-
Fototrend
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
hobizoli
nagyúr
válasz szabonagyur #322491 üzenetére
pl ahol ott a zöldhullámot először szándékosan ölik meg lámpaprogram módosítással utána meg ugyanazok siránkoznak a kialakult dugókra, hogy fúúúú
vitézy+tarlós művek produkciója Bp-n 10-12 évetöbb drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz Atomgeszi #322420 üzenetére
vezetok nagy resze nem tud jol(!) fekezni
autopalyan is van egy varatlan szituacio, akkor nem beleall fekbe, hogy minnel nagyobb mertekben csokkenjen a sebessege meg "messze" is az akadalytol, hanem lassan kezd fekezni es egyre erosebben fekez
de mivel igy lassulas nem akkora merteku, a sebessege is nagyobb marad az akadalyig es tobb utat is tesz meg, amire megallna, vagy meg sem tud allniholott az elejen nagyot fekezve meg tizenmeterekkel(!!) elobb is megallt volna elotte
a fekezessel idot lehet nyerni, ami alatt menekulesi utat tudsz talalni a helyzetbol
meg nem mind1, ha nem tudsz megallni elotte, es mindenkeppen ki kell kerulnod, vhogy akkor 90-l csinalod a javorszarvastesztet, vagy 50-l
90-l nincs auto amivel vegrehajthato, 50-l meg barmelyik megcsinalja[ Szerkesztve ]
több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
Bp - zalai temeto jarat - Bp
07:25 indulas, 16:15 erkezes
7 temeto es 585km
hazafele meki Keszthelyen, bent koppig volt emberekkel, a parkoloban meg a fuvon is alltak
kint meg ugy fujt a szel, hogy alig birtam megenni a kajat, hogy ne fuja el a talcaroltöbb drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
-
hobizoli
nagyúr
válasz Blindmouse_ #322309 üzenetére
257mm a 14"-s felnik merete miatt volt
240mm a 13"
257mm a 14"
284mm a 15"
306mm a 16"
330mm a 17"
a PuntoGT-n ragasztott centirsulyt nem mind1 hova tettek a felnin, mert a feknyereg leszedte a "felesleget" par perc alattott tenyleg qrva kozel volt a nyereg felnihez, foleg a "GT3"-knal (masodik facelift), aminek mar a nagyobbik, "Bravo" feknyerge volt elol
OK, az ontvenyekben is akad diffi nyilvan
[ Szerkesztve ]
több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz focvis #322305 üzenetére
50-60k a 6-s valto a 16v dizelhez
az 5-s a 8v-hez az 25-30k8v-knel szoktak azt csinalni, ha szinten kuplungcsere miatt pont legugrik a 5-s valto, akkor a 16v 6-sa megy mar fel helyette
az enyemet is ilyenhez vettek meg amugy
a feltengelyek, tartobakok, kuplung, kulissza ugyanazok hozza
a valtogomb nem
16v valto 1-5-g kicsit rovidebb a diffije miatt, mint a 8v 5-s egysege, szoval ott kicsit lelkesebb lesz tole az auto, a nagyobb kerekre eso nyomatek miatt, +van egy 6.-a autopalyara8v:
1st Gear: 3,80:1
2nd Gear: 2,24:1
3rd Gear: 1,36:1
4th Gear: 0,97:1
5th Gear: 0,76:1
Reverse Gear: 3,55:1
Final Drive: 3,35:1
Rpm At 120 Km/h (theoretical): 2.650 tpm16v:
1st Gear: 3,80:1
2nd Gear: 2,24:1
3rd Gear: 1,36:1
4th Gear: 0,97:1
5th Gear: 0,76:1
6th Gear: 0,61:1
Reverse Gear: 3,55:1
Final Drive: 3,56:1
Rpm At 120 Km/h (theoretical): 2.200 tpm[ Szerkesztve ]
több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz focvis #322287 üzenetére
250k, meg 60k-ert eladtam a regi valtot = 190k
regebben a Q2 dió volt 180k a gyari csomogolasban, es akkor azt meg be kell szereltetni, valto le, szet, + uj meg akkor mar diffi csapagyak, ossze, fel...
nyilvan ehhez meg levetetni kulon a valtot + zseton
autoszerelo nem csinalja meg a diffi cseret, o csak leveszi a valtot, vidd el vagy elviszi o a valtos mukihoz, az osszerakja, vissza szerelohoz, aki felrakja a kesz valtot...
Quaife-nel is ajanlott uj csapagyakkal osszerakatni szoval az ugy mar 500k anyagban, meg 100k-t lehet saccolni a szerelesre
azert az mar elegge tul van azon hataron, amire epeszu ember rabolint
szoval erre igy, hogy pont lett egy Q2 valto, meg aszondtam, hogy igy OK, a fel-le szerelest pont megusszuk, hiszen az a kuplung miatt amugy is benne lenne
most 300k alatt nincs mar Q2 valto
....es a bontos is tudja miert kell az neked
az enyem evjaratosban meg nem volt Q2-s kivitel, csak az egy evvel ujabbaktoltöbb drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz focvis #322279 üzenetére
ugyanez a 150-sé is
mk1 PuntoGT-n is 257mm az elso fek az es az sem egy fuha
pedig az auto is konnyebb volt melle
mk2-nal mar 100lovas dizelen meg a 1.8HGT-n is 284-s egyseg figyel (a kisebbeken 257)
de azt a PGT is elbirta volna siman....foleg hekkelve
Fiat Coupe 16v Turbo is ez a fek volt 190lora meg 1300kg-ra
szoval a 100lovas dizel elegge tul lett biztositva a fek szempontjabol
Q2:
450k-ert azert nem szivesen vettem volna a Quaife-tol erre megoldast, amiota meg elfogyott a gyari Q2 dio, a bontosok is tudjak miert keresik a Q2 valtot
a C510-s valtokhoz, ami a Grande Punto TJET 120-é is, van kb a feleert is mas gyartotol
a C530/C630-s eleg szopo ebbol a szempontol
masik ami letezik hozza az a Fiat Coupe 16v Turbo Viscodrive-ja (C530-s valto miatt), amikor segedfeltengelynel van vmi lamellas ize
azt meg lehet venni 50-60k-ert is....ha van
3-400k-ert vettem volna egy kinti papiros 156 Q4-t, az is 1.9 16v JTD motoros
abban minden IS benne van, meg a 330mm-s elso 4 dugos Brembo fek is, meg a 278-s hatsok is
egyeduli kulonbseg a tengelytav, de azt egy kardan javitos ceg megcsinalja pikk-pakk
ahol Lada-kat okositanak Mitsubishi kistgk hatso hiddal, ott ez nem lehet problema
uzemanyagtankot, elso segedvazkeret a hatso hajtashoz is kialakitottan, a hatso futomuvet csak siman at kell csavarozgatni nagyjabol az egyik boderol a masikra
Alfa GT-bol csinaltak 1.75TBi-t szinten egy 156 Crosswagon Q4-t alapul vege ehhez: [link]
csak ott egyezik a tengelytav is
a GT az a 147 Coupe-ja, de a 156 padlolemezen
azert egyezik az alvazkodja is a 147-l
minden mas autonak mas a kodja, csak 147-é es GT-é egyezik meg: 937 mindketto
a 156-é: 932több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz focvis #322270 üzenetére
jajaja
szereztem hozza egy gyari Q2-s valtot, ami torsen-s
1 nappal az elott raktak fel, mielott elvittem volna a kuplung update-re a kocsit
ez egy jel
ugyhogy kuplungcserekor az ajult fel az eredeti helyett, mindene ugyanaz
nem volt semmi baj annak se, csak ha mar lent van pont semmibe nem kerul azzal osszerakni
na jo de: mas olaj valo bele, a 75W-90 helyett 75W-140, ami nyilvan dragabb anyag
meg preventiven a ki-behajtasi szimmeringeket amugy is csereltettem volna a normal valton is
nem folytak csak nem varom meg, hogy elkezdjen, aztan ossze fossa olajjal a vatta uj kuplungot
ja meg a fotengely vegi szimmering is cserelve volt a valto felol, ha mar hozzaferheto az is
az se folyt, de annyira kikemenyedett, hogy ket ujjal lehetett torni
2-3 het mulva megyek vezerlescserere, akkor a generator is felujitodik
tolt ~rendesen (13.7V tompitottal es futessel), de lassan 7+ eve hasznalom az autot es nyilvan akkor se volt uj benne, amikor vettem
a GSi 16v elso feke 256mm-s
szerintem 280mm az a Vectra-é inkabb...
több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz Dare2Live #322248 üzenetére
en meg arra gondoltam, hogyha legkozelebb cseres a fek, akkor addigra beszerzem a "nagyfek"-hez valo cuccokat, es mar az ugrik fel
284->305mm 4 dugos Brembo "kisGTA" fek elole
(a "nagyGTA" az 330mm volt 2003-tol)
hatra meg 251->278mm ami GT/156SW gyari fekeezek egyuttal azt is hozza, hogy 16"-snal kisebb felni nem megy fel...de nincs is szandekomban felrakni olyat
+PTFE fekcsovek
+RBF660/700 folyadekamugy nem is ertem, hogy a fapad 105 loeros autonak es a 170 loeosnek, hogy lehet ugyanaz a feke, de meg a 156 2.5 V6 24v-n is a frutti 284mm van elol 192lo meg ~1400kg melle
OK, hogy 105-nel tul van meretezve, de a 190-nel nem lennek biztos ebben...foleg ha egy frutti 100loeros dizel Punto-n is ez volt, ami 300kg-val konnyebb is nala
[ Szerkesztve ]
több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz Manitou #322249 üzenetére
fekfolyadek csere azert nem art
Motul RBF660/RBF700-t szoktak mostanaban a palyazos autokba (is) rakatni, mert 320 fok feletti a forraspontja
a DOT 5.1 250-260
a DOT4 220-230
a csere munkadija nyilvan ugyanannyi
szinten egy palyazos autonal, ha kicsereled PTFE teflonos fekcsore es kemenyebb lesz a fek, mert a feknyomas egy resze nem arra megy el, hogy ezek a csovek a nyomas miatt kicsit megdagadnak
pl a Goodridge is csinal sok autohoz keszleteket elore-hata
nem olcso (~75-80k), de az nem repedezik ki sohatöbb drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz Shadowbull #322182 üzenetére
gyarilag 215 volt a mk1 Focus RS amiben volt az a Quaife ATB is...
persze lehetett tunnerolni
a 2.3-s AWD mar:
The Focus RS returned in 2015 now sporting an updated 2.3-liter EcoBoost engine. Built in Ford's Germany plant Saarlouis, the Focus RS was updated to be given an advanced all-wheel drive system that could send full power to the rear wheels if allowed.[ Szerkesztve ]
több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz brumi1024 #322161 üzenetére
csomo ilyen teljesitmenyu FWD autoba letezett 20+ eve akar gyarilag is LSD
a Focus RS-ben a Quaife volt a beszallitoja ennek, aki vilag egyik legjobbja ebben
Alfa-ba Q2 opcio volt, szinten torsen rendszeru, gyari megoldas
de rengeteg gyarto van ezekre 5-800EUR-ert
a Laptiming-ban lefikkantott 500 Abarth-ba is kerheto gyarilag, csak sokan azt se tudjak mire valo, es az sem ilyen elektronikusan kereket megfekezgetos sw-s sper diffi, hanem rendes mechanikus
Megane RS -be is van, ha kered, Mini JCW-ben is
a DC2-s Integra Type-R-ben is volt, a japan belpiacos Swift Sport-ban is van
"mit er az ero ha nem uralod?"
RWD sosem lesz eleg biztonsagos, es minnel erosebb annal nagyobbat lehet vele zakozni
ahogy no a motorteljesitmeny egy inkabb AWD kell ~250lo felett
az RWD-t egesz egyszeruen el kene mar felejteni a busba'több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz Adiking #4901 üzenetére
Bar regen irtad, de hatha masnak jol jon...
Ez nem beallitas, hanem elsosorben turbo meret fuggo. Egy kisebb meretu csiga alul is mar beporog, de fent elfogy a szusz, nagy csiga meg alul semmi, felul szelvihar.Ha azt szeretned, hogy 1.3-s motoron 1500-nal legyen 0.6bar, akkor vmi 1literes turbos auto csigaja kell ra -pl Charade GTti-, azokon az 3000-ol szokott indulni ugyan, de a nagyobb ccm miatt a kello gazmennyiseg kisebb motorfordulatnal mar meglesz. Hat hogy 1500-nal-e az kerdeses, de 2000 korul szerintem igen.
Vagy KKK K03-s csiga haversracnak a 6gen 1.4iS Civic-n 2000rpm-nel mar tusszog, szoval ott van vele nyomas. Nekem 1.6-s motoron KKK K04 egy atalakitott Garrett T2-s turbinahazzal hibridre buzerlava mar 1500-nal fujt 0.2-0.3bar-t, de ez is ugye +300ccm-nyi tudovel
Egy biztos ojan turbot ami mindenhol megy nehez lesz talalni, foleg az ijen x<1.6 motorokra.
Amugy letezik valtozo geos benzines turbo is... csak kb a fehér holló ahhoz képest csordaállat. Nyilvan ez mar eleve lekorlatozza azt is, hogy mekkora motorra is valok azok...
De dizel csigat nem szabad benzinesre tenni, mert a 200-250 neha 300 fokkal is magasabb kipugaz elolvasztja a turbinakeréken a lapatokat...
több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
Azert 0.5bar-hoz meg olyan nagyon nem kell atalakitani, eleg benzin kell a levegohoz, hogy az AFR 1 alatt maradjon,.meg megmondani az ECU-nak, hogyha 0bar feletti nyomast erzekel az nem MAP szenzor hibaja, es legyen ra gyujtas meg befecskendezesi tabla. Mondjuk szivo 9:1 kompresszio felett azert esszel kell csinalni...
hobizolitöbb drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz bambano #4204 üzenetére
A lap nem található.
Lehet, hogy a keresett lapot eltávolították, megváltozott a neve, vagy ideiglenesen elérhetetlenné vált.
--------------------------------------------------------------------------------
Tegye a következőt:
Ha a lap címét a címsorban adta meg, ellenőrizze, hogy nem vétett-e gépelési hibát.
Nyissa meg a(z) www.autogaz.hu honlapot, majd keressen a szükséges információval kapcsolatos hivatkozásokat.
Másik hivatkozás kipróbálásához kattintson a Vissza gombra.
Kattintson a Keresés gombra, ha információkat szeretne keresni az interneten.
404-es HTTP-hiba - A fájl nem található
Internet Explorertöbb drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz bambano #4142 üzenetére
Vizhutes igazan nem nagy vmi, 15-20 eve is vizhuteses turbok voltak mar a autokban, legalabbis a legtobben, bar az R5 GT-ben csak '88-rol, GTti-ben meg asszem '91-tol, de pl az Uno-k mar eleve vizhutes egyseggel jottek ki '85-ben. Aki meg nem tudja kivarni, az vegyen Turbo Timer-t egy turbofelujittas arabol akar 3-4-t is vehet -egy hasznalt HKS egyseget lattam vmi 20k-ert-, de padlozas utani egybol leallitasokat egy ido mulva a szivo motor sem koszoni meg.
Teny, hogy ki lehet hozni ugyanennyi csucsteljesitmenyt kisebb ccm-bol is, de van egy orokervenyu mondas: ''There is no replacement for displacement'', es talan csak a feltoltes ami jobb.
hobizolitöbb drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
SZVSZ az ellenallasos megoldas helyett jobb a bleed-valve hasznalata a toltonyomas elektronika megkerulesehez. Ez tulajdonkeppen egy visszacsapo szelep, ami egy golyobol es egy rugobol all, alapesetben a rugo nyomja a nyomooldal fele a golyot, amekkora tobbletero (tobblet turbonyomas) kell a rugo elleneben a golyo kimozditasahoz, hogy a waste-gate-t a 0.8bar turbonyomas mukodtesse, annyival no a rendszer nyomasa, a rugo erossege egy finommenettel allithato es egy anyaval lekontrazhato a beallitas, ezzel fixen beallithato egy turbonyomas. A golyo es a rugo utan meg van egy 1mm-s furat is a szelep oldalan, amin leengedi a vezerlonyomast gazelvetelkor, a golyo es a waste-gate kozotti szakaszrol
Tehat van egy adott turbonyomas pl 0.8bar, alapesetben ennyinel nyilik meg a waste-gate, ha 0.5bar-nyi tobblet nyomas ''ereje'' kell ahhoz, hogy a rugo elleneben a golyo elmozduljon es igy a vezerlolevego mr elerje a waste-gate szelepet es megnyissa azt, akkor a rendszer nyomasa 1.3bar lesz fixen, amig a csiga birja szusszal...
hobizolitöbb drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz Integra #3970 üzenetére
Nyomastekeresrol pont azt irtam, hogy nem csak az a megoldas, a gyari nyomason vagy akar alatta is lehet erosebb az auto.
A gyorsulasikra jar ki jopar turbos(itott) auto, van koztuk egy 4gen I-VT Civic is, egyatalan nincs nagy hutoje, pedig tajmszlipponthu merese szerint ~340LE-s, de Schuszter Audi-jan sincs vmi orbitalisan nagy kuler az meg 450LE felett van, 402m 10.5sec.
hobizolitöbb drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
Ez egy rovid loketu motor (80.5x67.4), kisebb a kinematikai igenybevetele, a nagyobb furata miatt meg nagyobb szelepek is elfernek a hengerfejeben, altalaban ekkora furata 1.6-s motoroknak szokott lenni, lokete meg 1.1-snek.
A PGT-t gyari allapotaban igazabol a csiga fogja meg, gazadasra jol veszi a lapot, de 5k rpm felett kifogy a szuszbol, ahogy no a fordulat ugy esik le a nyomas 1.3bar-rol folyamatosan, de az IHI RHB5 VL7E csiga egyebkent sem vmi hudejo db, vannak jobbak (ma mar).
'85-tol '99 veigig keszult igy ahogy van, ha vmi szar lenne SZVSZ biztos hozza nyultak volna a 14 ev alatt.
Szethajtani meg mindent szet lehet, a szivo motort is, csak nyomni kell hidegen, oszt' jonapot annak is.
hobizolitöbb drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz Integra #3970 üzenetére
Nyomassal is lehet novelni teljesitmenyt -egy darabig-, de ha az injektorok kifulladnak, azaz 100% nyitva tartasi ido mellett sem tudnak a levegomennyiseghez eleg benzint befujni, tolhatod a vilag vegeig is a nyomast azonban jobb nem lesz sot, a tulzottan sok levegotol(!) elolvad a motor belseje dugo, gyuruk, szelepek, mert az AFR nem nohet 1 fole, a legjobb teljesitmeny AFR 0.9-nel van.
hobizolitöbb drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz szatocs #3963 üzenetére
A gyari csiga legtobbszor a kozepes fordulatszam tartomany kiszolgalasara van meretezve, nagy fordulaton kifogy a szuszbol, nem birja tartani a nyomatekat a motor, egy ponton eleri a max teljesitmenyet. Egy masik ujabb fejlesztesu csiga, ami mar jobb hatasfoku, kisebb homersekleten szallit ugyanannyi vagy nagyobb levegomennyiseget (volumetrikusan), plusz a kozepes es felso fordulatszamtartomanyban is birja szusszal -nem kezd esni a nyomas egy bizonyos fordulatszamtol kezdve-, maris megoldas, ekkor nem fog annyira csokkeni a nyomatek es magasabb fordulatszamon eri el az igy nagyobb teljesitmenyet...
Jo kozelitessel kiszamolhato, hogy a pillanatnyi teljesitmeny=(pillanatnyi fordulatszam * pillanatnyi nyomatek) / 7000 (az eredmenye mar LE-ben ertendo)
Pl Punto GT-nel a gyari motorbelsovel es egy nagyobb csigaval 190-200LE-g lehet felmenni -ez majdnem 50% plusz-, a gyari injektorok 220LE-g birjak kiszolgalni a motort (~3.5bar befecskendezesi nyomason), ekkor meg a gyari fotengelyt lendkereket es hajtokarokat le is lehet konnyiteni, 230LE felett azonban mar kovidugo plusz hajtokarok recommended.
Ugyanezt meg lehet csinalni az Uno Ti.e.-kel is, ugyanis a motor az tokugyanaz, csak a vezerlese regebbi, ezert gyengebb, azoknal ugyanez a mutatvany mar 60-70%-t ''dob''
hobizoli
[Szerkesztve]több drón kell ;P
-
-
hobizoli
nagyúr
válasz szatocs #3939 üzenetére
Fogyasztas pont azert van ugy, ahogy irtam, mert a hatasfoka turbos motornak nagyobb. Mi az a nem sok? Hat a varosban 11.2 gyari adatkent nekem nem eppen tunik eppen kevesnek, egy turbos auto amire szinten ennyi van megadva lerohogi maga elol
Persze tudom, mindenki joval a gyari alatt, azaz ~7l-l jar...hiheto
9:1-9.5:1 kompresszo fellett nem igazan lehet turbozgatni ertelmes nyomasokkal, mert ongyulladassal -dizel szeruen- detonal/''becsorog'' a motor, es ez rovid idon belul szetveri a csapagyazasat.
hobizolitöbb drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz szatocs #3935 üzenetére
Egy Polo-bol 7.5s-t sem sokan nezik ki, ne aggodj, de VTI nevelonek azert jo az.
Tenyleg felesleges osszehasnonlitani kettot, ki kell probalni, a turbo miatt a Polo kisebb fordulaton -ahol egyebkent a legtobbet hasznalod- erosebb, rugalmasabb, terhelhetobb, jobb a fajlagos fogyasztasa, kevesbe meredeken emelkedik a fogyasztas gorbeje, konnyebb hekkelgetni, nem suketulsz meg benne stb...hatranya, hogy tobb alkatreszbol all -> nagyobb hibalehetoseg, turboluk.
Az ijen adatok, hogy max teljesitmeny csak egy adat, az is szamit, hogy mijen a gorbe ehhez, a ket gorben meg lehet nezni, hogy a turbo vagy az valtozo vezerles rug-e nagyobbat, melyik mennyit ''er''
Az meg, hogy melyikbol mit lehet epiteni epeszu koltsegvetesbol igenis szamit, ugyanennyi erovel a gyarilag turbost is fel lehet huzni legalabb ugyanaddig piggypack vezerlovel stb
Tulkeppen az a baj, hogy ez a valtozo vezerleses dolog tulzottan majmolva van, sokan azt hiszik ez a megoldas es maris nem kell turbo az igazan nagy teljeitmenyhez es ez a megoldas a turbolukra is, de a valtozo vezerlest minden gyarto hasznalja ilyen-olyan megoldasokkal eleg reg ota, olyan is, akirol nem is gondolnad, max az nem azzal adja el az autoit -egy V betu sem utal erre sehol az auton meg rovid leirasaban sem-, igy nem is tud rola az atlag juzer...
hobizolitöbb drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz szatocs #3928 üzenetére
Csippel 250...hiheto, kezdjuk kb ott, hogy OBD2-s vezerlot nem lehet csippelni, vannak persze egyeb megoldasok...
SZVSZ, ha 210-re fel tudod bikazni Skunk meg stb nem dzsunka -es igy nem eppen occso'- cuccokal, mar foldhoz verheted a segged, de ennek a felebol erosebbre megcsinaljak az 1.8T-t
Ahhoz, hogy 500LE-s legyen a ITR motor, sacc/kb ki kell dobni az egesz belet es ujraepiteni az alapoktol, ami nyilvan tokoccso', annak motornak igy mar csak a motorszama lenne ugyanaz, mint ami volt.
hobizolitöbb drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz szatocs #3923 üzenetére
SZVSZ ez is csak 3.-ban futja meg a 100km/h-t, azaz 2x valt es 2 turboluk van, egy valtas es 0 turboluk ellen, szoval a fokozatokban gyorsitva el lehet kepzelni melyik gyorsul jobban.
Ezenkivul ez a 180LE-s verzio a legfikabb ebbol a 1.8T-bol, egyatalan nincs kihegyezve, az ITR-l ellentetben, amire abbol ''csak'' 200LE-t csinalsz, addig ebbol az 1.8T-bol 250LE-t, sot...
hobizolitöbb drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz Scream007 #3816 üzenetére
Az intercooler es pillangoszelep kozott agazik le, es az Ambient Air-nel csatlakozik be egy vakuumvezerelt szeleppel.Aamikor gazelvetelkor a pillangoszelep bezar, a szivosorban mogotte azonnal vakuum lesz, es az innen odavezetett vezerlocsovel megnyitja ezt a szelepet a turbo elott, es az beszippantja visszafele aramlo levegot.
hobizolitöbb drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
Es mi van ha 3500 ''elfogy'' az ero? Semmi. Mashol csak 7000 folott fogy el ugyan, de a hozza tartozo nyomatek meg feleannyi (se), mint a 3500folott halott dizelben, akkor vegul is ~ugyanannyi vagy kisebb lesz a teljesitmenye. A teljesitmeny fogja gyorsitani az autot, nem rednaaazos a hangja.
hobizolitöbb drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz Scream007 #3649 üzenetére
5000-g sok dizel elporog, mert zoldkartyan merik a teljes toltes leszabalyzasi fordulatszam-t, persze a max jedi ennel kisebb rpm-n van meg.
Pl a 1.9TD Tipo-nal ez az abszolut uveghang 5000-5050rpm gyarilag -nem ecceru egy hangja van ekkor -, ez a motor meg a 80-s evek elejerol szarmazik a Ritmo-bol, szoval nem vmi mai fejlesztes.
Ugyanez a blokk volt a Croma-ban is az elso a vilagon, aminel mar direktbefecskendezest hasznaltak 1988-ban
hobizolitöbb drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz #16741888 #3629 üzenetére
Nyilvan sokkal egeszsegesebb pl szenmonoxidot szivni, meg ozont, pedig egyiket sem latod, se nem erzed meg, mert szagtalan gazok, es nem is rakodik le a feher autodra...max pikk-pakk megfulladsz toluk, es joval elobb meg rovidebb ido alatt, mint ahogy a dizel koromjatol tudorakot kapsz, es az visz el
Kulonben meg birom, hogy orokke csakis a rosszulbeallitott, elhanyagolt, totalretkes legszuros, regesreg szervizelendo vagy hekkelt dizel a mervado pelda ijenkor, hiszen masmilyen ecceruen nincs is, mert ami pentek delutan gordult ki a ujonnan a szalonbol az is jobban terheli a kornyezetet, mint egy 15 eves benzines vas, nemtom akkor ijen LOL Euro4-s normakat, megis hogy teljesitenek...papiron, vagy hogy? Nyilvan sokkal tisztabb uzemu egy Euro0-s benzines motor egy Euro4-s dizelnel...ha'pejsze
hobizolitöbb drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
[link] 139M
hobizolitöbb drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz #16741888 #3382 üzenetére
Rizskalyhakbol mindg szarasig van egy rakomannyi...
A legjobb amikor ott bogetik a sportdobjukat melletted leszabalyzasi fordulaton a sorban allas kozben, foleg amikor nem halad a sor sehova, csak all minden masfel oraig, mint most is...
A hotdog allitolag elegge szar volt, de en mindig inkabb magammal viszek a McDoncibol 4-6db sajtbucit...azjoaz
hobizoli
[Szerkesztve]több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz Moddingfan #3376 üzenetére
Sokba, eccerubb megvenni a 1.3 16V-t, a fogyasztas meg jobb lab fuggo, nagypapatempoban SZVSZ fel liter a diffi, max egy
Azonos motornal tobb LE tobb benzin elegetesebol lesz, az energiahordozo a benzin
A lo abrakkal megy, az auto meg benzinnel/gazolajjal.
Ha ennyire fontos a fogyasztas vegyel egy common-rail rendszeru turbodizelt, az megy is es a jelenlegi vagy az alatti fogyasztasodat produkalja, azt occsoe meg lehet hekkelni 20-30%-l nagyobb teljesitmenyre is.
hobizoli
[Szerkesztve]több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz Moddingfan #3372 üzenetére
53LE-bol chip-l legszuroval lesz talan(!) 58-60, mindezt kb 70k-ert.
A 2. szamu lehetoseg: veszel bele, egy 1.3 GTI 16V motort valtoval vezerlessel stb, es vizsga elott visszapattintod a regit, egy jo autoszerlonek ez 5-6 ora, bar azon elol-hatul tarcsafekes futomu is van am
Annak a valoszinusege, hogy belebotlasz egy KPM ellenorzesbe, vagy az igazoltato rendor nekiall neked az utszelen motorszamot ellenorzigetni, erosen konvergal a nullahoz.
hobizolitöbb drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz Moddingfan #3355 üzenetére
Add el, es vegyel egy 1.3 16V-t, az 86LE.
hobizolitöbb drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz Manitou #3186 üzenetére
Hat ammennyibe ez faj talan a jelenlegit eladva es a penzt hozzacsapva talan mar egy GSi-t is kapna -ha eddig egy F Astra-rol beszeltunk-, de ez fekpadon is merheto pluszt nyujtana, nem csak megvaltozott hangot, aztan abbol ''erzodo'' mentalis loeroket, szoval ezzel 110-115LE SZVSZ meglenne a motor, egy ujabb autonal meg megerne belenyulni, de csak ha hosszabb tavra tervezi megtartani, ezt ki nem fizeti senki az eladaskor.
De erdemes szetnezni az ebay-n, hatha van vmi mar komplettebb cucc is, ami elado
hobizoli
[Szerkesztve]több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz Manitou #3181 üzenetére
Hengerfej hekkelessel, vez.tengely cserevel, szivosor, 4-2-1leomlo, benzinnyomas, katalizator ki...es a vegen egy ehhez irt chip, de amennyibe ez kerul osszesen mar kapni gyarilag is ilyen eros Astra-t is.
A kek led, zenelo tolatolampa, a teljesitmeny novelo matrica, a sport gyertya -kabel -legszuro -hatsodob, az gagyituning, egy fekpad eppen csak kimutat vmit.
hobizoli
[Szerkesztve]több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz heihachi #3175 üzenetére
En ugy olvastam sok helyen, hogy dizeltuningra a Garrett GT20 az isten...erre eskusznek
- egy picit nagyobb turbót kapott egy picit megemelt turbónyomással
-ha azt nezem, hogy mindossze +0.4bar, az fika, de ha azt nezem, hogy ez 50%, hat akkor mar nem annyira pici az
hobizoli
[Szerkesztve]több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
hobizolitöbb drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
A PHOTOBLOCKER spray láthatatlanná teszi a rendszámtábládat a nem kivánatos fényképezõgépek és kamerák elõl.... Bővebben: link
hobizoli
[Szerkesztve]több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz #16741888 #2660 üzenetére
Vhogy nem is vagyom ra, ultem bennuk eleget es nem vagyok toluk hasraesve. Akinek meg szaraxik a valtoja esteleg csereljen olajat benne, bar ha mar keson cserel akkor lehet mar vmi mast is kell, pl szinkrongyurut...de neha csak egy olajcsere is csodakra kepes.
hobizolitöbb drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz illusiON #2644 üzenetére
4.58liter a UK imperial gallon
3.75liter a US gallon
Igen, az, kontenerszallito hajo motorja, ez egy ketutemu turbodizel, 50% feletti hatasfokkal. Egy utcai szivobenzines motor hatasfoka ~25%, az ujabb generacios, commonrail rendszeru negyutemu turbodizeleke ~40%.több drón kell ;P
-
-
hobizoli
nagyúr
válasz zoley[HUN] #2633 üzenetére
The Most Powerful Diesel Engine in the World! Bővebben: link
hobizolitöbb drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
Hat 120-130 meg hiheto ha ki van hekkelve a leszabalyzas, es ures a szerelveny, de 160 ...akkora homlokfeluttel? Ugyanmar..
A Kamaz-k a Dakar-n mentek 200-l persze, de 800LE felett voltak, es azok versenyre voltak a valtoban attelezve a 9-10t-jukhoz, es nem 30-40t osszgordulotomeg cipelesere.
hobizoli
[Szerkesztve]több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz zoley[HUN] #2572 üzenetére
Letezik 90LE-s valtozat is (itthon egyelore meg nem).
hobizolitöbb drón kell ;P
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest