Új hozzászólás Aktív témák

  • hobizoli

    nagyúr

    válasz Blindmouse_ #328296 üzenetére

    mar a PuntoGT-n se tudtal csak egy hengernel trafot cserelni pedig az 1993-s
    egy darab trafomodulja van, amirol jon a 4db gyujtokabel a hengerekhez, u.n. wasted spark rendszer
    ...de az egyebkent nem is volt draga se
    25-30EUR egy uj trafo, hozza a uj gyujtokabelek meg a fele, +4db NGK BCPR7ET 3 testelektrodas gyufa, es ~50EUR-bol meg volt oldva minden a gyujtassal vatta ujra
    10-15perc volt kicserelni

    mk3 Golf VR6 ugyanez volt egy 6-s csomaggal



    ugyanekkor a Saab-nak volt olyan Coil-on-plug rendszere, hogy a gyujtomodul egyben volt a hengerfejben...de az legalabb jo draga is volt
    annak nem volt kulon kopogas szenzora sem, hanem valahogy a gyertyakon vizsgalt ionarammal(?) kovette el azt is ket gyujtas ciklus kozott

    az is benne volt abban gyujtas modulban, szoval ha az szart be is cseres volt az egesz :DDD

    [ Szerkesztve ]

    több drón kell ;P

Új hozzászólás Aktív témák