-
Fototrend
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
hobizoli
nagyúr
válasz Blindmouse_ #328296 üzenetére
mar a PuntoGT-n se tudtal csak egy hengernel trafot cserelni pedig az 1993-s
egy darab trafomodulja van, amirol jon a 4db gyujtokabel a hengerekhez, u.n. wasted spark rendszer
...de az egyebkent nem is volt draga se
25-30EUR egy uj trafo, hozza a uj gyujtokabelek meg a fele, +4db NGK BCPR7ET 3 testelektrodas gyufa, es ~50EUR-bol meg volt oldva minden a gyujtassal vatta ujra
10-15perc volt kicserelnimk3 Golf VR6 ugyanez volt egy 6-s csomaggal
ugyanekkor a Saab-nak volt olyan Coil-on-plug rendszere, hogy a gyujtomodul egyben volt a hengerfejben...de az legalabb jo draga is volt
annak nem volt kulon kopogas szenzora sem, hanem valahogy a gyertyakon vizsgalt ionarammal(?) kovette el azt is ket gyujtas ciklus kozottaz is benne volt abban gyujtas modulban, szoval ha az szart be is cseres volt az egesz
[ Szerkesztve ]
több drón kell ;P
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest