-
Fototrend
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
ParmaBoy
tag
válasz
macilaci78 #337469 üzenetére
Eddig jön, remélem hazafele is valid lesz, metrózás és sörözés a terv.
-
ParmaBoy
tag
válasz
f4lcon #337335 üzenetére
Persze, mondjuk az ismertebb kinaiakkal, amikkel mar tenyleg lehet alkotni(launch, topdon, foxwell stb.nem a legolcsobb belepo modelljei) az a baj, hogy 2 ev a szoftveres tamogatas, es utana evenenti licence.
Ami nyilvan egy szerviz eleteben apropenz (kene, hogy legyen), de hobbistakent fajdalomkuszob felett van. -
ParmaBoy
tag
válasz
BigBlackDog #337331 üzenetére
Csak hibakódot akarsz olvasni? Mert akkor egy ELM327 valamelyik verziója is elég, ha már élő adat/szervizfunkciók is kellenének, akkor hirtelen egész más liga árban.
-
ParmaBoy
tag
válasz
thefreeman #336910 üzenetére
Grat! Ez egy jó választás (Golf/Leon sem lett volna rossz)
-
ParmaBoy
tag
válasz
BigBlackDog #336646 üzenetére
Jaja. Ennek a csúcsa a Rapid volt anno, ott nyöszörgött az összes, "ez ilyen".
-
ParmaBoy
tag
válasz
focvis #336421 üzenetére
Igy van. Es nekem a legbelso engedely jar, a vedett zonaban tudok parkolni. /sullyedo oszlopokon belul/
Cserebe onnan 2p setara van a cegtol berelt parkolo (nem kertem fix kocsit, a parkolot fizetik es uzemanyagkartyam van, evi 70 korul kocsi fordul meg alattam, elethelyzetbe belefer, elvezem, kvazi hobbi), igy napi jarasra nem kell.
Viszont magamtol nem fizetnek a kozeli keruletekben havi 50/60k, hogy egy hobbiautot letaroljak. Ez egy remek lehetoseg egy ND mx-5-re, nekem is ez ugrott be elsore. Hmmm. Pentek esti dilemma.
-
ParmaBoy
tag
válasz
focvis #336414 üzenetére
Ezt megertem, ez a 115 lovas azert eleg gyengusz, azt el kell ismernem, 1 het eleg volt most belole
Egyebkent, ha mar belvaros: majdnem lejart a 2 ev auto nelkul, amikor buknam a bonuszt, de vegul telefon arban vettem valamit, amolyan haveroknak/csaladnak backup verdat, ugyis utcan fog allni (tboldi-nak is irtam meg anno, h szoljon ha tenyleg elado a wagon-r, ennyire mindegy volt), erre hivnak a kozterulettol, hogy nem szeretnek-e berelt parkolot? [link]
Nem is tudtam, hogy van ilyen, de igy lehet csak kene venni nalami "szepet". Ha mar ingyen van 15p setara melygarazs berlet.
Mas keruletnel is jatszik ilyesmi? Mert nem is hallottam ilyesmirol, erre megkeresnek a semmibol. -
ParmaBoy
tag
-
ParmaBoy
tag
Vótmá'?
Új kreszről egy 27 oldalas doksi került ki, pl. autópályán 140, b-s jogsival 125cm-es motor vezetése.
-
ParmaBoy
tag
válasz
3L1T3 #335216 üzenetére
150korul el szokott kezdeni konmyezni a vizpumpa, neked ugy tunik szerencsed volt. De en legkesobb 180-nal cserelnem a helyedben a komplett vezerlest.
Igen, egyben, illetve az olajpumpa szijat sem art ilyenkor. Illetve fagyallot (vizpumpa miatt amugy is le kell ereszreni. Hirtelem nem tudom, hogy szilikatos g13 van-e benne, ez rajta van a kiegyenliton is, ha igen, akkor csere g12-re es kiegyenlito is cs)
Nsz auteszerviz jut hirtelem eszembe Fehervaron, roluk jokat hallottam.
A dsg-ben 60ezrenkent erdemes cserelni az olajat, a Tiedben nedves kuplungos. 180-nal szinten aktualis.
-
ParmaBoy
tag
válasz
grizlisandor #334983 üzenetére
Bosch-rol vegyesek az elmenyek, en a listabol a Zimmermann-ra atirnam.
-
ParmaBoy
tag
válasz
cOxeR #334952 üzenetére
Fúú, ezek a robotizált váltók egyedül a hip-hop-hoz mennek, annyira bólogatós.
Amúgy, ha ráérzel, hogy mikor vált és akkor elveszed a gázt, majd váltás után vissza, mintha kézivel váltanál, akkor kevésbé bólogat, össze lehet vele szokni (de úgy is szar)
Mol limó?
mennyi van ezekben a csodákban most? nekem egyszer volt hozzá szerencsém, elég is volt, pedig akkor 60k körül volt még csak benne, de érezhetően kapott már az élettől.
-
ParmaBoy
tag
Micsurin letett rola, Csikos vett egyet: mini r50
[link]
Irast linkeltem, az reszletesebb, de benne van a video is. -
ParmaBoy
tag
válasz
f4lcon #334622 üzenetére
Minosegre tok oke, csak az elektromos (es plug-in is) Volvok valamiert rohadt sokat esznek, ezt hallottam innen-onnan es a tesztben is ezt olvasni, ahol mernek.
Id3 a facelifttel mar jobb lett, a prefaceliftnel a szoftverhibak, fantom hibauzenetek, nagyon kopogos belter, elhalvanyulo menetfenyes elso lampak (gariban csere) megvoltak. De egy mostanit mar bevallanek, viszont minosegben a Volvo alatt lesz. -
ParmaBoy
tag
válasz
focvis #334492 üzenetére
/Prémium/ vellannyal az a baj, hogy megégették magukat az operatív szolgáltatók, pl. taycan, i-pace (de az összes villany), persze a kicsi darabszám miatt és a belsőégésű volumenmodellek elszállt árai miatt így is busás eredményekkel zártak, viszont tanultak belőle, sokkal óvatosabbak, sztem egy ilyenre vagy kifejezetten sz@r (30% alatti) maradványértéket adnának, vagy nem fixáltat, hanem elszámolásosat, aminél a a maradványértéket képző ár a leadáskori eurotax kalkuláción alapuló érték lenne. (egyedül az Arvalból nézném ki, hogy betolnának valami jó ajánlatot)
Viszont gondolom a hazai DS szalonoknak vállalni kell majd egy-egy darabot, amit lehet komoly kedvezményekkel fognak csak tudni kipörgetni, így lehet itt én egy sima nyílt végűvel vinném, 20%-os maradványérték meghatározással, lehetőleg kkv-ba, ahol a kamat a taóbol visszajön.
Ha lesz egy kis időm, akkor amúgy megnézem majd, hogy anno 21-ben, illetve 22-ben milyen maradványértékeket kaptam operatív szolgáltatóktól és most az mennyit ér, szerintem az óvatosabb ajánlatok is bukók lennének a flottakezelőknek.
Tudom, kicsit komolyra sikerült, de a flottakezelők szerint punk dolog egy ilyet finanszírozni, akárcsak a februári fedél nélkül projekted.
-
ParmaBoy
tag
válasz
Blindmouse_ #334229 üzenetére
A frissebb, de meg GM Opelek is csalnak kemenyen, k astra, b insigniaig bezarolag tapasztalataim szerint.
-
ParmaBoy
tag
válasz
CactuS #333960 üzenetére
Tobb helyol hallom ezt, a hires ford diler uzemeltette flottakezelo reszerol is hasonlo hirek jonnek kispestrol, az ugyfelkozpontu gyori ceg is multi lett, az mol megvette a bizonyost es az ald-leaseplan egyesules utani ceg is olyan ajanlatok ad... a kicsik pedig elrakjak a felborult piac utan a maeadvanyertek nyereseget es csomagolnak.
En ezt latom, evtizedes flotamenedzserkedes utan.
Kitartas a virtualis tuloldalrol. -
ParmaBoy
tag
válasz
CactuS #333958 üzenetére
Mondjuk valami kulcsot tudsz intezni athidalonak, nem?
Mennyire van szivas feletek, kozep-kis flottakezelok fele? (6-os ut, 1000 fo koruli flotta, nincs nagyon mas, szimpatikus a ceg, bar sosem szerzodtem)
En az asztal masik vegen ulok es akitol valaha ajanlatot kertem, akar csak referencianak, megkeres, gondolom a nyilt piac alapveto doglodese megvan, ennek ellenere az operativ szolgaltatok meg mindig felfele mennek a penzugyi tudatossag novekedesevel, vagy megvolt a letoresi pont? -
ParmaBoy
tag
válasz
Blindmouse_ #333926 üzenetére
Egyebkent sztem igen, en csinaltam mar ilyet es szinre/szagra is stimmelt.
-
ParmaBoy
tag
válasz
dellfanboy #333592 üzenetére
Mauritaniaban.
-
ParmaBoy
tag
válasz
Reggie0 #333482 üzenetére
Gondoltam, h leírjam-e, de a belső 13-ban van a jobb minőségű "well being" szolgáltatók zöme.
Amúgy lehet, hogy tényleg műkörmös, hiszen a szolgálatókat karban kell tartani, akik nem szeretnek messze menni, így a környéken létesült egy csomó tényleges szolgáltató, körmös, pillás, kozmetikus, plasztikás (szájfeltöltés hatalmas divat mostanában) stb. -
-
ParmaBoy
tag
válasz
Micsurin #333429 üzenetére
Olyan amugy, semmi tobb. (Pl. Az anno kijaros a3-rol beszelt regebbi videokban, h ennyi meg annyi benne a meter(400k korul asszem), de semmi baja, p-rendszammal jarkalt. Aztan egy kesobbi videoban, amikor felcsapodott a gepteto a siroccobal, akkor visszaul az a3-ba, ami mar a fia hasznal es kapott rendszamot, majd meglelo fordulat: valami 250k van benne ora szerint...
de tobben jartak mar nala es a kinalt porteka egy atlag nepper szintjet hozta )
-
ParmaBoy
tag
válasz
ArthurShelby #333297 üzenetére
Persze, nagy áramfelvétel, terheli a generátort, ami terheli a főtengelyt= többletfogyi.
De ilyen tized decikben mérhető szerintem max. -
ParmaBoy
tag
válasz
szabonagyur #333290 üzenetére
75 bruttó.
-
ParmaBoy
tag
válasz
dellfanboy #333264 üzenetére
Az a vicc, h Pisti Szerel tenyleg pek, ez a szakmaja.
Mar, ha rola van szo. -
ParmaBoy
tag
válasz
focvis #333242 üzenetére
En is igy gondolom
Persze, de az megint mas, vagy eppen, h tenyleg rottyon van, mert mondjuk eszi az olajat es azert nem mukodik megfeleloen, ilyenkor az okot celszeru megszuntetni es az okozatot (kati) cserelni. De azt tegyuk hozza, h az utangyartott kati sokszor rosszabb ertekeket tud, mint a 20 eves gyari.
Ezert kell tenyleges erteket nezni,(vizsgan megteszik) es ha boven hatarertek felett tud meg a kati, akkor reszemrol megoldas a kiemeles. -
ParmaBoy
tag
válasz
Micsurin #333189 üzenetére
Ha össze van omolva, akkor nem fog meg semmit >kormos a kipufogó nagyon.
Ha csak sok benne a hamu, akkor megfogja, nem lesz vészes.Bár Eur5 esetén, ha jó, akkor sem lesz fémtiszta a kipuf.
Egy diagon keresztüli kényszerregent azért megpróbálnék első körben. de az csak egy pofon annak a bizonyos dolognak, de lehet a kibakódot eltünteti és ismét fog regenerálni, bár sűrűn.
-
ParmaBoy
tag
válasz
simonjoe #333165 üzenetére
Az a baj, hogy ott tényleg telibe szeretik ellopni az egészet, [link] , ráadásul Bosznia etnikailag, vallásilag is teljesen megosztott, van a Bosznia-hercegovinai Föderáció meg a Boszniai Szerb köztársaság, és laknak még arra horvátok is, nem igen szeret senki senkit, együtt sem működnek, ráadásul klasszikus balkán.
Na mindegy, meglátjuk majd, a vak is ezt mondja, de a 2030 a helyiek szerint is irreális.
-
ParmaBoy
tag
válasz
bbubby00 #332744 üzenetére
Renault 1.5dci, 2010 utan veheto, bosch rendszer, kozmegegyezes szerint egy jol sikerult darab, taxikent a kombi 3-as megane-ok sokszor 5-600ezret teljesitettek sokszor gyari ua rendszerrel. 90 es 110 lovas is veheto, de csak kezivel
Ettol fuggetlenul modern dizel, oda kell figyelni, hogy mit veszel, ra lehet szaladni. -
ParmaBoy
tag
válasz
6030D #332737 üzenetére
Tenyleg erdekes helyzet. Azt kene letisztazni, h ha nem kered, akkor marad ez, es bizonytalan ideig uzemeltetik tovabb, vagy jon uj.
Esetleg auto nelkul maradsz, mert ezt eladjak (ha az van, amit irtam es nyilt vegu a lizing, aminel most jar le a 60ho, akkor azt a ceg nem fogja megvenni, a finanszirozo fogja ertekesiteni arveresen, afa kockazat lenne. Ha viszont uzembentartot valt, nincs afakockazat, maradvanyerteken /ami pofatlanul alacsony szokott lenni/ megveheted. Azaz papiron, a ceg kifizeti helyetted, ok jol jarnak, mert nem kell uj kocsit intezni, te jol jarsz, mert kapsz egy kocsit.
Lehet tulgondolom es siman cash-re lett veve, nezd el, flottakezelsben dolgozom -
ParmaBoy
tag
válasz
rbalint88 #332714 üzenetére
+1
Tippre kifut az 5ev nyiltvegubol, es akkor az maradvanyertek, amivel nagyon jol lehet jarni (ha jo fej a ceg es maradvanyerteken odaadja). Az 1.5tsi octi amugy sem nehezen ertekesitheto.
Kerdes, h lesz-e helyette uj. Pontosabban mi lesz, ha nem kerul megvetelre.Szerk: kozben kapcsolok, h "megkapom" az ingyen van cimborak kozott is.
Akkor kerdes, h jonne az uj, ha kihagyod a lehetoseget?
Illetve kell munkaugyben is hasznalni? -
ParmaBoy
tag
válasz
#48584626 #332061 üzenetére
Emlékszünk. És tudjuk, hogy mi a különbség a rent-a car és a fleet üzletágak között.
Ugyanúgy nem lehet kiadni villanyt napi bérlésbe, ha tesla, ha villany bmw, mert a kutyának nem kell, és ugyanúgy sz@r/kalkulálhatatlan maradványérték lesz, ha tesla, ha villany bmw, együtt mozog az egész BEV piac.
-
ParmaBoy
tag
válasz
brumi1024 #332050 üzenetére
Szo-szo, azért sztem kicsit túl van dramatizálva a Tesla mifelénk.
Van Tesla a flottámban (én sem akartam, de ha ez kell, akkor nézzük meg alapon, belefért a költségvetésbe), nem volt szívás sem a lízing, sem a biztosítás, volt már káresemény is, ott is gördülékenyen ment a karosszéria.
Aztán lehet csak pont szerencsém volt. -
ParmaBoy
tag
válasz
f4lcon #332013 üzenetére
Nem lett. De nem is ez a baj, hanem, h a zartnal biztos a vasarlas ezert vasarlasnak minosul, es itthon csak a tgk eseten lehet afa vissza.
Nyilt vegunel meg nem biztos a vasarlas (ezert szokott ecizni a nav, ha a nyilt vegult az uzembentarto a futamido vegen megveszi), berlesnek minosul (szolgaltatas), igy a finanszirozasi reszbol (ar-maradvanyertek) alapbol 50% afa, de utnyilvantartassal akar 100% visszaigenyelheto.
De a palyazat egyertelmuen kimondja, h csak vasarlast tamogat, igy a nyilt az lecso barhogy nezed. A felhivast kene modositani.
Volt valami masik palyazat, ami megjelent tarsadalmi egyeztetesre, ami flottakezeloknek szolt es nem osszeget, hanem a nyilt vegul hitel teljes kamatat tartalmazta (magyarul 0%-os nyilt lizing villanyautokra a megfelelo teaor os jog szemelyeknel.) De nem tudom, h ezzel mi lett, ha irodaba kerulok es nem felejte el, akkor ranezek. -
ParmaBoy
tag
válasz
tototos #331957 üzenetére
Merca vagy M1 flotta is hatalmas darabszamokat rendel, mindkettonek van olyan sajat szervize, ami markaszerviz minositest megkapta.
Tippre 25%-ot kapnak a listaarbol, de lehet egy-egy keszletes daraboknal tobbet is.
Villanyauto tamogatas nem jatszik ezeknel, azt csak cash vagy zart vegu (ott meg nincs afa vissza) eseten jatszik, operativ(ami nyilt vegu, csak a flottakezelo az uzembentarto), v sima nyilt eseten szoba se johet. Nem veletlenul alig palyazik vki. -
ParmaBoy
tag
válasz
szőröscica #331769 üzenetére
Ez egy nagyon analog auto, a ketezres evek eljet idezi, ami szamomra az aranykort jelentette, gratulalok hozza ismet, johet a hosszu beszamolo
-
ParmaBoy
tag
válasz
Blindmouse_ #331752 üzenetére
Ne vitatkozz a Szakerto (ma meg sztem nem hangzott el) Urral!
-
ParmaBoy
tag
válasz
Vismajor01 #331727 üzenetére
Csatlakozom: embere valogatja.
De en foleg pozitiv peldakrol tudok csak, a 2.2d sky mazda6-ok eseten (olajpumpa lanc szakadt) pozitivkent tuntettek fel egy idoben a motorcseret, ahol konstrucios javitas is tortent (mondeo mk5 1.5eb), ott egyertelmu.De a B2B szektroban az ALD Market (rip, ayvens van mar a leaseplan-el egyesulve) is pozitivkent tuntette fel a motorcseres 2.0 tdi mqb-ket, ahol tartani probaltak a 210ezres vezerlescseret, aztan a 190k korul a vizpumpa megszorult, szakad a szij.
-
ParmaBoy
tag
válasz
Blindmouse_ #331648 üzenetére
De autoztal mar a kanadai telben? Naugye!
-
ParmaBoy
tag
válasz
bulikavagyok #331473 üzenetére
Magas maradványérték, olcsó fenntartás, kicsi fogyasztás, hybrid miatt alacsony adók, zöld imázs, automata.
A matek, ha "tökmindegy", akkor is a toyotára jön ki a legjobban, kb tavaly év eleje óta.
És tényleg nincs velük komolyabb gond, ami sajnos nem egyértelmű napjainkban az új autók esetén sem.
-
ParmaBoy
tag
válasz
szabonagyur #331403 üzenetére
De ha egy villany taxi volt, neadisten' Tesla, akkor lehet flame-elni igazan.
Új hozzászólás Aktív témák
- Eladó elektromosan állítható magasságú gamer asztalok (Fekete és Fehér)
- Új, bontatlan FÉLÁRON - LOVI Expert 3D Pro elektromos mellszívó - Még 1,5 év magyar bolti garival! -
- Dreame Z10 Pro robotporszívó
- Tchibo Esperto Caffe szemes kv föző hibátlan működéssel
- Fornetto Explorer DeLuxe gömbgrill/faszenes grill, pizzakemence feltét, pizzakő, elemes forgatónyárs
- Samsung Galaxy A32 4G 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Xiaomi Redmi Note 13 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- ÚJ LENOVO ThinkPad P16s Gen 2 - 16" WUXGA IPS Érintő - Ryzen 7 PRO 7840U - 32GB - 1TB -3 év garancia
- Újra Akcióban!!! Ducky One 2 Mini és SF billentyűzetek a bolti ár töredékéért! Számla+Gari
- ÁRGARANCIA! Épített KomPhone i5 10600KF 16/32/64GB RAM RX 7600 8GB GAMER PC termékbeszámítással
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest