tört a kerék.[ Szerkesztve ]
-
Teasüti
nagyúr
válasz -HajTömeg- #4416 üzenetére
Konkrétan majdnem megfejeltem a kormányt, pedig mentem vagy 5-el...
Ekkora sebességen nincs stabilitásod. Én a kormányt is csak 20+ km/h-nál tudom elengedni, ez alatt imbolyog a bicikli, felette meg nyíl egyenesben marad. -
Teasüti
nagyúr
-
Teasüti
nagyúr
válasz V.Stryker #4424 üzenetére
Totobobo részemről.
Testbike-on megtalálod, hogy miért.
Meg a Totobobo oldalán is.Ha nem hiszel a felsorolt érveknek és a közzétett hitelesnek vallott teszteknek, akkor nekünk miért hinnél?
Innentől csak szimpátia kérdése...(Ha esetleg Totobobo-t választanál, megemlítenél engem az ajánlásnál? )
[ Szerkesztve ]
-
Teasüti
nagyúr
válasz planbmokus #4441 üzenetére
Én értem és elfogadom, ha te itt dolgozol és hálás vagyok az MKK munkásságáért, de ennek ellenére rácáfoltál saját magadra, ami nem segít épp a hiteled felépítésében.
Az "érvényben van" és a "dolgozunk rajta" az én olvasatomban elég messze van egymástól.
Nem úgy tűnik, h tájékozottabb lennél.
MKK aktivistaként meg elvárható lenne sztem, h képben legyél a közlekedési ismeretekkel és ne másokat okolj a vélhetően saját hibádból eredő balesetért. (Csak az elmondottakra alapozva - 35 km/h és kevesebb, mint 10 méter előre látás -, elvégre nem voltam ott.)
Ettől függetlenül köszönöm neked, hogy próbálsz tenni az ügyünk érdekében![ Szerkesztve ]
-
Teasüti
nagyúr
válasz planbmokus #4459 üzenetére
Biciklivel és felszereléssel mi történik a sztenderd eljárás szerint miután téged elvitt a mentő?
De van itt pár okosabb, bölcsebb ember, aki ezt cáfolja, biztos jogszakértők.
Értem a célzást; mi nem jogi értelemben tartunk felelősnek a balesetedért.
Nyilván nem.
Hanem mint a forgalmi célú közlekedés résztvevőjeként - talán jogosítványod is akad, elvégre nem vagy már tinédzser - biztos tisztában vagy a baleset-megelőzés fogalmával.
Lehet másokat hibáztatni gondatlan veszélyeztetésért ésatöbbi, hogy nem megfelelően kezelted a veszélyes helyzetet - még igazad is lehetne -, de attól még te vagy az, aki a kockázatot vállalta.
Biztos átgondoltad már párszor, mint csinálnál másképp, ha újra megtörténne.
Na ez az, amiről beszélünk.
Nem attól lesz vki jó járművezető, hogy képes eljutni A-ból B-be. Inkább attól, hogy nem hibázik és előre látja mások szándékát, adott esetben kivédi azokat. Ez tesz egy járművezetőt jó sofőrré.Ez hiányzik a többségből. Ezért annyi a barom az utakon. Mindenkinek csak az arca a nagy a forgalomban, de csoda, hogy életben vannak (még). Elég kevesen látják be, hogy ez veszélyes üzem. Sokan meg is halnak.
Akkor is, ha nem ők okozták a bajt.
Ne vedd magadra, ez nem neked szólt. Csak kikívánkozott.
Vigyázz magadra jobban!(#4479) attiati
A két kerék egyáltalán egy vonalban fut?
Nem lehet, hogy csálé és az egyik papucsban félre csúszott a tengely?[ Szerkesztve ]
-
Teasüti
nagyúr
Jó volt végigolvasni megint az idióta aki drága bringát vesz kérdéskört.
Jorus: nem is figyeltem még, hogy te írtad a hiper horror cikkeket, vmint a második írást most láttam először. Rögtön könyvjelzőztem ezt is. A mai napig a legfrappánsabb cikk, amit ismerek és jó érzés odadörgölni a laikusok orra alá.
(#4799) lukaszokni
Úgy tudom a Duro DJ egy teljesen fapados, abszolút belépő kategóriás cucc (ami már rajta van a térképen, tehát nem gagyi rugós villa) és főként olyasmiket olvastam róla, hogy inkább csak az ugrásokra reagál jól, semmint csillapít. Vagyis jóformán csak dirt-re jó, általánosabb használatra nemigen. Értsd: nem simítja ki az utat.Suntour amúgy gyárt jót is, csak ezeket a népek kevésbé ismerik. Annál inkább a budget kategóriás cuccaikat. Pl. én a mai napig egy Suntour Axon vagy Epicon RLD-re fenem a fogam, nem is gondolkodom RS-ben másfélszer annyiért.
De sok márkánál van ez így, ott vannak mondjuk a gumigyártók. Rubenáról sztem elég kevés embernek jut a minőség először eszébe, pedig ők is gyártanak jó gumikat. Mégis valószínűleg nem ezzel fogom bevonzani a tekinteteket az utcán.
MÁS:
XT hollowtech II integrált hajtóműnél kell aggódnom a kattogás miatt? Egész Balaton kör alatt ugyanannál a hajtókar állásnál kattant egyet. Néha elmaradt a kattogás némely fokozatnál, de logikát nem találtam benne.
Hazaérve most megint nem hallatszik.
Ez ilyen tipikus Shimano betegség, vagy vigyem szerelőhöz?[ Szerkesztve ]
-
Teasüti
nagyúr
válasz Sirandrish #4805 üzenetére
Nyugi, engem jobban szórakoztatott Jorus bikemag cikkében lévő hozzászólások zöme.
Használt autó árához hasonlítani egy új árú szalonból vásárolt DH bringát... Nagy értelemre vall és kicsit sem szűklátókörűségre.
Persze azokat az érveket már nemes egyszerűséggel figyelmen kívül hagyta az illető, hogy a használt autó új ára is sok-sok millió volt. Tipikus.
A felhasználási területről meg tökéletesen megfeledkezve, ha már bele erőltetik a laikusok ebbe a példába a nagyteljesítményű bringákat, mint sporteszközöket.Te amúgy a Legend of Zeldából készül, vagy van vmi felújított játék a mai kornak megfelelő köntösben?
Nem jártam még utána; nekem kimaradt az életemből, de tennék vele egy próbát ha ez igaz.[ Szerkesztve ]
-
Teasüti
nagyúr
Jaah még vmi!
Mi van akkor, ha a hátsó kereket defekt javítás után visszarakva és a féknyerget újra beállítva még sincs a helyén úgy ahogy kéne neki? Vagyis enyhén súrlódik a tárcsa.
Gyorszáras kerék, tudom, hogy nem lehet ugyanabba a pozícióba visszatenni, de a fék után-állítását követően is elcsesződik?
Ez nekem új.Bár súrlódó fékkel mentem utána még 150 km-ert, mostanra alább hagyott a hangja.
Most vagy a "helyére" került a tárcsa, vagy elkoptatta a betétet?
Én ezt nem értem, hogy nem sikerült beállítani a szokásos módon.Vagy kerék kivételét követően más a protokoll?
A tárcsában nincs nyolcas elvileg. Kínosan ügyeltem, hogy semmi ne érjen hozzá, míg szereltem.[ Szerkesztve ]
-
Teasüti
nagyúr
válasz Sirandrish #4824 üzenetére
Igazából a MTB-k jobban is tetszenek szóval ha hosszabb távon nem gond nekik a sok aszfalt akkor mindenképp abba az irányba mennék
Te vagy az, akinek hosszabb távon az MTB fog gondot okozni!
Én nagyon szenvedtem rajta a Balaton körül. (Hátitáska, kényelmetlen nyereg, nyeregnél alacsonyabb kormány.) -
Teasüti
nagyúr
válasz deicide #4883 üzenetére
Hát végülis a kínszenvedéshez is hozzá lehet szokni idővel.
A nyergem úgy 20 km-ig kényelmes, aztán 100 km-en szenvedtem rajta, aztán átestem egy holtponton, ahol már mindegy volt. Utolsó 30 km-en már kevésbé zavart, de nem én törtem be a nyerget, az tört be engem.
Az előredőlés nekem nem jött be monoton aszfaltozás során, a bicepszeim lemerevedtek a folyamatos tartástól, a nyakam kikészült a felfelé nézéstől, a derekam is lemerevedett, a tenyereimnek sehogy nem volt kényelmes.
Igaz elég nagy ugrás volt nekem az addigi 30-50 km-es karikák után.(#4885) deicide
Rajtam semmi felesleg nincs, az ülőgumóim csontosak, még egy közönséges padon is nehezemre esik sokáig ücsörögni, ha a két ülőgumómra esik a teher és nem a combjaimra.
Meg mondjuk a fenekem sem mentes a szőrtől, sztem az is elég sokat ront a helyzeten.[ Szerkesztve ]
-
Teasüti
nagyúr
Én brigéciolt fújtam rá, a fékdugattyúk még nem panaszkodtak miatta - persze nem hagytam rajta sokáig, egyszer végigtöröltem a tárcsát, majd gondosan leöblítettem róla. Úgy vettem észre talán még a fékbetétekre is jó hatással van. Komplett V-fékeket is szoktam mosni brigéciolban pillangóstul, fékpofástul. Nem tapasztaltam még hátrányát.
-
Teasüti
nagyúr
válasz lsebestyen #4898 üzenetére
Van Kerékpárút a forgalmival párhuzamosan? (Nem Gyalog- és Kerékpárút)
Van tábla, ami tiltja a kerékpárosokat?
Több feltételről nincs tudomásom.
A bringa körúton a járdán kijelölt utat alig használta vki, jellemzően csak én.
Aztán gyorsan átpártoltam a jobb minőségű úttestre az esetek egy részében.
Soha nem zaklatott érte senki, se autósok, se gyalogosok.
Utóbbiak viszont előszeretettel foglalják el a Kerékpárutat is.
Aztán megy a sírás, ha köztük szlalomozok...
Persze sztem arról egyik birkának sincs tudomása, hogy most már törvény szerint sincs sok keresnivalójuk az Kerékpárutakon, és a Gyalogos verzióban sem akadályoztathatnának. Persze megtehetik, csak kíváncsi lennék egy ilyen precedensre, hogy milyen szinten lehet felelősségre vonni a gyalogost az okozott károkért, illetve meghurcolják-e érte a bringást, hogy nem előzte meg a balesetet.[ Szerkesztve ]
-
Teasüti
nagyúr
válasz Alchemist #4945 üzenetére
Így is elég mélyen van a kormány nekem hosszú távon,
Ad1: ez egy MTB, egy XC bringa, könyöklő és egyéb baromságok szóba se jöhetnek, én ezzel a hegyre járok csapatni
Ad2: még kényelmetlenebb ráfeküdni a kormányra.Nekem az felegyenesedett tartás lenne kényelmes vagy ahhoz közel, ha túráznék.
Ehhez vmi fasza cross trekking, vagy trekking bringa lenne jó.(#4951) HollyBoni
A hátsó tengely mozgására.[ Szerkesztve ]
-
Teasüti
nagyúr
válasz lukaszokni #4967 üzenetére
+1
-
Teasüti
nagyúr
Szakiktól kérdezném, h erről mi a véleményetek?
-
Teasüti
nagyúr
válasz Zoli133 #5026 üzenetére
És (#5028) HollyBoni:
Méret táblázat az oldalon lejjebb.
19-es felnire még 1.10-es gumi is felmegy, 1.5-ös meg vígan.23-as felnire meg max 50 mm széles gumit javasolnak. (Nem tudom mi az oka, hogy a 2.1-es se ajánlott már, de más táblázatokban se lineáris a tendencia a 21 és 25-ös felnikhez képest. )
Ugyanekkora felnim van, 2.1-es gumit már nem veszek rá. E helyett 2.00 a max, ami még ajánlható hivatalosan.
Nem hivatalosan meg itt a topik lakók közül is sokan használnak túlméretes gumikat eddig hiba nélkül. -
-
-
Teasüti
nagyúr
válasz Superhun #5083 üzenetére
Csodálom, h senki nem válaszolt neked.
Én a magam részéről a BBB-t és a Wellgo-t gondolom jónak a platform pedálok közül. Persze bármelyik márka szóba kerülhet, de azért érdemes rászánni 1 perc gúglit. Esetleg TestBike-on keresgélj pedálok után!
Bár engem már az is meglep (gépészként), hogy egy alu házas pedál így lekonyult alattad hétköznapi használat mellett. Az csúnyán selejtes példány, elvileg nem is kerülhetne forgalomba, ha az egész széria ilyen.
Én is használok gagyi pedált, közönséges műanyagházas 1000 forint alatti cucc (mindenki biztos ismeri, fél Magyarország ilyen műanyag pedálokkal közlekedik ), de 10+ éve szolgál és kap hideget, meleget, terepen is csapattam már vele, padkákról is ugratgatok vele. És csak a csapágy kotyog picit. Ezért is nem értem.
Milyen nehéz vagy?(#5087) ---Lasali---
Ez tényleg alig használtnak tűnik! Én kb 70 ért raknám fel, aztán lehet alkudni. De egyébként ezt nem érdemes eladni, mert 60 körül újba egy tömeg gyártott gagyit kapsz, ezen meg az alkatrészek többsége még az örök élet meg egy nap számára voltak tervezve.
Hé hé hé!!! Már épp kezdtem rágerjedni!
Lenne ennyi kp-m már vinném is.(#5099) B-L-A-C-K
Na mondjuk azért na! Csak 7-8 évről beszélünk, de ez a bringa sztem sokkal öregebb évjárat lehet.
Milyen elavult technikák vannak már rajta, manapság ezt komolyan venni is alig lehet.
Retro gépeken látni ilyen alkatrészeket.
Meg merem kockáztatni, hogy millennium környéki, vagy előtti gyártású.[ Szerkesztve ]
-
Teasüti
nagyúr
válasz ---Lasali--- #5105 üzenetére
Nekem is ez az érzésem - bocs, hogy bele vau vau -, azért a pénzért a válság előtt igen tekintélyes bicikliket lehetett még vásárolni és a válság már olyan 2008-9 környékén kezdett begyűrűzni.
Azt az embert jól lehúzták.(#5106) Superhun
Áruld már el, mit vettél, vagy dobj róla egy képet! Én is szoktam néha pedál szélen tekerni, ha otthon felejtem a nadrágszár-pántot. De előbb kéne lefordulni a lábadnak a pedálról, mint hogy az elgördüljön.
Még legenda számba sem hallottam embert pedált elgörbíteni tekeréssel.
Amúgy Testbike legközelebb!
Ha megtalálod a tied, esetleg segíthetnél másoknak elkerülni azt.[ Szerkesztve ]
-
Teasüti
nagyúr
válasz ---Lasali--- #5109 üzenetére
Gondolom az Ultegra/XT/Saint golyós csapágya is ilyesmi lehet. Fura, hogy az XTR kilóg a sorból.
Amúgy azt tudod, hogy a kerámia vagy a golyós megy felülre/alulra?
Mert nézegettem, hogy eltérőek a fogaik, de arra nem emlékszem melyiket hova raktam vissza.
Talán azóta panaszkodok a váltómra.Talán a szimmetrikus megy felülre és a letöréses fogú alulra? Gondolom a lánc így talán kevésbé koptatja az alsó görgőt keresztbeváltásnál.
[ Szerkesztve ]
-
Teasüti
nagyúr
válasz B-L-A-C-K #5111 üzenetére
Ez egy retro gép, ennek már eszmei értéke van.
Én biztos nem dugnám vissza a garázs mélyére...
Biztos akad majd egy gyűjtő, vagy egy rajongó, aki értékeli azt az életérzést, amit ez nyújt.
Főleg, hogy szinte újszerűnek hat.
Nekem kéne, de csak sajnos nem szakadt rám a bank még.Ha Mongoose lenne, tudnék is rá egy gyűjtőt.
[ Szerkesztve ]
-
Teasüti
nagyúr
válasz ---Lasali--- #5113 üzenetére
Hát nézd... a forgáspont csak oszcilláló mozgást végez, azt se túl nagy terhelésen.
Talán még szárazon kenőanyag nélkül is évekig jó lenne. Na meg ha gondosan ügyelnének minden részletre, mikor vennél újat? -
Teasüti
nagyúr
válasz ---Lasali--- #5116 üzenetére
Akkor meg főleg nem kell tartósnak lennie.
Én biztos vmi fasza szárazon futó kompozit SKF csúszócsapággyal gyártanám Shimano helyében, bár nem vagyok a helyükben. Ha a munkagépekbe megfelel karbantartás mentesen, akkor talán egy-egy dagonyázós versenyre is megtenné.Amúgy durva, hogy nem látok semmi csapágyhornyot az XTR görgőnél, még iskolapéldában se sokszor találkozni ilyennel.
(#5118) Superhun
Ennyi pénzért 4 db noname műanyagra is futná és együtt garantáltan tovább bírnák.[ Szerkesztve ]
-
Teasüti
nagyúr
válasz nightshadow #5141 üzenetére
Szimpatikus mintázat, de kő nehéz. Kár érte.
Sose értettem miért ajánlanak ilyen agresszív mintázatot városba...[ Szerkesztve ]
-
Teasüti
nagyúr
válasz stracker06 #5144 üzenetére
Szimpatikus mintázat...
...lenne nekem terepre XC-zni.
De ezt a gumit javarészt városba ajánlja a gyártó és ott is használják az emberek többségben.
Nem értem miért városi gumi ez, hisz nem is slick. És még nehéz is és semmi extra nincs benne. De legalább olcsó. -
Teasüti
nagyúr
válasz nightshadow #5150 üzenetére
Erre alkalmas egy semi-slick is bőven.
Voltam már slick gumival terepen párszor, ha van egy kis technikád, akkor elég sok helyen fel tudsz vele menni, meg le is tudsz jönni. A hasonlóan kő nehéz darabok (CST 1218 például) elég vastag fallal is rendelkeznek, hogy ne sérüljenek olyan könnyen. Én ilyet használok hátul, minden körülmények közt megfordultam már vele (orbitálisan szar gödrös murvás aszfalton át - télen, nyáron - erdei ösvényekig - sárosan) és eddig elégedett vagyok vele.
Nem kímélem a padkákon, se a kátyúkon. Olyan vastag, hogy az apróbb szilánkok még bele is tudnak ágyazódni különösebb gondot nem okozva.
CST 1446 meg egy árnyalatnyival agresszívebb mintázatú, városba még mindig frankó, de túrázásra is megfelel és van belőle 1.75 vékony is az 1.9 mellett.
Én ilyeneket nézegetnék a helyedben.Nagyon észrevenni a különbséget hajtáskor, hogy slick-eken közlekedsz, vagy bütykösön.
1-2 fokozat különbség is lehet.Az meg hogy sima aszfalton porban melyik csúszik meg hamarabb...
Én arra fogadnék, amelyiknek nagyobb a kontakt felülete, elvégre a bütykök mit sem érnek aszfalton.(#5153) Crytec210
Talán királydinnye.[ Szerkesztve ]
-
Teasüti
nagyúr
válasz fi:zi'k #5222 üzenetére
Munkavédelmi szaküzlet?
Például itt van a 3M.
Sárga 560-ért. (Mondjuk ez már nem 3M.)[ Szerkesztve ]
-
Teasüti
nagyúr
válasz Tomi_Sci #5276 üzenetére
Én is erre tippeltem azonnal, ezért gúgliztam rá magam is.
All Terrain-ból rögtön a Freeride-ra asszociálnék, de mivel szokatlan a megnevezés, ezért számomra inkább elfogadhatóbb az a válasz, ami a linken olvasható.
Szvsz kell egy gyűjtőfogalom a játék bicikliknek is, vagyis a proli montikra.
Elvégre ez a kategória is elvisz bárhova, igaz gyök kettővel, de elvisz.Ha képekre keresel ezzel a kulcsszóval, akkor sem kapsz egyértelmű választ.
Itt látok Freeride-ot, de látok proli montit is szép számmal.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Hamilton Aviation Khaki X Patrol Auto Chrono ETA 7750 automata óra! Full set!
- Eladó 0km-es új elektromos roller (iScooter i9)
- DJI Air 2s FMC drón 7 akkumulátorral!!! - 5,4k video, 1" SONY CMOS
- DJI Mavic 3 FMC drón szett - 2 kamera, 4/3" CMOS - 3 akku, koffer
- Turbo Racing 1:76 RC DRIFT C64 Giroszkópos távirányítós autó