-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
veterán
válasz BigBlackDog #156394 üzenetére
Cö-cö-cö...
Gooool is elhasznált 2 Lagunat 2 év alatt. Nem kötelezném el magam 5-7 évrea helyében.
-
Xero
nagyúr
válasz enginev3.0 #156395 üzenetére
Inkabb 1.6. Kb ugyan annyit vagy kevesebbet eszik és normálisabban megy.
-
barnam_
nagyúr
W126 300SE, én megnézném.
-
-v-
addikt
válasz BigBlackDog #156394 üzenetére
-
nagyúr
válasz szőröscica #156355 üzenetére
Köszi! Megpróbálom rábeszélni egy 2017-es benzinesre, egyrészt az már fészliftes, másrészt, ha kiad 7.2-őt, akkor ne használtat vegyen, amikor 8-ért van nullkilométeres.
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
batai15
félisten
válasz enginev3.0 #156406 üzenetére
Az kb 20 ezer a javítása.
-
Xero
nagyúr
válasz enginev3.0 #156406 üzenetére
Jaja legrosszabb esetben bajuszkapcsoló csere. Rohangálósnak rövid távra bőven jó.
[ Szerkesztve ]
-
flash-
veterán
üdv
na most akkor a 7gen civic egy megbízható autó? vagypedig egy hibákkal teli problémás autó?a 7gen civic fb csoportjában maguk a honda fanok mondják hogy állandóan van valami gond, de pedig ez a civic is egy ajánlott vétel(elvileg)
[ Szerkesztve ]
"Embrace our fellow man, no longer vilified"
-
flash-
veterán
válasz hülyegyerek #156413 üzenetére
persze ezzel tisztában vagyok
abból indultam ki hogy 1millió-1 milló párszázezer forint körül milyen alsó-középkategóriájú autót vegyek ami a legmegbízhatóbb...
civic-re jutottam, de ezek a vélemények kicsit elbátortalanítanak...most gondolkodok hogy azért hogy tegyek hozzá és inkább legyen ceed/i3 drágábban, de legalább ezek megbízhatóbb autók?...
[ Szerkesztve ]
"Embrace our fellow man, no longer vilified"
-
rbalint88
addikt
válasz enginev3.0 #156408 üzenetére
Alkudd le 450-re, hozd el.
-
hülyegyerek
addikt
válasz flash- #156414 üzenetére
Nekem 12 éves 8.genem van, eddig még nem volt komoly baja, a kopóalkatrészeken kívül eddig a klíma szart be. 7.genem nem volt még, szóval arról nem tudok nyilatkozni, de szerintem nem véletlen, hogy a legmegbízhatóbb autónak a Hondát és a Toyotát mondják. Tényleg, Corollákat nem néztél ?
hardverek × telefonok × autómobilok ¤ Mazda 6 GJ CD175 * Ceed JD
-
hobizoli
nagyúr
válasz flash- #156414 üzenetére
ezt neked kell tudod, hogy mennyit szansz erre a temara
de olyat nem fogsz talalni semmibol ennyi idosen, amibe csak az ablakmosot kell tolteni neha elol, meg hatul a uzemanyagot 5-600km-kent, az ujabb autónál viszont egy ev alatt annyi lehet az ertekvesztes, ami a regebbi auton egy elegge fullos szerviz araen most vettem egy svajci 2005-s FL-s AR147 1.9 16v JTDm-t 450k-ert, Distinctive VIP (kb full extra), vegig vezetett szervizkonyves, 195k km van benne, teljesen hibakodmentes
150lo 305Nm, 6-s valto, klima, futheto borbelso, 4x e.ablak, e.teto, tempomat, ASR, ESP, TI felnikkel, ültetve (ez a forgalmijaban is benne van), kulon van hozza eleg jo teligumi is acelfelnin (gyari navi nincs benne csak)... csak sajnos nem Q2-s (na az lett volna a zoral ennyiert ), mert az csak 2006-tol voltmagyar papirozva meg leszervizelve lesz kb 1.1M-ban
teljes vezerles meg segeduzem ki van cserelve benne minden (meg a kormanyszervo es a valto olaja is)nem 1.2M, meg még pont most jon a nagyszerviz rajta es meg vegyel gumikat is ra... kb 350k-ert
tavasszal majd rádobunk egy 3.2GTA feket elore-hatra, meg elore egy rendesebb FMIC-t, oszt joido
feltengelycsuklo razta a kormanyt, de ez benne is volt a hirdetésben is, meg le volt jarva a muszakija
mindketto feltengely fel van újítva, es mar van magyar muszakija is, csak rendszama nincs meg, es hala a madjarisztani bürokráciának, iden mar nem is lesz
fcukyeahtöbb drón kell ;P
-
-
hobizoli
nagyúr
válasz bitpork #156418 üzenetére
voltam az NKH-nal a Euro4 minositese miatt, de kell nekik egy gyartoi igazolas az Euro4 minositeshez, mert Euro3-s a svajci forgalmija szerint az auto, mert akkor meg csak Euro3 volt ervenyben amikor forgalomba helyeztek, de ugyanezzel a motorkoddal Euro4-t latok ra akármilyen alkatreszre is keresek, a par hónappal kesobb mar alapbol Euro4-t kaptak ezzel a 937A5000-s motorkoddal, es 50k a diffi a regadoban
Fiat-nak, mint AR anyacegnek, irtam egy mailt, miutan sikerult kideriteni mi az a valodi telefonszam, amit fel is vesz vki neha, ez sikerult is ropke 17(!) perc zeneles utan, es ott kaptam végre egy kapcsolattarto email cimet
ott aszondjaz a jomunkasember, hogy fenykepezzem le a firma tablat a zarhidrol meg a forgalmit az alvazsszammal, ez fel oran belul mar be kuldtem nekik
na ennek 3 hete, hívtam masfel hete oket penteken, hogy WTF? van mar azzal a multheti levellel....oooo, hat 30 nap idejuk van valaszolni a belso szabalyzat szerint
tényleg? dejo
ehhez kepest a Öv utcai Alfa kereskedesben az alvazszam alapjan azt meg tudtak mondani 1sec alatt, hogy annak idejen ezt az autót melyik kereskedes adta el es nev szerint ki volt az uzletkoto, de ott nem is irt se motorszamot, de motorkodot, se Euro3/4 normat ki a gep (amúgy a svajci forgalmiban nincs motorszam se)kozben kell ez a szarmazasi igazolas is, mert nem EU-s az auto, azt is megkérjük, de az 4-6het, + most jon a karacsony is az +2 het egybol, de inkabb 3, úgyhogy kb januar kozepen lesz majd, mert ha ez is megvan, majd akkor kell meg egy eredetvizsga is ra (NKH-s muszakija mar van ettol fuggetlenul), mert most hiaba csinaltatnam meg ra az addigra ervenyet veszti, es uj kene, na ha az is megvan, majd akkor lehet menni a rendszamert, meg majd azzal lehet kotni ra KGFB-t is
havercsavo mondja, hogy amikor ok 3 eve hoztak be egy 156 3.2GTA-t szinten svajcbol, annak 3 honap volt mire lett magyar rendszama
az is pont egy karacsony elotti tortenet volt
mondtam is neki koszi, Roland, most pont ezt szerettem volna hallani kbszoval abban maradtunk is a ugyintezo mukival, akit megbiztam ezzel, hogy egyelore leszarom a Euro4-s minositest menjen minden Euro3-skent es majd ha megvan az igazolas, akkor visszaigenylem a NAV-tol a regado diffit, de ne varjunk erre
mert amúgy szerinte is, meg a Pappas Alfa szervizvezetoje szerint is, amúgy motorkod alapjan az NKH-snak is kene látnia a rendszerben, hogy ez Euro4-s motor mar, csak nemelyik olyan sotet, hogy a Negro vilagitana a szajaban, meg telibe leszarja, csak atirja, aztán Te futkossal meg 3 kort az igazadert, amit neki hivatalbol kene tudnia amugy[ Szerkesztve ]
több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz szőröscica #156422 üzenetére
egyelore jo ez igy, csak menjen
ugyanilyen szinu, ugyanez a motor is, szinten 5 ajtos, csak nem fekete a borbelso benne, hanem sarga, meg TI felnis
es enyémnek van tetoablaka isez a videon szereplo auto azóta mar 289lo meg 550Nm fust nelkul
az alfaowner.com-n van egy kb 6 eve futo thread rola, hogyan csinalta vegig a kiindulasi autobol
ez a video 3 eve keszulthengerfej nem volt leszedve rola 1x se ekozben, de a kuplung 5x fekudt le, mondjuk 2x mar az elso 600 es 800km utan mar csuszott
a gyari CR pumpa van benne 289lonal is, a 147 1.9 16v JTDm Ducati Corse Q2 (170lo 330Nm, 937A6000) 7x0.16-s csucsokkal (a 6x0.16-k helyett), amiket 240lo 430Nm-el cserelt csak ki
GTB2056V turbo a 159 2.4 20v JTDm 209lovas motorrol, 140mm magas egyen front intercooler
most egy "Feramic" betet anyagu tarcsa van benne mar tobb mint egy eve, es az birja el a 550Nm-tde van egy valagnyi log rola ott, meg fekpados meresek, es vagy 30x irtak a ECU-t, amire jo lett
folyamatosan videozva hatul, hogyha vhol meg is jelenik a fust, akkor ott elvegyenek, nem csak akkor nyultak hozza, ha mar a tükörben is latsziktöbb drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
egyebkent ez sem gyari Q2 a videon, utólag lett belerakva a gyari torsen sper a valtoba
szinten 2005-s auto ez is, Q2 opcio meg csak 2006-tol volttöbb drón kell ;P
-
Szajo
őstag
Ez lehet ilyen olcsó? Vagy ezzel van valami gond?
-
hobizoli
nagyúr
válasz rbalint88 #156425 üzenetére
a teljes szerviz a ket feltengelycsuklo felujitassal es a munkadíjjal volt 260k
80k volt ebbol a ket feltengelycsuklo felujitasa + ki-beszereles
de minden uj, a pollenszuro is meg minden "gyari"es olyan csinalta aki szinte csakis digo verdákkal foglalkozik, akinek van rendes vezerles rogzitoje is hozza, meg minden szukseges spec szerszam ott van kéznél, nem pedig atjeloljuk a szijat filccel, osztjoleszazugyvazze
o "kicsit" olaszauto meg motor manias maga is
Ducati motorral (is) jar, bent a muhelyben Ducati molinok a falon, meg Ducati-s poloba szokott lenni
szoktak nala allni Delta Integrale-k is, meg 155 Q4-k is
a Ranga Laszlo magyar rally bajnok volt utcai edzoautojat is oda jaratja a mostani tulajamondom neki, a multkor (juli vege aug eleje volt ez) volt egy elado 147 Ducati Corse a hahu-n, tudod, az a 170lo 330Nm-s JTDm 16v motor, Q2-s valtos, Ducati Corse logok a fejtamlakban meg kesztyutarton, a kuszob diszleceken, es csak 500db keszult belole RHD es LHD osszesen igy, szoval nem egy gyakori db... selyemszinuek a tukorhazak es a scudetto
aszondja erre: igen, tudom az milyen felszereltsegu
folytattam, hogy: -de eleg hamar megoldodott ez a problema, mert bar 23h korul meg fent volt a hirdetes, es gondoltam na majd reggel felhivom ezt, de reggel 9 utan mar nem volt ilyen kodszamu hirdetes
erre o (es elotte sohajtott egyet): hat azert en is elmentem volna meg ejjel kettokor is akarhova az országbantöbb drón kell ;P
-
-
Mauzes
őstag
Sziasztok!
3,5 millió Ft körül nézegetek nagyobb méretű családi autókat (kombi), automata váltóval, ideálisan 2013-as évjárattól. Eddig ezeket találtam ebben az árkategóriában, amelyek elsőre tetszenének:
- Citroen C5, 2.0 HDi 163 LE
- Peugeot 508, 2.0 HDi 163 LE
- Ford Mondeo, 2.0 TDCi 140-150 LE
- Hyundai i40, 1.7 CRDi 136 LE
- Skoda Octavia, 2.0 CR TDi 140 LE vagy 1.4 TSI 140 LEAlapvetően benzinest vennék, de ezek már vesztettek annyit az árukból, hogy még az esetleges nagyobb fenntartási költséggel is megérje a dízelt választani.
Vélemények a fenti autókról, pro-kontra érvek? Ti melyiket választanátok, ha nem a külső a döntő?
-
BigBlackDog
veterán
válasz Mauzes #156436 üzenetére
Én Mondeo, illetve Octavia háza táján nézelődnék. Fordnál a 2.0 TDCi, Skodánál pedig a két literes CR lenne a kiszemelt.
(#156439) MunezXBK: Ha jól tudom a Fordban lévő 2.0 TDCi is valójában egy (PSA féle) HDI átcsomagolva. De, ha tévedek, javítsatok ki kérlek!
[ Szerkesztve ]
-
MunezXBK
nagyúr
válasz BigBlackDog #156437 üzenetére
Én meg a HDi motorok körül, vagy Superb.
-
válasz Mauzes #156436 üzenetére
Az első három lenne a befutó nálam. Az i40 sem rossz egyébként, taxizni volt alkalmam vele kétszer, szerintem egész kellemes, csak első látásra szokni kell a középkonzol kinézetét. A favorit innen az 508, a motor is jóféle, de ugyanaz van a Mondeoban is.
Én már elvesztettem a kedvem bármilyen vag autó iránt, azok után, amiket a topikban olvasni.
[ Szerkesztve ]
-
footy
addikt
válasz Mauzes #156436 üzenetére
Hasonlo kategoriaban nezelodok en is, nalam eddig a C5 es az 508 a befuto.
Nem tudom, hogy milyen preferenciaid vannak a futomuvet illetoen, annak fuggvenyeben meg a 3-as Lagunat felvennem a listara.Ha visszakeresel, akkor megtalalod a listanamat ebben a kategoriaban es velemenyemet roluk (a tobbit miert nem vennem).
[ Szerkesztve ]
-
-
-
batai15
félisten
válasz Mágus2 #156444 üzenetére
tényleg ennyire jó a hdi? akkor miért fél tőle mindenki? nekem a kis hdiben 340 ezer van, szépen megy, keveset fogyaszt , mégis a szívroham kerülgeti az embereket mikor érdeklődnek a kocsi után.
Én azért mertem meg venni 1 éve mert jó pár emberrel beszéltem akinek 400 felett jár gyári motorral.
Jó mondjuk én cseréltem már 1 porlasztót, több baja ne is legyen. -