Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Piftuka

    veterán

    válasz gulupeti #12971 üzenetére

    "Eléggé kiábrándító, hogy a márka néhány évvel ezelőtti zászlóshajója 4 és fél év után megadja magát. Valaki hozzáértő esetleg tudja, hogy milyen hibára utal ez? Mit csináljak vele?"

    Szia!

    Hasonló, mint amit az előbb írtam. Ha szerencséd van, akkor csak valamelyik szalagkábel, vagy annak érintkezése a hibás. (Ha nincsen szerencséd, akkor a kijelző hibásodott meg, amit nem éri meg javíttatni.)

    Hívj ki egy szerelőt, aki vállal egy díjmentes bevizsgálást, aztán majd az árkalkuláció után eldöntöd, hogy megjavíttatod-e.

    Ami a 4,5 év hibamentes működést illeti... Tudom, nem vigasztal, de napjainkra teljes általánosságban ide jutott minden "consumer" műszaki cikk. Már nem ~20-30-40 évre gyártják őket, csak annyi időre, hogy jó eséllyel a gyári garancia időtartamát bírják ki meghibásodás nélkül.

    És mindez sajnos márkafüggetlen...! Bármelyik gyártótól választasz is tévét, ajándék minden egyes nap üzemidő, ami a 2-3 év garanciaidő után a készülék rendes működésével telik el. A különbség maximum abban van, hogy egy-egy gyártó termékei milyen arányban hajlamosak a gyors meghibásodásra.

    Ezért is érdemes megfontolni - főleg a drágább modelleknél - a 2-3 év extra gyári garancia (SONY tévék), vagy garancia biztosítás megvásárolását.
    Illetve élni azzal a lehetőséggel, amikor a gyártó hivatalos oldalán történt termék regisztráció 5 év gyári jótállást biztosít.

Új hozzászólás Aktív témák