Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz Yutani #21 üzenetére

    De a CPU a szűkös jelenleg. Ezért készült el a GPU Work Graphs.

    Ezt nem lehet majd kikapcsolni. Ha futtatható a hardveren, akkor ezzel megy, ha pedig nem, akkor a fallback kóddal. A kikapcsolás azért sem ajánlott, mert bizonyos funkciók eleve igénylik a GPU Work Graphs használatát. Például az UE5 Nanite legnagyobb baja, hogy nem működik stabilan a régi modellel, és a GPU Work Graphs az, ami meghozza a motorba a stabilitást, vagyis nem fog esetenként lefagyni maga a motor, mert nem kényszerül a Nanite API-ban nem engedélyezett művelet végrehajtására.

    Ez egy nagyon kritikus lépés, mert az ilyen Nanite szerű rendszerekkel rég túlléptük az ExecuteIndirect korlátjait, és kb. stabilra rakható csak össze a kód. Vagy a másik lehetőség a rém lassú kód, amit senki sem akar. Sokkal jobb, ha dobjuk az ExecuteIndirectet.

Új hozzászólás Aktív témák