-
Fototrend
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
diegho
nagyúr
válasz
radi8tor #265340 üzenetére
Na azt a kefét még én sem használtam soha... nálam az utcában végig fák vannak, tele varjakkal (platán sor...) amik ugye fosnak rendesen. Vannak "tiszta" helyek, de ha éppen tele, akkor kénytelen vagyok úgy állni, hogy reggelre kapott rendesen. Ilyenkor én simán leveretem a mosóban vízzel és kész. Ezen felül havi 1x szokott kapni normális mosást.
-
válasz
radi8tor #265316 üzenetére
Ilyen bogaras időben ha megérkezek autópályás útról, bekanyarodok a budaörsi tecsónál a mosóba:
1. lágyvízzel beáztatom az elejét (100)
2. a felnik kapnak samponos mosást a fékpor miatt (200)
3. további lágyvizes mosás az elején, esetleg az oldalán ha fröcsekes lett esős időben (100-200)
4. egy hosszabb szálú, tiszta mikroszálas kendővel letörlöm a maradék bogarat - ezt nem szabadna, de ennyiért nem szólnak
5. egy utolsó lágyvizes öblítés az egész autón (100)
6. felhajtok az autópályára és ha sikerül elérnem amágikus 88 mérföld per órás140 kmh-s sebességet, akkor mire a VÉDA-hoz érek nagyjából megszárad az autó és foltmentesSzumma 500-600 Ft így. Samponos programot a wax miatt nem használok a fényezésen.
(Ha valóban tiszta autót szeretnék, megmosom otthon szivaccsal. Idén eddig egyszer mostam 03.18-án.)Ahogy Tsebacsi írja: "ha 1x szépen le van mosva az autó, utána a szintentartás már könnyű", aránylag.
[ Szerkesztve ]
-
tasiadam
veterán
válasz
radi8tor #264924 üzenetére
A pre facelift e39-nel a 15" felni is eppen elfer. Mas a peremre rakta a sulyt, igy nem volt gond, de ugye az nem "szep" (mar mintha a style 31 az lenne
), ezert ragasztottak bele. Amikor ezek a felnek keszultek, meg nem volt divat a ragasztott suly, es nem is ugy mereteztek. Van par mm szabad hely a felni es a csillapito kozott.
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz
radi8tor #264747 üzenetére
Nézzétek végig (főleg a második fele érdekes), Anti nem hagyja annyiban a dolgot.
-
szőröscica
addikt
válasz
radi8tor #264830 üzenetére
O fogja fizetni es az O autoja lesz, szoval en csak tanacsot tudok adni, dontest nem hozhatok. Az i3 lenyegesen dragabb, de tagasabb, ha esetleg lesz gyerekunk, konnyebben belerakhato. Ellenben az uj 500 (olyat szeretne, nem az elso generaciost) azert velhetoen jobb minosegu, mint amit probaltunk. Majd megyunk Fiat szalonba is nezelodni. Aztan lehet, hogy vegul egy ceges e-208 lesz, most varjuk az uj cegauto policyt epp.
-
-
válasz
radi8tor #264684 üzenetére
Ma tankolok, kannát is viszek. Hármat. 100-as lesz a megcélzott
Meg lehet, hogy egy kis szerpentines vezetés Giulietta-val.Hm. Egy kérdés:
Az egyik kannában keverék volt (1:50-es). Most ugye megint teletankolom (5l), de nem keverem be keveréknek. Ha véletlenül a fűnyíróba kerül, akkor ez nem okoz gondot, ugye? (ilyenkor már nagyon minimális lehet az olaj tartalom a megmaradt, majd feltöltött kannában)[ Szerkesztve ]
-
-
-
tboldi
nagyúr
válasz
radi8tor #264213 üzenetére
Mert minden egyszerre nem megy sajnos anyagilag, voltak fontosabb dolgok is. De épp a hétvégén rendeltem meg a CrossClimate 2-ket, várhatóan holnap-holnapután megérkeznek, ezért is lett letakarítva a felni. Tele volt régi súlyok után maradt ragacsokkal, kerekekenként 5-6 db folt, rövidebbek-hosszabbak...
A következő hónap a klímáé és a vezérléscseréjé lesz, ezt a kettőt szervizre bízom a szükséges szerszámok/eszközök híján.
A klíma ugyan hideget fúj, a rendszer működik, de nem elég hideg teljesen letekerve.Mindenképp cserélni fogom a csavarokat (főleg a tegnapi kínzás után), majd a gumist megkérdezem, hogy van-e neki ilyen méretű. Amúgy van rá kupakom, de egyelőre nem tettem vissza.
[ Szerkesztve ]
-
tasiadam
veterán
válasz
radi8tor #264188 üzenetére
Nem tisztem a telir satuzni, de azert ha latja hogy jonnek, akkor nem kezd el elozni. Legalabbis ez az elvaras (a marso mar 1+ hete gorgoz 2 krva kereket,azert nincs meg nyarim). Meg polak kolega a 0 lehajtorol visszarantotta a 7es péjvenvét a kulsobe, ahol meg en 110el epp erkeztem. Szart mindenre. 1 vagy 2hete budarosnel a palyan egy piros mazda gondolta h oda fog epp behuzodni a kozepso savba, ahol en mar epp uton vagyok fel autoval, ot se izgatta. Ezek miatt inkabb tennek
-
grizlisandor
veterán
válasz
radi8tor #264153 üzenetére
Nekem se, de szakértőként/tesztelőnként a hivatalos eseményen nem sűllyednék le idáig.
Nyilván a Hyundai nem fog ügyet csinálni ebből..On:
Feltöltöttem az aksit, mivel sajnos főleg városozik Piros.Kipróbáltam a múltkori Lidl-ben kapható 5in1, keréknyomásellenőrző, bizitöv vágó, üvegtörő eszközt; keréknyomásellenőrzőnek tökéletes.
A többire reméljük nem lesz szükség.
-
tboldi
nagyúr
válasz
radi8tor #264158 üzenetére
Egyébként a másik 3 kereket sem volt annyira könnyű leszedni, mint ha a megfelelő nyomatékkal lettek volna meghúzva, de darabonként ~10 percen belül lent voltak. A bal elsővel meg 30-40 percet (és néhány szerszámot) elcsesztünk. Tényleg csodálom, hogy a csavaroknak és az kerékagyak meneteinek semmi bajuk.
-
válasz
radi8tor #263681 üzenetére
Igen, köszi, közben [megtaláltam] és sajna a tértivevényen nincs rajta az a szám ami kell.
Most lemehetek alfába a kíváncsiságtól hogy melyik eset van:1. Nem vettem észre egy sunyin kint hagyott 30-as táblát pl. tényleges építkezés hiányában (az ugye fájhat anyagilag)
2. Hát ja rossz voltam (akkor az 30 ezer annyira nem nyomom neki)
3. Nem írták át rendesen eladott suzukim (megvan minden, le is jelentettem, ez a legjobb eset). -
Qru
MODERÁTOR
válasz
radi8tor #263532 üzenetére
Es ne felejtsuk el, hogy mas a Rav4 benzinmotorja mint a Kuga-e. Eleve kobcentrie sem egyeznek, a hengerfej is mas... Mind a ketto Atkinson ciklusu kb ennyi az ossz hasonlosag a ketto kozott.
En tovabbra is azt mondom ne akarjunk okosabbak lenni a gyartonal. Ha masert nem a gari miatt...
[ Szerkesztve ]
-
-
-
MC Pite
veterán
válasz
radi8tor #263398 üzenetére
Mert el van/volt lustulva az egyik, nem a gyárból jött ki így.
A lerakódások miatt van, párszor leírtam a sztorit, 3 focus volt a cégnél, mindig azt hittük, higy a pénzügyesé az 1.4es, a többi 1.6. (Meg sok másik autónál is volt pár rendes kikormolás ami sokat javított hogy újra úgy menjen és fogyasszon mint újonnan.)Egy beüzemelésre elvittük (2* csehekhez, Tátrán át), után feléledt ez a fóka is, és a fogyi is apadt
.
[ Szerkesztve ]
-
MC Pite
veterán
válasz
radi8tor #263314 üzenetére
Aminél lejön a kupak, ott 10A esetén rendesen 'forr' a folyadék az akkuban. Zárt (gondozásmentes) akku esetén tartósan nem éremes ennyivel tölteni, mert levegőző van rajta, de ki is párolog egy adag elektrolitos folyadék ilyenkor.
A legtöbb gondozásmentest felnyitom, mert egybe lejön a fedél a dugókkal, ott is van vízfogyás.Generátor (az okosabb) a feszültséget (és terhelést) változtat, de elvileg nagyobb áramot nem tud ezekbe az akukba tolni, azért kellenek a kondik, pl i-StARS.
De amikor többet is töltenek akkuba a smart generátorok, azt se huzamosabb ideig (ne melegedjen túl). Sajna ampereket nem tudok.Meg ugye, én a sztenderd 54-70Ah akksikról beszélek, amiknek papíron 5A indulóáram teljesen jó.
Szerk: Megnéztem most, alapból 0,8A 14,3V amivel tölt, hideg móddal 14,8V, de 5A-es és 15V feletti módok is vannak az aldisban l.
[ Szerkesztve ]
-
MC Pite
veterán
válasz
radi8tor #263295 üzenetére
És a zárt akksikat is 10A-el töltöd?
Ha le is tudod vinni a kupakokat, akkor is sok.Ha újra életet kell lehelni bele, ok, egyébként nem fasza.
De most egy este alatt nekem dosztmindegy, de amúgy is pár óra alatt gatyába rázza a gyengélkedő akksikat.Előző amit használtam (a bebikázós nagy Aldis) alig két amperrel töltött a műszere szerint (4-es állásban, de 4 Amperrel csak a lemerült akksik vettek fel 10-20 percnél tovább).
Szabi: Az UV cseszi őket tönkre, a túlfeszre elcsattan egy vezérlő/táp, ez meg inkább az átvezető/kábel hibája szerintem.
Van ami javítható, Bp és Fehérvár, keress rá, lesz pár találat.
Ha egyből töltés után jött elő mindkettőtöknél, akkor a töltés a gebasz, 14,8 fölé megy a töltő (kinézem belőle).Btw, mi az a félig lemerült? 12,2-12,3V, amikor az autó rinyál hogy low battery?
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Ingatlanos topic!
- Macska topik
- Volt egy kis félreértés a OnePlus frissítési politikáját illetően
- Riasztó topik
- t72killer: Egy gyors töltőteszt
- Eredeti játékok OFF topik
- Képek és árak még be nem mutatott Motorolákhoz
- Megvan, mekkora akksi kerül a vékonyított S25-be
- Előrendelhető a Nothing Phone (3a) Pro
- Ez nem futótűz, inkább csak égés
- További aktív témák...
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Kenwood Kmix 750
- Használt Heinner szabadonálló, kombinált hűtő eladó (hibátlan)
- Hatalmas szerszámcsomag Új!!!!!!!! Továbbértékesítésre is!+néhány ajándék CSERE IS!
- Használt Stadler Form hideg párásító ingyenes szállítással
- 2 x Nanoleaf Shapes Triangles Expansion Pack 3 Pack + töltő eladó!
- BASETBL Office Chair eladó Győr-ben! 200 kg teherbirás!
- Új hangfalkábel OFC 2x4 mm2 réz hifi hangszórókábel hangfal vezeték
- Új digitális forrasztó állomás PTC hőfokszabályzós trafó 24V 110W
- Új digitális forrólevegős hőlégfúvó műanyag hegesztő Hotair 959D BGA
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest