Aktív témák
-
WN31RD
addikt
Én pont ma délután voltam a Hertánál, mobilracket keresek éppen (topicot is indítottam róla), és valaki ajánlotta a Hertánál levő Enermax rackeket. Elmentem oda, és mondtam, hogy megnézném az Enermax rackeket, erre az eladó csaj szó nélkül elővette mindkét raktáron levő típust, megengedte, hogy megnézzem, szétszedjem, próbálgassam, és közben még készségesen válaszolt is a kérdéseimre. Végül vásárlás nélkül mentem el, mert bár az Enermax rackek a legjobbak, amiket eddig láttam ilyen téren, de még ezekkel sem voltam megelégedve. De nem látszott rajtuk, hogy zokon vették volna, hogy úgymond ''fölöslegesen'' pakoltattam ki velük az árut. Úgyhogy egy plusz pont a Hertának. :)
Az E-Connecttel sok tapasztalatom nincs eddig, nem ''ellenük'' írtam a fentieket, csak reagálásként az előző hozzászólásra. -
Mosqu!to
addikt
nem olvastam végig a topicot, csak az 1. néhány hozzászólást, szal ha volt már amit mondok, akkor sorry.
szerintem pontosan erre találták ki a garanciát hogy ha hibás, rossz stb, akkor visszavidd.... természetesen aki béna, és nem tudja meggyőzni az eladót, hogy az a hiba igenis nem miatta van(gondolok itt a sok mistral anyázásra, hogy szar a szervíz.... legyél meggyőző, és hidd el, visszaveszik. tapasztalat.)az vessen magára, és vagy ne vigye visza, vagy kérjen meg valami hozzáértőt, hogy segítsen az meggyőzni az eladót.
én amúgy tudok mondani még 1 olyan helyet ahol nagyon udvariasak, jó a garancia, nem vágnak át, !megmutatják vásárlás elött! amit veszel, stb.. ez lenne a Herta számítástechnika. utóbbi időben csak ott vásárlok, monyuk ennek más oka is van, de a kiszolgálás akkor is nagyon jó! :) -
dzsoni
senior tag
A probléma az, h ha az adott üzletben fix lóvéért dolgoznak az emberek, akkor roh@dtul mindegy nekik, h megy-e a bolt vagy nem. Nekik tök mindegy h vki elvisz tőlük vmit vagy nem mert a fizujuk nem lesz több. Ebből kiindúlva mi a fenének dolgozzon az ember ha munka nélkül is megkapja a pénzét, inkább foglalkozik a saját dolgaival minthogy egy kuncsaftal/vevővel/ügyféllel. Ha jutalékos rendszerben, teljesítményre dolgoznának akkor vszinű körberohangálnának mindenkit.
-
RnJ
tag
Hali, nem olvastam végig a cuccost, mert lusta dög vagyok, de ha kibontod, és nem a várt termék van benne, akkor szerintem perelhetsz, amúgy megha mégse tetszik a cucc 3napon belül kötelesek visszavenni, vagy levásárolhatod az árát!
Ilyen már létezik régóta, és úgy hívják, hogy Quelle!!!
ennyi
meg up:) -
freya
aktív tag
Nos úgy végződött a történet, hogy felhívtam egy másik céget, ahol 500-Ft-al drágábban de ugyanúgy házhoz hozták a házat :)
Azt mondta 3 óra múlva itt lesz, ide is jött, a doboz már ki volt bontva/visszaragasztva, kit érdekel, benne volt, kilóra megvolt, kifizettem és elment. Átszereltem a gépet és mindenki boldog. Az ÁFÁs számla egyben a garancia jegy is, se sorozatszám, se semmi... Miért nem volt erre képes a másik cég?
Mindegy, ezt már nem akarom megtudni... -
#57764352
törölt tag
kb. egy hónapja vettem egy videókarit.
Amíg a számla nyomtatódott, még nem fizettem, addig a PC D*rectben dolgozo faszi kivette, megmutatta a CD-ket, karit, de előtte is kibonthattam, megtapizhattam.
Kereskedője válogatja! -
aurum
senior tag
te lenyelnel 30k-t? ugyved sem kell. bemesz panasznapon, felveszik a dolgaidat elinditja az eljarast. a perkoltseget meg raverik a boltra. olyan 3 hona mulva a penzednel is vagy...
legtobbszor megvan minden benne, de nekem loptak mar ki boltban dolgokat alaplap dobozabol. ott mondjuk meg lehet nezni... -
Bobojsza
aktív tag
Ertelek en es igazad is van...
DE
a szamtech cuccok eleg kicsi haszonkulccsal mennek, kevesen ertenek hozza, ''bizalmi kerdes'' mit kapsz, es bontatlanul-e
*** jut eszembe multkor a tes*ba csak olyan liszt volt mar, ami be volt folpackozva :DD + szigszalagozva, hat ilyet nem vettem! ***
Altalaban amugy lasd MM vagy Tes*o tehat nem kifejezetten szamtechre szakosodott uzletek, a vasarlas utan bontanak, garanciaznak probalnak ki. En szerintem ez a korrekt menete a dolognak... -
Bagoly
senior tag
Nem tudom írták-e már mások (szinte tuti), de szvsz a varázspálca Bt.
egy olyan egyszemélyes ''bolt'', hogy a csóka elszalad a nagykerbe, azt hozza amit kérsz >>> kb., mint a ''tudok nagykerbe vásárolni, nem kell valami?'' haverok. Ha mindeszt kivetíted a várható gariintézésre, meg a kiterjedt szervízhálózatra, már meg is van az olcsóság ára.
Hogy Yenő aláírását idézzem: Hát így! :DDD -
Mazlee
aktív tag
''meg szep hogy megnezi az ember, vagy fizetes elott, vagy utana''
pont erről van szó! megnézed előtte :)
aki nem ért hozzá annak esetleg azért kell kibontani hogy az eladó mondja el pl. a nyomtatón hogy mit hova kell tenni. na azon van mit mutogatni és ahhoz ki kell bontani. vagy egy faxgép... soroljam? -
rog
addikt
aki nem ert hozza az mit nez meg rajta? :)
meg szep hogy megnezi az ember, vagy fizetes elott, vagy utana, de meg a boltban. hiszen mindenki hibazhat, kicsomagoljak, felcimkezik, azt valami szr meg kiesik a dobozbol. miutan hazavitted mar hiaba reklamalsz, nekik sincs potdarab belole ugyse. -
Mazlee
aktív tag
Den: és ha bemész valahova és szeretnél valamit de épp az nincs de ajánlanak egy jobban ugyanannyiért akkor sem nézed meg? na szóval azért csak kilyukadtunk oda hogy Te is megnézed amit venni szeretnél.
meg ugye ne csak olyanokból induljunk ki mint mi akik neten előtte mindennek utánanéznek hanem olyanokra is akik full nem értenek hozzá. -
Bobojsza
aktív tag
korulbelu annyit latsz mint 1 winyon, megnzed oszt kesz a lenyeg odat van :)
Most komolyan, lehet nem csak en vagyok igy, de en elhiszem amit irnak valamirol, marmint parameterek teszt eredmenyek tapasztalatok stb. ennel tobbet nem tudok meg akkor sem ha osszetapizom.
Persze azt ellenorizni kell, hogy benne van-e,,pl megrazod :)
szerintem ha a doboz bontatlan, es rajta azok a parameterek vannak amiket te kertel, es megsem ugy van akkor vagy a leginkabb vedve de a kereskedo is!!! -
Den
veterán
Igen kibontom. Ez eddig még mindig úgy zajlott életem eddigi szakaszában, hogy eldöntöttem hogy valami annyira kell nekem hogy veszek egyet, elmentem az üzletbe, mondtam hogy ilyet és ilyet szeretnék. Mondták hogy van ilyen, enyiért, ha az ár oké mondtam hogy jó akkor veszek egyet. Fizettem, ideadták, és természetesen mregnéztem hogy azt kaptam-e amiért fizettem. Ha azt, oké, ha nem, akkor... na eddig ilyen nem volt, igaz nem szoktam sufnikban vásárolni, mindig lehetőleg nagy forgalmú igényes helyen vásárlok.
-
Mazlee
aktív tag
node ha pl egy vidkareszt vagy mondjuk videodigitalizálót akarsz venni azt csak kibontatod, nem?
-
Bobojsza
aktív tag
Figyelj mar arra amit ir!
Ha megveszed es nem jo, akkor visszaviszed es kicsereli neked.
Ha csak turkaszod a cuccot az mas, nem kotelezheted ot arra hogy bontsa ki, es ha o ezt nem engedi, szive joga.
Legjobb pl. a winyo!
En par evvel ezelottig nem birtam venni hibatlan eredeti foliazasu einyot, mostmar kinosan ugyelnek erre. -
Den
veterán
vga-n, valóbban nincs mit nézni max azt hogy hibátlan-e, meg hogy az-e ami nekem kell és amiért fizettem. Mivel ezek tömegtermékek, nem egyedi darabok, ezért ha az egyik tetszik és úgy érzem hogy ilyen kell akkor mind fog, egyedül az történhet hogy hibás vagy hiányos, de ugyebár a tökéletes termékre szükségem van továbbra is ezért másikat kérek, nem elállok a vásárlástól, azt max akkor teszem ha az eladó nem tud hibátlant adni. Viszont ezt az eladó felé azzal jelzem _biztosan_, hogy kifizetem. Innentől _jogom_van_tökéletes darabot kapni. Az eladónak neg_kötelessége_hibátlan darabot biztosítani_. Amíg nem fizettél nincs semmilyen kapcsolat közted és az eladó között, így neki nincsek veled szemben kötelességei, neked meg nincsenek vele szemben jogaid. Ha fizettél az már egyfajta szerződés, ami őt kötelezi, téged meg jogokkal ruház fel. Egy házhozszállításnál már így is rizikót és költséget vállal, azzal hogy kiviszi, és lehet hogy nem veszik át akármilyen okból is.
-
rog
addikt
elvileg minden ki van bontva egyszer.
legalabbis nekem nincs olyan alkatresz a gepemen, amin ne lenne a kisker ragacsa. -
Mazlee
aktív tag
hány olyan boltot ismersz ahol bemutató darabok vannak kitéve a házon és notebookon kivül?
most épp ezen gondolkodom...
mind1.
na mint irtam. ha bemegyek kérek pl egy VGA-t akkor (én még nem láttam VGAból bemutató darabot sehol) akkor kibont egyet amit levesz a polcról és megnézem. és ha jó akkor nem kérek egy bontatlant hanem akkor azt amit már előre kibontattam. nemde? -
Den
veterán
Nem házra bármilyen termékre. Van egy termék, ha ennek a paraméterei, színe szaga, stb tetszik akkor kifizetem, a pénzemért a kereskedő köteles egy hibátlan darabot adni nekem. Tehát mikor fizettem nem azt vállaltam hogy az első kezembe nyomott terméket akármilyen is elfogadom. Ha az első darab rossz akkor a kereskedő_köteles_ addig hordani a darabokat míg hibátlant nem kapsz. Az üzletben ez max pár perc házhosszálításnál hosszabb folyamat a távolság miatt.
-
Bobojsza
aktív tag
Es ???
Komolyan nem ertelek !
Ahogy Den mondta, ez ugyanolyan mint a bolti vasralas csak nem realtime, sot!!! neked mar ugy hozzak, hogy ott a szamla szalitonal, meg mielott penzforgas es az aruatvetel megtotent volna.
Es ha te azt mondod hogy nem volt benne o meg azt h igen akkor mi van. Neked tovabbra se lesz hazad. kereskedoje valogatja!
A perspektivikusabbak nem jaratjak le magukat ilyen piti osszegu cucc eseteben -
Mazlee
aktív tag
gondolom Te most házra gondoltál. ugye? mert én nem.
-
#57764352
törölt tag
Nekem idáig 2 rendelésem volt.
Az egyik egy 10000 FT-os könyv, ami nekem már elég drága könyvnek számít, de azzal nem
volt gond.
Megrendeltem, másnap hozták.
A múltkor interneten beküldtem 2 digitális képet a PHOTO HALLba kidolgozásra, 2 nap múlva
megyek érte, az egyiken öcsémék csapatképének felső sora hiányzott. Megkérdeztem az
eladót, hogy mitől lehet, aki elmagyarázta, normálisan az okát, figyelmeztetett, hogy miképp
kerüljem el ezt legközelebb, stb. Készséges volt.
Tényleg kicsit fel kéne nőni, ez nem a Balkán. -
Den
veterán
bocsi de a boltban nem azt veszem meg ami a polcon van. Megnézem a polcon levőt, ha tetszik azt mondom hogy olyat kérek. Míg fizetek addig kihoznak egy _bontatlant_ kibontják (már fizettem), megnézem okés, ha okés viszem, ha nem kihoznak másikat. Házhozszálításnál annyi a különbség hogy az utolsó mozzanat nem realtime zajlik.
-
Bobojsza
aktív tag
Nem gondolom, hogy mas....
Mondom en mar soxor rendeltem. Eddig nem volt problema, kilor megvolt minden es eddig mindig azt kaptam amit kertem, ellenben a szemelyes vasarlassal. Tudod ha a ceg CEG! csupa nagy betuvel, akkor kinosan ugyel arra, hogy ne mast es ne szart kuldjon, mivel a szallito a legritkabb esetben sajat ember ugye, annal te mar reklamalhatsz annak semmi koze a rendelesedhez. -
DrSoul
őstag
Srácok!
Ez itt nem vita téma: szerintetek azok a termékek (bármelyik, amit boltban látunk, lehet TV, video, alaplap, vagy ugye ház), amik a polcon vannak, így jöttek már a gyártótól, pl Taiwanból? Ez a naivitás... :))
Hisz ezeken a csomagolásokon nincs védő biléta, nincsenek ólmozva (mint a villanyórák). Egyszerűen ragasztva vannak: cellux, vagy foliázó gép... Ilyen bárkinek lehet. Tehát ha megvétel előtt valamit kibontanak, az nem kéne, hogy gondot jelentsen. :DD -
Mazlee
aktív tag
tudod néha érdemes megnézni milyen pizzát is rendel az ember...
rendeltem már iszonyat rossz pizzát amit már ránézésre és doboz kibontásra is meg lehetett állapitani.
sőt volt már olyan hogy nem olyan pizza jött amit rendeltünk. oké hogy elfogyott, de ez egy monitornál kicsit más :) -
Bobojsza
aktív tag
Kicsit at kene ertekelnetek a dolgokat a magyar ember meg a buxanal tart, meg a bizonytalansag is nagy.
Emberek a XXI. szazadban elunk mar!!!
Tudjatok online vasarlas, bank, kereskedelem, munka.
Ehez termeszetesen kapcsolodik a szallitas is.
Ez kicsit olyan mint regen a nem onkiszolgalo rendszeru boltok voltak. Ott is kicsit zsakbamacska volt mit is veszel. Erdekes dolog, hogy termeke valogatja melyik format tartjuk elonyosebbnek. En pl. szeretek vallogani a zsomlek kozott, de kuvara mind1, hogy melyik RAM-ot hozzak nekem hazhoz, egyforman lehet barmelyik hibas. Itt 1 dologot emlitenek meg meg. A garancialis ugyintezes is van ahol mar ezzel a modszerrel mukodik, telefonalsz, jonnek, viszik, hoznak cseret, javitjak, vagy szolnak hogy tartsam meg amit hoztam, vagy hozzak vissza illetve hozzak a cseret...
En eddig elegedett vagyok a hazhozszalitassal.
UI: Zarasul 1 kerdes> Ha hozzak a pizzat, azt elobb megkostolod, mielott kifizetned? -
shtml
őstag
Ilyen boltban nem kell vásárolni. Ha sok vevőt zavar ez, akkor elfogynak a vevők és vagy bezár a bolt, vagy változtat a hozzáállásán. Ha nem sok vevőt zavar, akkor meg ez azt jelenti, hogy erre is van igény. Ilyen 1*ű.
Az persze lehet, hogy drágább az olyan bolt, ahol kibonthatod és megnézheted vásárlás előtt. Csak hát azt is meg kell érteni, hogy ez a boltnak költség, mert nem biztos, hogy a kibontott dobozú árut engedmény nélkül el tudja adni.
Mellesleg én sem szoktam úgy vásárolni, hogy nem nézhetem meg konkrétan azt az árut, amelyet hazaviszek. -
beeboy
addikt
velem meg olyan volt, hogy gagyi cég kedvező áron hirdetett cuccokat. mikor bementem hozzájuk, közölték hogy adjak oda 100 k forintot, oszt majd 2-3 hét múlva jöjjek a cuccért, addig megrendelik.
erre mondtam: anyádat nézd hülyének -
beeboy
addikt
olyan is volt anno, hogy bécsből két téglát hozott a delikvens videó helyett.
-
Mazlee
aktív tag
ja és nem azt mondom hogy üres dobozt küld, csak hibás ami benne van.
tehát első rendelésed sosincs egy cégtől ? vagy hogy rendelsz valakitől akiben addig nem bizhatsz amig nincs tapasztalatod? hirek alapján?
szerintem ha a cég vállalni tudja hogy ö szállitgat ráadásul vagy hogy ugye 5k felett ingyen.. akkor tudjon várni az a szállitó kisiparos kolléga.
teljesen mindegy hogy a boltban vagy átvételkor megy a vita hogy jó vagy nem mivel ez is egy ugyanolyan vásárlás csak nem a boltban hanem otthon. a boltban is ugyanez történik és ha hozzáértő az aki kiviszi akkor legalább nem a falnak beszél a vevő. -
bcs
aktív tag
Én egyszer rendeltem valamit, előre kifizettem, kihozta a futár, és ő bontotta ki a dobozt, hogy tényleg benne van-e az áru, és csak utána iratta velem az átvételi elismervényt. Az hogy rossz-e, az más kérdés, de nehogy már ne ellenőrizhessem le, hogy tényleg az van-e a dobozban, amit kértem.
-
Mazlee
aktív tag
ha nem tetszik nem kell megrendelni. tudom hogy naivitás hogy igy lenne jó de ettől függetlenül szerintem igy lenne jó :)
-
Den
veterán
Igen vakon átveszem, mert csak olyantól rendelek akiben megbízom, másrészt nem gondolom hogy egy cég aki komoly költséggel kiépítette magát, bejegyzett, stb, az pár tízezer forintért megcsinálja hogy üres dobozt küld. Ne csináljunk már úgy mintha a balkánon élnénk vagy banánköztársaságban, ilyet egy _létező_ cég (tehát nem mobil szám meg postafiók össz elérhetőségű) nem csinál, vannak törvények, hosszútávon nem lehet a vevők átvágásából megélni, tehát aki sok pénzt ölt a cégébe nem csinálja ezt.
Másrészt rendelsz egy gépnyi alkatrészt, gondolod majd a futár ott fog várni 3-4 órát mire belövöd a gépet...
Volt már olyan hogy amit rendeltem rossz volt (gyári hibás, egy másik meg szállítás közben sérült) szó nélkül kicserélték.
''az lenne szerintem a megoldás, hogy a vevő megnézheti átvétel előtt a stuffot, de csak akkor mondhatja le a vásárlást ha a termék hibás. mivel fent az volt irva hogy maga a cég szállitja házhoz ezért esetleg az áruszállitó lehet annyira hozzáértő hogy eldöntse ( a vevővel együtt) hogy hibás vagy sem.''
Bocs de ez naivitás. Mikor üzletben is sok vita van hogy mi a gond, van-e egyáltalán, sokszor bevizsgálásra küldik az árut hogy kiderüljön, akkor majd a szállító az ajtóban állva eldönti hogy mivan...
És mi van akkor hogy ha az ügyfél mondja hogy szerinte ez rossz, a szállító meg mondja hogy szerinte ez jó. Patthelyzet. Megverekszenek? Vagy mi lesz?
Másrészt ne gondold hogy majd képzett számtech szakembereket alkalmaznak sofőrként. A fenét, éretségizett b kat jogsis emberkét felveszik olcsóér, Mert az az árrés amivel ezek a cégek dolgoznak ennyit bír.
''ha átvétel elött kibontod és rossz akkor azt ugysem akarják másnak eladni szvsz más vevő nem fogja látni a kibontott dobozt.''
Nem azt mondtam hogy rossz, hanem hogy nem tetszik a megrendelőnek, mondjuk mert kép alapján másmilyennek képzelte. Mert ugye a kereskedőről minden rosszat el tudsz képzelni de azért szerintem te sem gondolod hogy minden vevő szent -
Lacza
senior tag
Na már most: Én ezt úgy oldom + hogy a kihozott csomagot máris kibontom, persze a jattért vár egy kicsit a futár, és ha valami nem stimmel ,azonnal hívom a T eladót, vagy a nagyon közkedvelt yardot.
Egy kicsit zűrös, de nem hiszem, hogy az eladó bepróbálkozna valamivel is.
Ha belegondolsz,itt és a net rengeteg oldalán lehet antireklámot biztosítani a T. BT.nek, ha van valamilyen probléma, de mivel én is hasonló szolgáltatói területen dolgozom, higgyétek el nem lehet ezt a luxust +engedni.
Csak a korrekt emberekhez mennek vissza a vevők.
Amúgy én is most rendeltem egy TT házat, majd kiderül:C -
Mazlee
aktív tag
azért én ezt nem értem.
Den: ha veszel valamit átveszed vakon és majd ha utána kiderül hogy hibás akkor járkálsz a garanciával mindenfelé?
ha átvétel elött kibontod és rossz akkor azt ugysem akarják másnak eladni szvsz más vevő nem fogja látni a kibontott dobozt.
az lenne szerintem a megoldás, hogy a vevő megnézheti átvétel előtt a stuffot, de csak akkor mondhatja le a vásárlást ha a termék hibás. mivel fent az volt irva hogy maga a cég szállitja házhoz ezért esetleg az áruszállitó lehet annyira hozzáértő hogy eldöntse ( a vevővel együtt) hogy hibás vagy sem. -
freya
aktív tag
Folytatom a mesedélutánt. Pár napja a Westendben jártam, TV-ket néztem, minden boltba bementem aminek ide vágott a profilja. Emelet, Panasonic bolt, bemegyek, észre se vesznek. 3 eladó üldögél, 2 beszélget, a 3. meg TV-t néz, de még vissza se köszönnek.
Frankó. Kinéztem 2 készüléket, szólok a srácnak, hogy:
- Szeretném megnézni ugyanazt a képet mint a két készüléken. Megoldható?
- Nem.
- ??? (bamba értetlen pofa)
- Azt mondtam hogy nem. Az egyiken DVD van, a másikon kábel. Nem.
Óh nagyon szépen köszönöm, igazán jól bánnak a vevőkkel. Ekkor a villamoson hazafelé eszembe jutott egy eset, ami egy Londonban dolgozó barátnőmmel történt meg. Szóval mindössze egy boltban volt eladó, de a manager szigorúan! megtiltotta neki, hogy leüljön munka közben, ha vevő van a boltban! Egyszer rá is szóltak, egyszerűen muszáj a vevőhöz odamennie, tényleg szó szerint le sem ülhet amíg nem üres a bolt! Elgondolkodtató, hogy a magyaroknál meg te könyöröghetsz, hogy jaj légyszíves na szolgáljatok már ki, hadd költsem el nálatok a rongyos 300ezremet valami TV-re, légyszíves na... -
freya
aktív tag
Pontosan, és arra még nem jöttek rá, hogy ha ezt megtennék a hétköznapi vevővel is, nagyon sokan visszajárnának abba a boltba...
Szerencsére az élet más területein (nem számítástechnika) azért találkozik az ember néha ''nyugati'' boltokkal! :)
Ha valaki olvassa a topicot, elmondok egy svédországi történetet. Történt hogy volt két, főleg bort áruló bolt egymással szemben egy utcán. A magyarok (régi barátaim, akik mondták ezt a történetet) mindig az egyikbe jártak, mert először oda mentek be, és egyszerűen nem hagyta őket a gazda átmenni máshova.
Rögtönzött borkostolót tartott, mindent megtett bármire csak kérték, és lassan-lassan egyre több bort vittek el tőle. Egy nap, nem volt olyan bor, amit venni akartak, de ragaszkodtak hozzá, és át akartak menni a másik boltba. Ilyenkor mit tett az eladó? Leültette őket, hozott nekik valami házi bort meg sajtot hogy vááárjanak csak, és átküldte a szemközti boltba az egyik alkalmazottat, hogy vegyen meg ott 2 üveggel abból a borból ami nála elfogyott, ÉS mindezek tetejére még olcsóbban is adta! Tisztán ráfizetett, de ez neki megérte, hogy semmiképp ne menj be a szemközti boltba!
Miért csak nyugaton van ez így? :( -
nilrem
aktív tag
Nem kell venni semmit az ilyen kicsi boltoktól. Fulladjanak bele az árukészletükbe.
Nagy cégtől vásárolunk tényleg nagy tételbe. Olyat is megtettek nekünk, hogy 12 db 21'' CRT monitort inygen kicseréltek kisebb TFT-re, úgy hogy a cucc nálunk volt már 3 hónapja. Na ez a bizalom, és ezek után is csak tőlük vásárolunk. -
freya
aktív tag
-
Den
veterán
en csak megprobalom mas szemszogbol is megnezni a dolgot. Ne mond hogy nem eletszeru amit mondtam. Aznhogy neha a kereskedo partjan allok az azert van mert neha a kereskedonek van igaza. Nalunk sok mas fogalomhoz hasonloan felreertelmezik azt hogy ''a vevonek mindig igaza van''. ezt sokan ugyerrelmezik hogy a vevonek barmihez joga van.
A bizalomnak kolcsonosnek kell lennie. Aki feltetelezi hogy a kereskedo kikuld neki egy ures dobozt (ami 2003-ban meg magyarorszagon is nonszensz egy nevvel cimmel telefonszammal rendelkezo ceggel kapcsolatban), az ne rendeljen hazhoz, az begye boltban. -
Agyasima
őstag
azér én most már nem először látom Kalandort (földimet, és jó arcot) védeni a kereskedőt...
Mondd meg mér teszed ezt?
Meg Den te is.....
Bár inkább Kalandornak szokása....
Egyértelmű nem a vevő a hibás. -
freya
aktív tag
Persze mindnere van gyógyír. Fizetek egy jelentéktelen +500 Ft-ot és megnézhetem egy normális cégnél/boltban.
Még egyszer mondom, és ezt kifejezettem közöltem a Varázspálcával is, hogy nem arról van szó, hogy bocs, mégsem H700-at kérek, hanem arról, hogy sérült-e, hiányos-e a termék amit el akarnak adni. -
freya
aktív tag
Várj egy kicsit, épp ez az amit mondok! Hogy a magyar kereskedőben 0 azaz nulla bizalommal fordul a vevő felé.
Természetesen ha nem tört le 2 sarka, ha nem hiányzik belőle a táp, kifizetem az árut. Nem azért akarom megnézni, hogy utána szubjektív véleményt mondjak róla. Mindössze annyit kértem tőlük, hogy ellenőrizhessem az áru minőségét.
Ez normális helyeken úgy megy (pl.: Józsefvárosi piac :) ez csak vicc volt) hogy kibontják, megnézed és kifizeted. De Magyarországon senki nem bízik senkiben - többek között ezért nem fogok átvenni egy dobozt, amit csak ''otthon bonthatok ki''.
Egyébként ha nekem egy olyan házat hoznának, ami már ki van bontva, én kifejezetten örülnék neki hogy megnézhetem, szó sincs arról hogy az bármi rosszat jelentene. -
Den
veterán
Te megvennel olyan arut ami n latod hogy a doboza ki volt bontva? Mert en nem szivesen plane ha egy kategoriajaban relatt
iv draga termekrol van szo. Most gondold el a szitut, kedves megrendelo a fizetes elott kibontja a dobozt, kipakolja a hazat, majd benyogi hogy neki ez nem tetszik, es nem hajlando atvenni es kifizetni. Akkor ott van nekikbegy bontott csomagolaasu 30k-s haz, aztan adjak el. A kovetkezo kuncsaft mikor meglatj hogy bontott mar kuldi is vissza. -
freya
aktív tag
Te megvennél bármit is, ami mondjuk csak 30ezer Ft-ba kerül, és egy lezárt dobozban van? Vagy egy monitort amit kihoznak 200ezer-ért egy üres dobozban?
Ők végzik a kiszállítást egyébként, és ha nem mered kinyitni a saját termékedet, hát, elég elgondolkodtató a Varázspálca hozzáállása :)
Viszont nyithatunk ilyen boltot, cipősdobozokkal kitömött termékeket árulhatunk, amiket csak otthon nyithat ki a vevő :) sokan vásárolnának azt hiszem :C -
freya
aktív tag
Hehe, bevallom unatkozom, azért írom meg csak kivételesen ezt a kis történetet, ami szinte minden héten megesik velem ebben a ***** Magyarországban.
Szóval, rendelek egy Aopen H700A házat a Varázspálca Bt-től, mert ők olyan kedvesek, hogy olcsón adják és házhoz hozzák.
Nos, biztos ami biztos, azért megírom nekik, hogy átvétel előtt szeretném kibontatni a csomagot, megnézni hogy benne van-e a ház, stb.
Erre a teljesen tipikus magyar válasz:
''az áru megtekintésére kizárólag a megvétel után van lehetőség''
:DD de előbb nem?
Mégis milyen bolt ez?! Mi az hogy nem merik kinyitni a dobozt, amíg ki nem fizettem? Mit gondoljak erről, ha nem rögtön azt, hogy tutira át akarnak verni?!
Eszméletlen ez az ország, és minden héten, más-más boltokkal... bevallom eddig egyedül a Pixel volt az a hely, ahol korrektül kiszolgáltak, és nem dobtak ki az ilyen eszement igényeimmel, mint hogy nem fizetek ki 30ezer Ft-ot egy (üres) dobozért. Szóval így vásároljatok a Varázspálcánál. Nagyon kedvesek, csak nem merik kibontani amit árulnak :D
Aktív témák
- BESZÁMÍTÁS! ASUS Z390 i7 9700 32GB DDR4 240GB SSD 1TB HDD RTX 2070 Super 8GB NZXT H510 ADATA 600W
- HIBÁTLAN iPhone 15 Pro 256GB Black Titanium -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3003
- Bomba ár! HP EliteBook 845 G9 - Ryzen 5 6650U I 16GB I 512SSD I 14,1" Touch I Cam I W11 I NBD Gari!
- Telefon felvásárlás!! Huawei P20 Lite/Huawei P20/Huawei P30 Lite/Huawei P30/Huawei P30 Pro
- Bomba ár! Microsoft Surface Laptop 3 - i7-10G I 16GB I 256SSD I 13,5" Touch I Cam I W10 I Garancia!
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest