-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
forceberg
veterán
válasz grizlisandor #156101 üzenetére
Egy külföldi autó annyi km-t mutat, amennyit a vásárló látni szeretne.
Pl. 320e helyett 148e.http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
outsiders
aktív tag
válasz grizlisandor #156101 üzenetére
Egyoldalú elállási/felmondási jog a szerződésben pontosan meghatározott esetben.
Az interneten vitatkozni olyan, mint a paralimpia: ha nyersz is, retardált maradsz.
-
őstag
válasz grizlisandor #156101 üzenetére
miért nincs már behonosítva?
én biztos nem vennék így autót magyar papírok nélkülcryptot minden termékemért elfogadom
-
BigBlackDog
veterán
Ennél a Vectránál lát valaki valami gyanúsat? Elvileg kisebb kocc miatt volt már cserélve az első és a hátsó lökös is, de nagyobb baja nem volt. Némi olaj-por keverék volt az olajbetöltő nyílás alatti részen, de a burkolat miatt sokat nem lehetett látni belőle.
[ Szerkesztve ]
-
batai15
félisten
sziasztok! ismeri valaki budapesten a gl autót?
[link]
Hirdetem a peugeotomat, már 2x jött egy sablon szövegnek tűnő sms hogy érdekelné őket. esetleg érdemes lenne velük beszélni, vagy ez is ilyen átverés mint az AAA autós vásárlások?
Egyébként ha kereskedőnek adnám el az autómat, hogy működik az adásvételi?
gondolom ők nem iratják a nevükre nem?[ Szerkesztve ]
-
válasz batai15 #156110 üzenetére
Senkivel nem érdemes ilyen sablon levél után üzletelni - szerintem. Nekem két ilyen megkeresésem volt ahol közölték h nagyon komoly vevők, deténylegistenbiza. Vigyem el a kocsit (esetemben Pestre Szegedről!) ahol majd a saját szerelőjük jól megvizsgálja és megveszik. Azzal kapcsolatban , hogy az általam a hirdetésben leírt minden hibán túl miért is akarnak turkászni ha nem alkudni akarnak ami meg nincs, nem tudtak válaszolni. Amikor felajánlottam h ok felviszem de ők fizetik az oda utat én meg a visszát ha nem jön össze a bót, már egyikük sem válaszolt.
[ Szerkesztve ]
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
félisten
Üdv!
10 éves, 2-es Focus (1.6 benzin) vásárlásakor mire kell figyelni a rozsdásodáson kívül?
Vannak típushibák / figyelmeztető jelek?Köszi!
"Csak egy dologtól félek. Ha meghalok, az asszony eladja a gépeimet annyiért, amennyit bevallottam neki."
-
veterán
válasz BigBlackDog #156109 üzenetére
Ez egy elég jó és tartós autó, bár talán nem a legszebb.
Az Opelek kormánybőrözése nagyon tartós; ezen mállik - vagy izzadt az ember tenyere, vagy tekerték. A lökhárítóval ne foglalkozz. Az ülésnek se kellene szakadtnak lennie, de ez valószínűleg műbőr.
Ez a Vectra DPF-es, mert automata és mert kombi. A 4/5 ajtós, manuális váltós, Euro 4-es verziókban nincs DPF.Asszem' a motorburkolat patentos, óvatosan húzod felfelé és lejön. Visszafelé rá kell pattintani.
[ Szerkesztve ]
-
félisten
Köszi!
"Csak egy dologtól félek. Ha meghalok, az asszony eladja a gépeimet annyiért, amennyit bevallottam neki."
-
őstag
válasz grizlisandor #156107 üzenetére
ha a kereskedés nevén lenne akkor magyar papírjai lennének
cryptot minden termékemért elfogadom
-
batai15
félisten
Oké akkor kerülöm az ilyet.
Csak egyenlőre 2. Hét után semmi érdeklődő, szeretném hamar eladni.[ Szerkesztve ]
-
Tothgera30
Ármester
Erről a 2012-es Focus 1.6 Ti-Vct-ről mi lenne a vélemény?
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Gergőke88
addikt
válasz Tothgera30 #156126 üzenetére
Tett rá rendesen, ennyiért túl van arazva.
-
alázógyík
addikt
válasz Tothgera30 #156126 üzenetére
Szerintem jó.
-
Gergőke88
addikt
válasz Tothgera30 #156128 üzenetére
Itthon nem fogsz találni, mivel akkoriban szinte mindenki dízelt vett.
Tudom, haza kell hozni...
[link] -
Tothgera30
Ármester
válasz alázógyík #156132 üzenetére
Valahogy én is erre jutottam, hétfőn elugrok megnézni. Bár két Astra még versenyben van.
#156133 Gergőke88: Már olasz/német/osztrák oldalakat átnéztem, sőt még az, valamennyivel olcsóbban akad, de a lyukra futás valószínűsége is magasabb. Viszont az általad linkelt 1.0 3 hengeres, feltöltős, Focus kombi nem egy kategória az általam linkelttel (attól még nem rossz autó), ráadásul 6450eur-t átszámolom, hozzáadom az útiköltséget, papírozást már 2,3-2,4m körül járok. De ahogy nézem, hasonlóan megkímélt ezresek, sem olcsóbbak. Ráadásul akkor még mindig nem atmoszférás feltöltésű benzines autót vettünk, ami (felhasználást tekintve) ideálisabb lenne, mivel 10+ év időtartamra, 100-120000km-re, évi kettő hosszabb útra és hetente 3-4x5km-es távra lenne felhasználva.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
rbalint88
addikt
válasz Tothgera30 #156136 üzenetére
100-120ezer km alatt még egy dízelnek se szabadna szétdőlnie ilyen használattól (persze ha nem így került bele a benne levő ki tudja mennyi méter), egy turbós benzines meg végképp bírni fogja. cserébe van nyomaték, ha kellene. bár az is igaz, hogy a változó szelepvezérléssel valamivel lejjebb tudják hozni a picit több nyomatékot, de azért alapvetően egy ekkora kasztniban jobban kell majd gyilkolni azonos menéshez, mint egy akár csak 1.0 turbót
-
Tothgera30
Ármester
válasz rbalint88 #156137 üzenetére
Azt is vedd figyelembe hogy használt autót keresünk, azaz a meglévő 100-200 ezer km-hez jön még mondjuk 120 ezer. Ilyenkor az előző tulaj bárhogy használhatta, tehát az legyen lutri, akár üveghangon is verethette vele. Így minimalizálnám a hibalehetőségeket, így mindenképp az egyszerűbb konstrukció felé venném az irányt. Ez manapság az elektromos turbo-k, és elektromos vízpumpák korában kissé perverz gondolat, de következő autócserekor, mondjuk tíz év múlva lehet már elektromos autót fogok ugyan így keresni.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
footy
addikt
válasz Tothgera30 #156126 üzenetére
1.0 Ecoboosttal sokkal jobb.
Az egyik baratom tobb mint fel eve vett ugyanennyiert a fenti konfiguracioban es semmi baja nincsen, sot a szivohoz kepest 1 literrel kevesebbet eszik es meg megy is.
Ne dolj be a totalcaros maszlagnak. Nem igaz, hogy a hasznalt turbos csodbe viszi a csaladot.[ Szerkesztve ]
-
Tothgera30
Ármester
válasz footy #156139 üzenetére
Elég messze áll tőlem ez a három hengeres, ami még esetleg szóba jöhet, szívó motoron kívül, az az 1.4T Astra. Semmilyen maszlagnak nem dőlök be, pusztán hiszek az egyszerűségben, tempózni meg úgy sem fogok vele, mert évi kétszer menne 130-140km/h-val, a többi maximum 90-110m/h között, dinamizmust meg egy kombitól nem fogok elvárni.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
szőröscica
addikt
válasz Tothgera30 #156140 üzenetére
dinamizmust meg egy kombitól nem fogok elvárni.
Miert nem? -
Tothgera30
Ármester
válasz szőröscica #156141 üzenetére
Ne már... 550i!? Akkor fogalmazok úgy hogy alacsony fenntartási költséggel járó családi kombitól. Azért az 1.6-os Focus sem lomha a maga kategóriájában, de persze esélyes hogy sohasem nyomnék vele egy lámpától-lámpáig történő sprintet.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
válasz footy #156139 üzenetére
Latom te sem tanulsz soha; vedd mar tudomasul h turbo magasnyomasu renCCer kettostomegu automata valto mind uri mulatsag es jajjmeghalunkmind! Hat hiaba van neked leirva ker ismerosod altal is a facsen?! Kulonben is a rossz turbovelleni grobajov szam 663995720048. Tessek!
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
hacki87
senior tag
válasz szőröscica #156141 üzenetére
ennyi erővel egy Audi RS6 Avant ABT lehetett volna linkelni
-
footy
addikt
válasz Tothgera30 #156140 üzenetére
A 3 hengeresseket nem hallod, max ha kihuzatod 5e kore. Nem a tempozasrol van szo, a hetkoznapi hasznalhatosaga sokkak jobb. Ha van lehetoseged probald ki mindenkepp az ecoboostot.
(#156143) bitpork
Ha elromlik a tubo majd felhivom a Tihanyit[ Szerkesztve ]
-
hobizoli
nagyúr
válasz Tothgera30 #156138 üzenetére
sokkal jobbak ezek a Ecoboost-k, mint az agyonsztarolt nyolcvagen horroraru lomjai
nem abbol kene sztereotipikat gyartani, hogy bezzeg a 1.2-1.4TSI-vel miket lehet copni... az annak gyartonak a privat kis bajaa Ecoboost egy kajak jól atgondolt konstrukcioju szerkezet, nincs elfillerbaszoskodva se, mint a jurgenvagennek meg a bajoreknak sikerult elgagyizni a vezérlést (is)
több drón kell ;P
-
Tothgera30
Ármester
válasz footy #156145 üzenetére
#156145 footy, #156146 hobizoli: Jövő héten megpróbálom. Bár ez a három henger nekem szokást igénylő dolog. Esetleg egy ilyen 1.4T vagy ilyen 1.6-os Astra jobb döntés lenne?
"A pokol nem hely, hanem állapot"
Új hozzászólás Aktív témák
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- iPhone topik
- Eredeti játékok OFF topik
- Porszívók - akkus és klasszikus vezetékes
- Google Pixel 9 Pro XL - hét szűk esztendő
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Horgász topik
- Apple asztali gépek
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Windows 10
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest