-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
Rick4
félisten
válasz Bandi18 #8081 üzenetére
Vedd meg a 80 lovast, és hadd szóljon. Én pályán 110 körül járok, akkor 3000-et forog, nekem több nem kell, Szeged BP között 10 perc késés belefér, cserébe nem szoktam a fékre lépni.
Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html
-
nagyúr
-
Runner_fxr
Ármester
Hát durva egy baleset, de azért megnéznék más autót is egy ilyen ütközés után. 5 csillag az 5 csillag, nyilván nem viccből kapta, persze ettől még bármiben meg lehet halni. Tudom jól.
Itthon azért egy X5 elég jó autónak számít szerintem, de az meg egyáltalán nem érdekel, hogy nálunk ki használ ilyen autót. Ez soha nem érdekelt. Nem ez a szempont nálam, hogy szeretik e ezt a típust a Magyar csibész cigók vagy éppen nem. Nekem egy megbízható, biztonságos autó kell, ami azért tetszik is. Persze ezt még nem döntöttem el, nagyon tetszik az X5 és jó autónak tartom, de még nem 100%, hogy ilyet veszek. Ezért is informálódok előtte.
-
8th
addikt
válasz Napfénysüti #8102 üzenetére
lol
-
Rick4
félisten
válasz Napfénysüti #8102 üzenetére
Álljunk meg egy pillanatra. Ha nem egy 200+ lovas kocsiban ül, hanem egy 60 lovas Punto-ban, elképzelhető, hogy nem nyomja ennyire? Nyilvánvaló, ez egyszerűen egy saját hibás baleset, csak épp két másikat is magával vitt a túloldalra, holott mehetett volna 90-nel is. Azt mondom, ez a kocsi 90km/h-val haladva 3x olyan biztonságos mint a Punto, azonban ha ő 120 körül nyomja, én meg még mindig 90-nel, már majdnem egyszinten vagyunk, ha le kell mennünk az útról, vagy csak ugrik egy szarvas, lehet ő tarol, lehet én jávorszarvas- tesztet csinálok és megyek tovább. Cserébe én 600-ért vettem a kocsit, 3.5 liter benzin árát eszi meg, az össz veszteségem némi presztizs (ami nem különösebben érdekel) meg 100 km-en 10 perc.
A probléma ott van, hogy nagyon fasza töréstesztje van ennek a kocsinak, csak épp azt 64km/h-val mérték, ezekkel meg nem ennyivel szokás mászkálni. Ha lemész vele a pályáról 140-nel, és csak simán megforogsz az árokban, akkor se biztos, hogy túléled. Az emberek azzal nincsenek tisztában, hogy akármilyen autóban is ülnek, 100 fölött annyira megnő az esély arra, hogy egyrészt nem tud korrigálni ha valami történik, másrészt össze vissza veri a kocsiban is a saját testér, mire a verda megáll. Azt hiszi mindenki, mert 2 tonna, mert 200+ ló, akkor mehet 150 fölött is, majd a vas megvédi. hát marhára nincs így.[ Szerkesztve ]
Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html
-
Zewa
senior tag
Van benne valami amit mondasz de ez így egy óriási faxxág.
Kismillió példát tudok hozni olyanra aki kis nyamvadt autóval közlekedik pl 14.-es Fabia és főúton 140 körül van az utazója.. Illetve olyat is tudok ami nagy, erős Lexus "terepjáróval" jár és még is a megengedett sebesség közelében autózik...
Jól karbantartott autó Vs. elhanyagolt. Egy elhanyagolt felfüggesztés vagy fék is sokat tud nyomni a latba ha helyzet van.
Szvsz a magyar autózási "kultúra" bőséggel hagy kívánni valót maga után. Kis felelősség érzettel a balesetek 90+% megszüntethető lenne.."Táncolni kell, uram, a zene majd csak megjön valahonnan…"
-
nagyúr
Alapvetően igazad van. Épp az előbb néztem az NCAP oldalt és ott 64km/h-val végzik a teszteket és átfedéssel ütköztetnek. Na az ember nem sokszor megy 60-al... A mozgási energia meg ha jól tudom négyzetesen arányos a sebességgel (erősítsen meg egy fizikában jártas ).
Amivel nem értek egyet: a kis motorú autókkal nem nyomják. Sajnos sokszor tapasztalom azt hogy mikor szépen 90-el megyek mellettem olyan autókkal száguldanak el hogy csak lesek. Elég vegyesen persze mert azon nem lepődöm meg ha egy A6 húz el de amikor valami 20 éves kocsi ami ránézésre sem bizalomgerjesztő akkor nézek nagyokat.
Zewa: bizony a karbantartás és az állapot nagyon fontos. Jó esetben egy normálisan karbantartott autóval akár el is kerülhet az ember egy balesetet és akkor hála égnek nem kell a csillagokat tesztelnie.
[ Szerkesztve ]
Més que un club!
-
macikos
addikt
Az X5 igenis biztonságos, már csak azért is, mert terepjáró, tehát magasabb az építése. Nem ebből az egy balesetből kell ítélni. Ez olyan, mint amikor volt olyan baleset, hogy egy A8-as Audinak leszakadt a hátulja. Igen, leszakadt, de mondjuk ment is vagy 180-al, amikor oldalba kapott egy fát.
A sebesség meg olyan dolog, hogy Suzukival is lehet menni 140-el. A sebesség és az, hogy egy autóban erős a motor van nagyon is fontos biztonsági szempont tud lenni. Gondolj bele: előzöl egy kamiont, egy 200 lóerős autóval simán lenyomod, míg mondjuk egy kisebbel kétszer annyi idő az előzés, már ha bele mersz menni...
A töréstesztek meg tényleg 64kmh-ról szólnak, de ha ütközni kell, akkor én speciel inkább ülök egy Phaetonban vagy A8-ban, mint egy Daewoo Ticoban vagy Marutiban...
Pár hónappal ezelőtt, amikor a vállalkozó "megölt" egy családot az autójával, akik 5-en utaztak az autójukban Papa, Mama, 3 gyerek és csak az egyik gyerek élte túl, ott is mi volt. Nagy dög Phaeton, az eleje éppen hogy megsérült, a másik autó, amivel a család volt, az meg szétpergett.
-
Laraxior
titán
computer szerinti avg fogyasztásnak mennyire lehet hinni? Vagy nem ér semmit?
"Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
Rick4
félisten
válasz macikos #8108 üzenetére
Na akkor most képzeld el, mait leírok, ugyan leírtam már egyszer, de nem volt érthető mindenkinek. Azt ugye a 4. osztályos fizika órán már mindenki megtanulta, hogy a fékút a sebességgel négyzetesen nő, vagyis ha én 90-nel megyek a Puntoval, és elém ugrik egy szarvas, akkor beleállok a fékbe, és ha minden jól megy, megállok előtte. Az X5-össel ugyanazon az úton megy valaki 120-szal, és nem fog tudni a szarvas előtt megállni, egyrészt azonos reakcióidő alatt ő jóval több métert tesz meg másrészt ugye a sebesség, nomeg a nagy tömeg. Egyelőre 1:0 a Punto-nak. Másrészt én a pályán is 110 körül járok, a 140-közlekedő X5-ös (mert ugye a tulaj érzi, hogy bírja a gép, nyomja is neki) egy vasdarab, ha mindketten lemegyünk az útról, mert történik valami, gyaníthatóan én még fel se borítom, és 50-60m után megáll a gép, míg a 140-es tempóval a szántáson bucskázva nagyszerű dolog a puhatestűnek oda- vissza verődni a fémdobozban.
Való igaz, a Phaeton-os sztori rossz példa, de miben is ült a család? Valami ezeréves tákolt rover volt, nincs min meglepődni a nulla csillagos kocsin, de nem is mondtam senkinek, hogy olyannal járjon, lehet venni normális pénzért normális kocsit. Ha kisautóm van, kivárom, míg lesz hely, hogy előzhetek, senkinek se kötelező belemenni bizonytalan előzésbe. Megyek épp eleget, és érdekes, mindig, mindenhova odaérek, szóval nálam valami rejtélyes ok folytán mégis működik a dolog..Gyerekek, azt nem értitek, hogy a fizikával nem lehet kibabrálni, mehetsz Te 200-zal is, lehet 100 légzsák is a kocsiba, ha csattansz, és leszakad a májad, max szép halott leszel a koporsóban, de ennyi.
Azt meg hagyjuk már hogy a Fabia utazója 140... Lehet, hogy tud annyival menni, de ha baj van, a négy virsi mellé semmit se ér az ABS...Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html
-
Rick4
félisten
válasz !Overdose! #8110 üzenetére
Óra szerint 110. GPS szerint 105 körül van, és gázzal járok. Azt is leírtam ha jól emlékszem, hogy 3.5 liter benzin árát eszi meg, ebből neked hogy lett 5 liter, azt nem tudom.
Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html
-
!Overdose!
őstag
-
Norbi14
senior tag
Valaki azt mondta, hogy külföldön legalább 2éves jogsival lehet menni. Ez igaz? Ausztria lenne a cél amúgy.
-
Rick4
félisten
válasz !Overdose! #8114 üzenetére
Mondom, vegyesben 7.2 liter gázt eszik, és még babrálnék a gázzal, mert ez az én munkám eredménye, de mivel kezdő vagyok, ennyit tudtam összehozni. Lehet lejjebb is vinni, de nem hiszem, hogy az 1500Ft/100km-es üzemanyagköltség miatt szégyenkeznem kellene. Ez kisautó, a légellenállás tönkreteszi az amúgy jó fogyit, már az 5 liter az valóban vegyes, mondjuk városban is 5.5 körül megáll, országúton 90-nel meg 4.5 körül elvan. Nézhetjük, hogy van-e ennél jobb, vagy csak arányaiban jobb, szerintem a legjobb, legújabb autók se jobbak annyival, amennyivel többe kerülnek.
Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html
-
Laraxior
titán
válasz Balupapa #8120 üzenetére
Onnan jött a dolog, hogy ismerősöm hirdeti az 540est, alatta párral írja az ürge hogy a fogyasztása 9-11liter...
Hogy a jóistenbe annyi, amikor az enyémre 16litert ír a computer Oké, hogy csak városba járok vele, az is, hogy nincs is ideje normálisan bemelegednie, de nem sok ez kicsit? Lehet valami problémája a motornak? vagy megint csak én veszem problémának és teljesen rendben van"Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
nesa
veterán
ha csattansz, és leszakad a májad, max szép halott leszel a koporsóban, de ennyi.
Ez igy van.
Nagyon nagy szerencse kerdese minden.
Ezt neztetek mar, nemtul eletszeru de biztos voltmar hasonlo...
-
Laraxior
titán
válasz Manitou #8123 üzenetére
Akkor teljesen megnyugtat a dolog. 7.5km a munkahelyem oda. Vissza megint ennyi, közötte áll az autó 9-10 órát, ill ha hazaértem, 2kor utána legközelebb másnap reggel 4:30kor indulok. Nem nagyon járatom előtte, max félperc és megyek is. Reggel tudok menni egyenletes tempóval, hazafelé, már lámpa, tötymörgés, városnézés, ha nagyon unom, akkor mindent előzök amit lehet... imádom a hangját
MegnyugodtamBalupapa: Nah igen, azt el is felejtettem, hogy eladni akarja, még a csillagos eget is le kell hazudnia az égről... Amikor én vettem az enyémet, akkor is belekezdett a srác a fogyasztástémába, de leintettem, hogy felesleges hazudnia, hogy szinte nem eszik semmit...
[ Szerkesztve ]
"Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
dabadab
titán
válasz Runner_fxr #8093 üzenetére
"A másik meg az, hogy Ausztriában, Németországban ez az autó egyáltalán nem számít különösebben jónak. Egy új 6-os golf kétszer ennyibe kerül."
Izé. Egy X5 újkorában kb. háromszor annyiba kerül, mint egy jobban felszerelt új Golf.
Az, hogy az árából eltűnt 50-60.000 EUR, nem véletlen, hanem a leginkább a várható fenntartási költségeknek szól: nézd csak meg, hogy mennyibe kerül egy garnitúra gumi az X5-re, meg mennyi a Golfra."még egy konyhai kisegítő vagy mosogató is bőven jól elvan, ha nem is vesz drága autót, de kényelmesen lakik, jókat eszik, ruházkodik, szóval elvan!"
Azért olyan nagyon nincs jól, a fizetése nagy részét elviszi az, hogy lakjon valahol, a maradékból meg olyan nagyon nem lehet ugrálni.
Egyébként meg szabad kérdezni, hogy kb. mit fogsz dolgozni?
Egyébként nem akarlak feltétlenül lebeszélni az X5-ről, de azért nagyon erősen úgy tűnik, hogy erősen rózsaszín szemüvegen keresztül látod a világot, az meg könnyen oda vezethet, hogy olyan helyzetbe mászol, ahova nem akartál.
DRM is theft
-
Rick4
félisten
válasz Laraxior #8121 üzenetére
A 3.8-as 18 mázsás 7 személyes autóm eljár 11-12-ből vidáman, gázból kér 14-15-öket, országúton, 100 körül jártva bemegy 10 alá is. De írtam itt nemrég képpel, 2004-es Z06-os 400 lovas Corvette 1500km-es vegyesben 11.7-nél járt. A tied egy ilyen kocsi, na.
Csak hogy fájjon:[ Szerkesztve ]
Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html
-
m3tr0
senior tag
válasz !Overdose! #8114 üzenetére
Én a múlt héten produkáltam egy 6,6 -os fogyasztást (1.2 8v Punto II) -14 fok kb. ugye vagy kevesebb vagy kicsit több, az út több mint felét a 710km-ből autópályán mentem (130 , 1-2 -szer volt 140 is) a többi kilométerből 100 -at pesten városban a maradékot vidéken tettem meg. Szerintem ez egyáltalán nem sok...
https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/mazda/mx-5/mazda_mx-5_coupe_1.8i_16v_revolution-20518846#sid=b13b1a91-1e0f-480c-b898-8b9bfb218ee3
-
Laraxior
titán
Hidd el nem zavar, hogy mennyit fogyaszt ha nem abnormális a jelenség. Márpedig ezekszerint nem. Csak furcsa volt, hogy 9-11-et ír a jóember, de persze ez le is van tudva azzal, hogy eladó az autó
Ha érdekelne a fogyasztás akkor elektromossal járnék, addig mindegy, hogy mennyit kér, amíg valami probléma folytán nem nő meg irreálisan."Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
Manitou
addikt
Oké, csak az országút és a vegyes használat sem egyenlő a hidegmotorozásos városi mókázással, de ezt nyílván te is tudod.
Az elég hihetetlen lenne ha a 3.8-as 18 mázsás 7 személyes autód rövid távon csak 11-12-t enne.
Országúton az enyém se kér sokat, elmegy akár 5,5-6-ból is, úgy hogy nem is fix 80-al megyek , hanem 100-120-al, és vannak benne előzgetések is. De szerdán le is tesztelem. Próblok egy legjobb fogyasztást kihozni, kiváncsi vagyok mennyire sikerül levinnem.Főnök testvérének van egy ilyesmije:
[link]
Messze nem 11-12-t fogyaszt[ Szerkesztve ]
-
Runner_fxr
Ármester
válasz dabadab #8126 üzenetére
Persze újkorában drágább, de most itt szó nem volt az új áráról, hanem, a jelenlegiről.
A fenntartása meg olyan dolog, hogy ha nem hullik szét állandóan, akkor azért nem lehet olyan nagyon sokkal több mint egy átlagos autónak. Ráadásul ez a régebbi X5, 2000-ben gyártották először, már biztos estek az alkatrész árai, elég sok is van belőle. Oké a gumi az tényleg jóval drágább, de azt azért nem kell olyan nagyon sűrűn cserélni. A fogyasztása átlagosnak mondható a 3 ezres dieselnek. Magyarországon forgalomba helyezem, a Német fizetésből nem fog földhöz vágni a biztosítása sem és az egyéb adók. A probléma akkor lehet, ha tényleg állandóan elromlik és egy valag pénzem megy el állandó javításokra. Ezt nyilván nem lehet teljes biztonsággal előre tudni, hogy mi lesz, minden használt autó félig meddig zsákbamacska. Próbálom ezt minél jobban elkerülni azzal, hogy olyan típust választok amikről jó vélemények vannak és természetesen szakemberrel átnézetem vásárlás előtt. Pont azért kérdeztem itt, hátha valakinek volt már ilyen és tud mondani érdemben valamit, de az, hogy drága rá a gumi, meg sokat veszített az újkori árából és sok bűnöző ilyennel jár Magyarországon, egyáltalán nem érdemi információ számomra. És tisztában vagyok azzal, hogy ez egy prémium kategóriás autó, ennek megfelelően az alkatrészek is drágábbak lehetnek mint egy népautóhoz. De cserébe kapok egy olyan autót amit mindig is szerettem volna. Egy nagy élménnyel ajándékoz meg. Persze ha mindig elromlik akkor könnyen rémálom is lehet, de bizakodó vagyok. Csak nem alattam romlik el minden, hogy még ráköltöm 2 szer az autó árát.Kinek mit jelent az, hogy jól elvan? Magyarországhoz képest bizony jól el van egy mosogató vagy takarító is Ausztriában. Az más kérdés, hogy ott kb egy senki anyagilag, de a Magyar életéhez képest jól elvan.
Én a sport területén fogok tevékenykedni. Most pontosan nem részletezem, de annyit elmondok, hogy ugyan ezt a munkát itthon 1/7-ed annyi pénzért csináltatták velem a kedves főnökeim! Tehát a Magyar fizetésem 7 szeresét fogom kint minden hónapban megkapni! Mertem remélni, hogy ebből talán futja X5-re. Persze nem akarok én pénzt szórni, meg gyűjteni is szeretnék, de egy jó autót biztos, hogy veszek. Ha nem X5 lesz belőle akkor egy másik, de hasonló kategória az biztos.Ja és a rózsaszín szemüvegben lehet kicsit igazad van, nem tagadom, nekem is nagy kaland lesz ez az egész, kiköltözöm egy másik országba, hatalmas lehetőség ez nekem, az anyagi helyzetem egycsapásra drasztikusan megváltozhat. Nyilván kicsit én is rózsaszínben látom most a világot, de remélem nagy hülyeséget azért nem csinálok!
[ Szerkesztve ]
-
Rick4
félisten
válasz Runner_fxr #8132 üzenetére
A fenntartása meg olyan dolog, hogy ha nem hullik szét állandóan, akkor azért nem lehet olyan nagyon sokkal több mint egy átlagos autónak.
A fenntartása abból is áll, hogy ha ellopják, venni kell gyorsan másikat. És ezeket kurvár@ lopják.
És pont egy 12 éves X5-ös nem prémium autó. Pont mivel azok járnak vele akik. Nem bántani akarlak, de majd ha lehúzol ott 3-4 évet, és minden zsebedben lesz egy ilyen 12 éves X5-ös ára, akkor vedd meg. Nem irigység, jó tanács.Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html
-
!Overdose!
őstag
Soknak nem sok, de nem is kiemelkedően kevés. Nálam a Budapest - Békéscsaba több héten keresztül 6,5-7 literből volt meg 3 személlyel és csomagjaikkal. Autópálya 130-140, városon kívül 100-110, városban a megengedett. Ez egy 1.6-os kétszer olyan erős autó, mint a Punto széles gumikkal, valószínűleg rövidebb váltóval és hasonló tömegű bódéval. Ja és idén 20 éves. Tény, hogy a maga idejében elég korszerű volt. Békéscsabán nyáron szintén nem fogyaszt 7 liternél többet, most télen inkább 10. Budapesten még nem mértem fogyasztást, de itt is 10 körül alakul.
Egyébként nem kampányolok az öreg autók mellett, nyáron én is váltani szeretnék már egy modernebb, biztonságosabb autóra, de a Punto-nál nagyobbra van szükségem. 6gen Accord + LPG kombóra vágyom.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
m3tr0
senior tag
válasz !Overdose! #8135 üzenetére
Ugyanezen körülmények között? Az nagyon jó. De azért a városi 10 az nekem akkor is csak 6. Milyen autó ez?
Rick: nincsen..pontosan nem tudom,hogy hogyan is kéne beépíteni és a te leírásod nem részletezi...azzal még menne lejjebb a fogyi? Azért 5 lityó alá bevinni az zsír lenne, normál használat mellett.(normál időben)
[ Szerkesztve ]
https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/mazda/mx-5/mazda_mx-5_coupe_1.8i_16v_revolution-20518846#sid=b13b1a91-1e0f-480c-b898-8b9bfb218ee3
-
k.
őstag
válasz Runner_fxr #8132 üzenetére
Lehet én vagyok hülye de nekem az a véleményem, hogy tökmind1 mostmár.
Ha ez a vágyad vedd meg, addig úgysemlesz semmi sem jó, mig a vágyad nem teljesül. Az meg szívás.
Biztos többe kerül, mint egy golf, de ha nekem ott lenne a lehetőség, tutira belemennék. -
Rick4
félisten
A téli fogyi szimplán lejjebb megy a nyárira, obd-n néztem, a -12-ben is 12-13°-on tartotta, tehát egy jó 20-25°C-t rá tud tolni. A leírás pont elég, kell a termosztát elé én egy kormánymű gumiharangot tettem, mögé meg két csövet. Itt is van egy jó leírás: [link] de mikor csinálod, úgyis adja magát. Ilyenkor télen 1 literrel kevesebbet eszik, mintha nem lenne benne.
Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html
-
Rick4
félisten
válasz Balupapa #8139 üzenetére
Mutatsz egyet ami 12 évesen 150 ezret futott? De komolyan.
Egyébként meg egy 4.4-es gázzal még mindig jobb minden szempontból, mint egy 3 lityós dízel. Tankolni is, szervizelni is kisebb költség. De itt mindeni azt vesz amit akar.Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html
-
Runner_fxr
Ármester
Na végre az első érdemi tanács! Gondolhatod, hogy szívesebben vennék egy v8-as benzinest mint a kerregő dieselt(egy ismerősömnek volt is, ráadásul4.8-as, 30 litereket fogyasztott, de ment mint egy barom és kegyetlen jó hangja volt), de egy kicsit félek attól a gáztól. Semmit nem tudok róla, nem teszi e hamarabb tönkre a motort, illetve, balesetkor nem veszélyes e stb. ?
K: Én is így látom, nem azért vállalom be a külföldi melót, hogy ne valósítsam meg az álmaim. És biztonságos autót is akarok a seggem alatt tudni.
[ Szerkesztve ]
-
#10726912
törölt tag
válasz Runner_fxr #8132 üzenetére
Ne hagyd kint az út szélén, el ne lopják Remélem, össze jön az X5 és a terveid is...
[ Szerkesztve ]
-
!Overdose!
őstag
Honda Concerto, D16A8 motorral. Egyébként a nyári városi fogyasztással elégedett vagyok, a téli sok nagyon, de ha belegondolok én nagyon rövid távokat járok ilyenkor folyamatosan hideg motorral. Ez ennyi. Budapesten ritkán használom a sajátomat, így az ottani fogyi csak elméletben érdekel.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
Viszlát
addikt
válasz Runner_fxr #8095 üzenetére
Jó ideje már nap mint nap közöttük vezetek, nekem ne fényezze senki a német közlekedési morált. Autópályán egy részük rutinosabb, de ez is csak addig igaz, amíg hétköznap van, hétvégén katasztrofális a helyzet...
Na de, hogy a lényegről is beszéljünk. Azon kritériumok alapján amit leírtál, én ajánlanék neked egy másik autót, ami szerintem több szempontból is előnyösebb. Mégpedig az Audi A6 3.0 V6 Quattro-t. Személyes tapasztalatom nincs sok, pár ezer km, de egy jó barátom használta majd 5 évig, különösebb gond nélkül (a tükröket állandóan ellopták, de talán ezzel nem lesz gondod németben ).
Az előnyei az X5-tel szemben:
- olcsóbb fenntartás, jóval olcsóbb, ez itt tömegautó, alkatrészre nem lesz gondod
- ugyanakkora teljesítményű motor, pár száz kilóval könnyebb, fogyasztása messze jobb (az említett darab automata váltóval 7 körül hozta a város/pálya vegyeset)
- vezetési élményben messze veri a debella X5-öt, dinamikusabb
- quattro, tehát az összkerék is meg van, ha ismerős vagy fehérváron, az Aranybulláig lazán felmentem vele (nem a parkolóig, hanem ténylegesen az Aranybulláig ;-) )
- és talán a legfontosabb a végére, az említett 10k eurós ársíkban, 5-6 évvel fiatalabb példányt kapsz ebből az autóból, ez semmiképpen nem elhanyagolható szempont, hiába minden szervizelésAsszem ennyi, kérdezz bátran ha valamit kihagytam és fontos szempont.
[ Szerkesztve ]
"How a government taxes its citizens is a direct declaration of a country's values."
-
Runner_fxr
Ármester
válasz Viszlát #8147 üzenetére
Közlekedési morálról: Hát amit én láttam belőle az sokkal szimpatikusabb volt mint amit itt Magyarországon láthatunk. Persze sok bevándorló van már ott is, nyilván nem mindenki úgy gondolkodik mint a Németek.
Én is nézegettem az Audikat, bár valahogy nekem az Audi soha nem volt szimpatikus autó, pedig tudom, hogy az egyik legjobb. A quattro hajtás is valószínű jobb mint egy Bmw féle xdrive, de valahogy még is inkább a Bmw felé húz a szívem. Ha nem Bmw-t vennék akkor még valamilyen Mercedes-en gondolkoznék el.
Egyébként a 3 ezres benzines A6-ra gondoltál? Nem a tdi 3 ezresre? Mert a benzines 3 ezres 7 literes fogyasztása szinte hihetetlen.
Én Audiból az allroad quattrokat néztem, az se lenne rossz. -
AMD Power
titán
válasz Runner_fxr #8148 üzenetére
Én nem szeretem se az Audit se a BMW-t. De én biztos előbb vennék egy Audit ha kettő közül kéne választanom.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
Viszlát
addikt
válasz Runner_fxr #8148 üzenetére
Természetesen dízelre gondoltam.
"How a government taxes its citizens is a direct declaration of a country's values."
Új hozzászólás Aktív témák
- Soundbar, soundplate, hangprojektor
- iPhone topik
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Házimozi belépő szinten
- Kipróbáltuk az LG kompakt 4K projektorát, a CineBeam Q-t
- Honda topik
- OLED TV topic
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- War Thunder - MMO Combat Game
- Politika
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest