Új hozzászólás Aktív témák
-
Reggie0
félisten
-
DigitXT
félisten
válasz DigitXT #7565 üzenetére
For the record: 45.9V-ról 46.4-re kúszott vissza. Úgy, hogy az első
motor csak tessék-lássék segített be (bár néha meglepően sokat:
17A csúcs), mivel nem volt rendesen feltöltve (36.5->36.6). Szvsz
jelentősen befolyásolja a gördülési ellenállást a gumiválasztás.[ Szerkesztve ]
-
dzsidzsas
aktív tag
-
-
monchichi20
aktív tag
válasz DigitXT #7744 üzenetére
Ez az hogy dombokra nem hiszem hogy rollerel fogok menni, vagy kirándulni vele a Normafához pl. leginkább ismerőshőz átmenni vagy valahova elugrani vele, munkába oda-visza 15km kitérö nélkül. Szóval ezért nézek nagy hatotávosat hogy minél kevesebbszer keljen tölteni.
Már azt is néztem hogy épiteni menyi volna, de mivel foglalmam sincsen mit hogy kéne elkezdeni így maradnak ezek. A legjobb hogy ha olyan helyet találnék ahol a szabadidős kártyát elfogadnák mert akkor ki is potolnám simán és tudnék nézni 600-700k körülit is, de amig azt semmire se tudom elhasználni/átváltani kp-ra addig sajnos meg kell határolnom egy ár szintet. A G-Booster az 340 körül van és a Mantis dual 480 ezek nagy hatotávosak, de a G2 Pro 130kg a max.
Még mindig nehéz a választék így, a kínaikat nem nagyon ajángatjátok ahogy látom (bár eza Vsett 9+ - 48V - 1300W - 21Ah LG tetszik csak itthon drága alis árhoz képest)
-
monchichi20
aktív tag
válasz DigitXT #7770 üzenetére
Hát igen azota lentebb adtam inkább az igényekből mert rájöttem ez is elég lesz nekem föleg ezután a video megnézése után.
Amúgy max 20km-nél nem hiszem hogy többet fogok megteni naponta, munkába is akkor menék vele ha egyedül mennék arra meg mint tegnap néztük böven elég.
Néztem hogy aza 200w külömbség 5km ad de 45 el drágább is. (kérdés emelkedönél számit-e) Dombos helyre nem megyek szerintem vele nagyon, inkább pesten fogom használni pl Alzába elmeni és ilyenek. Ismerösöm is 2,5km lakik tölem és oda a legnagyobb emelkedő a Margit híd. Vajon az Árpád hídra feltud menni a szigetről meg az Erste mögöti bringa úton? De visza térve most ennek a rollernek mia hivatalos adata mert valahol 120-130-150kg van megadva és más sebbeség/távolság, vagy a 1000w nagyobb teher birással bír? Mert akkor talán megéi az a 45+. -
JoeCockBill
senior tag
válasz DigitXT #7800 üzenetére
mantis. ilyesmiket nézegettem
új lemezünk: https://wmmd.lnk.to/BMB_RegiVagas
-
DigitXT
félisten
válasz DigitXT #7610 üzenetére
Csak egy szösszenet. Megjött a csere, működik. Rögtön feltűnt, hogy nem vibrál a zöld LED, mint az elsőn tette, amíg működött, hanem szépen egyenletesen villog. Szóval azzal már a dobozból kivéve volt valami defekt... (Aztán miután elfüstölt, folyamatosan világított a zöld.) Egy a bibi, hogy még most sem tudok hegeszteni, arra gondolok hogy valszeg szar az akku, amivel próbálkozom. Egy lemerült Suzuki Ignist ugyan bebikázott, de elég lomhán forgatta, és az csak max. 1kW-os, mert nem tud többet az indítómotor. Valószínűleg kamu, hogy leadna bármikor 300A-t... Nem tudok másra gondolni, mert ezzel az elektronikával YT-on vígan hegesztenek "rendes" 5000mAh 65C akkuval... Természetesen amíg el nem ég.
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz DigitXT #7827 üzenetére
BMS bekötését inkább holnap... Miután rájöttem, mit jelent a
zöld LED villogása (nem csak utal az időzítésre, nem vár arra,
hogy rövidzár legyen az elektródán, és onnan számít, dehogy:
minden villanásnál elsüti), tök kényelmesen lehetett dolgozni.
Legkisebb fokozaton is szuper, az előző példány meg alapból
szar volt, hiszen vibrált a LED (de mióta elfüstölt, végig világít). -
Reggie0
félisten
válasz DigitXT #7838 üzenetére
Azt nem tudom. En "veletlen" tevedtem oda. Azt hittem, hogy a hegyre felfele tarto szomszedos utca meredekebb, de kiderult, hogy nem
Viszont sikerult olcso julet kabel hosszabbitot talalnom aliexpreszen, kb 5 dolcsi az 1.7 meteres, mindket vegen csatival.
[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
válasz DigitXT #7854 üzenetére
Ki lehet azt jól is nyomtatni, csak munka van vele, mert soban kene hokezelni es onnantol eros lenne. De ha gondolod kinyomtatok neked egyet, hogy kiprobald, de most csak PLA-bol tudom, mert meg nem keszult el a nagy nyomtatom. Esetleg meg PETG-t megprobalhatom, de ilyen nagyobb cuccot HIPS-bol es ASA-bol mar szivas nyitott nyomtatoval.
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz DigitXT #7863 üzenetére
Kipróbáltam azt a keskenyebb gumit... Nos csalódás. Rosszabbul gurul.
Több a fogyasztás. Emiatt jobban melegszik (a motor és a vezérlő is), a
végsebesség 1-2 km/h-val kevesebb. Cserébe "nagy tempónál" ledöntve*
oldalazni kezd... oké, hogy nem is nagy tempóra szánták, de ez egy fos!
(A dobfékes kerék 36V-ra van kitalálva, de akkor is 28 km/h menne neki.)Sima S1 gumit akartam eredetileg tesztelni, csak nem volt nagy kedvem
leszerelni a másik kerékről az éjjel, így feldobtam tesztre ezt: nem nyert!*: Lágymányosin a kanyarban felfelé kb. 28-nál majdnem lesodródtam.
-
B-L-A-C-K
titán
válasz DigitXT #7870 üzenetére
17 ezer? Akkor nézd meg mennyi most az enyém darabja...
-
DigitXT
félisten
válasz DigitXT #7866 üzenetére
A sima S1 gumi a nyerő. Megvan a 36 km/h, fogyasztás kevesebb, érezhetően
jobban gurul: egyetlen baki, hogy megállt a versenytechnika a Lágymányosin...
Letiltott a BMS, valószínűleg túlmelegedés. És ekkor jöttem rá, hogy a töltőket
ugyan beraktam a hátizsákomba, ám utána az kompletten a garázsban maradt.Így érdekes lesz a hazaút. (Ha esetleg visszahűlés után hajlandó feléledni.)
Szerk: nem a merüléssel van baj, a kis akku még 50V-on van, simán haza vinne.
De a hülye relés megoldásom miatt egy akkuval nem éleszthető a rendszer.[ Szerkesztve ]
-
csokaym
csendes tag
válasz DigitXT #7854 üzenetére
Aliexpressen láttam ilyesmit, rendeltem is belőle 2 db-ot. Még nem próbáltam mondjuk bele, nehézkes kicsit a szétszedés odáig (nincs ilyen hosszú dugókulcsom, amivel szét tudnám szedni + használgatom is a rollert, nem szeretek gyalogolni helyette )
Ahonnan rendeltem, ahhoz a linket itt találod: [link]
Jól hangzik amúgy a 48V-os teszted a vezérlő kábeleit cserélted, vagy hagytad a gyárit?
Mivel ponthegesztettél, tudsz hozzá linket dobni? A gyári akku helyén vajon elférhet egy 48V-os pakk?
-
csokaym
csendes tag
válasz DigitXT #7882 üzenetére
Igen, valóban, most látom, egy decemberi kommentben írta is valaki. Én akkor, mikor megrendeltem, csak a kérdez-felelek rész olvastam, ott az volt a válasz, hogy jó bele... Mérőszalaggal mérve kb 21,5-22mm a belső átmérő, a külső kb 23.. hát ilyen az élet
Az akksikat tekintve azon gondolkodtam, hogy cserélem az egész rendszert 48V-ra: a gyári 10s3p helyébe és a kormányon lévő 10s4p helyére is 1-1 13s2p-t raknék. Ezzel súlyban érnék el megtakarítást is, 18cellával lenne kevesebb, illetve nincs is szükségem ekkora kapacitásra: hamarabb lerohadok a rollerről, minthogy lemerüljön 55+km-t mentem vele egyszer, és nem merült le (de ha nagyon kellene, akkor meg lehet csinálni, hogy a kormányra lövök még egy 13s2p-t, ha kevésnek bizonyulna az összesen 2db belőle)
Illetve egyesíteni is tudnám az akkukat párhuzamosan, így nem maradna kihasználatlanul Wh az egyik pakkban, mire a másik lemerül.
-
csokaym
csendes tag
válasz DigitXT #7885 üzenetére
Igen, jól tippeled legalábbis nem vagyok akkora teher, 63kg körül voltam, amikor ezt mentem, most azért a karanténban pár kiló felszaladhatott
Lövök nemsokára egy pár képet a rollerről, és megkísérelem feltöteni. Egyébként igen, egy wildman 3L-es táskában van
Ha tudsz segíteni egy pakk (vagy 2 ) összerakásában, az nagyon komoly segítség lenne!
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest