Új hozzászólás Aktív témák
-
Reggie0
félisten
-
DigitXT
félisten
válasz DigitXT #7498 üzenetére
20A terhelésre simán 10V-ot esik a feszültség... nagyon nem erre van
kitalálva. Viszont lejtőn 40 km/h-nál lesz 0A. Síkon 34 km/h körül tud.Szerk: emelkedőn konkrétan csak kettesben "nyelezhető", hármasban
leszakad a fesz, tilt a BMS: megállás után magához tér/visszakapcsol.Szerk2: úgy néz ki a fékezés mégis tud lökni egy kis feszt, attól éled.
[ Szerkesztve ]
-
-
Reggie0
félisten
válasz DigitXT #7511 üzenetére
Ender 3 eseten 15 amper csucsban, amikor felfuti az asztalt, es atlagosan olyan 10 amper nyomtatas kozben.
Akik tobbet szerelgetik es emiatt szethuzzak a csatit, azoknak sokkal gyorsabban megy tonkre.
Nekem nem volt vele bajom, csak egyszer osszedugtam szereleskor, de erezhetoen jobban melegszik, valahol van is hokameras kepem rola.
[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
válasz DigitXT #7513 üzenetére
Persze, szar hamisitvany. Ezert kerdeztem ra, amikor megkerdeztem, hogy voltak-e gondok valaha Jobb elore tudni.
Nyomtatonal azert kikapcsolva dugdossak. Egyszeruen mechanikailag nem birja a fem es egy ido utan a tuske nem szorul bele elegge a perselybe.
[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
válasz DigitXT #7522 üzenetére
Hat, csodat en se varok tole, de azert na Mondjuk ha kicsi hibaja van vagy mar nem garis elbutykolom, de dobozbol kiveve legalabb par napig menjen
Viszont geekmaxi nem valaszol emailre, jo hogy paypallal fizettem, most ott is el tudtam inditani a visszateritest.
[ Szerkesztve ]
-
őstag
válasz DigitXT #7527 üzenetére
Köszi a választ. Amúgy milyen pálcikára? Az okosfunkciók engem nem érdekelnek. A GT-t a nagyobb akksi és főleg a dobfék miatt néztem. De valóban a boosteren is gondolkoztam, hogy így elsőre elég lehet az is. Meg valamivel könnyebb is. Sajnos hajlamos vagyok overkill dolgokat venni, ez tény.
Lehet elmegyek kipróbálom, úgyis van próbalehetőség, ráadásul itt vannak a kerületben.
The Amiga, Born a Champion
-
-
Reggie0
félisten
válasz DigitXT #7546 üzenetére
Ha parhuzamosat szeretnel, oda combosabb vezetek kell es akkor egy terheleses meressel vagy impedancia spektroszkopiaval meg lehet mondani mennyi maradt azokbol a cellakbol. Persze azt nem fogod tudni, hogy konkretan melyik cella hibas, de azt igen, hogy esett-e ki cella.
Amugy jo hir, megjott a masik kugoo s1 plus, az dobozbol kiveve rogton mukodott es megfeleloen toltott volt.
[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
válasz DigitXT #7548 üzenetére
Az impedancia spektrumban az a jo, hogy azt is meg tudod mondani, hogy a ket cellabol az egyik megszakadt vagy csak degradalodott.
Az ilyen nagyobb teljesitmenyu fekezest ugy celszeru megoldani, hogy nagyobb feszultsegemelkedes eseten terheloellenallast is rakapcsol(szaggat) a buszra, igy ha eppen fekezes kozben szall el az akku akkor is megmarad az elektromos fek. Ezt meg lehet oldani az ESC/BMS-tol fuggetlenul.Egy ilyen aramkor nem lenne nehez pluszban hozzaepiteni.
[ Szerkesztve ]
-
mrrr74
aktív tag
válasz DigitXT #7552 üzenetére
A hegy legtetején lakom, amikor először tapasztaltam, megállt bennem az ütő, azt hittem egyedi probléma. És nem is elsőre jött elő, hanem akkor már használtam egy ideje, ráadásul nem is minden alkalommal (bár lehet azóta tudat alatt nyomom a hátsó féket). Anno rákérdeztem a Kugoonál, hogy van-e visszatöltés és azt mondták nincs.
Ja, a vezérlő Akkor nem csak felfelé hal meg...
Az enyémmel is mentem már 30 km/h-s sebességgel már többször is a 8x kilómmal, az nem rossz eredmény. Bár most egy 350 W-os UMAX van nálam, a gyári 25 km/h-s végsebessége 32 km/h és ezt bírja enyhébb emelkedőn felfelé is hosszabb távon, egészen az 1-es akku állásig. Teljesen gyári, alig hittem el, 10.000 mAh-s cserélhető akkuja van. Azt hittem nincs benne védelem, de nagyon a vége felé csak leszabályozza a teljesítményt.Ezt olvastam, bár második olvasásra sem értettem
[ Szerkesztve ]
https://weddmegonline.hu, https://nekedveszem.hu
-
Reggie0
félisten
válasz DigitXT #7559 üzenetére
Persze, hogy nem pontos, de allohelyzetben max 1 csikot ment fel es eleg hosszu ido utan. A dombrol meg 3 perc alatt ertem le.
Amugy a szerk2-ben levo linken talalhato fejtegetes hulyeseg. Akkutol fugg, hogy milyen gyorsan toltheto, a jobb akkuk 2C-vel is. Ez egy 6Ah akku eseten 12A toltoaram, ami 36V nevleges feszultsegen 432W, de ha csak 1C-vel tolt, az is 216W, ami a motorteljesitmeny 2/3-a es erre meg rajon a vezerlo hatasfoka miatti hoteljesitmeny, mert azt is a motor fogja taplalni. Szoval amit elfutene, azt az akkuba is be tudja kuldeni. Ez a doksi maximum az elektromos vs. mechanikus fek vitaban lehet ervenyes, mert egy mechanikus fek teljesitmenye joval nagyobb, mint ezek a parszaz wattos motorok. De ahol mar elektronikus feket implementaltak, ott nincs mirol beszelni, az adottsag, hogy a motor fog fekezni, igy az elfutes vagy akkutoltes kerdeskorben erdemben nem hasznalhato.
[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
válasz DigitXT #7561 üzenetére
Allo helyzetben konnyu fogni a motort, az semmit nem jelent. Egyszeruen csak nyitja az egyik oldalon feteket es ezzel fogja a motort. Ezt barmilyen hajtas eseten meg lehet oldani.
Megjegyzem jobb akkukat írsz, amik nagy árammal tölthetők: szerinted
az egyik legolcsóbb rollerbe milyet rak a kici kínai? Pontosan... occót.
Ezzel parhuzamban visoznt azt tudom mondani, hogy a kinaiak azon sem szivbajoskodnak, ha az 1C-s akkura rakuldik a 2C-tA sima S1 nem tudom milyen modon fekez, nem volt a kezemben, nalam S1 plus van, bar ez is lassan fekez. Hogy ennek mi az oka azt a vezerles/aramkor ismereteben tudnam megmondani es azt is, hogy mit lehet rajta modositani. Ha esetleg vannak rajzaid vagy valami infod, akkor szivesen megnezem.
-
Anaconda
tag
válasz DigitXT #7573 üzenetére
Köszönöm a választ mindkettőtöknek! Ez volt a sejtésem nekem is! Pár cellával már dolgoztam, én személy szerint inkább kevésbé meríteném le. A cellák élete szempontjából, meg ugye a középérték a legjobb, ha nem töltjük fel teljesen és nem is merítjük le teljesen.
Hogy meddig engedi meríteni, sosem teszteltem még, 20%-nál már érezhetően csökken a teljesítmény, itt már rakom a töltőre. -
Reggie0
félisten
válasz DigitXT #7585 üzenetére
Igen, a hatotavra. Mondjuk az a 30km/h vegsebesseg az en 87 kilommal inkabb csak 25-27. Persze vegig nyelgazon mentem, de olyan 8 km alatt lement 1 csikra a toltes.
#7584 Putyin90: Szerintem nem elvarhato, hogy beengedjenek vele barhova, en meg szoktam kerdezni, hogy betolhatom-e, de inkabb altalaban osszecsukom es cipelem. Biciklivel se szokas boltba bemenni. Kulturaltabb helyeken a babakocsit se engedik be, ha keves a hely a polcok kozott.
[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
válasz DigitXT #7616 üzenetére
En csak a max sebesseget akarom visszanovelni, hogy terhelessel egyutt meglegyen a 30. Aramkorlatot nem akarom modositani, mert nem akarom gyorsan kinyirni az akkukat, azt majd akkunoveles mellett. A hosszutavu cel ugyis a sajat fejlesztesu vezerlo, utana hatso kereket motorosra cserelnem, visszataplalo fekezes stb..
[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
válasz DigitXT #7626 üzenetére
Ezert mondtam, hogy hekkeles, ha nagyon kell, de nekem egyaltalan nem hianyzik. Mondjuk amit irtam az sem csak a nyelgazra jo, barmilyen pozicioban megall ugy.
Viszont tegnap baratnom is kiprobalta. Na vele 12-vel suvit fel a domboldalon, ahol velem csak 5-6-al Ahogy elnezem 1-es fokazatban valoban tudja a 20km-et kb. az en sulyommal is.
[ Szerkesztve ]
-
mrrr74
aktív tag
válasz DigitXT #7634 üzenetére
50.000-ért nagyon jó ár, főleg, hogy jó kezekből van
Szer.: így jár aki nem olvassa végig a hozzászólást amire válaszol... Próbáltam kideríteni, pont erre jutottam, hogy az e-roller játékszer, nincs rá hatályos jogszabály. És nem akarok ezzel vitát generálni, mert elég sok pro-kontra véleményt hallottam, szóval nagyon csendben jegyeztem meg.
[ Szerkesztve ]
https://weddmegonline.hu, https://nekedveszem.hu
-
Reggie0
félisten
válasz DigitXT #7639 üzenetére
Igazabol jol csinalod a valasztast, csak kell meg nehany sort beleirni es azokat is kiszamolni. Azert is fontos, mert anelkul marad a puding probaja modszer, aztan vagy jo vagy nem. Ha erdekel segitek, hogy miket kell meg szamolni.
#7640 mrrr74: koszi, majd alkatreszek kellenek, csak meg nem lehet kapni az s1 plus motorjat kulon.
[ Szerkesztve ]
-
mrrr74
aktív tag
válasz DigitXT #7642 üzenetére
Én nem járok vele vízben, szerintem egyben is van (talán 200 km lehet benne), de olyan 75.000 ft körül árulnám ha el szeretném adni. Mindezt úgy mondom, hogy nem tudom most milyen áron mennek használtan, de amit Te mondtál, az szerintem nagyon kedvező.
https://weddmegonline.hu, https://nekedveszem.hu
-
B-L-A-C-K
titán
válasz DigitXT #7646 üzenetére
Nem értek vele egyet, nekem is mikor S1 volt elsőnek az volt ugye az isten, de mikor kipróbáltam utána több fajtát rájöttem a leg@szarabb választás. Használtan is lehet venni M365-öt, ami nem zörög, nem lötyög a kormánya, és a ha kijelzőt levéded vízállónak is mondható.
-
B-L-A-C-K
titán
válasz DigitXT #7649 üzenetére
Nem veszekedni akarok veled, de mindenki azt védi amije van mint most te is (meg régen én is mikor nem volt összehasonlítási tapasztalatom), de már ugye sok rolleren végig mentem, és ha az építést preferálnám, nem mondanám mit vegyen ami jobb, pl M365-öt. Szóval abszolút nem értem hogy jön ide az építés kolléga.
Amúgy most egy G30-at kaptam kölcsön, Az M365 pro felett van, ezt is teljesen ajánlom pálcika kategóriában, igaz ez már nem alsó kategória, de kényelmes, nagy hatótáv, jól van szigetelve, nagyobb kerekek, nem recseg zörög, nagyon egybe van.
[ Szerkesztve ]
-
B-L-A-C-K
titán
válasz DigitXT #7654 üzenetére
Ne offolj már témába vagyunk...
Azért nem így van hogy M365 után már semmi pálcikával nincs tapasztalatom. Volt S1-em, S1 Pro-m, M365, M365 Pro-m, volt nálam több napig Etwow V Booster, akkor most G30, plusz barátom szervizel, akivel napi szinten beszélek/találkozok, nála meg minden megfordult már szinte. Szóval hidd el van tapasztalatom. Az viszont igaz hogy Kirin S1-el még nem, viszont olvasni sikerült róla, és mint Te is írod ha az S1-nél rosszabb akkor felesleges is beszélni róla.
Belépőnek akárki akármit mond az M365 még mindig a legjobb, arra is kell pár apró kiegészítőt venni, de tényleg összehasonlíthatatlan minőségben egy S1-gyel, és azért amennyivel drágább bőven megéri.
De persze ez csak az én véleményem, viszont mint írtam azért nem hasra ütés szerűen mondom, hanem tapasztalat. Az meg hogy ki mit vesz, Ő dolga, én csak próbálok segíteni.[ Szerkesztve ]
-
B-L-A-C-K
titán
válasz DigitXT #7661 üzenetére
Veled se vitázok, hisz nagy összehasonlítási tapasztalod van... Jah nem, neked is 0. Nincs miről beszélni, lényeg S1-eid vannak, sose volt más, mi a király? S1. Meg amúgy is kb ez a topik nem szól másról csak 80%-ban erről.
Úgy gondolom inkább most kilépek innen végleg, mielőtt jobban felb@szom magam...
Jó rollerezést mindenkinek a továbbiakban.
[ Szerkesztve ]
-
laskr99
addikt
válasz DigitXT #7660 üzenetére
Ha olcsót akar nem vegyek, olcsó dolognak híg a leve. Én se veszek egy romhalmaz kocsit mert nincs pénzem jobbra.
Ha azt nézzük olcsóbb rollernél kb annyit költész rá utólag mint ha vettél volna egy rendes rollert. Ez kocsinál is igaz..
Én váltottam inomimra, ha már rugózás kell.
Monorim és társai:
Ha valkinek ez a hobbija fog rá költeni, extra akksi stb. Én inkább vettem drágább rollert, erre többet lehet költeni, gondolkoztam egy 60V/33-38Ah akksin, csak hát nem biztos hogy 2xx ezer megéri e kb 140km hatótávra.
Új hozzászólás Aktív témák
- Politika
- PlayStation 5
- Gyorsabban hozná el az önvezetést Kína
- Futás, futópályák
- Megpróbálják a spanyolok: megvédenék a gyerekeket a közösségi médiától
- Milyen notebookot vegyek?
- Azonnali fáradt gőzös kérdések órája
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- iPhone topik
- Autós kamerák
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs