Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • blountex

    senior tag

    válasz BerserkGuts #39 üzenetére

    Egy ilyen címben mint az mgs nem is kell 60nál több, mivel semmi olyan gyors mozgás nincs ami igényelné.

    Másfelől egy rx 6800xt és 5800x3d elketyeg 2k felbontáson közel fix 60fpsen, 4k-ban meg 30.
    Teljesen jó egy 5 éves kártyától.
    Mindez high beállításon.
    Sokszor nincs akkora nagy különbség a high és max beállítás közt, csak a max sokkal jobban lehúzza az fps számot.

    Se technikai, grafikai bugot nem tapasztaltam a játék során, szemben sok felhasználóval.
    Nem feltétlen az UE5 az alap probléma, hanem az a hozzáállás az optimalizáláshoz, hogy kapcsold be a felskálázást.

  • blountex

    senior tag

    Na akkor én is beszállok a buliba.
    Régóta nézegetem a monitorokat, de
    Kevés olyan van amire DP 2.1 20UHBR-t raknak, mert még mindig népszerű
    az 1.4a csatlakozás, vagy a DP 2.1 butított verzió.
    Ha van is rendes DP 2.1 20UHBR rajta, akkor csillagászati árat kérnek érte főleg egy 32 colos monitornál.

    Reálisan nézve single player játékhoz gyakorlatilag elég a 120hz felbontástól függően.
    A kompetitív játékokhoz jól jöhet a 240-360hz - aki érzékeli a különbséget.
    Na most
    4k-ban (32 col) 120hz fölé ritkán mész, mert elég gépigényes bármi is, ezt pedig kihatja a DP 1.4 is.
    2k-ban (27 col) a 240hz elérhető egyes esetekben ez még DSC nélkül tudja a HDMI 2.1 is, viszont a 360hz-t már nem.

    Monitoroknál az egyik gyenge láncszem a fényerő, és végre a 4th QD OLED, és az LG Tandem oled monitorjai ezt nagyrészben orvosolni fogják. Ebben biztos, hogy lesz további javulás, fejlődés, és remélhetőleg árban sem szállnak majd el.

    Alapvetően egy jó oled tv PL LG C4 köröket ver a monitorokra mind képminőségben és fényerőben, de mivel monitort közelről nézzük, így valahol a 27-32-34UW az ideális, ki melyiket preferálja.

    További lista DP 2.1 monitorok téren
    + egy másik oldal is

Új hozzászólás Aktív témák