Keresés

Aktív témák

  • Miracle

    senior tag

    válasz dabadab #23 üzenetére

    ''Ugy latom, ezt komolyan (nem pedig gunykent) irtad - am ez sajnos nincs igy a gyakorlatban.''
    Az a tanár, akiről szó van, amikor én jártam, megemlítette, hogy GOTO van, de nem mondja el, nem kell. Ezek szerint szerencse.

    ''1. Eloadason megtudjuk, hogy a goto gonosz, semmikeppen nem szabad hasznalni. Aztan az eloado felir egy algoritmust, aminek kb a fele GOTO utasitasokbol all - ''khmm, ez igy volt egyszerubb'' ''
    Itthon vagyunk. ilyen embereknek kell tanítani. ez a király. Most nem akartalak megsérteni, én is találkozok olyan kotatókkal, akik talán jobb lenne, ha nem oktatással keresnének pénzt(mármint a diákoknak) de valamiért az egyetem vezetőit kevéés érdekli, hogy valaki alkalmas-e a tanításra, az, hogy havonta publikál egy cikket fontosabb.

    ''2. Gyakrolaton kis papir, hogy milyen legyen a program (ne legye benne goto, legyen szigoruan tipusos, stb). Diak: ''Mi az a szigoruan tipusos?'' Gyakvezer: ''Ohm, khm, hat azt igy pontosan igazan nem is tudom'' ''
    Az is szép, amikor nem felkészült gyakvezek tartanak gyakot. volt egyhez szerencsém, túléltem, azóta rendesen utánakérdezek a gyakveznek. a Miénk(bevezetés a programozáshoz tárgy) pl. olyan volt, hogy az otthon elkészített struktogrammot rendszeresen elcseszte, és amikor mi(a diákok) kijavítottuk, akkor általában nem fogta fel, hogy mivan, és vagy aztmondta, hogy mindegy(és táblát töröl), vagy majd holnapra megnézi. Egyszer a táblánál oldottam meg egy feladatot, és elmagyaráztam, hogy mit csinál, és ő volt az utsó a teremben, aki nem fogta fel, már azok is értették, akiknek később nem lett gyakjegyük.szar, hogy ilyenek tanítanak.

    értelmező késziszótár :: rekurzió --> lásd : rekurzió

Aktív témák